Şimdi Ara

DELTA Servis (44. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.777
Cevap
44
Favori
234.936
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4243444546
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayteck

    Valla arkadaşlar 100tl bonusla gg de nerdeyse 1500 e geçliyor LG g3 32gb... LG garantililer 1900 den başlıyo arada 400 lira var, amerikadan alsan getirsen buraya kaydettirsen 1500 ü yine geçiyor... Haliyle delta garantili almak gayet mantıklı... Bu şekilde alın garantiniz yarım yamalak olsun sorun değil %25 daha ucuza alıyoruz az değil...

    Müşteri memnuniyeti açısından ellerinden geleni yapıyorlar. En azından telefonda derdini dinleyip maillerine cvp yazıyorlar. Başka bir servis de adı lazım değil seni adam yerine bile koymuyorlardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende z2 alacağım, delta servis garantisi nasıldır ? Pişman olmak istemiyorum çünkü

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ucuz etin yahnisi arkadaslar bence hic bulasmayin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bir kaç kuruş fazla verin amma Delta servisi garantisi altında olan bir şeyi almayın. İşin yolunu bulmuşlar 29.04.2013 Tarihin Internetten aldıgım. Samsung s 3 mini Telefon sebeke sorunu ile
    karsılastım. 18.08.2014 tarihinde Delta servis garantisi altın da servise bıraktım. 30.Agustos
    2014 Tarihinde telefonla müsteri hizmetlerinden aranarak telefonumu düsürdügüm ve
    darbelerin olustugu ve birazda sıvı girisi oldugu ideasıyla telefonumun yapılabilmesi için
    anakartın degisimi gerektigi ve bu degisim için 250 tl ödemem gerektigi söylendi. Hiç bir
    sekilde sıvıyla temasım olmadıgı halde sıvı girisi oldugu iddeasıyla beni suçlu duruma
    düsürerek benden para talep edilmektedir. Bir kaç kuruş ucuz mal alacam diye boşuna paranızı çöpe atmayın...
  • delta servise bir kere işim düştü onda da çok memnun kaldım fakat delta servisin sitesi teknolojik aletlerle uğraşan bir firmaya göre çok dandik butonlar çalışmıyor bazı sayfalara yıllardır yapım aşamasında en çok gerekli olan arıza takip bölümü var ama çalışmıyor bunların bir an önce yapılması gerekli bence
  • 1700 e delta garantili Z2 alabiliyorum. Diğer türlü 2200 lira ...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de lg g2 marka telefonumu, (40 günlükken) yani 20 ağustos 2014 çarşamba günü kargoladım.
    Telefonumun, Şarj problemi vardı. Şarj olmıyordu. Başka bir şarj aletinle ise, 1 saat 50 dk dolması gereken batarya,
    4,5 - 5 saati buluyordu.
    En son 28 ağustos 2014 tarihinde aradığımda,
    -son aşamaya geldi, kontrolleri yapılıyor, sorun şarj aletinde denildi.
    Bugün aradığımda ise 01 eylül 2014 telefona çıkan hanım yine aynı bilgiyi vermesi beni şaşırtı.
    Perşembeden bu yana, telefonun şarj olup olmadığı denenmesi ilginç geldi.
    Belkide böyle olması gerekiyordur, bilmiyorum.
    Bu hafta için de kargolancağını söyledi. İnşallah sorun giderilir.
    Ben de özellikle delta servis garantili aldım.
    Forumlarda bu şekilde bir mesaj yazıldığında, bir yetkilinin dönüp cevap vermesi hoşuma gitmişti.
    tecrübelerimi, bu konu altında, sizlerle paylaşacağıma emin olabilirsiniz.
    Saygılar.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bottousa

    Delta servis güvencesiyle almış olduğum Samsung Galaxy S3 cep telefonumu inretnet sitelerinde gezinirken donma yapması ve kendi kendine açılıp kapanması problemiyle delta servise istanbula gönderdim telefon servisten geldi ve servis formuna mekanik bakım yapıldı yazılım yüklendi yazılmış, telefonu açar açmaz aynı gün yine aynı problemi yaşadım telefon donmaya başladı.Hatta telefonun sağ üst kısmını da bir yere vurmuşlar çelik gövde üzerinde bi zedelenme siyah nokta oluşmuş.Sonra telefonu tekrar gönderdim ve şikayetimi açık bir dille yazdım , bilgisayar başında olamadığım için bankacılık işlemlerini telefon üzerinden hallediyorum ve düzgün tamir edilmediği için işlerim aksıyor daha doğrusu maddi zararım oluşuyor.

