Şimdi Ara

DELTA Servis (35. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
236.491
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • buyukrruh B kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Pm olarak gönderici adınızı paylaşabilir misiniz?

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • talhagezer kullanıcısına yanıt
    Merhaba,


    Sizin bizimle bu tarz bir geçmişiniz olmadığını ve konu hakkında sadece yorumlara istinaden fikir sahibi olduğunuzu düşünüyorum.Varsa olumsuz bir geçmişiniz paylaşmanızı tavsiye ederim.
    Gözden kaçırmamız gereken durum ise 16 ay ve 60.000+ ürün girişi olmuş bir kurumdan bahsediyoruz.


    TeleService - 2144 Şikayet- 1 Cevap-43 Teşekkür ( Nokia,HTC,BlackBerry,Apple,Sony markalarına hizmet veriyor)
    Telpa - 1640 Şikayet-1485 Cevap-62 Teşekkür (Sadece General Mobile'a Hizmet veriyor)
    KVK - 1523 Şikayet - 385 Cevap - 24 Teşekkür ( Nokia,BlackBerry,Huaweii,Turkcell T,Htc,Ideos markalarına hizmet veriyor)
    Genpa - 806 Şikayet- 222 Cevap - 35 Teşekkür (Sadece Apple ve Turkcell T 'ye Hizmet veriyor)
    Delta - 47 Şikayet - 40 Cevap - 16 Teşekkür ( Iphone,Ipad,Samsung,HTC,Sony,LG,Nokia markalarına hizmet veriyor)

    Buradaki şikayetlerden bir yılı aşmış olanlar siliniyor,yani bunlar son bir yılın şikayetleri.

    Yani noterle veya elde tornavida-çekiç yapılacak işler değil bunlar.Hiç bir zaman tek taraflı beyan esas değildir unutmayınız.Bir yıldır söylediğimiz gibi her zaman memnun kalmayan tüketicilerimiz olacak ancak bir şekilde iletişimde kalarak sorunlara çözüm bulunmaya çalışılacak.Bu kadar ilgiye rağmen çözüm kalan konu beklentilerin uymadığı konulardır.

    Bahsedildiği gibi ekranlara veya cihaz verip buradaki [b]10 kişinin cihazına zarar verip para ile ekran satma niyetinde olsaydık,yanlış root-jailbreak işlemleri sonucu arka arkaya bozulan,garanti kapsamı dışında kalması gereken Samsung ve Iphone'lar için ücretsiz onarım veya kart değişimi yapmazdık. (Bu rakam 450 yi geçti)

    Son 5 aylık süre zarfında bu platformdan uzak kalmak zorunda kalmasaydık,inanıyorum ki bu sayıda yarısı kadar olacaktı.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis




  • ali277 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Geç de olsa gönderici adını PM atar mısınız?"Jelatini değiştirin" kısmı çok dikkat çekici geldi,detayını araştırma adına bilgi paylaşırsanız sevinirim.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • Sümmani. kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Yüzlerce insan yok ortada.Aslında bir yerde toplama olayı üzerine çalışıp son 1 yılın DH şikayetlerini özetlemek gerekiyor sanırım.Ortada yalancı olduğunu düşünmüyorum,konu hasarı umursamak ile ilgili.Aramızda telefonu düşürmeden kullanan yoktur artı olarak gelen şikayetlere bakarsanız Samsung ekran arızası,Sony Xperia Z sıvı geçirmesi ve kapak yapışmaması ile ilgili genelde.

    Biz parayı müşteriden almaktansa ithalatçıdan almayı tercih ederiz,ancak bu insanlara geri verdiğimiz LCD'nin kırık,ezik çökük veya çatlak olmaması lazım ki hakediş alalım.Personelin kazancına olan bir durum yok garanti kapsamı veya harici olmasında.Bu durumda geriye firma sahipleri kalıyor ki,bizim de böyle talimatımız yok.

    Gelen cihaz sayısı,hizmet verilen cihazların fiyat aralığı ve ortaya çıkan şikayet de belli.Bu durumda kimseye yalancı demeye gerek yok,konu düzgün anlatım ile ilgili.

