Şimdi Ara

Değer Kaybı Talebi Hk.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
14
Favori
5.352
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba. Özet geçeceğim. Bir kazaya karıştım ve karşı taraf %100 kusurlu bulundu. Benim de karşı tarafın da sigortası Ak Sigorta. Değer kaybı için bir takım evraklar istediler. Değer kaybı ekspertiz raporu da. Eksperden evrakları istediğimde avukat ile isteyebilirsiniz felan diyorlar. Bu işler ile ilgilenen olduysa bana yardımcı olabilir misiniz?

    EDİT:

    Arkadaşlar, herkese tekrar merhaba.

    Geçen Kasım ayında, yukarıda bahsettiğim gibi bir kazaya karıştım. Ben kasisten geçmek üzere yavaşlarken arkadan gelen bir araç hızla benim aracıma çarptı. Karşı taraf ile tuttuğum tutanağa istinaden aracımın onarımı karşı tarafın sigortası tarafından yapıldı.

    Öncelikle sizlere kazadan hemen sonra yapmanız gereken önemli şeylerden bahsedeyim. Bu noktalara dikkat ederseniz eksper veya sigorta firması tarafından oyalanma işlemlerini en aza indirebilirsiniz.

    *Kazadan hemen sonra karşı taraf ile mutlaka tutanak hazırlayın ve tutanaktaki bilgilerin doğru ve eksiksiz olduğu konusunda emin olun.
    *Karşı tarafın ehliyet ve ruhsatının fotoğrafını çekin mutlaka. En azından biri de olsa yeter.
    *Kaza yerinin fotoğrafları önemli. Aynı şekilde aracın da. Mutlaka kaza yerinin ve aracın detaylı fotoğraflarını çekin.
    *Aracımın değeri düşer v.s. kafaya takmayın. Aracınızı yetkili serviside yaptırın ve güvenle binin.
    *Gel aracını sanayide yaptıralım, parası neyse veririz v.s. inanmayın. Yaptırsalar bile asla yetkili servisin yapacağı kalitede olmayacaktır. İşçilik değil de malzeme bakımından.


    Yukarıda yazdıklarım sigorta şirketinden değer onarım ve değer kaybı talebinde bulunurken sizlere çok yardımcı olacak.


    ---Değer Kaybı Talebi İçin:

    Öncelikle sigorta firmanızın aracınızın onarımı için açtığı dosyanın kapatmasını beklemeniz gerekiyor. Servis, onarım işlemleri ve parçalar dahil bütün listeyi fatura şeklinde sigorta firmasına iletiyor zaten. Sigorta firmanızda dosyaya ait bütün evraklar bulunmakta. Kaza tutanağı, eksper raporu, olay fotoğrafları v.s.

    *Öncelikle sigorta firmanızdan bu evrakları, yazılı ve imzalı bir beyan ile talep ediyorsunuz. (Yazılı beyanda ehliyet veya kimlik örneğinin de bulunması istenebilir)

    *Evraklar tarafınıza ulaştığında aynı evraklar ve değer kaybı dilekçesi ile karşı tarafın sigortasından değer kaybı talebinde bulunuyorsunuz. Ben fatura tutarı olan miktarı istedim, çok az bir farkla istediğim tutar yatırıldı.

    *Değer kaybı dilekçesinde IBAN, Poliçe No, hasar detayları, iletişim bilgilerinin bulunması önemli.

    *Normalde tampon, far v.s. değer kaybına girmiyor şeklinde biliniyor ancak ben yine de talepte bulundum ve para hesabıma yatırıldı.

    *Talepte bulunduğunuz firma dosyanızı açıyor ve sonuçlanana kadar takip etmenizde fayda var. Tahminimce para yatırılması firmadan firmaya değişiklik gösterecektir.

    *Son olarak, eksper uğraşmamak adına işi yokuşa sürebiliyor. Elinizden geldiğince sigorta firması ile muhattap olup onların eksperden bilgi almasını sağlayın. Yoksa işin en başında eksper neredeyse beni hatalı gösterecekti. Yok neymiş, kazanın bu şeklide olduğu ne malum, emin olamayız v.s.

    Umarım benzer durumlarda kalan herkese yardımcı olur bu konu. Aklıma geldikçe revize ederim konu içeriğini.

    Herkese iyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lazloo -- 10 Ocak 2018; 16:14:39 >



    _____________________________
    Siemens S55-Nokia N73-iPhone 7




  • Isi yokusa suruyorlar dava acacagim deyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakankaran -- 22 Aralık 2017; 13:47:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Ne evrağı istiyorlar?