    Her neyse konuyu fazla dağıtmadan devam edersek ikinci kez servise gönderdim ve yaklaşık 20 gün sonra telefon çıktı geldi telefonu kargo şubesinde ilk açtığımda sol tarafında yeni darbeler gördüm birisi üst kısımda birisi ses azaltıp artırma kısmında, ama üst kısımdaki bariz bir darbe sanki bir tornavida ucuyla oraya baskı yapılmış ve ezilmiş gibi.Servis takip formuna ise telefon darbe gördüğü için kullanıcı hatası vardır garanti kapsamı dışındadır ama müşteri memnuniyeti açısından bir kereliğine yazılım güncellenmiştir şeklinde yazmışlar.Büyük olasılık 3. seferde de aynı şikayetle telefonun geri geleceğini bildikleri için telefonu kendileri darbeleyip suçu kullanıcı hatası diye üzerime yıktılar.Telefonda tek bir darbe iz olmadığına bütün arkadaşlarım , çevrem şahittir ve servisten geldikten sonra telefonun durumu ortada.Bu ülkede dürüst insan kalmamış galiba, Türkiye biraz olsun başını kaldırıp sonra tekrar eğiyorsa dürüst olmamamızdan kaynaklıdır.

    Şimdi sevgili arkadaşlar ben bu telefonu 2 defa delta servise gönderdim ve garanti kapsamı dışında bıraktılar hem de telefonun orasına burasına zarar vererek.Bulunduğum ilde yani Denizlide telefonumu yaptırsaydım yine garanti kapsamı dışında kalacaktı ama en azından sağında solunda vuruklar oluşmayacaktı ve sözde telefona yapılan yazılım yükleme işi 15 *2 = 30 gün yerine bana 20 dakikaya malolacaktı ve en azından işlerim aksamayacaktı.O serviste nasıl teknik elemanlar çalışıyorsa artık anlayamıyorum, kardeşim bu üç kuruşluk telefon değil biraz dikkat edersin.

    Neyse bu kızgınlıkla gittim bir akıllı telefon daha aldım kendime , artık delta servis yüzünden işlerimin aksamasını istemiyorum.Adamlara güvenmenin sonucu bana pahalıya patladı zaten 30 günlük süreçte 3 tane s3 parasını kazanmaktan olmuşumdur.Şu anda yaptık diye yolladıkları telefon yine bozuk yine bozuk.Madem bu sorun darbe almasından kaynaklanıyordu ilk servis formuna neden yazmadın diye sorarlar adama? Bu kronik bir sorun haline gelince bu haliyle karşımızdalar...

    Şimdi hakkımı aramayacağım değil Tüketici haklarına gidip sonuna kadar hakkımı arayacağım , gerekirse bu telefonu çöpe atarım sıkıntı da değil.Ama bu Delta teknik servisin ilgisizliğini ve dikkatsiz elemanları yüzünden müşterilerin yaşayabilecekleri memnuniyetsizlikleri hem sanal ortamda, hem arkadaş çevremde, hem de yasal olarak duyuracağım.

    Şimdi herkes dursun düşünsün , ister inanın ister inanmayın ama ben memnun kalmadım,belki siz kalırsınız ancak zorrrrr diyorum.
    Halit ULUSOY / Denizli

