Şimdi Ara

MSI SERVİS REZİLLİĞİ!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
14
Cevap
0
Favori
1.513
Tıklama
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> Anakart >> MSI SERVİS REZİLLİĞİ!!!
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    121 Mesaj
    Yaklaşık bir yıl önce vatan bilgisayardan aldığım MSI z270 gaming 7 serisi anakartım hiçbir şey yokken açılmadı.Sonra anakartı başka bilgisayarda denedim, aynı şekilde açılmadı.Sorunun anakartta olduğunu tespit ettikden sonra vatan bilgisayara faturasıyla birlikte

    servise gönderdim.Tabi ürünü verirken kontrol ettiler, anakartta benden kaynaklanan herhangi bir sorunu olmadığını gördüler ve servis formu verip gönderdiler.Fakat bugün vatan bilgisayardan gelen bir mesajla şok geçirdim.Sorunun kullanıcı hatası olduğunu ve 313.00 tl

    ödeme yapılması gerektiğini mesaj yoluyla gönderdiler.Sorunun tam olarak nerde olduğunu öğrenmek için vatan bilgisayarı aradım ordanda beni MSI SERVİSPOİNT baktığını ve orayı aramamı gerektiğini söylediler.Bende servispoint'i aradım ve bana söylenen; pcb hasarlı olduğu

    yönündeydi ve buda yetmezmiş gibi ücreti ödeseniz bile olmama ihtimalı olduğunu söylediler. Böyle bir rezillik yok, ve ben iş amaçlı kullandığım için bu süreçleri beklememek adına yeni bir anakart daha aldım.Ve tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum.Sizin

    başınızada böyle bir şey geldimi? Yoksa sadece benmi yaşıyorum bu sorunları? Bir daha msi mı asla!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harvy1983 -- 8 Şubat 2018; 20:36:54 >



    |
    |
    _____________________________




  • Sorunun sizden kaynaklanmadigindan eminseniz tuketici hakem heyetine verin.

    Hakkinizi alma sansiniz yuksek..

    Hakem heyetleri eskisi gibi degil..

    Giga ve asustan dert yanarken servispointle tanisinca beterin beteri varmis dedik.



    Duzgun servisle asrock ve evga gelse bu markalari ne eve ne dukkana sokmayiz..

  • Yarbay
    3500 Mesaj
    Herkesin başına gelebilen standart şeyler kimi tv da kimi telefon da kimi de bilgisayar bileşenlerinde illa ki bir servisle sorun yaşar yaşamayan yoktur. Siz en doğru olanı yapmışsınız tüketici hakem heyetine başvurarak ama sonuç lehinize çıkmayabilir çünkü iş tüketici hakem heyetinin vereceği karara kaldığı na teknik servis yalan yanlış beyanlarda bulunabilir. Suyla temas etmiş, tüketici çıplak elle ellemiş statik elektrik kapmış, tüketicinin elektrik tesisatı arızaya neden olmuş gibi gibi. İspatla ispatlayabilirsen artık..
    |
    |
    _____________________________
    Ryzen 5 3600 @4.2ghz // GTX1070 Windforce OC // ASUS B350 Prime Plus // Gskill Ripjaws V 16GB 3333mhz // ACER XF240H 144Hz Freesync // XPG XS8200 Pro 512GB + Crucial BX100 240GB + WD 2TB Blue // Corsair 300R + Corsair VS650 80+
  • Yarbay
    9796 Mesaj
    Sorunun sizden kaynaklanmadigindan eminseniz tuketici hakem heyetine verin.

    Hakkinizi alma sansiniz yuksek..

    Hakem heyetleri eskisi gibi degil..

    Giga ve asustan dert yanarken servispointle tanisinca beterin beteri varmis dedik.



