Şimdi Ara

DELTA Servis (36. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.778
Cevap
44
Favori
234.928
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar hiç başınızı ağrıtmayın beni dinleyin delta ile hiç uğraşmayın samsung s4 mini telefonum çekim göstermesine rağmen çekmiyor arayan ulaşamıyor ben arayınca ağda kayıtlı değil diye hata veriyor veya çağrı düşmüyor aynı marka model telefonlarda aynı noktada deniyoruz benm tlf da gene hata hatları değiştiriyoruz bnm tlf gene arama yaptırmıyor çekim ful gösteriyor ama bende garantiye gönerdim yazılım güncellendi deyip gönderdiler hata devam ediyor 2. ye gönderdim 20. iş gününde ulaştı tlf ve aynı hata yine gönderdim çarşamda 20. iş günü doluyor daha tlf gelmedi gene çarşamba yine gelecek anakart değiştircekelrini söylediler çağrı merkezinde işe yaramaz toplama elemanları var teknik bilgiye sahip değiller bi bilgi almak için afedersiniz kıçınızı yırtıyorsunuz düşününki ben 2.5 aydır telefonumu kullanamıyorum ben o kadar süre yeni aldıgım telefonu kullanamayacaksam ne anlamı var sizin hizmet vermenizin ben 2.5 aydır madurum bir numaram (com) dan almıştım telefonu bin pişmanım ama arkadaşlar gerçekten hiç uğraşmayın madem aldınız verin mahkemeye kullanıcı hatası olmayan konularda mahkeme %99 müşteri lehine karar veriyo 3 avukatla mahkemeye gelen şirketin avukatlartı konuşamıyor bile sadece yazılı açıklamarını mahkeme öncesinde iletiyorlar buna emin olun hakim konuşturmuyor bile oları mahkemede unutmayın ama kullanıcı hatası değilse ve ben şimdi durumu çok merak ediyorum telefon gene düzelmesse 4. ye gönderip gönderim belgeleriyle beraber mahkemeye başvuracağım insanı adam yerine koymuyorlar sonra forumdan ahkam kesiyorlar yok öyle syn delta servis hadi banada bi kulp bulun 78 89 numaramın sonu ıspartadan yollayan müşteriyim samsung s4 mini beyaz 18. de giriş yapan banadaa açıklamanı yap ne istersen yapıcam ama beni aramadan önce çağrı merkezindeki arama kayıtlarımı dinle sanada saatlercee acıklama yapmak istemiyorum! bıktım sizden artık lanet ettim içinizde iyi niyetli çalışanlarda var ve onları küçük düşürüyorsun yalan söylemeye itiyorsun daha dün bi kızcağız ile görüşme yaptım yazık o kızı o duruma düşürdüğün için cvp veremedi benim problemimi çözün artık bıktım sizden bıktım bıktım bıktımmmmm !!!!!!!!!!!! telefonum gelinde yine size bildireceğim durumu arkadaşlar benim anlamadığım detlaya tşkr edenler var gareziniz banamı anlamıyorumki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caner32 -- 6 Nisan 2014; 13:35:10 >




