Şimdi Ara

UPS KARGO VE ASUS SMS İNFOCOM İST TEKNİK SERVİS REZİLLİĞİNİN SON HALİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
1
Favori
4.601
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyi günler arkadaşlar bugün itibariyle ups kargo dan asus teknik servisine anakartımı göndermiştim bir durumunu kontrol edeyim de nerdeymiş ellerine ulaşmış mı diye kontrol etmeme fırsat kalmadan ups nin kendi gönderi sorgu kodunu girdiğimde saat daha 11.00 olmamasına rağmen var bunda birşey ama ben yine de size yazayım dedim ups nin son yazısında böyle diyor kendi sitelerinde iletişim de kuramıyorum e-mail leri yok (02.03.2015 11:00:00 PAKETI HIC BIR SEKILDE KABUL EDILMIYOR FORMULA HUB) böyle diyor anlam veremiyorum zaten ürünümün garantisi bu ayın 5 mart da bitiyor ben 28 Cumartesi günü vermiştim ups kargo ya elden gidip kargo kapanmadan verdim hadi o gün olmadı ondan sonraki gün de olmadı malum pazar ama pazartesi veya salı günü ups kargo çok yavaş işledi benim teslim etmesi gereken ürünü asus teknik servis'i yani sms infocom ise bu arada benden ürünü istediklerini ve Ups Karşı ödemeli kargo kodu olan EY7231 'i de belirttiler ve istediler. ama sonunda ürünün seri no'su istendi bende hemen aynı saatler'de email lerine yanıt olarak Anakart'ın seri nosunu paylaştım onlarla sorun şurda hem istiyorlar ürünü hemde UPS KARGO FİRMASINI KABUL ETMEDEN GERİYE GÖNDERİYORLAR BÖYLE BİR HAKLARI VARMI YASAL OLARAK BEN TAM BİLMİYORUM AMA YOK KAANIMCA SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ NELER NE Yapmalıyım kardeşlerim arkadaşlar ilk iş tüketici haklarını da düşündüm ama garantisi bitecek ve ürün geri gelirse ups kargo benden taşıma bedelini asus teknik servis'i ödemesi lazım değil mi benden isterlerse vermek zorunda değilimdir umarım yani işallah yoksa vermezsem ups nin veya bu asus sms infocom servisinin kabul edilmeme hatasını ben mi çekeceğim adalet'in bu mudur yani dünya ya bak ya??? arkadaşlar kafam çok karıştı bu yazdıklarıma acill düzgün bir madde madde halinde cevaplar bekliyorum teşekkür ederiz şimdiden iyi günler dileriz. sorunlarıma da gelecek olursa ürün yani ASUS F2 A85 -M-LE Hiç açılmıyordu en önemli büyük sorunu da buydu bunun için göndermiştim ürünü asus sms infocom teknik servisi'ne ancak yapmadan gönderilirse ben ne yapacağım ne yapabilirim hem ürünüm yapılmamış olarak tarafıma gönderirse ups kargo kabul etmeyeceğim ama etmeliyimiyim sizce_???? yoksa geri mi göndermeliyim sizce ????? asus sms infocom'a acill herkes ten yardım bekliyorum bilen birileri olursa çok daha iyi olur arkadaşlar herkese teşekkür ederiz şimdiden yeniden. :S ..........







  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuscleTower

    Bu mesaj silindi.
    aynen dostum aynen ben artık bıkmak ne kelime asus un hiçbir markasını türkiyede ve dünyanın neresine gidersem gideyim almam da aldırtmam da öyle adi öyle kişiliksiz ve kabiliyetsiz bir firmadır ki kendisi en düşük en fakir kullanıcı ile en yüksek en zengin kullanıcıları bile aynı görmektedir emperyalist kapitalist düzenin temsilcilerinden biri olmuşlar sanki :S bu kadar Ban az bile onlara asus sms infocom firmasına.




  • Kargoya verdigin gun sana verilen belgeyi sakla. Alicinin kabul etmedigine dair de UPS den belge al. Internet sayfasini iletildi olarak degistirdikleri zaman Ispat edemezsin kabul etmediklerini. Kargoyu almasi gereken servise ulasip neden kabul etmediklerini, elinde kabul etmediklerine dair belgen oldugunu, yasal sorumluluklari olan garanti servisi saglama sorumluluklarini yerine getirmemeleri durumunda bu isin baska mecralara gidecegini ima et. Bunun Asus ile de bir alakasi yok, bizim teknik servislerimiz malesef diger 3. Dunya ulkelerinde olanlardan farksizlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mephalay

    Kargoya verdigin gun sana verilen belgeyi sakla. Alicinin kabul etmedigine dair de UPS den belge al. Internet sayfasini iletildi olarak degistirdikleri zaman Ispat edemezsin kabul etmediklerini. Kargoyu almasi gereken servise ulasip neden kabul etmediklerini, elinde kabul etmediklerine dair belgen oldugunu, yasal sorumluluklari olan garanti servisi saglama sorumluluklarini yerine getirmemeleri durumunda bu isin baska mecralara gidecegini ima et. Bunun Asus ile de bir alakasi yok, bizim teknik servislerimiz malesef diger 3. Dunya ulkelerinde olanlardan farksizlar.

