Şimdi Ara

DELTA Servis (61. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
236.707
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5960616263
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • o kadar yazılmış çizilmiş burda. cihazı deltaya korka korka yolladım.
    umarım iyi sonlanır. du bakalım.
  • Arkadaşlar siz siz olun telefon delta garantili ise kesinlikle almayın yurt dışından garantisiz alın daha iyi ben böyle düzenbaz firma görmedim telefonu gönderdim ekrani bozuk darbe almamış ufak çizikler var darbe aldı diye toplamışlar tüketici hakem heyetine basvuracagim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar 16 aralık 2015 tarihinde gittigidiyor'da mağazası bulunan ceppaket isimli firmadan Delta garantili Note 5 aldım. geçen hafta telefonun root'lanmış olduğunu öğrendim. yani sıfır diyerek aldığımı düşündüğüm telefon ikinci el imiş.

    sakın ama sakın ceppaket vb benzeri ithalatçı firmalardan özellikle Delta servis garantili olanlarından UZAK DURUN..
  • valla korka korka lg g3ü servise gönderdim ancak ekranı değiştirip geri göndermişler memnun kaldım
  • cahitdikici kullanıcısına yanıt
    En azindan olumlu sonuc alan birileri var. Ben bir surec yasiyorum. Surec bitince bilfi verecem

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toxoplazma

    arkadaşlar 16 aralık 2015 tarihinde gittigidiyor'da mağazası bulunan ceppaket isimli firmadan Delta garantili Note 5 aldım. geçen hafta telefonun root'lanmış olduğunu öğrendim. yani sıfır diyerek aldığımı düşündüğüm telefon ikinci el imiş.

    sakın ama sakın ceppaket vb benzeri ithalatçı firmalardan özellikle Delta servis garantili olanlarından UZAK DURUN..

    İlginç kutusunun jelatini üstünde miydi ? Telefon rootlanmışsa olmayan garantide iptal demektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex

    quote:

    Orijinalden alıntı: toxoplazma

    arkadaşlar 16 aralık 2015 tarihinde gittigidiyor'da mağazası bulunan ceppaket isimli firmadan Delta garantili Note 5 aldım. geçen hafta telefonun root'lanmış olduğunu öğrendim. yani sıfır diyerek aldığımı düşündüğüm telefon ikinci el imiş.

    sakın ama sakın ceppaket vb benzeri ithalatçı firmalardan özellikle Delta servis garantili olanlarından UZAK DURUN..

    İlginç kutusunun jelatini üstünde miydi ? Telefon rootlanmışsa olmayan garantide iptal demektir.

    Onu tam hatırlamıyorum ama telefonun ön arka kapak filmleri üzerindeydi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Carbon Dioxide kullanıcısına yanıt
    Delta yetkilileri bu konuda çok.
  • Lg G3 telefonumu wi-fi bağlantı sorunu var diye delta servise gönderdim, kasa çatlağıda vardı.
    3 hafta sonra telefon gönderildi orta kasa ve arka kapak değişimi yapılmış, elektronik parça değişimi yapıldı denildi. wi-fi ye bağlandım 5 dk sonra reset attı ve wi-fi ye bağlanmadı. aynı arıza devam ediyor yani
    aradım deltayı hemen gönderin tekrar dediler.
    şuan 2 hafta oldu hala telefon bekliyorum, toplamda 5 hafta oldu.
    kaç kere aradım mail attım, en kısa sürede sorun çözülecektir diye geçiştiriyorlar ve test aşamasındaymış telefon.
    kimse delta garantili cihaz almasın, rezillik, terbiyesizlik delta servis, ben çok pişman oldum. delta garantili olanlar kendi cebinden yaptırsa bu kadar rezillik çekmez. lanet olsun delta servise



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartalizma07 -- 16 Nisan 2016; 13:30:56 >
  • Siz nasıl insansınız ya? Hatta insan mısınız?

    2 kere üstüne basa basa telefonda bir sürü sorun olduğunu söyledim. Telefon durup dururken yeniden başlatıyor, mikrofonu bozuk, dokunmatiği arızalı farklı tuşlara basıyor kendi kendine. Bunları tekrar tekrar söyledim ama adamlar pili değiştirip bir de üzerine para alıp gönderdi. Telefonu göndermeden önce içine boş dosya atmıştım o dosya hala duruyor, telefon sıfırlanmamış bile. Neymiş sorunlar bataryadan olabilirmişmiş!!!

