Şimdi Ara

DELTA Servis (67. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
236.707
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6566676869
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MGES38 kullanıcısına yanıt
    Bir şey danışmak istiyorum. Hakem heyeti konusunda tecrübelisiniz. Kvk'daki Htc cihazımı tamir edilmemesi nedeniyle yaklaşık 50 gún sonra hakem heyetine verdim para iadesi istedim. 1 hafta sonra ise tamir edildiği mesajı geldi. Telefonu almadım henüz. Eğer alırsam hakkımı kaybedermiyim? Nasıl bir yol izlenmeliyim?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sakkin

    Bir şey danışmak istiyorum. Hakem heyeti konusunda tecrübelisiniz. Kvk'daki Htc cihazımı tamir edilmemesi nedeniyle yaklaşık 50 gún sonra hakem heyetine verdim para iadesi istedim. 1 hafta sonra ise tamir edildiği mesajı geldi. Telefonu almadım henüz. Eğer alırsam hakkımı kaybedermiyim? Nasıl bir yol izlenmeliyim?

    Şimdi ilk önce şunu sorayım, hakem heyetine muhatap olarak kimi şikayet ettiniz? KVK yı şikayet ettiyseniz alacağınız cevap YANLIŞ MUHATAP olacak :) Yani boşuna beklemiş olacaksınız. Çünkü kanunda diyor ki her türlü işlemden satıcı muhataptır diyor. Benzer bir olayı anlatayım kısaca, KVK dan almış olduğum Huawei marka telefonda piksel kaybı vardı v servis ücretli yaparız dedi ben de yaptırmayıp hakem heyetine KVK yı şikayet ettim, aradan 5ay geçti karar geldi "muhatap olarak servisi değil satıcıyı yazmalısınız" dendi ve bu süreçte telefonun garantisi dolmuştu :) Yani mutlaka satıcıyı şikayet etmelisiniz. Eğer servisi yazdıysanız bulunduğunuz yerdeki hakem heyetne gidin dilekçenizi geri çekin düzenleyip baştan başvurun.

    Eğer normal şekilde başvurduysanız, telefonu almış olmanız hiçbir şeyi değiştirmez yine karar doğrultusunda iade talebiniz kabul edilir.

    Benim LG G4 telefonum 60 günün sonunda hakem heyetine başvurdum, başvurumdan 1 gün sonra telefon elime geçti ama farketmez sonuçta yasal süre diyor ki tamir süresi 20 işgünün geçemez diyor, 21gün sonra telefonu almış bile olsam yasal olarak iade talep hakkım var.

    NOT: Bu arada dilekçenize sizin telefonu gönderdiğiniz tarihi ispat eden bir kargo gönderisi olmalıdır. Veya Servisin sitesinde online takip sayfasının falan ekran görüntüsünü da ek olarak eklemelisiniz ki başvurduğunuz gün itbariyle 20 işgününü aştığı ispatlansın. Bu arada işgünü olarak artık cumartesiler de sayılıyor bilginiz olsun ;)

    Çok şey söyledim galiba ama herşey apaçık olsun ve doğru yapın diye.
    Selametle...




  • MGES38 kullanıcısına yanıt
    Hızlıal'dan almıştım, dilekçeyi ona göre hazırladım. Dediğini gibi servise elden vermiştim, ekran görüntüsünüde ekledim.Hayılısıyla beklemedeyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sakkin kullanıcısına yanıt
    Geç de olsa lehinize karar çıkacaktır.
  • Delta servis garantili hicbir ürün alınmaz. Çakallık üzerine kurulu , düzanbaz oluşum .
  • merhaba arkadaşlar, ben istanbul bilişim den aldığım lg g3 cihazım delta garantiliymiş 503k serisiydi çatlama oldu servise verdim, 01.08 de istanbul bilişime bıraktım teslim aldıklarına dahil belge verdiler, 04.08 de de delta servise ulaşmış hala tamirde gözüküyor, istanbul bilişim bana 10 gün geçmesine rağmen telefon da vermedi şimdi 20 gün dolduğunda ne yapmalıyım, sizce şikayet mi edeyim tüketici hakem heyetine, yenisi istiyorum diye yada para iadesi için


  • delta servis garantili cihaz mı alacaksınız? Buyrun alın.
    Edit: cihaz halen servistedir. ( daha doğrusu çakalların elindedir.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vipsec -- 29 Ağustos 2016; 12:08:14 >
  • bthnvc kullanıcısına yanıt
    benim cihaz 20 iş günü doldu 1 ayda yapılmış cihazı teslim aldım ekran batarya anakart orta çıta değişmiş sorun yok şuana kadar bide kulaklığımın tuşları çalışmıyodu dedim üstüne quadbeat 3 kulaklık hediye verdiler diğeride sizde kalsın dediler :) arka kapağıda değişselerdi tam olurdu bi onu değişmemişler :) şikayet etmeyi düşünmüyom gereğini yapmış adamlar geçde olsa

    ama delta servis garantlili cihaz daha almam Lg Türkiye garantili olsaydı büyük ihtimal değişim olmuştu yada g4-g5se verilirdi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasin_92 -- 1 Eylül 2016; 11:08:37 >
  • Distribütör garantisi olmayan ürün almayın aldırmayın arkadaşlar 100 lira fazla olsun ama ilerde kafanız ağrımasın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipsec



    delta servis garantili cihaz mı alacaksınız? Buyrun alın.
    Edit: cihaz halen servistedir. ( daha doğrusu çakalların elindedir.)