    belge dediğin dostum sadece takip numarası gibi sarı bir kağıt var ve sadece üzerinde ups gönderi kodu takip no'su var onunla kontrol ediyordum işte ups.com.tr den gönderiyi bugün bu uyarıyı gördüm saat daha 10.16 10.17 ama 11.00 diyor direkmen sitelerinde ups'nin, ve yalnızca bende bir bu alıcının kabul etmediğine dair UPS KARGO DAN NASIL BELGE ALACAĞIM Ev telefonumuz fazla para yazmasın diye aranmıyor ne cep ne de sabit telefonları sadece gelen aramalarda açık yani anlayacağın ups.com.tr sitesinden de ulaşamıyorum ups ye il seçiniz kısmında basıyorum çıkmıyor hiçbirşey sence internet explorer da da böyle mi olur onu da bir deneyeyim ama bence aynısı ups.com.tr de bir sorun var gibi sitelerinde yani çünkü bazı kısımlar etkin değil ve açılmıyor bunlardan dolayı da öneri ve yani bizim istediğimiz olan şikayeti UPS KARGO'ya bildiremiyorum ev veya cep'ten arama şansım yok maalsef şuan için tek çare internet üzerinden sence nasıl bir yol izlemeliyim veya internet üzerinden olur mu sence bu senin yazdıkların dediklerin yani ??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blueassassin -- 3 Mart 2015; 10:16:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mephalay

    Kargoya verdigin gun sana verilen belgeyi sakla. Alicinin kabul etmedigine dair de UPS den belge al. Internet sayfasini iletildi olarak degistirdikleri zaman Ispat edemezsin kabul etmediklerini. Kargoyu almasi gereken servise ulasip neden kabul etmediklerini, elinde kabul etmediklerine dair belgen oldugunu, yasal sorumluluklari olan garanti servisi saglama sorumluluklarini yerine getirmemeleri durumunda bu isin baska mecralara gidecegini ima et. Bunun Asus ile de bir alakasi yok, bizim teknik servislerimiz malesef diger 3. Dunya ulkelerinde olanlardan farksizlar.

    peki dediklerinin sonlarına aynen katılıyorum hocam ancak Asus isterse bu kendi servislerinde olan kötü şeyleri hatalı insanları düzeltemez mi ki veya düzeltemiyor mudur sence !!! ?????? burada açıkça asus türkiye insanı itiraz etmedikçe asus servisleri de asus da bastırdıkça bastırır bize de izlemek kalır ancak o kadar, onlar sonuçta servis olduğunu birilerinin onlara hatırlatması gerekiyor diye düşünüyorum yanılmıyorumdur umarım sorunuma gelince bir üstteki sana yazdığım cevabı da cevaplarsan yazarsan çok sevinirim,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mephalay

    Kargoya verdigin gun sana verilen belgeyi sakla. Alicinin kabul etmedigine dair de UPS den belge al. Internet sayfasini iletildi olarak degistirdikleri zaman Ispat edemezsin kabul etmediklerini. Kargoyu almasi gereken servise ulasip neden kabul etmediklerini, elinde kabul etmediklerine dair belgen oldugunu, yasal sorumluluklari olan garanti servisi saglama sorumluluklarini yerine getirmemeleri durumunda bu isin baska mecralara gidecegini ima et. Bunun Asus ile de bir alakasi yok, bizim teknik servislerimiz malesef diger 3. Dunya ulkelerinde olanlardan farksizlar.

    peki sence son olarak hocam sence ürünün garantisi 2 gün sonra 5 mart'da doluyor bitiyor yani bu süre zarfında ups de kalırsa anakart veya bana geri gönderirlerse karşı ödemeli gönderdiğim için veya üsküdar'daki sms infocom ürünü kabul etmez ve geri gönderme hakkı varmı yokmu sonuçta orası teknik servis ama şimdi keşke diyorum keşke ataşehir sms infocom'a göndersemiyişim onlar sorgusuz sualsiz kabul ediyorlardı en azından inceleyip kontrol edip tamir ediyorlardı bir daha gelirse valla hızlıca sms infocom ataşehir'e karşı ödemeli göndereceğim tabii garanti süresi geçmeden gelirse anakart bu zamanda da o çok zor görünüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blueassassin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mephalay

    Kargoya verdigin gun sana verilen belgeyi sakla. Alicinin kabul etmedigine dair de UPS den belge al. Internet sayfasini iletildi olarak degistirdikleri zaman Ispat edemezsin kabul etmediklerini. Kargoyu almasi gereken servise ulasip neden kabul etmediklerini, elinde kabul etmediklerine dair belgen oldugunu, yasal sorumluluklari olan garanti servisi saglama sorumluluklarini yerine getirmemeleri durumunda bu isin baska mecralara gidecegini ima et. Bunun Asus ile de bir alakasi yok, bizim teknik servislerimiz malesef diger 3. Dunya ulkelerinde olanlardan farksizlar.

    peki sence son olarak hocam sence ürünün garantisi 2 gün sonra 5 mart'da doluyor bitiyor yani bu süre zarfında ups de kalırsa anakart veya bana geri gönderirlerse karşı ödemeli gönderdiğim için veya üsküdar'daki sms infocom ürünü kabul etmez ve geri gönderme hakkı varmı yokmu sonuçta orası teknik servis ama şimdi keşke diyorum keşke ataşehir sms infocom'a göndersemiyişim onlar sorgusuz sualsiz kabul ediyorlardı en azından inceleyip kontrol edip tamir ediyorlardı bir daha gelirse valla hızlıca sms infocom ataşehir'e karşı ödemeli göndereceğim tabii garanti süresi geçmeden gelirse anakart bu zamanda da o çok zor görünüyor.