    Tamir faturası yeterlidir. Kaza raporu vs. Tramerde var zaten. Eksper raporu, sigorta şirketine gidiyor, onlar görüyor, şirkette aynı...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 22 Aralık 2017; 14:44:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2025 MİNİ COUNTRYMAN E - SLATE BLUE.
    2017 BMW 118i ZF8 JOYPLUS LCI2 BEYAZ.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    Ne evrağı istiyorlar?



    Tamir faturası yeterlidir. Kaza raporu vs. Tramerde var zaten. Eksper raporu, sigorta şirketine gidiyor, onlar görüyor, şirkette aynı...



    Ben de anlamadım. Dosyadaki bütün evraklar, dilekçe bilmem ne... İstedim firmadan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Siemens S55-Nokia N73-iPhone 7
  • Eksper raporu felan zaten karşı tarafın sigortasında oluyor. Siz acenta ile değil ak sigortanın web sitesinden başvurunuzu yapın. 2 defa 100% karşı hatalı kazaya karıştım. Ak sigorta 2 hafta sonra değer kaybı ve masrafı ödedi. SOMPO ise 3 ay sonra ödedi.

    Ayrıca değer kaybı için aham şaham exper raporuna gerek yok yapılan tadilat zaten ortada ve kaynaklı, civatalı vs değişen tamir edilen boyanan parçaların değer kaybı tablosundan bakarak veriyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Antor -- 22 Aralık 2017; 16:15:14 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    Ne evrağı istiyorlar?



    Tamir faturası yeterlidir. Kaza raporu vs. Tramerde var zaten. Eksper raporu, sigorta şirketine gidiyor, onlar görüyor, şirkette aynı...



    Ben de anlamadım. Dosyadaki bütün evraklar, dilekçe bilmem ne... İstedim firmadan.

    İşgüzarlık olsa gerek?



    Ben 2014 yılında eksper vasıtası ile evrak hazırlatıp talep etmiştim, Sigorta Tahkim Kuruluna kadar uzanan bir süreç oldu ama sonunda tüm masraflarla beraber ödediler.

    Şimdilerde artık bu daha da kolay; Talep belirten dilekçe ve fatura ile ilgili sigortanın bu işle ilgilenen birimine yolluyorsunuz, talep makul ise ödeme yapıyorlar. Makul talep değil ise onlar fiyat veriyor, uzlaşma olmazsa sigorta tahkime gidilir. Ama onalarda artık masrafları ödemek istemedikleri için işi pek fazla uzatmıyorlar(diye biliyorum).

    Siz karşı tarafın(aynı zamanda sizinde) ilgili birimine ulaşın, dilekçe ve faturayı(-ki o da onlarda var) yolluyorum halledin, Tahkime kadar gidip boşa masraf edilmesin, deyin.
    _____________________________
    2025 MİNİ COUNTRYMAN E - SLATE BLUE.
    2017 BMW 118i ZF8 JOYPLUS LCI2 BEYAZ.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér


    quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    Ne evrağı istiyorlar?



    Tamir faturası yeterlidir. Kaza raporu vs. Tramerde var zaten. Eksper raporu, sigorta şirketine gidiyor, onlar görüyor, şirkette aynı...



    Ben de anlamadım. Dosyadaki bütün evraklar, dilekçe bilmem ne... İstedim firmadan.

    İşgüzarlık olsa gerek?



    Ben 2014 yılında eksper vasıtası ile evrak hazırlatıp talep etmiştim, Sigorta Tahkim Kuruluna kadar uzanan bir süreç oldu ama sonunda tüm masraflarla beraber ödediler.

    Şimdilerde artık bu daha da kolay; Talep belirten dilekçe ve fatura ile ilgili sigortanın bu işle ilgilenen birimine yolluyorsunuz, talep makul ise ödeme yapıyorlar. Makul talep değil ise onlar fiyat veriyor, uzlaşma olmazsa sigorta tahkime gidilir. Ama onalarda artık masrafları ödemek istemedikleri için işi pek fazla uzatmıyorlar(diye biliyorum).

    Siz karşı tarafın(aynı zamanda sizinde) ilgili birimine ulaşın, dilekçe ve faturayı(-ki o da onlarda var) yolluyorum halledin, Tahkime kadar gidip boşa masraf edilmesin, deyin.