    Ulan telefonun hala dokunmatiği sorunlu! Ses kaydı yapıyorum kendi sesimi anlayamıyorum be, kendi KENDİ!

    DOLANDIRICISINIZ. Sizin gibi "VARLIKLARI" barındıran adalet sisteminin allah belasını versin!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S.P.E.C.I.A.L. -- 16 Nisan 2016; 19:33:53 >
  • xiaomi mi4 2 haftalık cihazımı gönderdim brick mi oldu bilmiyorum cihazı bilgisayar hiç görmüyordu ve açılmıyordu .
    1. Cihaz 01.04.2016 cuma tarihinde kargo ile ulaştı ama sisteme cumartesi 13.35 iş saati dışında girişini yaptılar iş gününden 2 gün yırtabilmek için :D
    2. Cihazda hiç bir çizik olmamasına rağmen "kullanıma bağlı çizikler mevcut yazmışlar. Kendileri çizerse sorumluluktan kaçmak için olsa gerek.
    3. Bugün 17 iş günü sanırım ama anakart işlemlerinden dolayı daha yapılmadı ( anakart yurtdışından gelip sıraya alınıp yapılıyormuş dediler)
    4. Tam 6 iş günü kala sistemde " fiyat onayı bekliyor " yazısı çıktı. :D (aradım sistem hatasından dolayı dediler bizde anakart işlemleri yapılıyor yazıyor dediler.)
    5 Tek iyi yanları telefonlara ve mesajlara en kısa sürede cevap vermeye çalışıyorlar.

    Sanırım delta garantiyi bir daha tercih edeceğimi sanmıyorum... Keşke tüm cihazlar gelebilse distribütör garantili .
    edit: Cihazın kronik sorunları da olsa herhangi bir darbe izini görünce garanti dışına bırakıyorlar forumlarda şikayet sitelerinde rastladığım sıkça şikayetlerden birisi bu konuda esnek davranmıyorlar maalesef :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5EED104EE -- 21 Nisan 2016; 12:42:15 >




  • Arkadaşlar bende yaklaşık 7-8 ay kadar önce sony xperia sp telefonumun ekranının sadece üst kısmının dokunmatiğinin algılamaması şikayeti ile servise yollamıştım. Bir hafta içinde ekran yenilenerek geri yollandı. Sadece kasanın bazı kenarlarında serviste sanırım ekranı çıkartıp takarken müdahelelerden dolayı ufak tefek soyulmalar olmuştu. Kısacası başımı ağrıtmadan sorunumu çözdüler benim yaşadığım durum bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi valentino_vip -- 22 Nisan 2016; 13:05:26 >
  • lg g2 telefonumu 2 yıldır sorunsuz kullanmaktaydım ,
    2 gün üst üste wifi kopmaları yaşadıktan sonra wifi çalışmaz hale geldi , açılıyor deyip öyle kalıyordu
    20.04 tarihinde Eminönü'ne gidip elden bıraktım , yedek cihaz sordum , 10 iş günü burada kalırsa gönderiyoruz dediler ,
    bugün 7. iş günü geçti , web sitesindeki takip formu halen güncellenmedi
    bekliyorum , gelişmeleri buradan bildiricem , servisin tutumu müspet olursa delta garantili g4 almayı düşünüyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byob


    quote:

    Orijinalden alıntı: emocan21

    Kardeşim kimsin nesin bilmiyorum ama heralde delta çalışanısın savunma pozisyonuna geçtiğine göre...

    Delta servisi karalamaya çalışmıyoruz hakkı neyse onu söylüyoruz. Galaxy a3 telimi ekran arızasından gönderdim bende 500 tl para talep ediliyor. Telefomun üzerinde kırılmaz cam var o sağlam telefoun kendi ekranı hahi sağlam ama kullanıcı hatası deyip para talep ediliyor...

    DELTA SERVİS TELEFONLAR BUNDAN SONRA BENİM TERCİHİM OLAMAZ... KİMSEYEDE TAVSİYE ETMEM...