    Alıntıları Göster
    Aynen, o takip numarasinin oldugu kagitta senin kargoya verdigin tarih de yazar.
    Senin urununun hala garanti kapsami icindeyken bozulmus ve bunun icin de senin elindeki tarihte kargoya verilmis.
    Sen UPS'nin herhangi bir yetkilisi ile gorusup " benim kargom neden hala ulasmadi " diyeceksin, onlar da sana " biz goturduk, alici kabul etmedi " gibi bir seyler diyecekler. Sen de bana alicinin kabul etmedigini gosterin, buna dair bir email ya da belge istiyorum dersen onlar gerekeni yaparlar, zira sorumluluk almaktansa alicinin almadigina dair sana somut bir sey gosterecekler.
    Sen de bu iki belge ile once yetersiz teknik servise inceden tehditvari bir sekilde " benim urunumu ne hakla kabul etmiyorsunuz, garanti suresinin bitmesini mi bekliyorsunuz " gibi bir seyler soyleyeceksin. Sonucta urunun onlarin eline ne zaman gectigi degil, hala garanti kapsaminda iken bozulup bozulmadigi onemli.
    Istersen paralelde ASUS teknik servisine bu durumu anlatan bir email atarak, firmanin Turkiye pazarindaki itibarinin boyle yetersiz ve vasifsiz teknik servisler sebebiyle zedelendigini, senin gibi magdur insanlarin oldugunu ve bu sebeple bir daha ASUS urun tercih etmeyecegini soyleyebilirsin. Bu tarz kurumsal firmalar, kendi imajlarini zedelememek icin direkt urun degisimi dahi yaparlar. Bizim ulkemizdeki teknik servislerde is yok. Dedigim gibi, ASUS'u savunmuyorum, bizim servislerimizi kotuluyorum yalnizca. Ben 4 defa ekran karti gonderdim teknik servise, hic bir seyi degistirmeden bana geri gonderdiler.
    ASUS'a, urunu kargoladigin teknik servisi, oranin adresini , numarasini, seninle iletisime gecen kisilerin ismini tek tek bildir. Onlar gerekeni yaparlar. Eger cidden magdur oldugunu hissedersen tuketici hakem heyetine basvur.
    http://www.tuketici.gov.tr/?wapp=nasilbasvurulur_tr&open=1
    Kanunen sana hizmet saglamak zorundalar. Elektronik urunlerde 2 sene garanti vermek zorundalar, oyle kargo almamakla olmaz o is.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mephalay

    Aynen, o takip numarasinin oldugu kagitta senin kargoya verdigin tarih de yazar.
    Senin urununun hala garanti kapsami icindeyken bozulmus ve bunun icin de senin elindeki tarihte kargoya verilmis.
    Sen UPS'nin herhangi bir yetkilisi ile gorusup " benim kargom neden hala ulasmadi " diyeceksin, onlar da sana " biz goturduk, alici kabul etmedi " gibi bir seyler diyecekler. Sen de bana alicinin kabul etmedigini gosterin, buna dair bir email ya da belge istiyorum dersen onlar gerekeni yaparlar, zira sorumluluk almaktansa alicinin almadigina dair sana somut bir sey gosterecekler.
    Sen de bu iki belge ile once yetersiz teknik servise inceden tehditvari bir sekilde " benim urunumu ne hakla kabul etmiyorsunuz, garanti suresinin bitmesini mi bekliyorsunuz " gibi bir seyler soyleyeceksin. Sonucta urunun onlarin eline ne zaman gectigi degil, hala garanti kapsaminda iken bozulup bozulmadigi onemli.
    Istersen paralelde ASUS teknik servisine bu durumu anlatan bir email atarak, firmanin Turkiye pazarindaki itibarinin boyle yetersiz ve vasifsiz teknik servisler sebebiyle zedelendigini, senin gibi magdur insanlarin oldugunu ve bu sebeple bir daha ASUS urun tercih etmeyecegini soyleyebilirsin. Bu tarz kurumsal firmalar, kendi imajlarini zedelememek icin direkt urun degisimi dahi yaparlar. Bizim ulkemizdeki teknik servislerde is yok. Dedigim gibi, ASUS'u savunmuyorum, bizim servislerimizi kotuluyorum yalnizca. Ben 4 defa ekran karti gonderdim teknik servise, hic bir seyi degistirmeden bana geri gonderdiler.
    ASUS'a, urunu kargoladigin teknik servisi, oranin adresini , numarasini, seninle iletisime gecen kisilerin ismini tek tek bildir. Onlar gerekeni yaparlar. Eger cidden magdur oldugunu hissedersen tuketici hakem heyetine basvur.
    http://www.tuketici.gov.tr/?wapp=nasilbasvurulur_tr&open=1
    Kanunen sana hizmet saglamak zorundalar. Elektronik urunlerde 2 sene garanti vermek zorundalar, oyle kargo almamakla olmaz o is.