    Biz tüm ürünlerin resimlerini çekiyoruz ve telefonda resmin görülmesini sağlayarak fiyat veriyoruz.

    Şikayet sildirmeye gelince de,sildirme yerine şikayet ulaştığın da müşteri ile görüşüp problemi ve çözümü konuşuyoruz.Örnek veriyorum: Ekran dış kasası darbeli S3 var ve aynı zamanda kulaklık da arızalı.Ürüne ekran fiyatı veriliyor görüntü problemi var diye ve kabul edilmediğinden iade ediliyor.Müşteri şikayette bulunduğu zaman yapılan görüşmelerde zaten sadece kulaklığın yapılmasını istediğini belirtiyor,talebi yerine getirip onarıp gönderiyoruz.Bu durumda sorun çözüldüğü için şikayet de kalkıyor.

    Zaten şikayetin amacı bu değil mi?Problem yaşadım,çözülmedi ve destek bekliyorum şeklinde olmalı.Yapılabilecek birşey varsa yardımcı oluyoruz,yoksa konuşmuş ve konunun üzerinden geçmiş artı olarak yaşadığı prosedür ve personellerin tutumu ile ilgili geri dönüşleri ilk ağızdan duymuş oluyoruz.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis




  • Son derece hatalı ve noksan bilgiler yazılmış. Öyle ki düzeltilecek ve elle tutulup izah edilecek bir yanı dahi yok. Üstelik konu tamamen çarpıtılmış ve asıl şikayetçi olduğum noktalara bir açıklama getirilmemiş.
    Çok şükür ki kargo irsaliyelerinden faturalara kadar her türlü evrak tarafımdan muhafaza edilmiştir, kanıtlayamayacağım birşey yok.
    Zaten servisin tek bir muhattabı olmasından , verilen cevaplardaki suçlayıcı, savunucu, negatif üsluptan ve firmanın numaralarınızı yine aynı şekilde usulsüz şekilde saklamasından firma hakkında izlenim edinebilirsiniz.
    Ama eğer isterseniz kendi web siteleri olan http://www.deltaservis.com.tr 'den ve senelerdir tüm Türkiye'nin takip ettiği EkşiSözlük gibi (link vermiyorum çünkü gerek yok) sosyal medya platformlarından daha geniş bilgi ve görüşler edinebilirsiniz.

    Herkes görüşlerini sunabilir. Ben bir hizmet aldım, memnun kalmadım. Dolayısıyla da önermiyorum. İsteyene p.m. ile fotoğraflarla "gerçek" bilgileri paylaşabilirim, merak ettiklerinizi yanıtlayabilirim. Ama bu benim fikrimdir. Ben dediğimin arkasındayım. Gidip bilindik yetkili servislerden alın cihazınızı. Ya da delta servis güvencesiyle alın. Seçim sizin!

    Saygılar.




  • ulasucar U kullanıcısına yanıt
    Ulaş Bey,

    Elinizdeki formları ve irsaliyeleri burada hemen paylaşınız ki hatalı veya yanlış olduğumuzu gösteriniz.Kusura bakmayın bu konudan "karar sizin" diyerek uzaklaşmanıza izin vermeyeceğiz.

    Eğer bunu yapmazsanız "yalan beyan ile" firmamız hakkında asılsız karalama yaptığınız için tarafınıza dava açılacaktır.


    - Firma hangi numaraları saklanıyor? 0212 514 02 04
    - Hangi eleştiriniz yapıcı ki,benden yapıcı cevap bekliyorsunuz?
    - Sorduğum sorulara neden cevap vermiyorsunuz?
    - Tüm personeller ile beraber,oturup DH'e mi cevap yazılmasını bekliyorsunuz?Bir firma ekşisözlük ve donanımhaberde faaliyet göstermek zorundamıdır?
    - Size yukarıda yazdığım bilgilerden hangileri hatalıdır?