  • Türkiye' de teknik servislerin genel mantığı kullanıcı hatası bulup para kazanmak. Hemen hemen tüm servisler aynı. Servise işiniz düştüyse vay halinize.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Delta servis ile bugün itibarıyla tanışmık oldum. Çıkıcak olan sonucu çok merak ediyorum, değişim talebinde bulundum, çünkü gerçekden kullanılmaz hale geldi 20 günde.
    büyük hevesle aldığım xperia z1 telefonumda önce çektiğim resimler çok kötü çıkıyordu, böyle puslu sol tarafdan yarısı gölgeli gibi önce kamera ayarları yapmadım diye düşündüm ama kurcalamaya da gerçekden fırsatım olmamıştı. Daha sonra hoparlörden konuşma yapamadığımı farkettim. Karşı taraf kesinlikle söylediklerimi anlamıyor hoparlör görüşmesinde. Hala ilk iş servise göndermek aklıma gelmiyor. Derken kitkat geldi ve resmen telefonumu bitirdi. Çektiğim resimler siliniyor, resme bakarken sağdan soldan gri ekranlar geliyor ve resim yok oluyor. Videolarda biraz oynatıyor sonra geçersiz url hatası veriyor. Ben hala telefona toz konduramıyorum, güncelleme vs diye geçiştiriyorum. Bu arada sürekli telefonumu onar diyorum vs vs. Onar dedikten sonra 1 gün kadar normal gibi sonra yine başlıyor hatalar. Mesela klavye kayboluyor yazarken. Facebook whatsap gibi programlarda ileti yazamaz oldum. Mesela kulaklık ile radyo dinlerken kulaklık çıktı ve radyo çalmaya devam etti. Mobil internetimde bir sorun yok çekmeme falan gibi, aynı yerde bağlanıyor aynı yerde bağlanmıyor. Telefonumu kapatıp açıyorum, operatörden tekrar ayarları istiyorum vs vs. Sürekli bir düzeltme çabam vardı. Bugün abim servise bırakmış, şuan diyorumki keşke 500 tl daha fazla vermiş olsaydımda sony garantilisini almış olsaydım, çünkü biliyorumki yazılım yüklenip 1 gün denenicek ve bana geldiği gün uygulama kullanmaya başladığım gün aynı sorunlar yeniden yaşanıcak. Bundan önce ki xperia p telefonla kıyaslayınca boşuna almışım diyorum. onun 8 mp kamerası bunun 20 kamerasından çok daha güzel çekiyordu.

    Şimdi servisden gelicek cevabı bekliyorum. Ve telefonumu kılıf ile gönderdim çünkü o kadar çok hasar gördü şikayeti okudumki. Umarım sağ salim gelir telefonum




  • Gm discovery sarj soketi arızalandığında neden 50-75lira talep ediyosunuz bende bunu merak ediyorum kullanmıyorum o cihazı ama sizin bu davranışınızdan dolayı cihazı almadan soğdum
    madem hatalı siz bunu müşteriye değil firmaya yansıtın neden müşterileri madur ediyosunuz
    ve sizin servis yaptığınız hiç bi cihazı almam asla donanım hatası var siz kullanıcıya maal ediyosunuzz ayıp



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yusuf Saracen -- 7 Nisan 2014; 11:33:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhabalar.g.gidiyor üzerinden ps 4 almak üzereyim.satıcı sizin garnatiniz altında olduğunu söyledi.forumdan gördüğüm kadarı ile gerçekten ilgili bir servis olduğunuz anlaşılıyor.fakat konular sadece cep telefonu üzerine olduğunu gördüm.ps4 ile alakalı bir yorumunuzu yada size olan bir soru göremedim.bu bağlamda beni biraz aydınlatırsanız sevinirim.iyi günler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Galthor

    bu firma hakkında şikayet sitelerinde hiç bilgi yok sanırım yeni bir firma..
    türk telekom bile çalışanları için ~2000 telefon s3, iphone 4s, 5 vs. için sözleşme yapmış..

    Yanlis degilsem vodafonda oraya gonderdiyordu Bize tecrubelerinizi Sunarsaniz Seviniriz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ümit1245

