Şimdi Ara

DELTA Servis (43. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.778
Cevap
44
Favori
234.923
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Veriler sikayetvar.com dan.
  • Sayfalarca yorumu okuduktan sonra dedim ki "oğlum seni deli mi optu, DELTA Servis garantisi mi asla." Alacagım G3 ve arkadaşa alacagımız Z2'den vaz geçtik." Bu şekilde bir servis anlayışı varsa bir an evvel batmalarını umuyorum.
  • Eveet ben de dün Sony Xperia S telefonumu tamamen bozulan ekran ve çok çabuk biten batarya sorunlarıyla deltaservise elden teslim ile verdim 19ay önce delta servisi sorma amaçlı konuyu açan kardeşiniz olaraktan :) bakalım ne olacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: y.e.c.

    Zamanunda hp bi pc aldin pc yere dustu fandan ses gelmeye basladi yolladim servise dustugunude soyledim.. adamlar fani degismis ustune ustelik mouse kismida sifiri ile degismis ve hic bir ucret almadan.. simdiiii.. ben bi daha hpden baska pc alirmiyim almam.. simdi bunlari anlattım ki yaaww deltaservis musteri ne diyorsa yap haksiz bile olsa yap ne kaybedersinki aksine hep kazanirsin.. simdi ben burdaki yorumlari okudum alacaktim bi g2 delta garantili.. alirmuyum almam.. ilk sayfalari okudukca iyi sandigim delta sonlara gelince ayni turden sikayetler ile kendini bitirmis malesef.. iyi gunler..

    Hp nin servisinden ben de çok memnundum. Bilgisayara bir şey oldu mu gönderiyordum. Basit bir şeyse telefon ile konuşarak hallediyorduk. Garantisi bittikten sonra gönderemedim. Çünkü ücretler çok fazla ama telefonla konuşarak ne yapmam gerektiğini falan söylediler. Gerçekten çok iyiydi.
    Bunu neden yazdığımı bilmiyorum. Yazasım geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2 gün önce telefon telefon bayisinden delta garantili LG G2 aldım.Bügün bana telefon kayıtsız diye mesaj geldi teyit ettim kayıt yapılmamış.Ne yapmam gerek?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pandora99

    Teknik Analiz

    Son 1 yılda:

    KVK Firma Şikayet Profili
    Toplam Şikayet 1081
    Cevaplanan Şikayet 3
    Teşekkür Sayısı 25

    Delta Teknik Servis Firma Şikayet Profili
    Toplam Şikayet 103
    Cevaplanan Şikayet 77
    Teşekkür Sayısı 40

    Peki yılda kaç KVK lı cihaz satılıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi ben telefonumu almadan önce baya araştırdım deltayı.Baya çözüm sunan bir firma gibi geldi.Kendilerine güvenerek aldım telefonu.Fakat kısa süre sonra kulaklık bozuldu.Gönderdim servise.2 hafta kimse ilgilenmedi.Hep tamam bakacağız dediler.Neyse son aradığımda kulaklık yeni zaten kullanmadım bile derken ozaman bunu aldığınız yer değiştiricek dediler.Ben daha olayı anlamadan hemen kulaklığı aynı şekilde ellemeden gönderdiler bana.O kadar mesaj yazdım çizdim olayı anlattım cihaz sağlamdı desemde umursamadılar.Ama işin peşini bırakmıcam.Aldığım yerlede görüştüm.Demek baya sorun oluyorki merak etmeyin ithalatçı firma ile bizde görüşücez dediler.Bakalım bekliyorum.Ama kafadan kaybettiler.Zaten halletmeselerde yapacak birşey yok.Sonuçta paralel ithalat.
  • SULZER S kullanıcısına yanıt
    Nasıl yapacak bir şey yok? Zaten insanlar yapacak bir şey yok dedikleri için böyle yapıyorlar. Verin tüketici haklarına bak nasıl hallediyorlar.
  • milliadam M kullanıcısına yanıt
    sonuç ne oldu haber verdiler mi şikayetlere baktım genelde kullanıcı hatası deyip para istrmişler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemalwebnet

    Nasıl yapacak bir şey yok? Zaten insanlar yapacak bir şey yok dedikleri için böyle yapıyorlar. Verin tüketici haklarına bak nasıl hallediyorlar.