    hocam çok teşekkürler herşey çok güzel açıklayıcı da benim aklıma takılan bir konudaki husus da şu istersen paralelde ASUS TEKNİK SERVİSİNE BU DURUMU ANLATAN BİR EMAİL ATMAYI DÜŞÜNÜYORUM ÜRÜNÜMÜN DEĞİŞİMİ İÇİN ANCAK sen biliyormusun asus paralel e-mail adresini hangisine atsam kısa ve hızlı bir şekilde geri dönüş alırım veya alabilirim ürünün değişimi içi yani kısacası bu senin bahsettiğin bu üstteki yazı içindeki İstersen paralel asus teknik servisine nerden ulaşacağım ulaştıktan sonraki email i tam olarak bana özelden atarmısın neler yazacağımı tam bilmiyorum bu konuda çok bir bilgi sahibi de değilim açıkçası ama senin o dediklerini harfi harfine uygulayacağım teknik servisteki bayanların ve adamların isimlerini hepsini vereceğim ama değişim için içerik olarak buradan veya özel mesaj yoluyla bana ne yazacağımı da anlatırsan çok teşekkür alacaksın benden hocam saol teşekkürler şimdiden.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mephalay

    Aynen, o takip numarasinin oldugu kagitta senin kargoya verdigin tarih de yazar.
    Senin urununun hala garanti kapsami icindeyken bozulmus ve bunun icin de senin elindeki tarihte kargoya verilmis.
    Sen UPS'nin herhangi bir yetkilisi ile gorusup " benim kargom neden hala ulasmadi " diyeceksin, onlar da sana " biz goturduk, alici kabul etmedi " gibi bir seyler diyecekler. Sen de bana alicinin kabul etmedigini gosterin, buna dair bir email ya da belge istiyorum dersen onlar gerekeni yaparlar, zira sorumluluk almaktansa alicinin almadigina dair sana somut bir sey gosterecekler.
    Sen de bu iki belge ile once yetersiz teknik servise inceden tehditvari bir sekilde " benim urunumu ne hakla kabul etmiyorsunuz, garanti suresinin bitmesini mi bekliyorsunuz " gibi bir seyler soyleyeceksin. Sonucta urunun onlarin eline ne zaman gectigi degil, hala garanti kapsaminda iken bozulup bozulmadigi onemli.
    Istersen paralelde ASUS teknik servisine bu durumu anlatan bir email atarak, firmanin Turkiye pazarindaki itibarinin boyle yetersiz ve vasifsiz teknik servisler sebebiyle zedelendigini, senin gibi magdur insanlarin oldugunu ve bu sebeple bir daha ASUS urun tercih etmeyecegini soyleyebilirsin. Bu tarz kurumsal firmalar, kendi imajlarini zedelememek icin direkt urun degisimi dahi yaparlar. Bizim ulkemizdeki teknik servislerde is yok. Dedigim gibi, ASUS'u savunmuyorum, bizim servislerimizi kotuluyorum yalnizca. Ben 4 defa ekran karti gonderdim teknik servise, hic bir seyi degistirmeden bana geri gonderdiler.
    ASUS'a, urunu kargoladigin teknik servisi, oranin adresini , numarasini, seninle iletisime gecen kisilerin ismini tek tek bildir. Onlar gerekeni yaparlar. Eger cidden magdur oldugunu hissedersen tuketici hakem heyetine basvur.
    http://www.tuketici.gov.tr/?wapp=nasilbasvurulur_tr&open=1
    Kanunen sana hizmet saglamak zorundalar. Elektronik urunlerde 2 sene garanti vermek zorundalar, oyle kargo almamakla olmaz o is.

    bu arada da asus ta cevap vermememişti aynı teknik servisleri gibi ama eğer senin dediğin email adresi ile benim gönderdiğim asus global aynıysa bu yanlış yani sen global bir firmasın sonuçta ama gel geleki benim e-mail lerime destek@asus muydu veya asus firması olarak cevap vermedi şuana kadar birde şu linki buldum hocamhttp://vip.asus.com/VIP2/Services/QuestionForm/TechQuery ilk başta teknik destek seçili fakat şikayet de var ben burdan hangisini seçip devam etmeliyim sence değişim istemek için sonuçta servis hala ups kargo dan baktım kabul etmemiş olarak görünüyor.




  • rezalet gerçekten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blueassassin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mephalay

    Aynen, o takip numarasinin oldugu kagitta senin kargoya verdigin tarih de yazar.
    Senin urununun hala garanti kapsami icindeyken bozulmus ve bunun icin de senin elindeki tarihte kargoya verilmis.
    Sen UPS'nin herhangi bir yetkilisi ile gorusup " benim kargom neden hala ulasmadi " diyeceksin, onlar da sana " biz goturduk, alici kabul etmedi " gibi bir seyler diyecekler. Sen de bana alicinin kabul etmedigini gosterin, buna dair bir email ya da belge istiyorum dersen onlar gerekeni yaparlar, zira sorumluluk almaktansa alicinin almadigina dair sana somut bir sey gosterecekler.
    Sen de bu iki belge ile once yetersiz teknik servise inceden tehditvari bir sekilde " benim urunumu ne hakla kabul etmiyorsunuz, garanti suresinin bitmesini mi bekliyorsunuz " gibi bir seyler soyleyeceksin. Sonucta urunun onlarin eline ne zaman gectigi degil, hala garanti kapsaminda iken bozulup bozulmadigi onemli.
    Istersen paralelde ASUS teknik servisine bu durumu anlatan bir email atarak, firmanin Turkiye pazarindaki itibarinin boyle yetersiz ve vasifsiz teknik servisler sebebiyle zedelendigini, senin gibi magdur insanlarin oldugunu ve bu sebeple bir daha ASUS urun tercih etmeyecegini soyleyebilirsin. Bu tarz kurumsal firmalar, kendi imajlarini zedelememek icin direkt urun degisimi dahi yaparlar. Bizim ulkemizdeki teknik servislerde is yok. Dedigim gibi, ASUS'u savunmuyorum, bizim servislerimizi kotuluyorum yalnizca. Ben 4 defa ekran karti gonderdim teknik servise, hic bir seyi degistirmeden bana geri gonderdiler.
    ASUS'a, urunu kargoladigin teknik servisi, oranin adresini , numarasini, seninle iletisime gecen kisilerin ismini tek tek bildir. Onlar gerekeni yaparlar. Eger cidden magdur oldugunu hissedersen tuketici hakem heyetine basvur.
    http://www.tuketici.gov.tr/?wapp=nasilbasvurulur_tr&open=1
    Kanunen sana hizmet saglamak zorundalar. Elektronik urunlerde 2 sene garanti vermek zorundalar, oyle kargo almamakla olmaz o is.

