Şimdi Ara

DELTA Servis (62. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
236.707
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Diğer yorumlara biraz göz gezdirdim de pek insanlar pek memnun değil galiba. Ben kendi yaşadığımı anlatayım sadece:

    2013 yılında aldığım Note 2 telefonun şarjla ilgili sorunu vardı. Telefon çok uzun sürede şarj oluyor ve şarjı bir-iki saatte bitiyordu. Şarj makinesi aldım, yeni batarya aldım düzelmedi. Ben de garantiye verdim 2 günde yapıp geri yolladılar.

    Bizzat yerlerine de gittiğim oldu, güzel ilgileniyorlar. Şahsen memnun kalmıştım. Şimdi s7 edge aldım, inşaAllah işim düşmez ama düşerse de yaparlar diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex


    quote:

    Orijinalden alıntı: philosopherx

    quote:

    Orijinalden alıntı: philosopherx

    lg g2 telefonumu 2 yıldır sorunsuz kullanmaktaydım ,
    2 gün üst üste wifi kopmaları yaşadıktan sonra wifi çalışmaz hale geldi , açılıyor deyip öyle kalıyordu
    20.04 tarihinde Eminönü'ne gidip elden bıraktım , yedek cihaz sordum , 10 iş günü burada kalırsa gönderiyoruz dediler ,
    bugün 7. iş günü geçti , web sitesindeki takip formu halen güncellenmedi
    bekliyorum , gelişmeleri buradan bildiricem , servisin tutumu müspet olursa delta garantili g4 almayı düşünüyorum...


    30.04 cuma sabah 10.00 civarı sms geldi , cihazınızın tamir işlemleri sonuçlandı , gelip alabilirsiniz diye.1 saat kadar sonra Eminönü'ndeki şubelerinin önündeydim.Bankonun gerisindeki arkadaşlar telefonumu bulup takdim ettiler.Açtığımda yeni yazılım atıldığını farkettim,ancak wifi açmayı denedim arıza devam ediyordu.Sabırlı ve sakin bir biçimde kadınlardan birine durumu gösterdim,o da telefonumu alıp içeri kısma götürdü,teknisyen arkadaş hemen bakacak dedi.15-20 dk sonra telefonum geri geldi , bu kez wifi açtım çalışmaktaydı,bu arada servis fromuna baktım elektronik parça değişimi yazıyordu ama herhangi bir değişim olduğundan şüphem vardı.Bayana hangi parça değişmiş diye sorduğumda wifi entegresi değişmiş cevabını aldım.Telefonun şarjı düşüktü , hem biraz şarj olsun hem de bir süre daha test edeyim diye şarj aleti istedim , banko gerisinden kablo uzattılar , 10-15 dk daha wifi ile çalıştıktan sonra gene aynı arıza oldu,ben yine kendimi zorlayarak kibar ve soğukkanlı bir biçimde telefonu uzatıp , ''işimden izin alarak buraya geldim ve 10 gün önce bıraktığım telefonun tamirini istiyorum'' diye söyledim.Bayan gülümseyerek telefonumu içeriye götürdü ve geri döndüğünde anakart değişimi yapılıp test edilecek , 20-25 dk sonra alabilirsiniz dedi.30 dk kadar sonra telefonum tekrar geldi , 10 dk test ettim ve sıkıntı olmadığını görerek oradan teşekkür edip ayrıldım.Garanti dahilinde anakart değişimi yapıldığından dolayı açıkçası memnun oldum ancak daha önce yaşadığım tamir edilmeme ya da yeterince test edilmeden müşteriye teslim edilme durumundan da memnun olmadım.
    Bu arada telefonum kılcal çizikler dışında çiziksiz çatlaksız bir haldeydi , orada beklerken birkaç kez gelip giden müşterilere telefonunuzda çatlaklar kırıklar var , garanti kapsamından çıkar dediklerini duydum , yani bu cihazları kullanırken garanti kapsamı dışına çıkmamaları için gerçekten iyi korumalıyız arkadaşlar.