    Bu yazınız için teşekkürler. Asla parelel ithalat ürün almayacağım..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • şikayetlerden anladığım kadar delta serviste sorun teknik elemanlarında şikayetlerde genelde telefon ezilmiş,çizik,tornavida izi.vs yazılmış ama mail yoluyla ve telefonla cevaplarda o kadar şikayet yok.Sorun teknik destektekte bir servis için en önemli olanda bu.
  • arkadaşlar ben size koca samsung türkiye garantisinden bahsedeyim;11.07.2014 de bimeks den samsung marka tablet aldım ve tabletin 20 saat şarjda kalmasına rağmen tam dolmadığını (%85 i geçmedi) farkettim başka adaptörle de denedim yine tam dolmadı. bimekse götürdüm bimeks servise topu attı.serviste 20 gün kaldı yazılım güncellenip gönderilmiş.sorun çözülmedi yine servise gitti 15 gün kaldı;bu sefer sorun adaptörde dediler yeni adaptör verdiler;ama sorun yine çözülmedi,3.kez servise gitti 15 gün oldu ses yok;açıkcası umudumda kalmadı;tableti parçalamak istiyorum...Ben tableti yaz tatili için oğluma almıştım.2 ay geçti, yaz tatili bitti ,okul açıldı :)) demem o ki ;Bimeks gibi bir firmadan ve samsung marka türkiye garantili (kaskoda yapmıştım)cihazı peşin para ile aldım.Sonuç:Haram o zıkkım olsun..bi daha ne bimeks ne de samsunga asla bulaşmam...emin olun parelel ithalattan bi farkları yok..herşey satana kadar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ektopik63 -- 1 Eylül 2014; 23:45:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Soyulma için değişim yapmıyoruz.Kronik bir sorun belirtilmediği takdirde "kozmetik" arıza kapsamına giren durumlar için değişim yapılmamaktadır tarafımızdan.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    Bir sorum olacak. Düşme sonucu arızaların garanti dışı olduğu söylüyorsunuz. Örneğin alınan bir telefon düşürüldü ve telefon kasasında darbe izi oluştu. Ama telefonda hiç bir şekilde arıza teşkil edecek bir neden oluşmadı. Yıllar sonra kendiliğinden arızaya düşen telefonu geçmişteki kasadaki düşürme nedeniyle ize bakarak bu garanti dışı diyebiliyorsunuz. Veya bu nasıl analiz edebiliyorsunuz.
  • Şimdi arkadaşlar deltayı kötülüyoruz ama başarınınki gibi servislerde çok iyi değiller. Neredeyse aynı şeyleri onlarda yapıyorlar. Ben Türkiye garantili motorola aldımda bin pişman oldum. Servisi o kadar kötüki bu zamana kadar telefonumu yaptılar diyen sadece 1 kişi duydum. Aynı şekilde iphone5 aldı geçen gün arkadaş ve telefon arızalı çıktı.Vodafona gitti dedi bozuk diye ve hemen servise gönderdiler. Servis ne dese beğenirsiniz daha sıfır telefonu kullanıcı kaynaklı arızalı dediler.Neyse zar zor değiştirdiler oda arkadaş mahkemeye vericem falan dedide öyle değiştiler ancak.Birde siz siz olun sakın ama sakın Teleservice garantili telefon almayın.Vallahi delta bunların yanında süper servis.
  • bende paralel ithalat telefon almayı düşünüyordum ama şuan kararsız kaldım
    konuyu baştan sona okuduğumda si Delta servisin çoğu telefona cihazınız su almış garanti dışı kalmş deyip para yolmaya çalıştıklarını görür gibi oldum ve cihaz dışardan bir darbe alıp kasası eğildi zaman direk garanti dışı bırakmışlar
    sanki telefon değilde elimizde çok hassas bişey tutuyoruz en ufak çizik darbede garanti dışı çok saçma geliyor
    diğer firmalar ne kadar iyi orasıda tartışılır ama imkanınız varsa gidin teknoloji firmalarından kvk vs garantili alın ben teknosadan aldığım samsung laptop şarj almıyordu gönderdim 4 gün sonra elime ulaştı ve jak girişini ve şarj aletini değiştirip yolladılar. 4 gün sürdü sadece ama almış olduğum başka bir üründe ise sürekli 20 iş günü deyip durdular. Burda dikkat edilmesi gereken ürünü yollamadan delta servis vs ile iletişime geçip sorunu açık şekilde ifade edin(konuşmayı kayıt altına aldıkları için bu yararınıza olacaktır. yollamadan fotoğrafını cekin cihazınızın. geldiğinde hasar darbe varsa yapmanız gereken firma ile iletişime geçmek olmalıdır onlar bizden kaynaklı değil diyorlarsa gidin tüketici hakem heyetinin yolunu tutun.(onlar sizin yerinize uğraşıp sorumlusunu bulurlar.)

    ama yinede özenerek kullanın cihazlarınızı bizim ülkemiz bu garanti konusunda epey geride..