    bu arada da asus ta cevap vermememişti aynı teknik servisleri gibi ama eğer senin dediğin email adresi ile benim gönderdiğim asus global aynıysa bu yanlış yani sen global bir firmasın sonuçta ama gel geleki benim e-mail lerime destek@asus muydu veya asus firması olarak cevap vermedi şuana kadar birde şu linki buldum hocamhttp://vip.asus.com/VIP2/Services/QuestionForm/TechQuery ilk başta teknik destek seçili fakat şikayet de var ben burdan hangisini seçip devam etmeliyim sence değişim istemek için sonuçta servis hala ups kargo dan baktım kabul etmemiş olarak görünüyor.

    http://vip.asus.com/VIP2/Services/QuestionForm/TechQuery#

    Sitesinde, en ustteki yere "Complaint" i sec.

    Altina da suna benzer bir seyler yaz. Gorustugun insanlarin, kargoyu almadiklarinin, kargoya verdiginin, hangi teknik servis ile gorustugunun detaylarini yaz. Hatta tuketici heyetine goturmeyi dusundugunu de yazabilirsin.
    http://oi57.tinypic.com/5x1k7b.jpg




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mephalay

    quote:

    Orijinalden alıntı: blueassassin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mephalay

    Aynen, o takip numarasinin oldugu kagitta senin kargoya verdigin tarih de yazar.
    Senin urununun hala garanti kapsami icindeyken bozulmus ve bunun icin de senin elindeki tarihte kargoya verilmis.
    Sen UPS'nin herhangi bir yetkilisi ile gorusup " benim kargom neden hala ulasmadi " diyeceksin, onlar da sana " biz goturduk, alici kabul etmedi " gibi bir seyler diyecekler. Sen de bana alicinin kabul etmedigini gosterin, buna dair bir email ya da belge istiyorum dersen onlar gerekeni yaparlar, zira sorumluluk almaktansa alicinin almadigina dair sana somut bir sey gosterecekler.
    Sen de bu iki belge ile once yetersiz teknik servise inceden tehditvari bir sekilde " benim urunumu ne hakla kabul etmiyorsunuz, garanti suresinin bitmesini mi bekliyorsunuz " gibi bir seyler soyleyeceksin. Sonucta urunun onlarin eline ne zaman gectigi degil, hala garanti kapsaminda iken bozulup bozulmadigi onemli.
    Istersen paralelde ASUS teknik servisine bu durumu anlatan bir email atarak, firmanin Turkiye pazarindaki itibarinin boyle yetersiz ve vasifsiz teknik servisler sebebiyle zedelendigini, senin gibi magdur insanlarin oldugunu ve bu sebeple bir daha ASUS urun tercih etmeyecegini soyleyebilirsin. Bu tarz kurumsal firmalar, kendi imajlarini zedelememek icin direkt urun degisimi dahi yaparlar. Bizim ulkemizdeki teknik servislerde is yok. Dedigim gibi, ASUS'u savunmuyorum, bizim servislerimizi kotuluyorum yalnizca. Ben 4 defa ekran karti gonderdim teknik servise, hic bir seyi degistirmeden bana geri gonderdiler.
    ASUS'a, urunu kargoladigin teknik servisi, oranin adresini , numarasini, seninle iletisime gecen kisilerin ismini tek tek bildir. Onlar gerekeni yaparlar. Eger cidden magdur oldugunu hissedersen tuketici hakem heyetine basvur.
    http://www.tuketici.gov.tr/?wapp=nasilbasvurulur_tr&open=1
    Kanunen sana hizmet saglamak zorundalar. Elektronik urunlerde 2 sene garanti vermek zorundalar, oyle kargo almamakla olmaz o is.

    bu arada da asus ta cevap vermememişti aynı teknik servisleri gibi ama eğer senin dediğin email adresi ile benim gönderdiğim asus global aynıysa bu yanlış yani sen global bir firmasın sonuçta ama gel geleki benim e-mail lerime destek@asus muydu veya asus firması olarak cevap vermedi şuana kadar birde şu linki buldum hocamhttp://vip.asus.com/VIP2/Services/QuestionForm/TechQuery ilk başta teknik destek seçili fakat şikayet de var ben burdan hangisini seçip devam etmeliyim sence değişim istemek için sonuçta servis hala ups kargo dan baktım kabul etmemiş olarak görünüyor.

    http://vip.asus.com/VIP2/Services/QuestionForm/TechQuery#

    Sitesinde, en ustteki yere "Complaint" i sec.