    Tamamdır. Çok teşekkür ediyorum. Saygılar.
    _____________________________
    Siemens S55-Nokia N73-iPhone 7




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Değer kaybı ve imm
    9 ay önce açıldı
    Değer Kaybı Davası Nedir?
    2 gün önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • lazloo kullanıcısına yanıt
    far, tampon, plastik malzeme, işçilik gibi hasar kayıtları için değer kaybı ödemesi yapılmıyor, talepte bulunurken bunu dikkate alın.
    _____________________________
    2025 MİNİ COUNTRYMAN E - SLATE BLUE.
    2017 BMW 118i ZF8 JOYPLUS LCI2 BEYAZ.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    far, tampon, plastik malzeme, işçilik gibi hasar kayıtları için değer kaybı ödemesi yapılmıyor, talepte bulunurken bunu dikkate alın.

    Hocam, öncelikle yardımınız için çok teşekkür ederim. Aracımın tamponunun ve bagaj kapağının onarımı ve ufak tefek parçaların değiştirilmesi toplamda 2.700 TL gibi bir rakam tutmuştu. Ben de Aksigorta'dan (hem benim, hem karşı tarafın firması) fatura tutarı kadar değer kaybı talebinde bulundum. Bugün öğrendiğim kadarıyla 2.500 TL ödeme yapacaklar. Yani, tampon v.s. kabul edilmemesi gibi bir durum yok anladığım kadarıylar. Siz yazdıktan sonra şansımı denemek istedim açıkçası

    Tekrar yardımlarınız için teşekkür ediyorum.

    Herkse kazasız, belasız günler dilerim ancak, böyle bir durumla karşılaşanlar için de yapılacak işlemler konusunda yardımcı olmak isterim.
    _____________________________
    Siemens S55-Nokia N73-iPhone 7




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    far, tampon, plastik malzeme, işçilik gibi hasar kayıtları için değer kaybı ödemesi yapılmıyor, talepte bulunurken bunu dikkate alın.

    Hocam, öncelikle yardımınız için çok teşekkür ederim. Aracımın tamponunun ve bagaj kapağının onarımı ve ufak tefek parçaların değiştirilmesi toplamda 2.700 TL gibi bir rakam tutmuştu. Ben de Aksigorta'dan (hem benim, hem karşı tarafın firması) fatura tutarı kadar değer kaybı talebinde bulundum. Bugün öğrendiğim kadarıyla 2.500 TL ödeme yapacaklar. Yani, tampon v.s. kabul edilmemesi gibi bir durum yok anladığım kadarıylar. Siz yazdıktan sonra şansımı denemek istedim açıkçası

    Tekrar yardımlarınız için teşekkür ediyorum.

    Herkse kazasız, belasız günler dilerim ancak, böyle bir durumla karşılaşanlar için de yapılacak işlemler konusunda yardımcı olmak isterim.



    Hesaplama ve ödeme kriterleri değişmiş yada bagaj kapağı fark yaratmış olabilir. Şansınızı denemeniz yerinde olmuş, demek ki fatura bedelini deneyip karşıyının cevabını beklemekte fayda var(mış).

    Ödemeye kadar geçen aşamaları maddelerseniz çok faydalı olur.



    *Ben 3 yıl önce almıştım o dönemde çoğu şey dikkate alınmamıştı.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 10 Ocak 2018; 12:42:0 >
    _____________________________
    2025 MİNİ COUNTRYMAN E - SLATE BLUE.
    2017 BMW 118i ZF8 JOYPLUS LCI2 BEYAZ.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér


    quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    far, tampon, plastik malzeme, işçilik gibi hasar kayıtları için değer kaybı ödemesi yapılmıyor, talepte bulunurken bunu dikkate alın.

    Hocam, öncelikle yardımınız için çok teşekkür ederim. Aracımın tamponunun ve bagaj kapağının onarımı ve ufak tefek parçaların değiştirilmesi toplamda 2.700 TL gibi bir rakam tutmuştu. Ben de Aksigorta'dan (hem benim, hem karşı tarafın firması) fatura tutarı kadar değer kaybı talebinde bulundum. Bugün öğrendiğim kadarıyla 2.500 TL ödeme yapacaklar. Yani, tampon v.s. kabul edilmemesi gibi bir durum yok anladığım kadarıylar. Siz yazdıktan sonra şansımı denemek istedim açıkçası

    Tekrar yardımlarınız için teşekkür ediyorum.

    Herkse kazasız, belasız günler dilerim ancak, böyle bir durumla karşılaşanlar için de yapılacak işlemler konusunda yardımcı olmak isterim.



    Hesaplama ve ödeme kriterleri değişmiş yada bagaj kapağı fark yaratmış olabilir. Şansınızı denemeniz yerinde olmuş, demek ki fatura bedelini deneyip karşıyının cevabını beklemekte fayda var(mış).