  • 15 sayfa yazılıp çizilen mağduriyet ve mağduriyetlerin giderilmesi hususunda genel talep ve sıkıntılar belli başlı şeyler.
    LG G3 32 GB DELTA garantili ürün alacakken vazgeçmiş bulunmaktayım.
    bir telefona 1600 tl verebiliyorsam 200 daha verir orjinal bayisinden alırım LG TR Garantili olur kafam rahat olur .
    ki 5s imi 17 gün önce servise gönderdim 2.gün swap değişim kararı verildi
    değişim kararından sonra 1 iş günü bekledim 2.işgünü kargolandı 3. iş gününde kargo elime ulaştı.

    bunları gördükten sonra servise gidip darbe alınması [ genel söylenen bir hata ise ben bu işte bir bit yeniği ararım. ]
    ki delta açık beyan belirtmiş böyle birşey olamaz özel kaplama masa vs diye şayet olursa da müşteriye aksetmeden değişimi yapılır İBARESİ benim gözümü korkuttu.
    ! bu deme demektir ki böyle şeyler olabilir yaşanabilir doğal şeylerdir insanlık hali .
    mevzu bahis insanlık hali olması değildir.
    MEVZU BAHİS BÖYLE DÜŞÜRÜLME DARBE VS OLUŞTUĞU DURUMLARDA MÜŞTERİYE AKSETTİRİLEREK DEĞİŞİM YAPILMASIDIR.
    Ben bir müşteri olarak cihazımın başına serviste gelen bir olaydan ötürü kasasının veya başka bir parçasının değiştirildiğini yapılan işlemi BİLMEK EN DOĞAL HAKKIM.
    ki siz agzınızla durumu beyan ettiniz müşteriye kırıldığını cizildigini söylemeden değiştiririz diye ..


    beni soğutan husus bu oldu şayet olurda okursanız yanıt verirseniz memnuniyetle geri dönüş sağlarım .
    keza belirtmek isterim ki anlatmak istediğim husus açık ve net basına bır ıs gelirse müştriye haber vermeden değiştiririz ne demekdir ? buna yakın tabir kullandığınızı belirtmek isterim.
    olması gereken şudur cihazınızın basına servısde böyle birşey geldi ücretsiz değiştirdik özür DİLERİZ..

    esen kalın E.YILDIRIM

    quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis



    - DeltaServis : Soru-cevap şeklinde gelişen akıcı yazışmalardaki üyenin sorusunun içerisinde de geçtiği için "insanlık hali" tabirini kullandım."Çalıştığımız teknik ortamda ürünlerin hasar görmesi mümkün olmasa da,olur da tarafımızdan müşterinin ürününe bir hasar verilmesi başarılırsa (!),siz farketmeden hasar gören parçalar değişir zaten" şeklinde cevap verdim.Garanti kapsamı ile ilgili söylediğinizi anlamadım,acaba "telefonu serviste düşürdünüz yıllar sonra problem çıktı üstlenmezsiniz değil mi bu durumu?" mi demek istiyorsunuz?
    Telefonun serviste düşmesi tabii ki kabul edilebilir bir durum değildir, ama siz telefonların serviste düştüğü fikrine nasıl kapıldınız?(DeltaServis Soru 1)

    Saygılarımızla,
    DeltaServis



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jibbs -- 7 Eylül 2014; 13:41:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jibbs

    15 sayfa yazılıp çizilen mağduriyet ve mağduriyetlerin giderilmesi hususunda genel talep ve sıkıntılar belli başlı şeyler.
    LG G3 32 GB DELTA garantili ürün alacakken vazgeçmiş bulunmaktayım.
    bir telefona 1600 tl verebiliyorsam 200 daha verir orjinal bayisinden alırım LG TR Garantili olur kafam rahat olur .
    ki 5s imi 17 gün önce servise gönderdim 2.gün swap değişim kararı verildi
    değişim kararından sonra 1 iş günü bekledim 2.işgünü kargolandı 3. iş gününde kargo elime ulaştı.