    Altina da suna benzer bir seyler yaz. Gorustugun insanlarin, kargoyu almadiklarinin, kargoya verdiginin, hangi teknik servis ile gorustugunun detaylarini yaz. Hatta tuketici heyetine goturmeyi dusundugunu de yazabilirsin.
    http://oi57.tinypic.com/5x1k7b.jpg

    Alıntıları Göster
    Garantinin bitmesine 1 hafta kala urun göndermen bir tesaduf mu :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatih211

    Garantinin bitmesine 1 hafta kala urun göndermen bir tesaduf mu :)

    yok hocam sen yanlış anladın ben bu ürünü daha önceden 1-3 ay 'dır arası gönderiyorum sms infocom'a ve geri de alıyordum tam olarak onarılmadan geri gönderiyorlardı bende geri gönderiyordum kaldı ki garantisi bitmesine isterse 1 gün kalsın isterse aynı gün garantisi bitsin sonuçta o gün hala devam eden bir garantisi varsa bakmak zorundalarbu son göndermemde sorun çıkardılar ..... sadece..... 'lar ama bakalım işallah sorun çözülür önceden de gönderiyordum bunu yani bunu bilesin arkadaşım son 1 hafta kala ürün göndermemin konuyla ne ilgisi var sen nereden bakıyorsun bak konuya ba yazının başı açıklar senin nereden baktığına ve görüşünü belli eder üzgünüm arkadaş.kendi kendini sms infocom'cu milleten sıyırılan bir kişilik olduğunu kişiliğinin de yalnızca sms infocom'dan yana olduğunu artık ne çıkarın varsa onu da bilemem ama bu yorumun'la ele verdin üzgünüm arkadaşım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatih211

    Garantinin bitmesine 1 hafta kala urun göndermen bir tesaduf mu :)

    türk asus servislerine çok bayılıyorsun ayrıca sanırım veya da mühtelasısın sanırım türkiyedeki Asus Teknik servisleri bu kadar iyiyse boşuna kendini kasma git onlarla konuş işbirliği yap buraya böyle yazman bile çok saçma bir hareket'tir,kendi zekanı ortaya kendin dökmüşsün ne diyelim maşallah.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mephalay

    quote:

    Orijinalden alıntı: blueassassin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mephalay

    Aynen, o takip numarasinin oldugu kagitta senin kargoya verdigin tarih de yazar.
    Senin urununun hala garanti kapsami icindeyken bozulmus ve bunun icin de senin elindeki tarihte kargoya verilmis.
    Sen UPS'nin herhangi bir yetkilisi ile gorusup " benim kargom neden hala ulasmadi " diyeceksin, onlar da sana " biz goturduk, alici kabul etmedi " gibi bir seyler diyecekler. Sen de bana alicinin kabul etmedigini gosterin, buna dair bir email ya da belge istiyorum dersen onlar gerekeni yaparlar, zira sorumluluk almaktansa alicinin almadigina dair sana somut bir sey gosterecekler.
    Sen de bu iki belge ile once yetersiz teknik servise inceden tehditvari bir sekilde " benim urunumu ne hakla kabul etmiyorsunuz, garanti suresinin bitmesini mi bekliyorsunuz " gibi bir seyler soyleyeceksin. Sonucta urunun onlarin eline ne zaman gectigi degil, hala garanti kapsaminda iken bozulup bozulmadigi onemli.
    Istersen paralelde ASUS teknik servisine bu durumu anlatan bir email atarak, firmanin Turkiye pazarindaki itibarinin boyle yetersiz ve vasifsiz teknik servisler sebebiyle zedelendigini, senin gibi magdur insanlarin oldugunu ve bu sebeple bir daha ASUS urun tercih etmeyecegini soyleyebilirsin. Bu tarz kurumsal firmalar, kendi imajlarini zedelememek icin direkt urun degisimi dahi yaparlar. Bizim ulkemizdeki teknik servislerde is yok. Dedigim gibi, ASUS'u savunmuyorum, bizim servislerimizi kotuluyorum yalnizca. Ben 4 defa ekran karti gonderdim teknik servise, hic bir seyi degistirmeden bana geri gonderdiler.
    ASUS'a, urunu kargoladigin teknik servisi, oranin adresini , numarasini, seninle iletisime gecen kisilerin ismini tek tek bildir. Onlar gerekeni yaparlar. Eger cidden magdur oldugunu hissedersen tuketici hakem heyetine basvur.
    http://www.tuketici.gov.tr/?wapp=nasilbasvurulur_tr&open=1
    Kanunen sana hizmet saglamak zorundalar. Elektronik urunlerde 2 sene garanti vermek zorundalar, oyle kargo almamakla olmaz o is.

    bu arada da asus ta cevap vermememişti aynı teknik servisleri gibi ama eğer senin dediğin email adresi ile benim gönderdiğim asus global aynıysa bu yanlış yani sen global bir firmasın sonuçta ama gel geleki benim e-mail lerime destek@asus muydu veya asus firması olarak cevap vermedi şuana kadar birde şu linki buldum hocamhttp://vip.asus.com/VIP2/Services/QuestionForm/TechQuery ilk başta teknik destek seçili fakat şikayet de var ben burdan hangisini seçip devam etmeliyim sence değişim istemek için sonuçta servis hala ups kargo dan baktım kabul etmemiş olarak görünüyor.

    http://vip.asus.com/VIP2/Services/QuestionForm/TechQuery#

    Sitesinde, en ustteki yere "Complaint" i sec.