    Bu deneyimimden sonra Delta servis hakkında olumlu düşündüğümü belirtmek isterim arkadaşlar.
    Yani distribitör garantili cihaza 300-400 tl fazla vereceğimize delta tercih edilebilir gibi bir fikir edindim...

    Anakart değiştiğine emin misiniz? İmei numarası değişmiştir oradan kontrol edebilirsiniz değişip değişmediğini.

    imei değişmedi ancak android 5 yüklü verildiği halde cihazda çok ciddi performans artışı farkedilmekte , ilk aldığım zamankinden daha da hızlı şu anda
    eğer kesin değişmedi diyorsanız bile güzel birşeyler yapıldığı kesin...




  • Anakart değişmemiş o zaman sizin. Kandırmışlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DELTA servis garanti sözleşmesine göz göre göre aykırı davranıyor. Ben böyle servis görmedim.
    Benim yaşadığımı hangi serviste yaşasanız sorun çözülürdü. Bunlar her türlü çamura yatıyorlar.
    Karşınızda muhatap yok. İlyas diye biri var. Lafı eveleyip geveliyor. Ortada sonuç yok. Ettiği bir laf yok.
    Tüketici Hakem Heyetine yönlendiriyorlar. Anakart sorunu, telefon değişimi, ücret iadesi gibi ciddi sorunlarda olaylar bu şekilde.

    Telefonda ufak tefek sorunlar varsa çözme ihtimalleri var. Yazılım vb. gibi.
    Onun dışında bu firmanın verdiği bir hizmet ben göremedim. Servis niteliği asla bulunmuyor.
    20 iş günü servis sürelerini dibine kadar kullanıyorlar.

    DELTA servisli bir telefon aldıysanız ve ciddi bir sorunla servise düşerseniz. Hemen yeni tel alın.
    Bu adamlara da yazıklar olsun.
  • philosopherx kullanıcısına yanıt
    güzel şeyler yapılmış kesin!

    örneğin cihaz LG ise ve anakart değişti diyorlarsa ve buna rağmen IMEI'niz aynı kaldıysa; eski IMEI'yi yeni anakarta kolonluyorlar/kopyalıyorlar.

    Yasal mıdır, yapılan doğru mudur bilemem. Ama yapılan bu. Kaynak Delta.
  • Delta servisin Ankara'da yeri yok muydu? Sitelerinde bulamadım, bilgisi olan var mıdır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vallahi yolladim. Yukarda ki sebeplerden dolayı. Dokunmatigi çözmüşler,ekrani değiştirmişler sarilikta yok fakat simdide ahize sıkıntılı. Hoparlör acmadan milleti duyamiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lg g2 32 gblik cihazimin son 4 ay delta garantisi kaldi.. Pil az gidiyor servise vermeyi dusunuyordum bu yazilanlari okuyunca fantezi yapmak gibi bisey olucak ..su an vazgectim com olumsuz yorum mevcut muhtemelen bi daha delta almam ..ah ah hepsiburada.com dedik saglam dedik o 1200 kusur odeme yaptik dustugumuz hallere bak ya ....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • connectpeople kullanıcısına yanıt
    gec oldu ama var hocam bakikcioglu pasajinda mobiltech

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • infest06 kullanıcısına yanıt
    Evet hocam varmış teşekkürler. Delta'dan ogrenmistim ama veremedim henüz servise.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • connectpeople kullanıcısına yanıt
    hayirlisi olsun insallah darbe cizik gocuk yoktur telefonda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar vaktim olmadığı için tüm konuyu okuma şansım olmadı ancak sormam gereken bir durum var bilgisi olan biri cevaplar ise sevinirim.