    bunları gördükten sonra servise gidip darbe alınması [ genel söylenen bir hata ise ben bu işte bir bit yeniği ararım. ]
    ki delta açık beyan belirtmiş böyle birşey olamaz özel kaplama masa vs diye şayet olursa da müşteriye aksetmeden değişimi yapılır İBARESİ benim gözümü korkuttu.
    ! bu deme demektir ki böyle şeyler olabilir yaşanabilir doğal şeylerdir insanlık hali .
    mevzu bahis insanlık hali olması değildir.
    MEVZU BAHİS BÖYLE DÜŞÜRÜLME DARBE VS OLUŞTUĞU DURUMLARDA MÜŞTERİYE AKSETTİRİLEREK DEĞİŞİM YAPILMASIDIR.
    Ben bir müşteri olarak cihazımın başına serviste gelen bir olaydan ötürü kasasının veya başka bir parçasının değiştirildiğini yapılan işlemi BİLMEK EN DOĞAL HAKKIM.
    ki siz agzınızla durumu beyan ettiniz müşteriye kırıldığını cizildigini söylemeden değiştiririz diye ..


    beni soğutan husus bu oldu şayet olurda okursanız yanıt verirseniz memnuniyetle geri dönüş sağlarım .
    keza belirtmek isterim ki anlatmak istediğim husus açık ve net basına bır ıs gelirse müştriye haber vermeden değiştiririz ne demekdir ? buna yakın tabir kullandığınızı belirtmek isterim.
    olması gereken şudur cihazınızın basına servısde böyle birşey geldi ücretsiz değiştirdik özür DİLERİZ..

    esen kalın E.YILDIRIM

    quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis



    - DeltaServis : Soru-cevap şeklinde gelişen akıcı yazışmalardaki üyenin sorusunun içerisinde de geçtiği için "insanlık hali" tabirini kullandım."Çalıştığımız teknik ortamda ürünlerin hasar görmesi mümkün olmasa da,olur da tarafımızdan müşterinin ürününe bir hasar verilmesi başarılırsa (!),siz farketmeden hasar gören parçalar değişir zaten" şeklinde cevap verdim.Garanti kapsamı ile ilgili söylediğinizi anlamadım,acaba "telefonu serviste düşürdünüz yıllar sonra problem çıktı üstlenmezsiniz değil mi bu durumu?" mi demek istiyorsunuz?
    Telefonun serviste düşmesi tabii ki kabul edilebilir bir durum değildir, ama siz telefonların serviste düştüğü fikrine nasıl kapıldınız?(DeltaServis Soru 1)

    Saygılarımızla,
    DeltaServis



    Aslında bu bu konuyla ilgili bende fikrimi söylemek isterdim ama mesajınız direkt delta servis cevaplasın diye yazılmış sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SULZER

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jibbs

    15 sayfa yazılıp çizilen mağduriyet ve mağduriyetlerin giderilmesi hususunda genel talep ve sıkıntılar belli başlı şeyler.
    LG G3 32 GB DELTA garantili ürün alacakken vazgeçmiş bulunmaktayım.
    bir telefona 1600 tl verebiliyorsam 200 daha verir orjinal bayisinden alırım LG TR Garantili olur kafam rahat olur .
    ki 5s imi 17 gün önce servise gönderdim 2.gün swap değişim kararı verildi
    değişim kararından sonra 1 iş günü bekledim 2.işgünü kargolandı 3. iş gününde kargo elime ulaştı.

    bunları gördükten sonra servise gidip darbe alınması [ genel söylenen bir hata ise ben bu işte bir bit yeniği ararım. ]
    ki delta açık beyan belirtmiş böyle birşey olamaz özel kaplama masa vs diye şayet olursa da müşteriye aksetmeden değişimi yapılır İBARESİ benim gözümü korkuttu.
    ! bu deme demektir ki böyle şeyler olabilir yaşanabilir doğal şeylerdir insanlık hali .
    mevzu bahis insanlık hali olması değildir.
    MEVZU BAHİS BÖYLE DÜŞÜRÜLME DARBE VS OLUŞTUĞU DURUMLARDA MÜŞTERİYE AKSETTİRİLEREK DEĞİŞİM YAPILMASIDIR.
    Ben bir müşteri olarak cihazımın başına serviste gelen bir olaydan ötürü kasasının veya başka bir parçasının değiştirildiğini yapılan işlemi BİLMEK EN DOĞAL HAKKIM.
    ki siz agzınızla durumu beyan ettiniz müşteriye kırıldığını cizildigini söylemeden değiştiririz diye ..