    Al benden de o kadar, benim lg g4 de 6 haziran dan beri delta serviste.




    Bugün 2 defa delta servisi aradım. lg g4 bootloop sorunu o kadar alıyor olmalılar ki farklı bir tuşlama yaparak temsilciye bağlanıyorsunuz. Yaklaşık yarım saat telefonda bekledikten sonra bağlandık, konuşurken telefon hattı kesildi... Defalarca aradım, her aradığım hafta cuma/ct günü göndereceklerdi... Yalan dolanla iş götürmeyin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dn -- 1 Eylül 2016; 15:35:25 >




  • Aynı sorunu yaşıyorum Lg g4 telefonum şuan onlarda darbe nedeniyle garanti kapsamına almıyorlar dava açmak en iyisi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emesdos -- 1 Eylül 2016; 16:20:56 >
  • ben size bir telefon numarası vereceğim. delta servis yetkilisi erol bey. valla telimi aldım. eminönündeki yerlerine gittim. açtım ağzımı yumdum gözümü. kapısından girdim çalışanlarından çıktım. benim gibi birini bile dinden imandan çıkardılar. söyledikleri hiç samimi değil. hikaye anlayacağınız
    erol bey 0 538 445 40 40
    sabit hatlarında yarım saat beklemenize gerek yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipsec

    ben size bir telefon numarası vereceğim. delta servis yetkilisi erol bey. valla telimi aldım. eminönündeki yerlerine gittim. açtım ağzımı yumdum gözümü. kapısından girdim çalışanlarından çıktım. benim gibi birini bile dinden imandan çıkardılar. söyledikleri hiç samimi değil. hikaye anlayacağınız
    erol bey 0 538 445 40 40
    sabit hatlarında yarım saat beklemenize gerek yok.

    peki size cevap olarak ne dediler Yiğit bey? Yani çözüme yönelik birşey söylediler mi size?

    Hakem heyetine başvurdum fakat, sadece onun sonuçlanması 2-6 ay sürer dediler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dn -- 1 Eylül 2016; 19:35:47 >
  • dn D kullanıcısına yanıt
    hocam ben teli 5. ayda verdim. 20 iş günü dolduğunda beni aradılar 1 hafta ek süre istediler. bende tamam sorun değil dedim. bir hafta doldu ses seda yok. bu süre isteme işi bir kaç kez tekrar etti. bende olabilir sorun değil dedim. ama gene ses seda yok. eminönündeki yerlerine gittim. erol bey ile görüştük. bana 3 gün içinde bu işi çözeceğine dair söz verdi. ama gene sözlerinde durmadılar. sonrasında devamlı aradım yarım saat telde bekledikten sonra çıkan sözde müşteri temsilcileri ne çözüm üretebiliyor nede doyurucu bir bilgi verebiliyor. anlayacağınız elim boş gene. ithalatçı firmayı arıyorum bu arada tabiki. ama onlarada ulaşmak mümkün değil. deltada bilgiirni vermiyor. en sonunda ithalatçı firmaya ulaştım hakkı keleş bu işin başındaki vatandaş. nasıl olduysa 3,5 ay gelmeyen parça bir günde geldi cihaz tamir oldu. bende deltaya gittim. aslında bana yeni cihaz göndereceklerini söylediler. deltada tamir olmuş cihazımı getirdiler. baktım güzelde tamir edilmiş bir sorun yok. ama ben bütün yaşadığım stresi orda kustum. ağzıma gelen ne varsa söyledim. cihazımı alıp çıktım. lanetler okuyarak tabi.

    DELTA SERVİS Mİ UZAK DURUN KESİNLİKLE......




  • vipsec V kullanıcısına yanıt
    anlattığınız olay bana hiç yabancı gelmedi, tamir süresi 20 iş gününü aştığı için muadil telefon da temin etmiyorlar...

    ben de websibir.com(metron bilişim) dan satın aldım, adamlara ulaşmak mümkün değil. Hakem heyetine başvurumu satın aldığım firmaya, websibir.com(metron bilişim) a yaptım, delta servisine değil. çünkü servisi şikayet edince para iadesi alamıyorsunuz. bu arada delta servisi aramama rağmen geri dönmedikleri için yarın istanbul a adamların dükkanına gideceğim de birşey çözülecek mi bilemiyorum.