    Bende zaten durmadım.Deltadan gelen maile karşılık güzel bir cevap yazdım.Dedim 2 hafta bakmayın sonradan kutudan bozuk çıktı diye geri gönderin ayıptır falan dedim.Böyle yapmayacaktınız falan dedim.
    Neyse akşam işten çıktım yoldayken delta servis arıyor.Dedim buyurun.Bayan baya mahçup gibi konuşuyor.Bende biraz kızdım ama helal olsun hiç sesimi kesmedi.Dinledi ve tamam 5 dakkaya dönücem dedi kapattı.Dedim ulan aramaz daha bu salladı beni derken aradı kusura bakmayın müşteri memnuniyeti açısından gönderin kulaklığınızı hemen bizde sıfırını gönderelim dediler.Valla ne yalan söyleyim şaşırdım.Bu kadar kolay olacağını hiç düşünmemiştim.Şimdiye kadar kavga etmeden hiçbir servisde birşey değiştirememiştim.
    İnternette araştırıncada müşteri memnuniyetine baya önem verdiklerini çok başarılı olamasalarda mutlaka geri dönüş yapıp ilgilendiklerini gördüm.En azından büyüme aşamasında şimdilik böyleler.İleride bozulmazlar inşallah.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemalwebnet

    Nasıl yapacak bir şey yok? Zaten insanlar yapacak bir şey yok dedikleri için böyle yapıyorlar. Verin tüketici haklarına bak nasıl hallediyorlar.

    Bende zaten durmadım.Deltadan gelen maile karşılık güzel bir cevap yazdım.Dedim 2 hafta bakmayın sonradan kutudan bozuk çıktı diye geri gönderin ayıptır falan dedim.Böyle yapmayacaktınız falan dedim.
    Neyse akşam işten çıktım yoldayken delta servis arıyor.Dedim buyurun.Bayan baya mahçup gibi konuşuyor.Bende biraz kızdım ama helal olsun hiç sesimi kesmedi.Dinledi ve tamam 5 dakkaya dönücem dedi kapattı.Dedim ulan aramaz daha bu salladı beni derken aradı kusura bakmayın müşteri memnuniyeti açısından gönderin kulaklığınızı hemen bizde sıfırını gönderelim dediler.Valla ne yalan söyleyim şaşırdım.Bu kadar kolay olacağını hiç düşünmemiştim.Şimdiye kadar kavga etmeden hiçbir servisde birşey değiştirememiştim.
    İnternette araştırıncada müşteri memnuniyetine baya önem verdiklerini çok başarılı olamasalarda mutlaka geri dönüş yapıp ilgilendiklerini gördüm.En azından büyüme aşamasında şimdilik böyleler.İleride bozulmazlar inşallah.




  • SULZER S kullanıcısına yanıt
    Sizin adınıza sevindim.

    Benim delta garantili S3 telefonum var. Kullananlar bilir S3 te kasa çatlama ve soyulma sorunu kroniktir ve distribütör garantili olanlar ücretsiz kasa değişimi yaptırdılar. Maalesef delta bu sorunu kabul etmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemalwebnet

    Sizin adınıza sevindim.

    Benim delta garantili S3 telefonum var. Kullananlar bilir S3 te kasa çatlama ve soyulma sorunu kroniktir ve distribütör garantili olanlar ücretsiz kasa değişimi yaptırdılar. Maalesef delta bu sorunu kabul etmiyor.

    Evet samsung ne yazıkki bu sorununu s4 ve s5 dede devam ettiriyor.Tabiki bu samsungun hatası olsada yetkili servis bunu düzeltmek zorunda hele ki bu kadar kısa sürede meydana geldiyse.
    Samsung kullandığım zamanlardan biliyorum distribitör servisi bu konuda hakkaten çok iyi.Hatta öyleki rom atılmış rootlanmış cihazlara bile çok kafanı ağrıtmadan bakıyorlardı.Ama bu onlara ait bir şey.Sen birde iphone,motorola gibi özellikle teleservice garantili telefon alda gör bak adamı burnundan getiriyorlar.Hele kasayla ilgili sorunun var ise.Ben çok çektim çünkü.İnan her distribitör garantili olan telefonun servisi her zaman iyi olmuyor.
    Bunlarla kıyaslayınca ne bileyim delta daha önde gibi geldi.Belkide benim kulaklığı hemen değiştirdikleri içindir




  • SULZER S kullanıcısına yanıt
    Evet tabiki kötü servisler var ama bu diğer az kötüleri haklı çıkarmıyor. Ben telefon aldıysam ve 2 yıl garanti verdiyseniz arızalarını gidermek zorundasınız (ben kırıp dökmediysem).
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemalwebnet

    Evet tabiki kötü servisler var ama bu diğer az kötüleri haklı çıkarmıyor. Ben telefon aldıysam ve 2 yıl garanti verdiyseniz arızalarını gidermek zorundasınız (ben kırıp dökmediysem).