    Ödemeye kadar geçen aşamaları maddelerseniz çok faydalı olur.



    *Ben 3 yıl önce almıştım o dönemde çoğu şey dikkate alınmamıştı.





    Gün içerisinde ilk mesajı editleyip aşamaları yazacağım. Umarım yardımcı olabilirim ben de.
    _____________________________
    Siemens S55-Nokia N73-iPhone 7




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    far, tampon, plastik malzeme, işçilik gibi hasar kayıtları için değer kaybı ödemesi yapılmıyor, talepte bulunurken bunu dikkate alın.

    Hocam, öncelikle yardımınız için çok teşekkür ederim. Aracımın tamponunun ve bagaj kapağının onarımı ve ufak tefek parçaların değiştirilmesi toplamda 2.700 TL gibi bir rakam tutmuştu. Ben de Aksigorta'dan (hem benim, hem karşı tarafın firması) fatura tutarı kadar değer kaybı talebinde bulundum. Bugün öğrendiğim kadarıyla 2.500 TL ödeme yapacaklar. Yani, tampon v.s. kabul edilmemesi gibi bir durum yok anladığım kadarıylar. Siz yazdıktan sonra şansımı denemek istedim açıkçası

    Tekrar yardımlarınız için teşekkür ediyorum.

    Herkse kazasız, belasız günler dilerim ancak, böyle bir durumla karşılaşanlar için de yapılacak işlemler konusunda yardımcı olmak isterim.



    Hocam, geçen sene benimde aracıma vatandaşın biri arkadan çarpmış ve arka tampon serviste değiştirilmişti. Aracımın daha önce herhangi bir kazası yoktu ve 2300 tl hasar kaydı oluşturuldu. Tampon hasarlarında değer kaybı ödemesi yapılmıyor diye bildiğim için uğraşmamıştım, acaba bende değer kaybı talebinde bulunabilir miyim?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yeniden FENERBAHÇE! ! !




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mathematician_01


    quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    far, tampon, plastik malzeme, işçilik gibi hasar kayıtları için değer kaybı ödemesi yapılmıyor, talepte bulunurken bunu dikkate alın.

    Hocam, öncelikle yardımınız için çok teşekkür ederim. Aracımın tamponunun ve bagaj kapağının onarımı ve ufak tefek parçaların değiştirilmesi toplamda 2.700 TL gibi bir rakam tutmuştu. Ben de Aksigorta'dan (hem benim, hem karşı tarafın firması) fatura tutarı kadar değer kaybı talebinde bulundum. Bugün öğrendiğim kadarıyla 2.500 TL ödeme yapacaklar. Yani, tampon v.s. kabul edilmemesi gibi bir durum yok anladığım kadarıylar. Siz yazdıktan sonra şansımı denemek istedim açıkçası

    Tekrar yardımlarınız için teşekkür ediyorum.

    Herkse kazasız, belasız günler dilerim ancak, böyle bir durumla karşılaşanlar için de yapılacak işlemler konusunda yardımcı olmak isterim.



    Hocam, geçen sene benimde aracıma vatandaşın biri arkadan çarpmış ve arka tampon serviste değiştirilmişti. Aracımın daha önce herhangi bir kazası yoktu ve 2300 tl hasar kaydı oluşturuldu. Tampon hasarlarında değer kaybı ödemesi yapılmıyor diye bildiğim için uğraşmamıştım, acaba bende değer kaybı talebinde bulunabilir miyim?

    Hocam, değer kaybı talebi için büyük ihtimalle bir süre tanınıyor. Bu sürenin ne kadar olduğunu bilmiyorum açıkçası ancak, bence denemenizde fayda var. İlk mesajımı editleyeceğim ama öncesinde size bilgi vereyim. Değer kaybı talebi için kendi sigorta firmanızdan o işlemlere ait bütün evrakları talep edin. Bunların içerisinde eksper yazısı ve fatura da olacak (evrakların talebini el yazısı ile yazdığınız bir beyan ve imzanız ile talep edebiliyorsunuz. Evrak talep yazısında poliçe no, T.C. No v.b. bilgiler de bulunmalı). Sonra size iletilen evrakları bir değer kaybı talebi dilekçesi ile karşı tarafın sigortasına iletiyorsunuz. Dosyanız açılıyor. Dosyayı sizin takip etmeniz gerekli. Yani ne oldu, kabul edildi mi, red edildi mi, ne zaman parayı yatıracaksınız gibi. (Değer kaybı talep dilekçesinde IBAN belirtmeyi unutmayın).
    _____________________________
    Siemens S55-Nokia N73-iPhone 7




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo


    quote:

    Orijinalden alıntı: mathematician_01


    quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    far, tampon, plastik malzeme, işçilik gibi hasar kayıtları için değer kaybı ödemesi yapılmıyor, talepte bulunurken bunu dikkate alın.