    Altina da suna benzer bir seyler yaz. Gorustugun insanlarin, kargoyu almadiklarinin, kargoya verdiginin, hangi teknik servis ile gorustugunun detaylarini yaz. Hatta tuketici heyetine goturmeyi dusundugunu de yazabilirsin.
    http://oi57.tinypic.com/5x1k7b.jpg

    saolassın hocam teşekkür ederim çok teşekkür ettim bu arada Complaint dediğin bende hemen türkçe sayfası çıktığı için şikayet demekmiş (google translate'den cevirince öyle oldu :) yaptım ve' asus a gönderdim.ancak ben tüketici hakem heyetine götürmeyi düşündüğümü yazmadım da şimdi bir daha mı göndersem en baştan senin dediğin gibi böyle yaparsam 2.defa göndermiş oluyorum bu yukarıda adresi de bulmuştum önceden ama senin söylediğin gibi yaparım bu sefer yapsam mı yapmasam mı bir daha 1. defa ilk gönderdiğimde bu yukarıdaki linkini verdiğin adrese sadece değişim isteğimi yazmıştım kesinlikle artık yeter değişim isteği falan ve açıklamayı da biraz uzun bir şekilde şimdi senin de dediğin gibi 2.olarak göndersem mi yoksa kalsın göndermesem mi daha iyi göndermesem de değiştirirlermi ki hocam sence ???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Insyder

    rezalet gerçekten

    aynen hocam sizin sorunuz neydi eğer benimki gibi veya yakınsa bir daha da buraya yazın yeni sayılan bir konu olduğu için herkes görsün bu Asus Türkiye Teknik Servis ve elemanlarının ne kadar aşağılık kişiliksiz sorumsuz teknisyenler olduğunu en azından insanlar bir fikir edinebilir üstad :)




  • blueassassin B kullanıcısına yanıt
    Niye celallendin ki Sms falan tanımam ben sen asusu arayıp niye kartımı kabul etmiyosunuz kardeşim diye sordun mu ?Ve ne cevap aldın ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatih211

    Niye celallendin ki Sms falan tanımam ben sen asusu arayıp niye kartımı kabul etmiyosunuz kardeşim diye sordun mu ?Ve ne cevap aldın ?
    eğer biraz yukarıdaki 3-4 yorum yukarıdaki yazımı okuysaydın dikkat dahi etmemişsin bariz ve çok açık belli 10.15 deki yorumumu okusaydın bu mesajını yazmamış olurdun veya farklı bir mesaj yazmış olurdun arama imkanım yok zira ev telefonu türk telekom'un pisliğinden dolayı giden aramalara kapalı sırf internet de kapanmasın diye sadece gelen aramalara açık haa birde yurtdışından akrabalar falan arıyor diye açık almanyadakiler ingiltere'deki akrabalarım dayı oğulları kuzenler vsvsvs bir kaç yoksa internet çalışsa ve gelen aramalarda kapalıyken yurt dışından aranabilsek onu da tamamen kapatacağız ama nerdeee o günler bu yüzden yani senin anlayacağın sorunlu ve dikkatsiz dostum :=) ben asus'u öyle şak diye arayamıyorum ev telefonundan ve istanbul da herhangi bir akrabımız yok hepsi yurtdışı veya çok uzaklıktaki bir ilde yani istanbul dışı il dışında da bir kaç tane akraba var ama en önemlileri ve yakınları yurtdışındadır.dostum anladın umarım kapişş.kartımı niye veya niye anakartımı kabul etmiyorsunuz diye sordum ama e-mail üzerinden ve hiçbirine de doğru düzgün bir cevap dahi veremediler zaten kaldı ki çoğunluğu cevapsız kaldı cevap verilenler de doğru düzgün dürüst değil yani açıkçası ev telefonum olsa ve arayabilsem yine de aramam email ile doğru dürüst cevap veremeyen bir teknik servis sana telefonda hiçbirşey paylaşmaz kaanımca hariç tir zorunlu numaralar dışındaki numaralar örnek:444 'lü başlayan teknik servisler banka hizmetleri veya müşteri hizmetleri dışındadır bu dediklerim tamamen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blueassassin