    Kesinlikle katılıyorum.
  • Kafam karıştı servis görevlisinin açıklamaları güven verici ama sağlam gidip bozuk gelen telefonlar iç ürpertici.

    HP keşke bi telefon üretse vallahi fiyatını özelliklerini sormadan alıcam muhteşem bir servisi var. HP laptopum var 4 kere servise gitti bazı problemlerden hepsindede en fazla 1 haftada tamir oldu geldi hatta bir tanesinde metal kasa komple değişmişti resmen sıfır laptop geldi elime muhteşem bir servis. Diyorum ama bana göre muhteşem memnun kalmayanlarda çok fazla.

    Deltayı beğenmiyosunuzda diğerleride mükemmel değil. Teyzemin BB sini teleservise vermiştik klavyedeki e tuşunun basılı kalma sorunu ve kilit tuşu yıpranıp kopmasından dolayı. E tuşunda sorun yok diye geldi cihaz hala basılı kalmış bir haldeydi , kilit tuşunada kullanıcı hatası deyip 90 tl istediler sinir olmuştuk. Daha sonra batarya şişmesinden dolayı bataryayı servise yolladık
    yenisin gelmesi tam 27 gün sürmüştü altı üstü bi batarya göndericekler.

    Bide başımdan geçen başka bir hikayeyi özetliyimde halinize şükredin. Bir avmnin avea bayisinden sıfır 3Gs almıştık ilk çıktığı zamanlardı 1500 tl gibi bir fiyat ödemiştik. Telefonu 1,5 yıl kullandım kronik kasa çatlağı oluştu bende belki telefonun yenisini verirler diye çakallık yapmaya çalıştım kronik kasa çatlağı bahanesiyle teleservisin yolunu tuttum ama çakallık bana yapılmış meğerse. Telefon teleservis garantili diye satıldı bana ama servisde telefon yurtdışından ithal edilmiş ve garantisi marantiside yok varsada Allah bilir hangi taşeron firmadır. Teleservisdeki görevli geçmiş olsun iyiki cihazınız kayıtsız çıkıp kapanmamış diye iyi tesellide bulundu. Soluğu avmdeki avea bayinde aldım ama el değiştirmiş başka bir firma almış avea bayini eski sahipleri dolandırıcıymış kaçmışlar benim gibi ara ara gelen gidenin olduğunu söylediler. Telefona noldu derseniz 3,5-4 yılı sorunsuz şekilde doldurdu şuan babam kullanıyo kronik çatlağıyla beraber.

    Aslında düşününce daha önce servislik bir telefonumuz olmadı 2 yıl 2,5 yıl sorunsuz kullandık hep hal böyle oluncada 300 lira ucuza delta servis alası geliyo insanın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Delta Servis kullanıcısına yanıt
    peki bunun önüne nasıl geçmeyi planlıyorsunuz..ürünü teslim alırken herhangi arızası olup olmadığını sormuyormusunz.. veya ürünü kargo ile almak bence hiç antıklı deil bunun önüne elden teslim almak ile gecebilirsiniz
  • 1 aydır o kampanya, bu fırsat derken, delta garantili almaya karar verdim. Burayı okuyunca, şimdi yine baştan sarmaya devam. offfs!
  • Valla arkadaşlar 100tl bonusla gg de nerdeyse 1500 e geçliyor LG g3 32gb... LG garantililer 1900 den başlıyo arada 400 lira var, amerikadan alsan getirsen buraya kaydettirsen 1500 ü yine geçiyor... Haliyle delta garantili almak gayet mantıklı... Bu şekilde alın garantiniz yarım yamalak olsun sorun değil %25 daha ucuza alıyoruz az değil...
  • Valla deltayı hakkaten takdir ettim. Mesajımdan sonra aradılar. İlgilendiler. Ve hemen ertesi günü sıfır kulaklığımı gönderdiler. Kendilerine çok teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.