    28.02.2014 tarihinde delta servis garantili lg g2 telefon sipariş ettim ürün 03.03.2014 tarihinde elime ulaştı. Telefonu 23.03.2014 tarihine kadar yani 20 gün kullandım ve bir gün müzik dinliyordum telefon birdenbire kapandı ve açılmadı. Şarja taktıgımda da telefonda tepki yoktu.
    24.03.2014 tarihinde delta teknik servisi aradım ve göndermemi söylediler aynı gün içerisinde orjinal kutusuyla kargoya verdim ve gönderdim ürün 26.03.2014 tarihinde ulaştı ve 27.03 tarihinde sisteme girişi yapıldı.
    Yanlış hatırlamıyorsam 02.04.2014 tarihinde teknik servisi aradım ve anakart arızası meydana gelmiş değişimi yapılacağını söylediler. Ertesi gün yani ayın 3 ünde aradım ve ürünün 1 ayı dolmadığı için ürün değişimi talep ettim ''bu gün içerisinde size geri dönüş yapılacak'' dendi ve geri dönüş yapılmadı ertesi gün ben aradım ve bana söyledikleri şu '' ürünün alt sağ ve sol kısmında hasar tespit edildiği için ürün garanti kapsamı dışındadır ve isterseniz ücretli olarak arızası giderilecektir.''
    Ürün bendeyken taburede otururken telefon cebimden düştü yani yaklaşık 20 cm lik mesafeden düştü ve ben ürünü kontrol ettim alt tarafında kesinlikle hiç bir hasar yoktu sağ yan tarafında çizik denebilecek kadar küçük bir şey vardı. ve bu düşmeden sonra yaklaşık 1 hafta telefonu sorunsuz bir şekilde kullanmaya devam ettim.
    Bu cihazın alt tarafında hasar varsa teknik serviste olduğundan adım kadar eminim.
    Şimdi soruyorum acaba ben ürün değişimi talep etmeyene kadar neden arıza gideriliyor dendi ve ben ürün değişimi talep ettikten sonra garanti kapsamı dışında bırakıldı.
    20 günlük cihazda nasıl anakartta çatlak oluşuyor bunuda merak ediyorum doğrusu.
    Yani anlayacağınız yaklaşık 1300 lira verdiğim telefonu 20 gün kullanabildim.

    Bunu Ayri Bi konu acarak Hem Milleti Hemde Kendizice bilgi alabilirsiniz Sizden ricam AYRİYETTEn konuyu dusmeye baglamalari Yanlis Ama tabi bizde Bilemiyoruz




  • Boyle firmalarin Temsilcilerini Burda Gormek Ayri bi Guzellik Nokia Serviside Vardi Bi ara Allah var Bu Sitenin + Yonu Oncelikle Boyle Bir hizmet icin Tesekurlerimi Sunuyorum

    Aklimda ki Bi Takim Supheler Giderildi Kanimca SonuctA iNSAN kENDİ EVİNDE tEMSİLCİ gORUNCE sEVİNİYOR :)
  • Merhaba, paralel ithalat delta servis garantili lg marka bir telefon almayı düşünüyorum, almayı düşündüğüm model ise lg g2 modeli... Şimdi bu telefonu alırsam bataryası sabit olduğundan dolayı, 2 sene garanti süresi geçtikten sonra bataryada bir problem olursa, lg türkiye yada resmi yetkili servisler batarya değişimi işlemini normal ücreti karşılığı yaparlar mı, yoksa normal ücreti karşılığı dahi olsa paralel ithalat diyerek hiçbir destek vermezler mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeepBlue83

    Merhaba, paralel ithalat delta servis garantili lg marka bir telefon almayı düşünüyorum, almayı düşündüğüm model ise lg g2 modeli... Şimdi bu telefonu alırsam bataryası sabit olduğundan dolayı, 2 sene garanti süresi geçtikten sonra bataryada bir problem olursa, lg türkiye yada resmi yetkili servisler batarya değişimi işlemini normal ücreti karşılığı yaparlar mı, yoksa normal ücreti karşılığı dahi olsa paralel ithalat diyerek hiçbir destek vermezler mi?

    +1 cevabını bende merak ediyorum
  • Garatiniz bittikten sonra istediginiz serviste islem yaptirmakta ozgursunuz, problem olmayacaktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Delta servisin ankara subesi hakkinda bilgisi olan var mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    quote:

    Orijinalden alıntı: bottousa

    Delta servis güvencesiyle almış olduğum Samsung Galaxy S3 cep telefonumu inretnet sitelerinde gezinirken donma yapması ve kendi kendine açılıp kapanması problemiyle delta servise istanbula gönderdim telefon servisten geldi ve servis formuna mekanik bakım yapıldı yazılım yüklendi yazılmış, telefonu açar açmaz aynı gün yine aynı problemi yaşadım telefon donmaya başladı.Hatta telefonun sağ üst kısmını da bir yere vurmuşlar çelik gövde üzerinde bi zedelenme siyah nokta oluşmuş.Sonra telefonu tekrar gönderdim ve şikayetimi açık bir dille yazdım , bilgisayar başında olamadığım için bankacılık işlemlerini telefon üzerinden hallediyorum ve düzgün tamir edilmediği için işlerim aksıyor daha doğrusu maddi zararım oluşuyor.