    eğer biraz yukarıdaki 3-4 yorum yukarıdaki yazımı okuysaydın dikkat dahi etmemişsin bariz ve çok açık belli 10.15 deki yorumumu okusaydın bu mesajını yazmamış olurdun veya farklı bir mesaj yazmış olurdun arama imkanım yok zira ev telefonu türk telekom'un pisliğinden dolayı giden aramalara kapalı sırf internet de kapanmasın diye sadece gelen aramalara açık haa birde yurtdışından akrabalar falan arıyor diye açık almanyadakiler ingiltere'deki akrabalarım dayı oğulları kuzenler vsvsvs bir kaç yoksa internet çalışsa ve gelen aramalarda kapalıyken yurt dışından aranabilsek onu da tamamen kapatacağız ama nerdeee o günler bu yüzden yani senin anlayacağın sorunlu ve dikkatsiz dostum :=) ben asus'u öyle şak diye arayamıyorum ev telefonundan ve istanbul da herhangi bir akrabımız yok hepsi yurtdışı veya çok uzaklıktaki bir ilde yani istanbul dışı il dışında da bir kaç tane akraba var ama en önemlileri ve yakınları yurtdışındadır.dostum anladın umarım kapişş.kartımı niye veya niye anakartımı kabul etmiyorsunuz diye sordum ama e-mail üzerinden ve hiçbirine de doğru düzgün bir cevap dahi veremediler zaten kaldı ki çoğunluğu cevapsız kaldı cevap verilenler de doğru düzgün dürüst değil yani açıkçası ev telefonum olsa ve arayabilsem yine de aramam email ile doğru dürüst cevap veremeyen bir teknik servis sana telefonda hiçbirşey paylaşmaz kaanımca hariç tir zorunlu numaralar dışındaki numaralar örnek:444 'lü başlayan teknik servisler banka hizmetleri veya müşteri hizmetleri dışındadır bu dediklerim tamamen.

    Alıntıları Göster
    eğer biraz yukarıdaki 3-4 yorum yukarıdaki yazımı okusaydın veya zahmet edip bir göz atsaydın dahi dikkat dahi etmemişsin bariz ve çok açık belli 10.15 deki yorumumu okusaydın bu mesajını yazmamış olurdun veya farklı bir mesaj yazmış olurdun bu ban sana dostum üzgünüm Fatih211 arama imkanım yok zira ev telefonu türk telekom'un pisliğinden dolayı giden aramalara kapalı sırf internet de kapanmasın diye sadece gelen aramalara açık haa birde yurtdışından akrabalar falan arıyor diye açık almanyadakiler ingiltere'deki akrabalarım dayı oğulları kuzenler vsvsvs bir kaç yoksa internet çalışsa ve gelen aramalarda kapalıyken yurt dışından aranabilsek onu da tamamen kapatacağız ama nerdeee o günler bu yüzden yani senin anlayacağın sorunlu ve dikkatsiz dostum :=) ben asus'u öyle şak diye arayamıyorum ev telefonundan ve istanbul da herhangi bir akrabımız yok hepsi yurtdışı veya çok uzaklıktaki bir ilde yani istanbul dışı il dışında da bir kaç tane akraba var ama en önemlileri ve yakınları yurtdışındadır.dostum anladın umarım kapişş.kartımı niye veya niye anakartımı kabul etmiyorsunuz diye sordum ama e-mail üzerinden ve hiçbirine de doğru düzgün bir cevap dahi veremediler zaten kaldı ki çoğunluğu cevapsız kaldı cevap verilenler de doğru düzgün dürüst değil yani açıkçası ev telefonum olsa ve arayabilsem yine de aramam email ile doğru dürüst cevap veremeyen bir teknik servis sana telefonda hiçbirşey paylaşmaz kaanımca hariç tir zorunlu numaralar dışındaki numaralar örnek:444 'lü başlayan teknik servisler banka hizmetleri veya müşteri hizmetleri dışındadır bu dediklerim tamamen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatih211

    Niye celallendin ki Sms falan tanımam ben sen asusu arayıp niye kartımı kabul etmiyosunuz kardeşim diye sordun mu ?Ve ne cevap aldın ?

    eğer biraz yukarıdaki 3-4 yorum yukarıdaki yazımı okusaydın veya zahmet edip bir göz atsaydın dahi dikkat dahi etmemişsin bariz ve çok açık belli 10.15 deki yorumumu okusaydın bu mesajını yazmamış olurdun veya farklı bir mesaj yazmış olurdun bu ban sana dostum üzgünüm Fatih211 arama imkanım yok zira ev telefonu türk telekom'un pisliğinden dolayı giden aramalara kapalı sırf internet de kapanmasın diye sadece gelen aramalara açık haa birde yurtdışından akrabalar falan arıyor diye açık almanyadakiler ingiltere'deki akrabalarım dayı oğulları kuzenler vsvsvs bir kaç yoksa internet çalışsa ve gelen aramalarda kapalıyken yurt dışından aranabilsek onu da tamamen kapatacağız ama nerdeee o günler bu yüzden yani senin anlayacağın sorunlu ve dikkatsiz dostum :=) ben asus'u öyle şak diye arayamıyorum ev telefonundan ve istanbul da herhangi bir akrabımız yok hepsi yurtdışı veya çok uzaklıktaki bir ilde yani istanbul dışı il dışında da bir kaç tane akraba var ama en önemlileri ve yakınları yurtdışındadır.dostum anladın umarım kapişş.kartımı niye veya niye anakartımı kabul etmiyorsunuz diye sordum ama e-mail üzerinden ve hiçbirine de doğru düzgün bir cevap dahi veremediler zaten kaldı ki çoğunluğu cevapsız kaldı cevap verilenler de doğru düzgün dürüst değil yani açıkçası ev telefonum olsa ve arayabilsem yine de aramam email ile doğru dürüst cevap veremeyen bir teknik servis sana telefonda hiçbirşey paylaşmaz kaanımca hariç tir zorunlu numaralar dışındaki numaralar örnek:444 'lü başlayan teknik servisler banka hizmetleri veya müşteri hizmetleri dışındadır bu dediklerim tamamen.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.