    Duzgun servisle asrock ve evga gelse bu markalari ne eve ne dukkana sokmayiz..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    121 Mesaj
    Benim anakarta hiçbir müdahalem olmadı.Kendiliğinden arızaya geçti ayrıca akım korumalı prizde kullanmaktayım.1.300 tl verdikten sonra bu şekilde servisin davranması çok sıkıcı bir durum. O zaman garantili ürün almayalım, hiçbir artısı yok tam tersine zararı var.Aceminin

    eline denk gelir olmayan birşeyide bozarlar.Peki mahkeme kararı lehime olmazsa ne gibi masrafım olur?
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1640 Mesaj
    Benzer bir durumu yaşamıştım sistemi ilk aldığım zaman. Teknik bilgim var ancak 2 ay içerisinde arıza çıkınca direk servise gönderdim.

    Marka Model: MSI H110M Pro-Vd

    Aldığım yer büyük bir teknoloji mağazası değil. Yaşadığım şehirde itibarı olan büyük bir teknoloji şirketi. En azından bizim burada öyle bir durumu var. Ürünü serviste test etmişler evet haklısınız arızası var diyerek bilgilendirdiler telefon ile. Süre biraz uzayınca 2 hafta kadar arayıp biraz sert yaptım. Çünkü internet kafe işletiyordum ve ana bilgisayarın anakartıydı. Bi kaç aramadan sonra MSI ana servisi(bulunduğum şehirde değil İstanbul'da sanırım) test yapmış sorun bizde diyerek sıfır 2 yıl garanti yeni ürünü gönderdi.

    Ben msı servisten yana bir sorun yaşamadım. Anladığım kadarıyla; ki bunu çoğu konuda belirttim, bölge bölge çalışanlardan kaynaklı bir sıkıntı var. Kimisinde firma hatalı bulunup kullanıcıya sıfır ürün verilirken kimi yer de ise aynı sorun için kullanıcı suçlanıp üstüne para isteniyor.

    Burda birebir MSI firmasından değil de o aradaki anlaşmalı servisten kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Tavsiyem ise tüketici heyetine gittikten sonra MSI Türkiye veya Avrupa servisi ile görüşüp bu aracı firma hakkında şikayet oluşturun. MSI firmasına bu aracı servislerin şikayeti gitmezse adamlar nerden bilecek bu servis işini yapıyor mu yapmıyor mu?

    Bunun markayla da alakası yok. Burada konu olan MSI iken benzer durumları diğer firmalarda da görebilirsiniz. Bunları dile getirmek gerekiyor.

    Benim gördüğüm ( çünkü benzer sorunu yaşadığımda MSI bana sıfır ürün gönderdi - ve gelen ürünün teslim tarihinden itibaren yeni 2 yıl garanti verildi ) bu aracı serviste sıkıntı var.
    _____________________________




  • Yarbay
    2620 Mesaj
    Çok değişik bir durum birde para ödeseniz bile olmama ihtimali var..

    Nasıl bir zihniyet ve müşteri memnuniyeti anlamam bizde birşey arızalandımı ne bileyim bir sorun oldu mu eyvah derim ürünü unuturum servis ne dolap çevirecek diye..
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2815 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MexeSs

    Benzer bir durumu yaşamıştım sistemi ilk aldığım zaman. Teknik bilgim var ancak 2 ay içerisinde arıza çıkınca direk servise gönderdim.

    Marka Model: MSI H110M Pro-Vd

    Aldığım yer büyük bir teknoloji mağazası değil. Yaşadığım şehirde itibarı olan büyük bir teknoloji şirketi. En azından bizim burada öyle bir durumu var. Ürünü serviste test etmişler evet haklısınız arızası var diyerek bilgilendirdiler telefon ile. Süre biraz uzayınca 2 hafta kadar arayıp biraz sert yaptım. Çünkü internet kafe işletiyordum ve ana bilgisayarın anakartıydı. Bi kaç aramadan sonra MSI ana servisi(bulunduğum şehirde değil İstanbul'da sanırım) test yapmış sorun bizde diyerek sıfır 2 yıl garanti yeni ürünü gönderdi.

    Ben msı servisten yana bir sorun yaşamadım. Anladığım kadarıyla; ki bunu çoğu konuda belirttim, bölge bölge çalışanlardan kaynaklı bir sıkıntı var. Kimisinde firma hatalı bulunup kullanıcıya sıfır ürün verilirken kimi yer de ise aynı sorun için kullanıcı suçlanıp üstüne para isteniyor.

