Şimdi Ara

DELL YERİNDE SERVİS REZİLLİĞİ-YALANI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
900
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ----Okuyun ve kesinlikle Yerinde Destek Hizmetine inanmayın. İnsanları kandırıyorlar.----

    Bir firmada çalışan birisi olarak yazıyorum. Makineyi 2 ay önce satın aldık. Yerinde hizmet servisi vardı. Bunun için ücret ödedik. Bilgisayarlarımızdan birisi arıza verdi. Laptop'dan görüntüyü dock aracılığıyla Monitöre yansıtmıyordu. 11 Ağustos'ta Dell Destek telefon numarasını aradım ve oradaki yetkiliden yardımcı olmasını istedim. Bana kaydımın alındığını arkadaşların bana yarın dönüleceğini söylediler Tabii kimse geri dönmedi. Ben ben tam saat 16:30 da aradım. Benimle görüşecek kişiye (abdulkerim adında birisi) bağladılar beni. Kendisini beni neden aramadığını sorduğumda; bana tam beni arayacağı sırada onu aradığımı söyledi. Yine eveledi geveledi, sinirlerim bozuldu. Artık sorunu onunla çözmek istemiyordum ama başkasına bağlandığımda ise sürekli ona soruyorlardı çünkü işlemi o başlatmış o takip edecekmiş bana Anakart'ta arıza olduğunu ve anakart siparişi vereceklerini söylediler. Siparişi vermişler teknisyen arkadaşımızı 2 gün içinde arayacak dedi. Fakat yine kimse aramadı. Çok sinirlendim.13 ağustos'ta tekrar aradım, yine aynı şeyleri duydum; sipariş verdik geliyor anakart diye. Bu sefer şikayete edeceğimi söyleyip yetkiliye bağlanmak istediğimi söyledim. orada Adı Kerem bey olan birisiyle görüştüm. Bana bütün sorunları çözeceğini ve yarın mutlaka dönüş yapacağını söyledi. Tabii yine kimse dönmedi bu arada daha sonra bağlandığımda orada Kerem adında bir yetkili olmadığını öğrendim. Bu da bir başka yalandı sanırım. Şöyle de ciddiyetten tamamen uzak bir mail gönderdiler.

    32307099000 çağrı numarasında oluşturulan arıza kaydında F112F12 service tagli cihazın onarımı için bir servis yönlendirimi sağlanmıştı, gönderilen anakart Türkiye stoklarında bulunmadığı için yurtdışından sipariş edilmiştir. Parça bilgisi bugün geldiği olarak görülmektedir. Konu hakkında detaylı bilgi için teknisyenler ile yapılan görüşmeler sonrasında sizi daha detaylı bir şekilde bilgilendirme sağlanacaktır.

    Bilgilerinize,
    Saygılarımla
    Turgut ALTUNTAS




    Daha sonraları aradım her 2 günde bir ve sürekli herkes ezberlemiş gibi aynı yalanı söylüyordu. 2 gün içinde kesin arayacağız diye ve kimse aramıyordu. Arıza kaydını oluşturalı tam tamına 15 gün geçti ama kimse bize bir geri dönüş yapmadı. bugün en son aradığımda Reyyan adında bir hanımla konuştum, o da kargo firmasını arayıp bana geri yapacağını söyledi. Artık bu lafı duymaktan bıktım. Sen de diğer arkadaşların gibi yalancısın, ve yalan söylüyorsunuz dedim.

    Kendilerinden defalarca şikayette bulunabileceğim bir kontak istedim fakat kimse bir bilgi paylaşmadı. Dell'in web sayfasından bir form doldurdum , şu uyduruk cevabı aldım.

    Dear Customer

    Thank you for contacting us, unfortunately you have reached the wrong team.
    Please go to your local country Dell web site and find the right support depending your needs, you must have at hand Service tag, number and/or express service code, then you will be able to choose from the different support options such as: online chat, email contact, tech support line numbers or online diagnosis.