    Her neyse konuyu fazla dağıtmadan devam edersek ikinci kez servise gönderdim ve yaklaşık 20 gün sonra telefon çıktı geldi telefonu kargo şubesinde ilk açtığımda sol tarafında yeni darbeler gördüm birisi üst kısımda birisi ses azaltıp artırma kısmında, ama üst kısımdaki bariz bir darbe sanki bir tornavida ucuyla oraya baskı yapılmış ve ezilmiş gibi.Servis takip formuna ise telefon darbe gördüğü için kullanıcı hatası vardır garanti kapsamı dışındadır ama müşteri memnuniyeti açısından bir kereliğine yazılım güncellenmiştir şeklinde yazmışlar.Büyük olasılık 3. seferde de aynı şikayetle telefonun geri geleceğini bildikleri için telefonu kendileri darbeleyip suçu kullanıcı hatası diye üzerime yıktılar.Telefonda tek bir darbe iz olmadığına bütün arkadaşlarım , çevrem şahittir ve servisten geldikten sonra telefonun durumu ortada.Bu ülkede dürüst insan kalmamış galiba, Türkiye biraz olsun başını kaldırıp sonra tekrar eğiyorsa dürüst olmamamızdan kaynaklıdır.

    Şimdi sevgili arkadaşlar ben bu telefonu 2 defa delta servise gönderdim ve garanti kapsamı dışında bıraktılar hem de telefonun orasına burasına zarar vererek.Bulunduğum ilde yani Denizlide telefonumu yaptırsaydım yine garanti kapsamı dışında kalacaktı ama en azından sağında solunda vuruklar oluşmayacaktı ve sözde telefona yapılan yazılım yükleme işi 15 *2 = 30 gün yerine bana 20 dakikaya malolacaktı ve en azından işlerim aksamayacaktı.O serviste nasıl teknik elemanlar çalışıyorsa artık anlayamıyorum, kardeşim bu üç kuruşluk telefon değil biraz dikkat edersin.

    Neyse bu kızgınlıkla gittim bir akıllı telefon daha aldım kendime , artık delta servis yüzünden işlerimin aksamasını istemiyorum.Adamlara güvenmenin sonucu bana pahalıya patladı zaten 30 günlük süreçte 3 tane s3 parasını kazanmaktan olmuşumdur.Şu anda yaptık diye yolladıkları telefon yine bozuk yine bozuk.Madem bu sorun darbe almasından kaynaklanıyordu ilk servis formuna neden yazmadın diye sorarlar adama? Bu kronik bir sorun haline gelince bu haliyle karşımızdalar...

    Şimdi hakkımı aramayacağım değil Tüketici haklarına gidip sonuna kadar hakkımı arayacağım , gerekirse bu telefonu çöpe atarım sıkıntı da değil.Ama bu Delta teknik servisin ilgisizliğini ve dikkatsiz elemanları yüzünden müşterilerin yaşayabilecekleri memnuniyetsizlikleri hem sanal ortamda, hem arkadaş çevremde, hem de yasal olarak duyuracağım.

    Şimdi herkes dursun düşünsün , ister inanın ister inanmayın ama ben memnun kalmadım,belki siz kalırsınız ancak zorrrrr diyorum.
    Halit ULUSOY / Denizli

    Öncelikle geç cevap verdiğimiz için özür diler ve detaylı açıklama ile konuyu aydınlatmak isteriz.Halit Bey'in ürünün servis geçmişi şu şekildedir :

    - 25.03.13 Pazartesi (Internete girildiğinde sayfa donuyor,Tuşlar devre dışı kalıyor,Kendiliğinden kapanıp açılıyor) arızası ile gelen ürün yazılım güncellemesi yapılıp sonra detaylı olarak test edilmesi için aktif kullanıma alınmış ve 6 gün test edildikten sonra 04.04.2013 tarihinde ürün hazır halde Halit Bey'e geri gönderilmiştir.
    - 13.04.2013 Cumartesi günü ürün aynı şikayetler ile (Gönderdikten 9 gün sonra 1'er gün kargo sürelerini çıkarırsak 7 gün sonra) tekrar servisimize giriş yapmış ve yapılan inceleme sonucunda ürünün metal çerçevesi üzerinde derin bir oyuk tespit edilmiştir.Bunun üzerine ürünün müşteri memnuniyeti adına onarılıp gönderileceği ancak aldığı hasarın düşme ve ya ezilmeye bağlı olduğunu ve bu durumun ileride anakart üzerinde farklı sorunlar açabileceğinin bilgisi verilip ürüne tekrar fabrika yazılımları yüklenmiş olup aktif test edilmiş ve tüketiciye 29.04.13 tarihinde geri gönderilmiştir.