    Burda birebir MSI firmasından değil de o aradaki anlaşmalı servisten kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Tavsiyem ise tüketici heyetine gittikten sonra MSI Türkiye veya Avrupa servisi ile görüşüp bu aracı firma hakkında şikayet oluşturun. MSI firmasına bu aracı servislerin şikayeti gitmezse adamlar nerden bilecek bu servis işini yapıyor mu yapmıyor mu?

    Bunun markayla da alakası yok. Burada konu olan MSI iken benzer durumları diğer firmalarda da görebilirsiniz. Bunları dile getirmek gerekiyor.

    Benim gördüğüm ( çünkü benzer sorunu yaşadığımda MSI bana sıfır ürün gönderdi - ve gelen ürünün teslim tarihinden itibaren yeni 2 yıl garanti verildi ) bu aracı serviste sıkıntı var.
    quote:

    Orijinalden alıntı: MexeSs

    Benzer bir durumu yaşamıştım sistemi ilk aldığım zaman. Teknik bilgim var ancak 2 ay içerisinde arıza çıkınca direk servise gönderdim.

    Marka Model: MSI H110M Pro-Vd

    Aldığım yer büyük bir teknoloji mağazası değil. Yaşadığım şehirde itibarı olan büyük bir teknoloji şirketi. En azından bizim burada öyle bir durumu var. Ürünü serviste test etmişler evet haklısınız arızası var diyerek bilgilendirdiler telefon ile. Süre biraz uzayınca 2 hafta kadar arayıp biraz sert yaptım. Çünkü internet kafe işletiyordum ve ana bilgisayarın anakartıydı. Bi kaç aramadan sonra MSI ana servisi(bulunduğum şehirde değil İstanbul'da sanırım) test yapmış sorun bizde diyerek sıfır 2 yıl garanti yeni ürünü gönderdi.

    Ben msı servisten yana bir sorun yaşamadım. Anladığım kadarıyla; ki bunu çoğu konuda belirttim, bölge bölge çalışanlardan kaynaklı bir sıkıntı var. Kimisinde firma hatalı bulunup kullanıcıya sıfır ürün verilirken kimi yer de ise aynı sorun için kullanıcı suçlanıp üstüne para isteniyor.

    Burda birebir MSI firmasından değil de o aradaki anlaşmalı servisten kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Tavsiyem ise tüketici heyetine gittikten sonra MSI Türkiye veya Avrupa servisi ile görüşüp bu aracı firma hakkında şikayet oluşturun. MSI firmasına bu aracı servislerin şikayeti gitmezse adamlar nerden bilecek bu servis işini yapıyor mu yapmıyor mu?

    Bunun markayla da alakası yok. Burada konu olan MSI iken benzer durumları diğer firmalarda da görebilirsiniz. Bunları dile getirmek gerekiyor.

    Benim gördüğüm ( çünkü benzer sorunu yaşadığımda MSI bana sıfır ürün gönderdi - ve gelen ürünün teslim tarihinden itibaren yeni 2 yıl garanti verildi ) bu aracı serviste sıkıntı var.

    bunu asusta ben yapmistim servisini savunmustu asus, 240 liralik kulakligin jaki kirildi 330 lira fatura cikardi adamlar akillara durgunluk verici



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    2815 Mesaj

    turkiyeye gelince hepsi cozutuyor hocam onlarda ayni yolun yolcusu olur gibime geliyor, amerikali bi arkadasimin arizali 970ine karsilik direk degisimle 1070 gondermisti evga sasirmistim turkiyede dusunsene boyle bisey dh de duyulacak herkes kendi bozup yollar serefsizim



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    selahattın ısık kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1640 Mesaj

    Çözemediğimiz nokta burası işte. Firmaların bi standartı yok maalesef. Bizlerde mecburen kendimizde çıkış yolları arıyoruz. Ben Msı ile hiç görüşmedim, ürünü aldığım firma başta kıvranınca bende sert yaptım sonra kendileri beni aradılar. Msı ile görüştük İstanbul'dan sıfır ürün gelecek dediler. Ve dedikleri gibi olmuş. Msı'dan gelen servis raporunda üründe fabrikasyon hatası mevcut kullanıcıya aynı ürün sıfır olarak gönderilmiştir diye notları vardı. Ancak nete girip bakın Msı servisleri hakkında (ki her firmada bu durum var maalesef) bi ton şikayet görebilirsiniz.