    beni soğutan husus bu oldu şayet olurda okursanız yanıt verirseniz memnuniyetle geri dönüş sağlarım .
    keza belirtmek isterim ki anlatmak istediğim husus açık ve net basına bır ıs gelirse müştriye haber vermeden değiştiririz ne demekdir ? buna yakın tabir kullandığınızı belirtmek isterim.
    olması gereken şudur cihazınızın basına servısde böyle birşey geldi ücretsiz değiştirdik özür DİLERİZ..

    esen kalın E.YILDIRIM

    quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis



    - DeltaServis : Soru-cevap şeklinde gelişen akıcı yazışmalardaki üyenin sorusunun içerisinde de geçtiği için "insanlık hali" tabirini kullandım."Çalıştığımız teknik ortamda ürünlerin hasar görmesi mümkün olmasa da,olur da tarafımızdan müşterinin ürününe bir hasar verilmesi başarılırsa (!),siz farketmeden hasar gören parçalar değişir zaten" şeklinde cevap verdim.Garanti kapsamı ile ilgili söylediğinizi anlamadım,acaba "telefonu serviste düşürdünüz yıllar sonra problem çıktı üstlenmezsiniz değil mi bu durumu?" mi demek istiyorsunuz?
    Telefonun serviste düşmesi tabii ki kabul edilebilir bir durum değildir, ama siz telefonların serviste düştüğü fikrine nasıl kapıldınız?(DeltaServis Soru 1)

    Saygılarımızla,
    DeltaServis



    Aslında bu bu konuyla ilgili bende fikrimi söylemek isterdim ama mesajınız direkt delta servis cevaplasın diye yazılmış sanırım.

    sizde yorumlayabilirsiniz buyrun




  • olumlu yorum yapanlar hep az mesaj sayılı üyeler. çok ilginç
  • S3 telefonum çok geç şarj oluyordu bende servise gittim 27.12.14 te elden verdim. Bir iki gün arayla bir kaç kere aradım hepsinde de hemen açtılar anakart değişeceğini söylediler ve telefonun olması 10 günü geçeceği için pazartesi günü (10.gün) gelin size konsinye telefon verelim dediler. Telefonu almaya gittim note2 verdiler bir haftada öyle geçti. Telefon ettiler telefonunuz oldu gelin alın diye bende gittim aldım telefonda hiç bir sorun yoktu gayet menmun kaldım servisten delta garantili ürün alacaklar çekinmeden alsın müşteri memnuniyetini ön planda tutuyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jibbs

    quote:

    Orijinalden alıntı: SULZER

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jibbs

    15 sayfa yazılıp çizilen mağduriyet ve mağduriyetlerin giderilmesi hususunda genel talep ve sıkıntılar belli başlı şeyler.
    LG G3 32 GB DELTA garantili ürün alacakken vazgeçmiş bulunmaktayım.
    bir telefona 1600 tl verebiliyorsam 200 daha verir orjinal bayisinden alırım LG TR Garantili olur kafam rahat olur .
    ki 5s imi 17 gün önce servise gönderdim 2.gün swap değişim kararı verildi
    değişim kararından sonra 1 iş günü bekledim 2.işgünü kargolandı 3. iş gününde kargo elime ulaştı.

    bunları gördükten sonra servise gidip darbe alınması [ genel söylenen bir hata ise ben bu işte bir bit yeniği ararım. ]
    ki delta açık beyan belirtmiş böyle birşey olamaz özel kaplama masa vs diye şayet olursa da müşteriye aksetmeden değişimi yapılır İBARESİ benim gözümü korkuttu.
    ! bu deme demektir ki böyle şeyler olabilir yaşanabilir doğal şeylerdir insanlık hali .
    mevzu bahis insanlık hali olması değildir.
    MEVZU BAHİS BÖYLE DÜŞÜRÜLME DARBE VS OLUŞTUĞU DURUMLARDA MÜŞTERİYE AKSETTİRİLEREK DEĞİŞİM YAPILMASIDIR.
    Ben bir müşteri olarak cihazımın başına serviste gelen bir olaydan ötürü kasasının veya başka bir parçasının değiştirildiğini yapılan işlemi BİLMEK EN DOĞAL HAKKIM.
    ki siz agzınızla durumu beyan ettiniz müşteriye kırıldığını cizildigini söylemeden değiştiririz diye ..