    Öncelikle bir ürünün düşme sonucu hasar gördüğünü en açık şekilde dış aksamı üzerindeki izlerden anlarsınız.Hepimiz cep telefonu kullanıyoruz ve telefonumuz bir şekilde düştüğünde üzerinde hasar oluşması her zaman olmuyor.Galaxy S3 modelin çerçevesini tornavida,çivi ve ya elinizle oyuk haline getirmeniz mümkün değildir.Metal çerçeve üzerinde bu şekilde bir oyulma (kasanın içeri doğru göçmesi) söz konusu olduğunda ürünün bir şekilde sert zemin üzerine düştüğünü tespit edebilmeniz için teknisyen ve ya uzman olmanız gerekmemektedir.

    Halit Bey'in şikayetvar.com üzerinden şikayetçi olmasından sonra kendisi firmamızca aranıp ürün hakkındaki problemlerinin giderilmesi adına en hızlı çözüm olan anakart değişimi yapılacağı bilgisi verilip kendisinden şikayetini geri çekmesi rica edilmiş ve gönderdiği ürün aynı gün içerisinde anakart değişimi yapılarak gönderilmiştir.Halit Bey'den herhangi olumsuz bir dönüş olmamasından da yaşadığı problemlerin devam etmediğini düşünüyoruz.

    Bahsi geçen durumda servis olarak ürünü yere atma vurma kırma gibi bir girişimimiz olmadığından ve buna ek olarak internette gezerken donma yapan Samsung telefona yapılabilecek onarım yolunun yazılım güncellemesi yapmak ve detaylı olarak test etmek olduğunu bildiğimizden izlenen prosedür ve hizmette eksik bir işlem olmadığını rahatlıkla beyan ederiz.

    Bahsi geçen ürün bir şekilde sert zemin üzerinde ciddi hasar görmüştür ancak olumsuz referans oluşmaması adına Robert Bosch 'un efsane sloganı "Müşteri Kaybetmektense Para Kaybetmeyi Tercih Ederim" mantığı ile Halit Bey'in ürünü anakart değişimi yapılarak teslim edilmiştir.

    E-ticaret platformları üzerinden çok ciddi şekilde satış yapılmakta ve alım yapacak tüketicilerin büyük kesimi alacağı ürünlerin servis hizmetini sorgulamak için yine internet platformlarını takip etmektedir.Herhangi bir sektörde garanti kapsamında onarım yapan yetkili servisin %100 müşteri memnuniyeti sağlaması mümkün değildir.

    Konunun haricinde forum üyelerine hassasiyetleri için teşekkür eder ve tekrar cevap yazmakta geç kaldığımız için özür dileriz.( Halit Bey'in forumdaki yazısından başka bir bilinçli müşterimiz sayesinde bu gün haberimiz oldu)

    İyi Günler,

    DeltaServis

    Konuyu takip eden biri olarak, delta servisin bu acıklaması takdire değer.teşekkür ederiz.




  • LG G2 almaya karar verdim, 1400 TL'yi gözden çıkarmışken, 400 TL az vereyim diye ufak bir arızada 600-700 TL'den olmak ve kavga edip daha beter sorunlar yaşamak var...