    Bu konuyu PM olarak isteyene atarım demekten ziyade burada paylaşınız.

    Not : Sizin sunduğunuz görüş ile ilgili hiçbir itirazımız yok ve olamazda.Bu platformda boy gösterirken bu duruma hazırız zaten.Ancak konu,gerçek dışı bilgiler ile karalama yapmaktan ibarettir.Bilgileri doğru yazın veya yazdığınız bilgilerin doğrulunu kanıtlayın.

    DeltaServis



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Delta Servis -- 19 Mart 2014; 20:04:57 >




  • İşin içinden çıkamadığında, tehdit yoluna başvuran bir firma.
    İyiymiş.
    Bu arada hukuk danışmanlığı aldığınız bir büro veya firma avukatınız yoksa, barodan çok değerli arkadaşlarımızın iletişim bilgilerini tarafınıza verebilirim?
    Tck ile ilgili yeterli bilginiz olmadığını görüyorum zira.

    Sorusu olan varsa p.m. yoluyla yardımcı olabilirim. Onun dışında kimseyi muhattap görmüyorum. Konuyla ilgili de şu andan itibaren buradan cevap vermiyorum.

    Herkese saygılar.
  • ulasucar U kullanıcısına yanıt
    Merhaba Ulaş Bey,

    Hiç bir iddianızı kanıtlamadan ve hiçbir sorumuza cevap vermeden bırakıyorsunuz.Gelin konuyu beraber sonuçlandıralım,açıkta bırakmayalım. Paylaşımınızdaki hataları düzeltmenin size bir zararı olmayacaktır.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • Benim sizle ilgili bir problemim yok.
    Hak verin, kullanıcı yanlısı olsa bile, tek başınıza forumlardan kullanıcılarla birebir ilgilenmemeniz lazım. Bu bile amatörce. Bir firma ne kadar kurumsallaşırsa o kadar kullanıcılardan uzaklaşır. Araya başka aracı firmalar girer, şikayetvar vb. gibi.
    Ben sadece bir daha alacak olsam kesinlikle paralel ithalat ürün ve delta servis garantili ürün almayacağımı ve kimseye de önermediğimi söyledim.

    Bir ürün ya da hizmet hakkında binlerce olumsuz yorum yapılabilir ancak bu, o firmanın hakkında kötü izlenim bırakmaz. Arçelik, Bosch, Lenovo, Toshiba, Samsung, Yurtiçi Kargo vb. birçok marka/firma hakkında binlerce şikayet var. Ancak yarın bir paket gönderecek olsak, en uygunu yurtiçi kargo ise yine onunla göndeririz.

    Benim demek istediğim; bir telefon alındığından 2-3 ay içinde defalarca servise gitmez. Her gittiğinde de ya flaşı ya kamerası ya da kenarı çizik bir şekilde gelmez. Ayrıntıları kanıtlayamam, çünkü her sorunda başka sorunun da çözülmesini istedim sizden. Siz de farketmiştiniz, hak vereceğinizi düşünüyorum. Örneğin, bir defasında ekran değişimi yapılmış ve kenarından lehim tarzı tuhaf, bilinmez bir tümsek gözükmüştü. Bir başka seferinde ise gri çerçevenin bir kısmının tümsek kalacak şekilde tam oturmadığını söylemiştim.

    Bakın her seferinde sizin elinizden gelen özensiz tamirat sonucu ortaya çıkan aksaklıklar oldu. Bu diğer servislerde de olabilir ve oluyordur da. Size gelince, evet her seferinde hataları düzelttiniz. Bu konuda şüphe yok.

    En son bataryamı değiştirdiğinizde, gelen bataryanın sarı temas noktalı kısmına yakın tarafta ufak bir tümsek olduğunu farkettim. Nedir, ne değildir sorgulamadım. Çünkü gerçekten bıkmıştım. Kusura bakmayın ama, gönderdiğiniz bataryanın orijinal olduğu konusunda da derin şüpheler var. Poşete sarılı bir şekilde yollanan bataryayı hiçbir şekilde bilgi sorgulaması yapamam. Kaldı ki, bu tarz bataryalar çok ucuz fiyata her yerde satılıyor ki sahte olanların bile kutuları vs. var.

