Şimdi Ara

DELTA Servis (22. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
236.386
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Aldığınız bilgi doğru.İnce çıta yani yeşille gösterdiğiniz yer ekrana entegre.Bahsettiğimiz aksam kırmızı ile boyalı kısım.Kesinlikle orjinal malzeme kullanıyoruz.

    Fotoğraftaki darbe almış dediğiniz cihazınız değil sanırım.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    Fotoğraftaki cihaz bana ait değil evet, yaşadığım sorun ekrana entegre olan kısımla alakalı ve yakınlık sensörünün bozuk olması canımı sıkmaya başladı, telefonla konuşma esnasında çok fazla sorun yaşar oldum. Ekran değişikliği bu sensörleri de yenileyecek ve sorunu giderecektir; değil mi?

    Daha önce sormuştum fakat yanıt alamamıştım, ekran + arka kapak değişikliğine bir fiyat vermeniz mümkün mü? Orta kasa dediğiniz kısımda bir sorun yok, dolayısıyla değiştirmeme gerek yok.




  • Delta servis'in satış bayileri nerede? Yani delta servis garantisinde s4 nerelerden alınabilir?
  • öncelikle konuyu baştan sona okudum çünkü arkadaşımla birer iphone 5s almayı düşünüyoruz ülkeye giriş yapınca. çok olumlu izlenimler aldık ilginiz alakanız çok güzel fakat bir noktaya üzüldüm. şuanda kullandığım xperia u telefonun dış kasası harita gibi oldu düşmelerden dolayı. 4-5 tane derin oyuk vuruk ve hayli çizik var. 2 ay kadar önce bu şekildeyken teleservise gönderdim. sağolsunlar parça değişimi yapıp geri gönderdiler 3 gün kadar kaldı serviste. o telefonu garanti dışı bıraksalar sorun etmezdim açıkçası çünkü çok düşürdüm. ama burada Barlas Bey in telefonundaki gibi küçük darbelerde garanti dışı bıraktığınızı görünce üzüldüm. pahalı cihazlar çünkü bunlar ve ister istemez düşebiliyor çizilip darbe alabiliyor. bu düşmeye bağlı sorun çıkmasa bile ileride oluşacak herhangi bir sorunu buna bağlamak yanlış diye düşünüyorum. dışı harita gibi olmuş telefonlara destek vermeyin tamam ama Barlas Bey in telefonu sanırım bir defa düşmüş ama asfalt-taş tarzı sivri bir zemine düşmüş. şiddetli düşmese bile o küçük oyuklar oluşur bu tarz zeminlerde.




  • Merhaba,

    Yanlış anlaşılma gibi bir durum söz konusu olamaz,eleştiri konusunda rahat olunuz.Aynı paylaşımı iki gün öncede yapmıştınız ve detaylı bir cevap vermeyi planlıyordum.Ancak bu konunun üzerine tekrar denk geldiği için biraz daha aynı konuda paylaşım
    (distribütör servis tecrübeleri) olmasını bekleyip cevap vermeyi düşünüyorum.

    Size sormak istediğim bu onarım süreci 2013 yılı içerisinde mi oldu?Onarım geçmişi hakkında biraz bilgi paylaşabilir misiniz?

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • carpediemsral kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Öncelikle ilginiz ve paylaşımınız için teşekkür ederiz.Cihazınızın şikayeti ve onarım çözümü hakkında biraz daha detaylı bilgi verebilir misiniz?

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • Ystipi kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Bimeks,Darty,gittigidiyor (ceppaket,idealsecim),bizdeuygun.com.

    Bunlar ellerinde stok olduklarını bildiklerim.Ancak telefon bayiileri hariç çoğu elektronik market ve internet sitesinde var.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • mitican kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Ekran değiştirince sensör "büyük ihtimalle" düzelecektir.Net bilgiyi ancak cihazı gördükten sonra söyleme şansına sahip olabiliriz çünkü sensörü kontrol eden iki parça mevcut.
    Fiyatı PM olarak gönderdim.(Bu durumun satış olarak algılanması muhtemel,forum kurallarını ihmal etmeme adına PM olarak gönderilmiştir.)