    bilgilendirmeniz için teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dn -- 2 Eylül 2016; 14:15:39 >
  • dn D kullanıcısına yanıt
    Delta servis adına da tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz. 20 iş günü geçtikten sonra servis faturada yazan ücret tutarını ödemek zorundadır. Bunun için de bir tüketici hakem heyetine gidip bilgi alabilirsiniz. Ayrıca kararnameyi alınca ellerine ulaşma süresi 15 gün ve ondan sonraki 15 gün de itiraz süreleri var. Bu süre zarfında size herhangi bir dönüş olmazsa ve delta yada telefonu aldığınız yere ulaşamıyor yada muhatap kişi bulamıyorsanız icra mahkemesinde icra davası açabilirsiniz. İcraya vereceğim dediğiniz zaman bana dedikleri gibi elimize kararname ulaşmadı diyebilirler ben bunu avukatımla konuştuğumda öyle bir gerekliliğin olmadığını söyledi. Ayrıca ellerine ulaştığını hatta ve hatta kimin teslim aldığına kadar hakem heyetinden bilgi aldım. Şahsi tavsiyem sonuna kadar hakkınızı aramanız kimse aramadıkça bu kadar insan mağdur olmaya devam edecektir. İcra davası çok para tutar diye düşünmeyin. Mahkemeyi kaybeden taraf oluşacak masrafları ödemekle yükümlü oluyormuş. Ben bu konu hakkında yeterince bilgi öğrendim sayelerinde öğrenmek istediğiniz şeyler varsa yazabilirsiniz seve seve bilgilendiririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bthnvc kullanıcısına yanıt
    geçen cumartesi günü eminönü deltaservis e gittim. adamlar "sizi çok bekletmişiz kusura bakmayın bu çarşamba %99.9 göndereceğiz" dediler. perşembe yurtiçi kargo ile gönderdiklerine dair mesaj attılar. ama gönderi bilgisi falan yok. yurtiçi kargo arabası geldi gitti birşey yok. sayfalarına bakıyorum teslim edildi gözüküyor. Ayrıca adam telefonda anakart değişti dedi, internet sitesinde ise telefon yenisi ile değiştirildi diyor.

    Bu gönderdikleri kargoyu (tabii gönderdilerse) teslim almayıp mahkeme sonucunu beklemeyi düşünüyorum. böyle bir yol mümkün mü? adamlar ileride biz gönderdik ama kullanıcı kendisi teslim almamış diyebilirler mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dn -- 9 Eylül 2016; 15:15:50 >
  • delta garantili lg g3 marka cihaz aldım. telefonu aşırı ısınma dolayısıyla servise gönderim. 26 gün serviste kaldı. yedek telefon diye bir durum delta teknik serviste zaten mümkün değil. telefonum geldiğinde arızası giderilmediğ gibi hafıza kartı ile ekran dokunmatiğini de bozmuşlar. geri gönerim 15 gün oldu yine ses yok . yedek telefon istiyorum oda yok. telefonu geri aldığmda ne olacağının garantisi yok. uzak durun arkadaşar delta garantili cihaz almayın.
  • Arkadaşlar Tüketici hakem heyetinden olumlu karar alıp ücret iadesi alan varmı ? 2 Aydır karar bekliyorum muhtemelen 1ayiçinde çıkar ücret satıcıdan iade alamazsak icra işlemlerini kendim yapabilirmiyim ,yardımcı olacak biri varmı ?

    Bence sorun yaşayan arkadaşlar hiç beklemesinler thh ye şikayette bulunsunlar zaten servis 2 aybekletiyor bişekilde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi breniac -- 25 Eylül 2016; 17:41:39 >
  • Uzak durulması gereken teknik servislerden..
    Ekrana görüntü gelmemesinden dolayı vermiş olduğum telefonuma 375 TL iç ekran kırık muamelesi çektiler.
    Kendilerine gönderdiğimde tek çizik dahi olmamasına rağmen nasıl iç ekranının kırık olabileceğini sordum. Ayırca, telefonun ilk fiziksel durum raporunda sadece "kullanıma bağlı çizikler var" yazmakta iken.. Kendilerinin de ilk etapta fark etmemiş olabilieceklerinden bahsettiler.. Gözle görülemeyebilirmiş bu kırık.. Bir sprey varmış ve onu dıştan cama sıkıp biraz ısı verince iç ekran kırıklığı ortaya çıkıyormuş :))
    Araştırdım böyle bir spreyin varlığını, teknik servis olan kuzenime sordum YOKK.. böyle bir uygulama yokk..
    Tekrar aradım böyle bir uygulama yokmuş dedim ve telefonu ya tamir etmelerini ya da Tüketici Hakem Heyetine gideceğimi söyledim. Telefonu tamir etmeden geri gönderdiler.
    Telefonu elime alıp baktığımda, tek çizik bile olmayan telefonumun sol üst köşesinde darbe izi ve ekranında gayet gözle görülür!! (Delta, gözle görülemeyebilir demişti) iç ekran kırıklığı vardı. Ayrıca üst kenarlarda açma izi olacak şekilde belirtiler mevcut.
    Yani benim anladığım elemanlar telefonu açarken kırmışlar ve bunu benim üstüme yıkmaya karar vermişler..

    Tüketici Hakem Heyetine başvurumu yaptım bakalım ne olacak.. 2,5 ayda sonuçlanır dediler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hamur84 -- 28 Eylül 2016; 16:11:34 >




  • 
Sayfa: önceki 6566676869
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.