    Şu an telefonumun gri çerçevesi, mediamarkt-teknosa ve diğer marketlerde incelediklerime göre daha çıkıntılı durmakta. sağ üst köşesinde de; sanki içerisindeki beyaz çerçeve kağıt ve sağ üst kısmı hafif aşağıda kalmış gibi duruyor. Bu bir sorun mu? Belki hayır. Ama şu saatten sonra zaten ciddi bir sorun olmadıkça telefonumu göndermem.

    Anlatmaya çalıştığım şey çok basitti. Ben sizi önermiyorum. Çünkü sizden memnun kalmadım. Evet tüm sorunlarımı çözdünüz, ancak çözerken yeni sorunlar çıkardınız. Bu belki sizle ilgili değildir, talihsizliktir. Ama durum bu. Yani çözülecek bir problem yok ortada. Görüş var sadece.

    Saygılar.




  • Konu belki hortladı ama buradakileri okuyup karar verdim delta servisin altında bir lg g2 alıyorum gönlümü kazandınız @Delta Servis
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WoLWeX

    Konu belki hortladı ama buradakileri okuyup karar verdim delta servisin altında bir lg g2 alıyorum gönlümü kazandınız @Delta Servis

    Arkadaşa aynen katılıyorum. Böyle ilgili firmalar görmek sevindirici.




  • Konunun bir çok kısmını okudum, gidip gürcistandan xperia z1c alacaktım ama artık vazgeçtim, deltaservis garantili z1c almaya karar verdim. Teleservice garantili sony ürünlerine dünya para verip rezil olmak istemiyorum :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Geç de olsa gönderici adını PM atar mısınız?"Jelatini değiştirin" kısmı çok dikkat çekici geldi,detayını araştırma adına bilgi paylaşırsanız sevinirim.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    Servislerin durumu ve Tuketicinin korunmasi ulkemizde berbat durumda ama hali hazirda bazi korumaya calisan yasalarda var. Sony z1 compact almayi dusunuyordum bizde uygunda 1500 garantiside delta olunca bir rastirayim dedim goruslerimide size yazmak isyedim bu basligi.usenmeden okudum onu belirteyim.
    1- Burada kullanici acip yazmaniz sorunlara cozum bulmaya calismabiz guzel taktir ettim. Kurumsallasma fln denmis bence her kurumun bir karakteri vardir zaten yasalarimizde tuzel kisi olarak gorurler delta musteriyle sosyal yoldan geri donus alan bir karakter secmis demekki teknoloji caginda bunu her firma yapiyor basarili bir secim bence.
    2- root ve jb yapilmis cihazlara yaklasiminizi cok sevdim
    3- serviste elemanlar art niyetli olabiliyor firma bunu ne kadar secsede araya art niyetli kisiler kaynar ama sonucunu firma olarak ustlenmeleri guzel
    4- servisinizde bir cihaz hasar goruyorsa gelecege donuk skinti ve deger kaybi olur bunu tavsiyem hediye ile musteriye donuk telafi edin sadece bir oneri
    5- umarim samimiyet ve musteriye donuklugunuz devam eder tabiki.art niyetli musteri cikabilir.arada sorun olabilir 100% sorunsuz firma olmaz.
    6- bir sorunda musterinin konusma kayitlarini vermissiniz bu cok ayip bence hakli bile olsaniz bu konuda size gozumde eksi olan tek sey buydu ayrica yasa geregi bu kayitlari kullanmak icin yayinlamak icin haber niteligi tasimiyorsa musteri onayi gerekir bu hem etik degil hem suc hakli bile olsaniz.
    Son olarak: Firmaniz samimi ve musteri odakli geldi bu basliktaki yazilara bakinca ilerde ne olur bizde sizin garantinizle olan cihaz aldikmi ne yasariz bilemem ama mantiksiz bir firma olarak durmuyorsunuz.