    Saygılarımızla,

    DeltaServis
  • ozkan1979 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Cihazın servisimize gelmesi gerekiyor.Geri kalanı bizim işimiz.İnceledikten sonra net bilgi verebiliriz.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • Telefonumla ilgili bir sıkıntıdan dolayı attığım mesajdan 15 dakika sonra beni arayan Delta Servis yetkilisi Barkın Bey'e teşekkür ederim. Kendisi hatırlar sanırım, telefon fotoğraf çekerken tamamen kapanıyordu. Ne yapabileceğimiz konusunda konuşmuştuk kendisiyle. Telefonu sadece şarj etmem yeterli oldu, bir daha sıkıntı yaşamadım.

    Anlık sinirle sert bir üslup ile yazdığım mesaja rağmen, benimle gayet anlayışlı, nazik bir şekilde konuşan Barkın Bey'e tekrar teşekkür ediyorum. Delta Servis benim güvenimi kazanmıştır, garanti konusunda içim çok rahat.
  • Delta Servis kullanıcısına yanıt
    2011 ile 2013'ün ilk baharına kadar geçen süre içine yayılmış bir süreçten bahsediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carpediemsral

    öncelikle konuyu baştan sona okudum çünkü arkadaşımla birer iphone 5s almayı düşünüyoruz ülkeye giriş yapınca. çok olumlu izlenimler aldık ilginiz alakanız çok güzel fakat bir noktaya üzüldüm. şuanda kullandığım xperia u telefonun dış kasası harita gibi oldu düşmelerden dolayı. 4-5 tane derin oyuk vuruk ve hayli çizik var. 2 ay kadar önce bu şekildeyken teleservise gönderdim. sağolsunlar parça değişimi yapıp geri gönderdiler 3 gün kadar kaldı serviste. o telefonu garanti dışı bıraksalar sorun etmezdim açıkçası çünkü çok düşürdüm. ama burada Barlas Bey in telefonundaki gibi küçük darbelerde garanti dışı bıraktığınızı görünce üzüldüm. pahalı cihazlar çünkü bunlar ve ister istemez düşebiliyor çizilip darbe alabiliyor. bu düşmeye bağlı sorun çıkmasa bile ileride oluşacak herhangi bir sorunu buna bağlamak yanlış diye düşünüyorum. dışı harita gibi olmuş telefonlara destek vermeyin tamam ama Barlas Bey in telefonu sanırım bir defa düşmüş ama asfalt-taş tarzı sivri bir zemine düşmüş. şiddetli düşmese bile o küçük oyuklar oluşur bu tarz zeminlerde.

    Öncelikle belirtmek isterim ki "cihaz düşmüş banane banane garanti dışı işte" yaklaşımı baştan savmanın diğer adıdır. Telefon düşünce garanti dışı mı oluyor? Kaç CM limiti var 5cm limit içinde mi? 100 cm limit dışında mı? Nerede belirtişmiş bu durum? Hiçbir yerde. Yani bir tarafınızdan kural uydurmayın derim. Ayıptır.

    Telefonlar pamuklar içinde el bebek gül bebek korunması gereken cihazlar değildir. Kullanılan cihazlardır. Yok içindeki "entegreler çatlar" gibi açıklama ise insan hayal gücünün nerelere ulaşabileceğine işaret eden bir örnektir. Aslı yoktur.

    Entergresi çatlayan telefonlara ancak nazar değmiştir diyebiliyorum. Yoksa bir cihazı düşürerek/çarparak bozabilmek uzmanlık ister. Ana kasa kırılmadığı sürece bir cihazı çarpmaya dayalı olarak bozmak imkansıza yakındır.

    Hani eski mekanik HDD lerde çarparak falan zarar verebilirsiniz. Ama bir entegreyi, telefon kasasını kırmadan verilebileceğiniz şok ile BOZAMAZSINIZ. Eski nokialarda telefonunu yere düşürüp 4-5 parça haline geldikten sonra tekrar tekrar toplayan ve hiç bir problem yaşamayan arkadaşlar bu durumu iyi bilir. Onlarda kullanılan devrelerde AYNI devrelerdir. Onlar niye çatlayıp patlamıyorda bugünküler patlıyor? Şimdikiler "kırılsın" diye yapılıyor ise bu da üretim hatasıdır, ayıplı mala girer. Cihazların devre kartları plexiglass gibi yüksek dayanımlı maddelerden imal edilir. O yüzden düşecek de kırılacak gibi şeyler inandırıcı değil.

