Şimdi Ara

Değişen ve boyaya fiyat düşürmenin ölçüsü nedir.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
1
Favori
456
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İkinci elde değişeni ve boyası olan araçlar malumunuz değer kaybediyor ama bunun ölçüsü nedir. Mesela çamurluk değişti boyandı aracın fiyatını neye göre ne kadar düşüreceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FreudeAmFahren -- 4 Temmuz 2016; 10:41:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Değişecek ve boyanacak parçaya göre ve atacın yaşı markasına göre değişir

    Mesela 10 yaşında bi araç için çamurluk boyanması veya değişmesi makul karşılanır değeri düşmez fazla
    Ama aynı marka 1-2 yaşındaki araçda direk 2-3 bin düşer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaput, tavan ve kapı (lokal hariç) boyamaları sıkıntılı. Onun dışında çamurluk, tampon ve lokal boyaların sembolik düşürmesi gerekir. Zaten araç ikinci elden dolayı değerini kaybetmiş. Motor ve iç döşemeler daha önemli. İçi temiz tutulmuş, motoru da zorlanmadan güzel kullanılmışsa ufak boyalar hiç önemli değil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2001 clio 1.4 16v symbol var. Renk gümüş gri. Alırken güvendiğim için expertiz yaptırmamıştım. Kaput ve sürücü tarafı 2 kapı değişik, tavan hariç boyalı çıktı. Araç 124binde. Motor %88 çıktı. Makul fiyatlandırma sizce nasıl olmalı? Bana haksızlık yapıldı, aynı haksızlığı başkasına yapmak istemem. Bir de expertiz sonuçları %100 güvenilir mi? İzmir Otokent'te 6.sanayide yaptırdım expertizi. Araç vizeden bugün geçti. Klimalı ancak kliması şu an arızalı (sanırım gazı eksik).
  • tampon gibi plastik olan parçalara boya ölçümü yapan görmedim. Yani değişim dışında boyanın bu parçalar üzerinde çok bir değer kaybına ugratacagini düşünmüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben boya aramam kasanın ve motorun diri olmasına bakarım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem1907

    ben boya aramam kasanın ve motorun diri olmasına bakarım

    Kaç doğumlusun sen?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FreudeAmFahren kullanıcısına yanıt
    91 doğumluyum ve araç sahibiyim boya benim için önemli değil insanlık hali boyasız aldık diyelim tamponu çizdik boyadık gitti boyasız hali kazalı olsa bile resimlerine bakmak isterim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem1907

    91 doğumluyum ve araç sahibiyim boya benim için önemli değil insanlık hali boyasız aldık diyelim tamponu çizdik boyadık gitti boyasız hali kazalı olsa bile resimlerine bakmak isterim

    Peki sen boyalı araca aynı aracın hatasız fiyatını yazsalar verirmisin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FreudeAmFahren kullanıcısına yanıt
    pazarlık yaparım araç konusunda ama içime sindiyse ortak fiyatta buluşamazsak almam boyalı boyasız olsun farketmez boya olunca birşey gitmez araçta tabi bu benim fikrim metal yığını hepsi sonuçta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem1907

    pazarlık yaparım araç konusunda ama içime sindiyse ortak fiyatta buluşamazsak almam boyalı boyasız olsun farketmez boya olunca birşey gitmez araçta tabi bu benim fikrim metal yığını hepsi sonuçta

    Bizimde değişen boya takıntımız yok ama adam sürtmeden boya var diyor kaput değişti diyor. İyi tamam diyorsun.

    Meğer aracın önü dağılmiş tekeri kırılmış motor inmiş felan filan.

    Başka şeylerin üstünü örtüyorlar senin anlayacağın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değişen yada boyanan her parça -3000TL'dir. 5 parça değişmiş veya boyanmış ise kabaca 15000 TL değer kaybı olur. Bu B ve C segment için geçerlidir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Değişen yada boyanan her parça -3000TL'dir. 5 parça değişmiş veya boyanmış ise kabaca 15000 TL değer kaybı olur. Bu B ve C segment için geçerlidir.