    iyi calismalar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • bizdeuygun sitesi güvenilir mi s3 alıcam da delta garantisi nasıldır kayıt dısı falan kalmaz diymi telefon
  • Sizin servisiniz garantili S3 var bende. 7-8 önce aldım. Kenarlarında soyulmalar var. Garanti kapsamında Samsung Türkiye Servisi gibi değişim yapıyor musunuz?
  • Arnold Schwarzenegger kullanıcısına yanıt
    bende bugün telefon bakıyordum delta garantisi diye araştırim dedim, ilk sayfalarda güven oluşsada son sayfadaki arkadaşların yaptığı yorumlardan Allaha yakın bana uzak olsunlar duasını etmiş olmaktayım.
    Yok arkadaş ben sinirli adamım banada böyle bişey yaparlar falan sonuçları kötü olur eniyisimi adam akıllı samsung garantili bir tel almak.
  • Gecen hafta bi arkadasim cihazini vermis,hem ilgilenmisler hemde ucretsiz ekran degisimi yapilmis,gayet memnundu servisten az once yine konustum cunku.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba ben burada yazılanları baştan sona okudum bundan önce teleservice arvato ile çok ugraşmıştım Delta servis bana ilgili geldi sırf buna güvenerek Delta Servisi garantili bir Galaxy S4 aldım servis iyi bile olsa inşallah servise işimiz düşmez cihazda sıkıntı çıkmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi türbinbakım -- 4 Nisan 2014; 10:02:06 >
  • milliadam M kullanıcısına yanıt
    benm s4 n ekranının içinde kabarcıklar olusmustu telefonu gönderdim hiçbir sıkıntı cıkarmadan sorunu halledip gönderdiler cok şükür
  • 28.02.2014 tarihinde delta servis garantili lg g2 telefon sipariş ettim ürün 03.03.2014 tarihinde elime ulaştı. Telefonu 23.03.2014 tarihine kadar yani 20 gün kullandım ve bir gün müzik dinliyordum telefon birdenbire kapandı ve açılmadı. Şarja taktıgımda da telefonda tepki yoktu.
    24.03.2014 tarihinde delta teknik servisi aradım ve göndermemi söylediler aynı gün içerisinde orjinal kutusuyla kargoya verdim ve gönderdim ürün 26.03.2014 tarihinde ulaştı ve 27.03 tarihinde sisteme girişi yapıldı.
    Yanlış hatırlamıyorsam 02.04.2014 tarihinde teknik servisi aradım ve anakart arızası meydana gelmiş değişimi yapılacağını söylediler. Ertesi gün yani ayın 3 ünde aradım ve ürünün 1 ayı dolmadığı için ürün değişimi talep ettim ''bu gün içerisinde size geri dönüş yapılacak'' dendi ve geri dönüş yapılmadı ertesi gün ben aradım ve bana söyledikleri şu '' ürünün alt sağ ve sol kısmında hasar tespit edildiği için ürün garanti kapsamı dışındadır ve isterseniz ücretli olarak arızası giderilecektir.''
    Ürün bendeyken taburede otururken telefon cebimden düştü yani yaklaşık 20 cm lik mesafeden düştü ve ben ürünü kontrol ettim alt tarafında kesinlikle hiç bir hasar yoktu sağ yan tarafında çizik denebilecek kadar küçük bir şey vardı. ve bu düşmeden sonra yaklaşık 1 hafta telefonu sorunsuz bir şekilde kullanmaya devam ettim.
    Bu cihazın alt tarafında hasar varsa teknik serviste olduğundan adım kadar eminim.
    Şimdi soruyorum acaba ben ürün değişimi talep etmeyene kadar neden arıza gideriliyor dendi ve ben ürün değişimi talep ettikten sonra garanti kapsamı dışında bırakıldı.
    20 günlük cihazda nasıl anakartta çatlak oluşuyor bunuda merak ediyorum doğrusu.
    Yani anlayacağınız yaklaşık 1300 lira verdiğim telefonu 20 gün kullanabildim.




  • 
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.