    Yüksek bilgisayar mühendisi ve bilirkişilik yapan biri olarak söylüyorum. Bana "düşürülmüş, içindeki entegrelere zarar gelmiş olabileceğinden garanti dışı bırakılmıştır" raporlu bir telefon gelirse, bu iddiayı öne süren kişinin doğruyu söylemediğini ve tüketicinin haklı olduğunu, hatta telefonu düşürmeye hakkı olduğunu raporumda belirtirim. Tabiki kasası veya ekranı kırılmadığı sürece.

    Eğer sizlerin de cihazın ötesinde berisinde olan 2-3 küçük zedelenme için "garanti dışı" denilmişse hakkınızı arayın derim. Kaymakamlıklar nezlinde bulunan Tüketici Hakem Heyetlerine başvurun. Servis garanti dışı der ve tamir etmez ise bilirşikinin görüşü ve heyetin kararı ile talebinize göre:
    1. Telefonu ücretsiz tamir ettirebilir,
    2. Yenisi ile değiştirtebilir,
    3. İade edip parasını geri alabilir,
    4. Ayıp oranında bedel indirimi isteyebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Öncelikle ilginiz ve paylaşımınız için teşekkür ederiz.Cihazınızın şikayeti ve onarım çözümü hakkında biraz daha detaylı bilgi verebilir misiniz?

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    https://store.donanimhaber.com/7f/3b/2f/7f3b2fa97eeb0abcb4f42ef64d542398.jpg
     DELTA Servis




  • İyi günler

    Xperia Z'nin kasası hala elinize ulaşmadı mı acaba? Arka kapak temelli düşmeye başladı artık 2 ay önce değiştirmiştik.

    İyi çalışmalar
  • Merhaba arkadaşlar, konuyu yaklaşık 3 aydır takip ediyorum bu mesajımıda "Delta servis nasıl" sorusunun cevabını arayana arkadaşlar için yazıyorum.
    uzunca bir süredir gg sitesinden S3 araştırması yaptım ve delta servis güvencesinde paralel ithalat ürünleri hakkında tereddüt içindeydim. Gözümü karartıp ceppaket satıcısından yaklaşık 2 ay önce Delta Servis garantili bir s3 aldım. fakat 1 ay sonra açma kapama tuşu içine göçtü ve telefon kapanıp açılmamaya ekran takılı kalmaya başladı. yine ilk aldığım kaygı ve endişe ile garanti servisine gönderdim. telefonum tam 10 gün sonra elime ulaştı! gerçekten inanamadım. bunu 4 günü zaten kargolama 2 günü ise pazar günü olmak şartıyla ürünmü bahanesiz hemen yapıp gönderdiler. gerçekten bendeki ön yargı ve tabuları yıktılar. dün itibariyle 2. s3 ü eşime sipariş ettim.
    teşekkürler DELTA SERVİS, Teşekkürler:)




  • @Delta Servis merhabalar forumda yeniyim aktif bir bilişim hayatı olan bir insanım. geçen hafta sahibi olduğum s3 mini nin telefonla görüşme yaparken karşı tarafa sesimin az gitmesi sorunundan iyice rahatsız olarak delta servisle ilgili ufak birkaç araştırma yaparken bu konuyu gördüm kullanıcı tepkileri genel olarak güzeldi ancak taa ki delta servise telefon edene kadar.telefonu bir bayan arkadaş açtı adını şuan hatırlayamadım sorunumu belirttim ve cihazımın tamir edilmemesini fabrikasyon bir arıza olduğunu (samsung sitesinde dahi bir kısım bölümlerde kabul edilmiş ve değişim sağlanmış) belirttim ve değişim talep ettim.aldığım cevap ise canımı sıktı malesef " cihazınızı 1 2 aç içerisinde almadıysanız değişimi mümkün olmayabilir.dilekçe yazıp değişim talep etmeniz gerekiyor gerisi ithalatcı firmaya kalmış" şeklinde bir yanıt aldım.servislik pek bir durum yok gibi ama en azından rapor düzgün tutulabilirse servisde değişim mümkün gibi geliyor bana.Kullandığım süre içersinde kesinlikle en ufak bir darbe değil çizik bile oluşmadı gözüm gibi baktım bakalım sonucu ne olacak bekleyip göreceğiz herhangi bir gelişme olduğunda burdan yazıcağım.Umarım istediğim gibi değişim olur.