    Bu arada şikayetvar.com da şikayette bulunmama rağmen arayan soran yok ilgilenen hiç yok... karşınızda muhatap yok kimsenin oyununa gelmeyin

    2 mesajin var. 2 mesajin da bu konuda. Senin ne icin uye oldugun belli. Sark kurnazisin.

    Delta servisten telefon aldim 2 senedir sikintisiz kullaniyorum. Deltaya laf atanlar eksisozlukten kvk yorumlarini okusun

    Sen kesin delta servis çalışanısın kvk garantinin kötü olması deltanın iyi olması anlamına mı geliyor.

    İnşallah senin burnundan gelir o övdüğün delta garanti




  • Kasa çatlağını yapıyormu delta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: philosopherx

    lg g2 telefonumu 2 yıldır sorunsuz kullanmaktaydım ,
    2 gün üst üste wifi kopmaları yaşadıktan sonra wifi çalışmaz hale geldi , açılıyor deyip öyle kalıyordu
    20.04 tarihinde Eminönü'ne gidip elden bıraktım , yedek cihaz sordum , 10 iş günü burada kalırsa gönderiyoruz dediler ,
    bugün 7. iş günü geçti , web sitesindeki takip formu halen güncellenmedi
    bekliyorum , gelişmeleri buradan bildiricem , servisin tutumu müspet olursa delta garantili g4 almayı düşünüyorum...


    30.04 cuma sabah 10.00 civarı sms geldi , cihazınızın tamir işlemleri sonuçlandı , gelip alabilirsiniz diye.1 saat kadar sonra Eminönü'ndeki şubelerinin önündeydim.Bankonun gerisindeki arkadaşlar telefonumu bulup takdim ettiler.Açtığımda yeni yazılım atıldığını farkettim,ancak wifi açmayı denedim arıza devam ediyordu.Sabırlı ve sakin bir biçimde kadınlardan birine durumu gösterdim,o da telefonumu alıp içeri kısma götürdü,teknisyen arkadaş hemen bakacak dedi.15-20 dk sonra telefonum geri geldi , bu kez wifi açtım çalışmaktaydı,bu arada servis fromuna baktım elektronik parça değişimi yazıyordu ama herhangi bir değişim olduğundan şüphem vardı.Bayana hangi parça değişmiş diye sorduğumda wifi entegresi değişmiş cevabını aldım.Telefonun şarjı düşüktü , hem biraz şarj olsun hem de bir süre daha test edeyim diye şarj aleti istedim , banko gerisinden kablo uzattılar , 10-15 dk daha wifi ile çalıştıktan sonra gene aynı arıza oldu,ben yine kendimi zorlayarak kibar ve soğukkanlı bir biçimde telefonu uzatıp , ''işimden izin alarak buraya geldim ve 10 gün önce bıraktığım telefonun tamirini istiyorum'' diye söyledim.Bayan gülümseyerek telefonumu içeriye götürdü ve geri döndüğünde anakart değişimi yapılıp test edilecek , 20-25 dk sonra alabilirsiniz dedi.30 dk kadar sonra telefonum tekrar geldi , 10 dk test ettim ve sıkıntı olmadığını görerek oradan teşekkür edip ayrıldım.Garanti dahilinde anakart değişimi yapıldığından dolayı açıkçası memnun oldum ancak daha önce yaşadığım tamir edilmeme ya da yeterince test edilmeden müşteriye teslim edilme durumundan da memnun olmadım.
    Bu arada telefonum kılcal çizikler dışında çiziksiz çatlaksız bir haldeydi , orada beklerken birkaç kez gelip giden müşterilere telefonunuzda çatlaklar kırıklar var , garanti kapsamından çıkar dediklerini duydum , yani bu cihazları kullanırken garanti kapsamı dışına çıkmamaları için gerçekten iyi korumalıyız arkadaşlar.

    Bu deneyimimden sonra Delta servis hakkında olumlu düşündüğümü belirtmek isterim arkadaşlar.
    Yani distribitör garantili cihaza 300-400 tl fazla vereceğimize delta tercih edilebilir gibi bir fikir edindim...




  • Hadi inşallah....