    3 parca degisenli, belalti boyali Caddy sahibiyim. 30Bin lira eden aracimi siz boyle yazdiniz diye 3×3bin=9bin.( Boya konusuna hic girmiyorum.) 21 bin liraya mi vermeliyim? Bence fazla. 10 bine satayim yeter :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • senersongur kullanıcısına yanıt
    O halde 10 bin liralık 5 parça boyası olan bir arabanın sahibi alıcıya 5 bin tl ödemeli yanlış mıyım? Bilirkişi yorumunuz için teşekkürler bu arada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emre-45 E kullanıcısına yanıt
    Kendileri trollerin başefendisidir.Ciddiye alıp bir de yanıt yazıyorsun.Neymiş parça başına 3.000 tl boya değer kaybı.Tam komedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çamurluk 1 kapı 2 bagaj 4 kaput 5. Bana göre değeri bu oranda düşer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şöyle özetlemek gerekirse

    10 yaşından genç araçlar için boya değişen durumu önemlidir 20 yaşında araca boya değişen soran hödüğe araç satılmaz zaten

    mesela 15 yaşında boyalı 2 parça araçta fiyat düşmez çünkü boyasızı daha beter haldedir boyası soluk göçük pas bakımsız...

    10 yaşında 2 parça değişen varsa komple boyalı ise de 20.000 tl baz alınıp 2-3 gibi fiyat düşer


    bu saydıklarım extrem durumlar için geçerli değildir 20-30 yaşında 20.000 km de boyasız güneş görmemiş rutubetsiz garaj aracı gibi bu tür aracın fiyatını talep belirler klasik fiyatlar değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentul

    Kendileri trollerin başefendisidir.Ciddiye alıp bir de yanıt yazıyorsun.Neymiş parça başına 3.000 tl boya değer kaybı.Tam komedi.

    Kaç para olmasını bekliyorsunuz?

    Kazasız boyasız 2.el Golf 60000TL ediyorsa 3 parça değişeni yada boyası olan araç da 51000TL civarı eder.

    Gayet de makul bir değer.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: greenflash

    2001 clio 1.4 16v symbol var. Renk gümüş gri. Alırken güvendiğim için expertiz yaptırmamıştım. Kaput ve sürücü tarafı 2 kapı değişik, tavan hariç boyalı çıktı. Araç 124binde. Motor %88 çıktı. Makul fiyatlandırma sizce nasıl olmalı? Bana haksızlık yapıldı, aynı haksızlığı başkasına yapmak istemem. Bir de expertiz sonuçları %100 güvenilir mi? İzmir Otokent'te 6.sanayide yaptırdım expertizi. Araç vizeden bugün geçti. Klimalı ancak kliması şu an arızalı (sanırım gazı eksik).



    bi tanıdığım clio arıyor aklınızda bi rakam var mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkdkutalmış

    quote:

    Orijinalden alıntı: greenflash

    2001 clio 1.4 16v symbol var. Renk gümüş gri. Alırken güvendiğim için expertiz yaptırmamıştım. Kaput ve sürücü tarafı 2 kapı değişik, tavan hariç boyalı çıktı. Araç 124binde. Motor %88 çıktı. Makul fiyatlandırma sizce nasıl olmalı? Bana haksızlık yapıldı, aynı haksızlığı başkasına yapmak istemem. Bir de expertiz sonuçları %100 güvenilir mi? İzmir Otokent'te 6.sanayide yaptırdım expertizi. Araç vizeden bugün geçti. Klimalı ancak kliması şu an arızalı (sanırım gazı eksik).



    bi tanıdığım clio arıyor aklınızda bi rakam var mı ?

    aklımda bir rakam var hocam ama o rakamı düşünürken aracın değişensiz ve 2 parça boyalı olduğunu sanarak düşündüm. Dolayısıyla aklımdaki rakamın yerini dolduracak hem alıcıyı hem satıcıyı zorda bırakmayacak bir fiyat belirlemek istiyorum.

    Araçları şöyle bir inceledim. Pek detaylı yazan olmamış. Sadece bi kişi motora %80 demiş ve 22bin istemiş.

    Araçtan genel anlamda memnunum ama elim sıkıştı biraz, ya satacağım ya da kredi kullanacağım.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.