    Gerçekten bu tür teknik servislerin işi insanları yolmak, servis sağlamak değil. Yukarıdaki olumsuz yorumları okuyunca daha iyi anlıyor insan.
  • G2 almayı düşünüyordum Delta garantili, son sayfadaki şikayetlere sinir oldum kapattım sayfayı, tamam, iyi güzel açıklama yapıyorsun da yarın öbür gün aynı problemi ben de yaşarsam bana da şurası burası hasarlı deyip yutturacak mısın garanti kapsamı bahanesini? Hayır böyle bir saçmalık yapacaksanız hiç almayalım Delta garantili ürün.
  • ALMAYIN ARKADASLAR SIKINTI YASARSINIZ BURDAKI YAZAN ARKADASLARIN FIRMAYA BI GAREZI OLAMAZ BEN INANDIM YAZILANLARA VAZGECTIM
  • Ben GM aldigimdada bu laf vardi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 09.04.14 tarihinde ücretini onayladığım LG NEXUS 4 marka cihazımı hala beklemekteyim.

    Israrla ve kesinlikle not aldırdım , "İçeriğine dokunmayın, sadece ön cam ve (kendilerinin belirttiği) kamera değişsin yeter. Çünkü içerisinde özel belgelerim bulunmakta ve ön cam patladığı için tuş kilidini açıp USB ayarını yapamadığımdan dosyaları alamadım. Bu yüzden eğer dokunmatiği ile ilgili sorun olursa, ben size fabrika ayarlarında tekrar yollarım, bakarsınız." diye belirttim.

    Umarım bu söylediklerim gerçekten değer bulmuştur.

    Böyle ilgili bir servisle sorun yaşamak istemiyorum.

    Aklıma takılan aslında şu : 3-5 gün arayla aradığım da hep aynı cevap "Ön cam sipariş edilmiş, bekleniyor. Telefonunuz yapım aşamasında."

    Şimdi insan diyor ki, bu marka telefonu ya çok kişi yolluyor cam patlamasıyla ilgili ya da kimse yollamıyor sadece ben yolladım bana özel cam getirtiyorlar.

    Neden bir servis elinde orjinal cam veya camlar bulundurmaz?

    Bu biraz diğer müşterilere öncelik tanımak için sağlanan politika mıdır? Aciliyet belirtildiği halde.

    Neden aciliyet? Çünkü telefon yollandıktan sonra acilen beni arayıp : "Burak bey, telefonunuz burda. Ödeme yapcak mısınız?" denildi.

    Hiper atakla ücretiniz sağlandı ve ücretiniz sağlandıktan sonra yine ben aradım defalarca "Geldi mi?" diye.

    Paraya alana kadar mıdır ilgi ? Ya da müşteri hep sormalı mı cihazım ne oldu ne oldu diye?

    Ne zaman biter kesin birşey söyleyebiliyor musunuz sorusunaysa : "Hayır, haftaya arayın." - 3.kez alınan cevap.

    Herneyse ben herşeye rağmen Delta'ya güveniyorum, Çarşamba'ya kadar sözleştik. İnşallah tez ve temiz biter.




  • BurakAlpTekin kullanıcısına yanıt
    Zamanında oğlumun blackberry telefonu bozuldu KVK garantili idi dondu götürdüm elimle Bakırköy deki KVK ya teslim ettim. Tam 17 gün sonra mesaj geldi gelip alabilirsiniz, gittim aldım tamirat notunda "yazılım yüklendi" yazıyordu, yani bozulma sadece yazılımsaldı ve bana 17 gün sonra teslim edildi. Maalesef tüm servisler böyle galiba zurnanın zırt dediği yere kadar beklenebiliyor bekletebiliyorlar. Bu arada Delta Servis in yerini biliyorum, Sirkeci de Eminönü camii arkasında İş Bankası müzesinin tam karşısında 4 katlı bir binadalar. Delta servisli 3 tane telefon aldım neden mi bana yakın olduğu ve işlemlerimi çabuk halledebilirim diye ancak aldığımız 3 cihazda da hiç problem yaşamadım o nedenle bu servisle muhataplığım olmadı. Ancak merakımdan servise birgün gidip bakmıştım bana işlerini ciddi yapan birileri gibi geldi umarım cihazınıza bir an önce kavuşursunuz




  • 0z0z 0 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler 0z0z, bu haftaiçi sonuçlanmasını bekliyorum.

    Bu icatlar öyle bir hal aldı ki, sanki evde beslediğim bir hayvanı veterinere yollamışım gibi hissediyorum.
  • 
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.