    beni soğutan husus bu oldu şayet olurda okursanız yanıt verirseniz memnuniyetle geri dönüş sağlarım .
    keza belirtmek isterim ki anlatmak istediğim husus açık ve net basına bır ıs gelirse müştriye haber vermeden değiştiririz ne demekdir ? buna yakın tabir kullandığınızı belirtmek isterim.
    olması gereken şudur cihazınızın basına servısde böyle birşey geldi ücretsiz değiştirdik özür DİLERİZ..

    esen kalın E.YILDIRIM

    quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis



    - DeltaServis : Soru-cevap şeklinde gelişen akıcı yazışmalardaki üyenin sorusunun içerisinde de geçtiği için "insanlık hali" tabirini kullandım."Çalıştığımız teknik ortamda ürünlerin hasar görmesi mümkün olmasa da,olur da tarafımızdan müşterinin ürününe bir hasar verilmesi başarılırsa (!),siz farketmeden hasar gören parçalar değişir zaten" şeklinde cevap verdim.Garanti kapsamı ile ilgili söylediğinizi anlamadım,acaba "telefonu serviste düşürdünüz yıllar sonra problem çıktı üstlenmezsiniz değil mi bu durumu?" mi demek istiyorsunuz?
    Telefonun serviste düşmesi tabii ki kabul edilebilir bir durum değildir, ama siz telefonların serviste düştüğü fikrine nasıl kapıldınız?(DeltaServis Soru 1)

    Saygılarımızla,
    DeltaServis



    Aslında bu bu konuyla ilgili bende fikrimi söylemek isterdim ama mesajınız direkt delta servis cevaplasın diye yazılmış sanırım.

    sizde yorumlayabilirsiniz buyrun

    Şimdi bana soracak olursanız deltanın bu tip forumlardan bile bizi dikkate alıp cevap vermesi başka hiçbir servisin yapacağı iş değildir. Kaldıki keşke sizin dediğiniz gibi 200 lira fark olsa ben de TR garantili seçerim ama Sony Z2 delta ile mağaza arasında 600 tl fark var. Kaldıki delta benim gördüğüm kadarıyla piyasada kendine sağlam yer bulabilmek için gayret gösteriyor. Benim bir sefer işim düştü bunlara ve evet biraz uğraştırdılar ama arada bazı yanlış anlaşılmalar vardı ama sonuçta sorunumu gidermek için aradılar ve özür bile dilediler. Ama bu demek değildirki başka bir telefon alıpda göndersem aynı ilgiyi gösterecekler. Bilmiyorum nasıl olur ama genel olarak gördüğüm bir çok yetkili servisden iyiler. Ben sıkıntısız işimi hallettiğim bir servis bu zamana kadar görmedim açıkcası.

    Servisde hani olmazda olursada müşteriye aksetmeden değişim yaparız olayıda aslında bir servisin kalitesini gösterir. Acaba gerçekten böyle bir şey yaparlarmı? Çünkü yeni nesil telefonların demontajı çok iyi ustalık gerektiriyor ve en ufak hatada sağı solu çizilebiliyor. Siz böyle bir zarar verilen telefonunuzu tamir edilmesine rağmen kabul edermisiniz? Kaldıki hiç bir servis emin olun bizden kaynaklı hatadan dolayı kasayıda değiştik kusura bakmayın demez. İnanın itiraz edincede hepsinde cevap aynı ''biz sağlam gönderdik''.

    Bende dahil kaç kişi biliyorum forumlardan telefonunu kameraya çekipde servise gönderen. Kısaca bana soracak olursanız ne yazıkki doğru dürüst servis yok. O yüzden bizlerde kötünün iyisi olsun diye bakıyoruz.




  • Takip faydalı...
  • 
Sayfa: önceki 4243444546
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.