    İş öyle bir noktada ki tamamen şansa kalmış durumda. Yapılabilecekler ise tüketici heyeti ve firmanın bizzat kendisiyle görüşmek. Tabi dediğiniz gibi firma kendi servisini de haklı görebilir. Veya tüketici heyeti bile firmayı haklı bulabilir. Ancak elimizden de başka bişey gelmiyor.

    Diğer arkadaşlarında dediği gibi; adam gibi sevisi olup müşterisini düşünen bir firma piyasa girse gerçekten diğer firmaların yüzüne bile bakmayız.
    |
    |
    Rogue Agent kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Yarbay
    9796 Mesaj
    Sagda solda Giga nin Asus un Msi nin tayvan ofisinden valizi toplayip gelmis gibi konusan firma ve sahislarin cogu bu girmlaarla satis ve servis anlasmalari yapip binbir turlu is cevirerek ticaret yapan firmalardir.

    Mesele de burda bitiyor zaten

    Ecnebinin kendi yoneticilerinin geldigi (nerdeyse kalmadi) firmalar zaten memnuniyette on siralarda iken tarif ettiklerimde malum firmalardir.

    Avilevli.elektronik lmtd.sirk

    Kimsiniz diyorsunuz.

    Biz asus uz diyor...



    Ecnebi tepemozdeyken is yapmadigimiz surece birbirimiz dudukluyoruz..



    Ayrintisina girmiyorum.



    Bu sekilde bizzat calismis biri olarak soylruyorum.

    Biz ticareti sadece para kazanma faaliyeti olarak goruyoruz..



    Evga supermicro gibi ozellikle abd ve avrupa manseili firmalar tr uruns atsin ayni fiyatta dahi tr harantili urun almam.

    Biale anlatir gibi anlatiyorum.

    Uzak dogu maseili firmalar tuketici guven ve memnuniyet endeksinde hic bir zaman abd ve avrupali firmalarla yarisamaz.

    Asus avrupara kazandigi en buyup pazarlardan olan tr de sorjnu cozulemeyen musteriye servise ilgilenemsi mail attik der ama servis 10 kez yollasaniz ayni karari verir.

    Sen saglam firmaysan yolla ups dhl i alsin kapimdan arizaliyi aynis ekilde kapima kadar getir sifir ki ben sana firma diyeyim

    Sorunda diretene israrla yonlendirmek zaten acizlik gostwrgesidir.

    Mesele a b firmasi degil

    Zihniyet



    Eu and Usa akar diyorum.

    Uzak dogumu firmalarda boyle maumele gorurseniz arastirdiginizda en tepedeki adamlar eu ve usa damgalidir...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    9796 Mesaj
    Bizzat firma calisanindan istanbul ve ankaradakileri genelde degistirmek zorundayiz itjrafi duydum.

    Gerisimi..

    Kalkip geleninkinide degistiriz demesine gerek kalmadi..



    Kavgada soylenmez..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    234 Mesaj
    Msi globale yazın durumu anlatın belki yardımcı olurlar.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    121 Mesaj
    Durumu msi globe yazdım fakat onlarda ürünü burdaki teknik servise yollayın diyor.Peki tüketici hakem heyetine verdikten sonra kaybedersem herhangi bir masrafım olurmu?
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1207 Mesaj
    Sikayet var. Com dan msi hakkinda sikayet yaz onlarin turkiye genel mudurlugne gidiyor mesaj twitter dan da ispikle bak nasil ilgileniyorlar ;)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Canlı Tv izle
kolayoto.com
SEO
üniversite
Orjinal Laptop Yedek Parça
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,437
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.