  • Merhabalar,

    Yaklaşık 3 ay önce Delta garantili olarak aldığım Galaxy S4 telefonumla sorun yaşamaktayım. GPS kesinlikle kitlenmiyor. İnternette denediğim bütün yöntemlere rağmen hangi lokasyonda olursam olayım gps sürekli sinyal aradığından dolayı verimli kullanamıyorum. Google mapste özellikle hareket halinde senkron kesinlikle yok. Bu arada her zaman mapsin data erişimi için internetim var. Buna ek olarak batarya sorunu bulunmakta. Telefon şarjı %20 altına indiğinde, boş durmasına rağmen 6-7 dakika içinde bir anda şarj bitiyor. Bugün bir olay yaşadım, anlatayım. Yatarken %54 olarak bıraktığım telefon uyandığımda %14 civarındayken bir anda anlattığım gibi şarjı indi ve kapandı. Sonrasında deneme amaçlı pili çıkarıp taktığımda şarj birden bire %45 e çıktı. Bataryam şiş durumda, bariz şekilde telefon kapağından ve bataryayı düz yüzeye koyduğunuz anlıyorsunuz.

    Genel olarak sıkıntılarım bu yönde, telefonumu size bir an önce yollamamı mı önerirsiniz ya da telefonuma baştan itibaren her anlamda temizleyip orjinal kurulum yapmamı mı?

    Telefonu garantinize yolladım bile, umarım kısa sürede çözülür. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mordeaur -- 23 Eylül 2013; 15:53:34 >




  • EGulec16 E kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Anladığım kadarıyla ürününüzün "tamir edilmeden" değişimini istiyorsunuz.Size verilen bilgi yanlış,bu talepte bulunma süreciniz alım tarihinden sonraki ilk 30 gündür.1-2 ay gibi esnek bir zaman dilimi yok prosedürlerde.Kullanıdığınız Samsung i8190 modeli için de kronik bir arıza ile son 10 aydır karşılaşmadık,araştırmalarınızda farklı bir durumdan bahsediliyor olabilir mi?

    Ürünü ne zaman satın aldınız,o bilgiyi de ekleyebilir misiniz.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • Müşterilerine ya da müşteri adaylarına bu platformda muhatap olan iyi niyetli bir firmanın telefonuna neden ulaşılamaz acaba? Bugün sabahtan beri ulaşamadım. Telefon göndereceğim, kargo bilgisi vs sorayım dedim, ulaşamayınca yurtiçi kargo ile anlaşmalı olduğunuzu görüp ödemeli gönderdim.
  • herkese merhaba,

    konu başlığını yakalayınca hemen yazmak istedim, LG L7 kullanıyorum cihazın ön camı kırılmıştı, sadece donanım forum üzerinden konuşarak sorunumu giderdiler, müşteri ve çözüm odaklı yaklaşımları için çok ama çok teşekkür ederim.

    İstanbulda yaşadığım için, yerlerine gelebileceğimi söylemiştim, cumartesi maille ulaştı arkadaşlar, ön camı hemen tedarik edip, beni saat 16:00'ya kadar gelmem için davet ettiler, biraz düşüncesizlik ederek 15:50'de servise gittim, sağolsunlar, 16:45'e kadar benim telefonumla ilgilendiler, nescafe ikram ettiler, güler yüzlerini hoş sohbetlerini eksik etmediler, işlerini hassasiyetle yapıyorlar, ben buna inandım, ön yargılardan arınarak her türlü sorununuzu hem forumdan hem çağrı merkezi kanalından bence iletin bu çatı altında gayet iyi bir ekip var şüpheniz olmasın...
  • bilalkay kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Çağrı merkezi sistemi olarak IP Santral yapısı kullanıyoruz.Santral ve serverlarımız özel bir datacenter'da.Ancak bulunduğumuz güzide (!) ve tarihi Eminönü yarımadasının dört bir yanı bankalar ile çevrili Bankacılar Sokağı'nda ne hikmetse Fiber Internet altyapısı hala yok ve anladığım kadarıyla bu altyapıyı yapıyorlar şu anda.Altyapı çalışmaları yüzünden kullandığımız Adsl internet hizmeti de berbat bir hale geldi.

    Aradığınız zaman yankılı ses ve ya hattan düşme gibi bir sorun yaşarsanız bilin ki problem internet bağlantısından.Haftanın belirsiz zamanları da bu şekilde ses ve iletişim problemi yaşıyoruz.Hizmetin eksiliği için özür dilemeden önce sebebini anlatmak istedim.
    Gün içerisinde kaçan çağrılar olduğu zaman akşam 17:30 dan sonra hepsine geri dönüş yapılıyor.Muhtemelen tekrar tarafımızdan aranmışsınızdır.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis




  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.