    Bizdeuygun dan aldığım G2 marka telefonumu garanti süresinin bitmesine 10 gün kala garantiye gönderdim(Delta servis) Telefonum yaklaşık 1 aydır serviste durmaktadır. Delta ile görüşmem de Değişim ile ilgili ithalatçı firmanız ile görüşebilirsiniz şekline cevap alıyorum bu aşamada elimde telefonum yok ve servisten gelen değişimi belirten bir evrakta yok işleyiş nasıldır ne yapmam gerekiyor bilgi verirseniz sevinirim.
  • Sonunda birini buldum aldığım sitenin çağrı merkezinden Caner bey. Caner bey ile görüşmemde değişim bilgisinin Delta dan taraflarına gelmesi gerektiğini bu işin 10 gün civarı süreceğini iletti LG G2 üretimi durduğu için bana üst model veya ücret iadesi için dönüş olacağını iletti. Telefonu zamanında 1270 TL ye almıştım. Caner bey fatura tutarından işlem görecektir dedi bakalım şu an bu fiyatlara LG G4 satılıyor. Nasıl olur bilmiyorum LG yerine samsung alabiliyor muyum bunu çok merak ediyorum. Note 5 almayı zaten planlıyordum. Yada ücret iadesi olsa daha güzel olacak gibi hadi hayırlısı.
  • lg g4 telim başlangıç ekranında kalıyordu açılmıyordu delta servisine yolladım.Şu anda tam 22 gün oldu.Geçen hafta aradım anakartı değişecek dediler.Bugün aradım haftaya anakartı değişecek dediler.Haftaya tam 30 günü bulacak kendi sitelerinde yazıyor 10 işgününden sonra onun benzeri tel gönderilmek zorunda falan.22 gün oldu ya normalde 20 iş gününden sonra para iadesi talebi oluyor diye biliyorum.Acaba nasıl halledebilriiz bu sorunu tüketici heyetine başvursak nasıl yapaarız bilgilendirebilirmisiniz.Bu firmanın alayı kolpacı
  • Benim Telefonu göndereli 38 Gün oldu hala bir ses yok kendi cabalarımla ulaşıyorum adamlara sitede hala Onarım işlemi Devam ediyor yazıyor. Aradığımda değişim için İthalatçı firma ile görüşün diyorlar başka hiç bir işlem yok. Tüketici hakem heyetine nasıl başvuruyoruz para iadesi nasıl alıyoruz cidden bende çok merak ediyorum.
  • 20 işgunu dolanlar servise para iadesi istediğiniz hakkında yazık çekin. bu yazıyı tahattutlu posta ile yollayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fazla gitmiş mesaj .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kakà -- 1 Haziran 2016; 12:28:03 >
  • GévréK kullanıcısına yanıt
    Bir gelişme var mı ? Ben de 3 gün önce telefonu gönderdim. Gönderdikten hemen sonra konuyu görünce endişelenmeye başladım
  • Kakà kullanıcısına yanıt
    21/04/2016 tarihinden bu yana serviste öylece duruyor telefon bir gelişme yok bugün kısmetse TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNE başvuru yapıyorum. Servis beni bizdeuygun.com ile görüşmem için yönlendiriyor. Orayla görüşünce de onlar servisle görüşmem için yönlendiriyor. Sonra bu durumu iletiyorum iki tarafta tüketici hakem heyetine başvurun diyorlar. Ciddi anlamda rezalet ötesi bir durum 41 gündür beni 1 kere arayan bilgilendiren bile olmadı öyle bekledik artık tüketici hakem heyeti de ne kadar sürer bilemiyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GévréK

    21/04/2016 tarihinden bu yana serviste öylece duruyor telefon bir gelişme yok bugün kısmetse TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNE başvuru yapıyorum. Servis beni bizdeuygun.com ile görüşmem için yönlendiriyor. Orayla görüşünce de onlar servisle görüşmem için yönlendiriyor. Sonra bu durumu iletiyorum iki tarafta tüketici hakem heyetine başvurun diyorlar. Ciddi anlamda rezalet ötesi bir durum 41 gündür beni 1 kere arayan bilgilendiren bile olmadı öyle bekledik artık tüketici hakem heyeti de ne kadar sürer bilemiyorum...

    Geçmiş olsun hocam. Ara ara bilgilendirmek için konuya yazarsan sevinirim. İnşallah başıma böyle bir durum gelmez .

    Umarım en kısa zamanda çözülür sorunun




  • 
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.