    DELL'in internet sayfasında yerinde Destek hizmetinin Ankara için 1 gün içersinde sağlandığı yazıyor ama benim ki 15 gün oldu, ne arayan , ne soran ne de bir yedek makine getiren var. Bu adamların yüzünden müdürlerimin gözünde ben iş beceremez bir adam oldum, 15 günde bir makine gelmez mi ya diye.

    Bunların hepsi kendi ses kayıtlarında kayıtlıdır.

    Artık elimde ne şikayet edebileceğim bir yer ne de bir başka bir şey kaldı. normalde saat 5:30 gibi çıkıyoruz ama sinirimden kendimi yiyorum ve bu entryi yazıyorum.

    Ben yandım siz yanmayın. Dell'in yalanlarına inanmayın.







  • Dell almayın aldırmayın. Dell satan yerlerede yazıklar olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben n5110 kullanıcısıyım. 500 GB lık harddiskim bozulduğunda servis stoklarında 500GB kalmadığı için 1TB takmıştı. Bir kere de heatsink değiştirdim. Servis, arıza kaydı, eve gelme konusunda hiç sıkıntı yaşamadım. Ama gel gör ki bilgisayarın kendisi sıkıntı
  • Dell'in Fransa, Abd ve diğer ülkelerdeki şubelerine İngilizce, Almanca ve Fransızca olmak üzere laptopunuzun service tag no'su, arızanın fotoları, video, mail yazışmalarıyla birlikte şikayetinizi içeren maili gönderin. Tecrübelerime istinaden olumlu sonuç alacağınızı umarım.
  • Dell laptop almak üzere araştırma yapıyordum. Bilgilendirme için teşekkürler. Başka denizlere yelken açayım bari.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sevgili cevcev sikayet sitelerini inceleyip öyle karar vermenizi tavsiye ederim.

    Saygılarımla

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 yıldır dell xp15 laptop kullanıyorum başımdan geçen servis maceraları,

    - 2 kere anakart değişti (bir tanesi 36 saat içinde diğeri 1 hafta içinde (parça yurtdışından geldi), ilkinde kasayı kendim açtığım ve içinde bir parçasını(heatsink bacağını) yanlışlıkla kırdığım halde garanti dışına çıkmadı)
    - İşlemci ve ram değişti (3 gün) (üstteki 2 anakart değişimi sonuç vermeyince işlemci değişim talebini ben yaptım)
    => bu arada kırdığım heatsink'i ebay'den sipariş edip kendim taktım
    - hdd değişti. (48 saat) (orjinal segate yerine toshiba taktılar ona biraz arıza çıkardım sadece) (buna gelen daha önce açılmış bu kasa muhabbeti falan yaptı, merkezi arayıp 3 kere servis aldığını onayladı sonra sustu)
    - touchpad değişti. (48 saat) (yukardakiyle aynı anda oldu)
    - Telefondan batarya istedim 48 saatte adresime batarya gönderdiler. Eski batarya da bende kaldı hala üzerinde eskisi takılı arada sırada yenisini kullanırım.
    - Şarj aleti şarj etmemeye başladı aradım 48 saat sonra şarj aleti elimdeydi (eskisi bende kaldı bilgisayara elektrik sağlıyor ama şarj etmiyor)

    garantisi biteli 2 yıl oldu ve sorunsuz çalışıyor laptobum. Tek yaptığım sdd takmak oldu, şuan piyasada görüntü kalitesi olsun ses kalitesi olsun yaklaşabilen laptop sayısı tek tük, tek sıkıntısı gt435m güncel oyunlar için zayıf kalıyor :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K@sToR -- 9 Ocak 2015; 12:00:26 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    MSI SERVİS REZİLLİĞİ!!!
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • K@sToR
    Laptopun tam bir macera yaşamış. Dell sizin laptopa verdiği müthiş teknik desteği diğer kullanıcılarına da vermiş olsaydı, rekor sayıda ürün satardı. Ama sizin laptopun başına gelenler hep mutlu sonla biterken, diğer kullanıcılar Dell firmasının umursamaz tavırları yüzünden resmen kahroluyor, çıldırma noktasına geliyorlar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.