    Benim konu büyüyecek gibi duruyor. Henüz kılıcımı çekmedim. Ama şu ana kadar doğru davranmadılar ve yardımcı olmadılar.
    Neyse zamanı gelince yazacağım. İlyas'ı, çalışma şekillerini vs. hepsini...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lnsurgent

    Kasa çatlağını yapıyormu delta

    kronik çatlaklardan bahsediliyorsa, benim g3 mikrofon yeri çatladı 1 haftada yenileyip o kısmı gönderdiler sorunsuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: khan1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: lnsurgent

    Kasa çatlağını yapıyormu delta

    kronik çatlaklardan bahsediliyorsa, benim g3 mikrofon yeri çatladı 1 haftada yenileyip o kısmı gönderdiler sorunsuz.

    Tamamdir eyw

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: philosopherx

    quote:

    Orijinalden alıntı: philosopherx

    lg g2 telefonumu 2 yıldır sorunsuz kullanmaktaydım ,
    2 gün üst üste wifi kopmaları yaşadıktan sonra wifi çalışmaz hale geldi , açılıyor deyip öyle kalıyordu
    20.04 tarihinde Eminönü'ne gidip elden bıraktım , yedek cihaz sordum , 10 iş günü burada kalırsa gönderiyoruz dediler ,
    bugün 7. iş günü geçti , web sitesindeki takip formu halen güncellenmedi
    bekliyorum , gelişmeleri buradan bildiricem , servisin tutumu müspet olursa delta garantili g4 almayı düşünüyorum...


    30.04 cuma sabah 10.00 civarı sms geldi , cihazınızın tamir işlemleri sonuçlandı , gelip alabilirsiniz diye.1 saat kadar sonra Eminönü'ndeki şubelerinin önündeydim.Bankonun gerisindeki arkadaşlar telefonumu bulup takdim ettiler.Açtığımda yeni yazılım atıldığını farkettim,ancak wifi açmayı denedim arıza devam ediyordu.Sabırlı ve sakin bir biçimde kadınlardan birine durumu gösterdim,o da telefonumu alıp içeri kısma götürdü,teknisyen arkadaş hemen bakacak dedi.15-20 dk sonra telefonum geri geldi , bu kez wifi açtım çalışmaktaydı,bu arada servis fromuna baktım elektronik parça değişimi yazıyordu ama herhangi bir değişim olduğundan şüphem vardı.Bayana hangi parça değişmiş diye sorduğumda wifi entegresi değişmiş cevabını aldım.Telefonun şarjı düşüktü , hem biraz şarj olsun hem de bir süre daha test edeyim diye şarj aleti istedim , banko gerisinden kablo uzattılar , 10-15 dk daha wifi ile çalıştıktan sonra gene aynı arıza oldu,ben yine kendimi zorlayarak kibar ve soğukkanlı bir biçimde telefonu uzatıp , ''işimden izin alarak buraya geldim ve 10 gün önce bıraktığım telefonun tamirini istiyorum'' diye söyledim.Bayan gülümseyerek telefonumu içeriye götürdü ve geri döndüğünde anakart değişimi yapılıp test edilecek , 20-25 dk sonra alabilirsiniz dedi.30 dk kadar sonra telefonum tekrar geldi , 10 dk test ettim ve sıkıntı olmadığını görerek oradan teşekkür edip ayrıldım.Garanti dahilinde anakart değişimi yapıldığından dolayı açıkçası memnun oldum ancak daha önce yaşadığım tamir edilmeme ya da yeterince test edilmeden müşteriye teslim edilme durumundan da memnun olmadım.
    Bu arada telefonum kılcal çizikler dışında çiziksiz çatlaksız bir haldeydi , orada beklerken birkaç kez gelip giden müşterilere telefonunuzda çatlaklar kırıklar var , garanti kapsamından çıkar dediklerini duydum , yani bu cihazları kullanırken garanti kapsamı dışına çıkmamaları için gerçekten iyi korumalıyız arkadaşlar.

    Bu deneyimimden sonra Delta servis hakkında olumlu düşündüğümü belirtmek isterim arkadaşlar.
    Yani distribitör garantili cihaza 300-400 tl fazla vereceğimize delta tercih edilebilir gibi bir fikir edindim...

    Anakart değiştiğine emin misiniz? İmei numarası değişmiştir oradan kontrol edebilirsiniz değişip değişmediğini.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 5960616263
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.