    Hocam, öncelikle yardımınız için çok teşekkür ederim. Aracımın tamponunun ve bagaj kapağının onarımı ve ufak tefek parçaların değiştirilmesi toplamda 2.700 TL gibi bir rakam tutmuştu. Ben de Aksigorta'dan (hem benim, hem karşı tarafın firması) fatura tutarı kadar değer kaybı talebinde bulundum. Bugün öğrendiğim kadarıyla 2.500 TL ödeme yapacaklar. Yani, tampon v.s. kabul edilmemesi gibi bir durum yok anladığım kadarıylar. Siz yazdıktan sonra şansımı denemek istedim açıkçası

    Tekrar yardımlarınız için teşekkür ediyorum.

    Herkse kazasız, belasız günler dilerim ancak, böyle bir durumla karşılaşanlar için de yapılacak işlemler konusunda yardımcı olmak isterim.



    Hocam, geçen sene benimde aracıma vatandaşın biri arkadan çarpmış ve arka tampon serviste değiştirilmişti. Aracımın daha önce herhangi bir kazası yoktu ve 2300 tl hasar kaydı oluşturuldu. Tampon hasarlarında değer kaybı ödemesi yapılmıyor diye bildiğim için uğraşmamıştım, acaba bende değer kaybı talebinde bulunabilir miyim?

    Hocam, değer kaybı talebi için büyük ihtimalle bir süre tanınıyor. Bu sürenin ne kadar olduğunu bilmiyorum açıkçası ancak, bence denemenizde fayda var. İlk mesajımı editleyeceğim ama öncesinde size bilgi vereyim. Değer kaybı talebi için kendi sigorta firmanızdan o işlemlere ait bütün evrakları talep edin. Bunların içerisinde eksper yazısı ve fatura da olacak (evrakların talebini el yazısı ile yazdığınız bir beyan ve imzanız ile talep edebiliyorsunuz. Evrak talep yazısında poliçe no, T.C. No v.b. bilgiler de bulunmalı). Sonra size iletilen evrakları bir değer kaybı talebi dilekçesi ile karşı tarafın sigortasına iletiyorsunuz. Dosyanız açılıyor. Dosyayı sizin takip etmeniz gerekli. Yani ne oldu, kabul edildi mi, red edildi mi, ne zaman parayı yatıracaksınız gibi. (Değer kaybı talep dilekçesinde IBAN belirtmeyi unutmayın).

    Değer kaybı talepleri için 2 yıl süresi var diye biliyorum. Telefonla konuştuğu için dikkatsizliğinden çarpmıştı vatandaş ve bu yüzden de aşırı gıcık olmuştum Sigortacımla görüşeyim bakalım o ne diyecek... Bilgi için çok teşekkür ederim, emeğinize sağlık

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yeniden FENERBAHÇE! ! !




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mathematician_01


    quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo


    quote:

    Orijinalden alıntı: mathematician_01


    quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    far, tampon, plastik malzeme, işçilik gibi hasar kayıtları için değer kaybı ödemesi yapılmıyor, talepte bulunurken bunu dikkate alın.

    Hocam, öncelikle yardımınız için çok teşekkür ederim. Aracımın tamponunun ve bagaj kapağının onarımı ve ufak tefek parçaların değiştirilmesi toplamda 2.700 TL gibi bir rakam tutmuştu. Ben de Aksigorta'dan (hem benim, hem karşı tarafın firması) fatura tutarı kadar değer kaybı talebinde bulundum. Bugün öğrendiğim kadarıyla 2.500 TL ödeme yapacaklar. Yani, tampon v.s. kabul edilmemesi gibi bir durum yok anladığım kadarıylar. Siz yazdıktan sonra şansımı denemek istedim açıkçası

    Tekrar yardımlarınız için teşekkür ediyorum.

    Herkse kazasız, belasız günler dilerim ancak, böyle bir durumla karşılaşanlar için de yapılacak işlemler konusunda yardımcı olmak isterim.



    Hocam, geçen sene benimde aracıma vatandaşın biri arkadan çarpmış ve arka tampon serviste değiştirilmişti. Aracımın daha önce herhangi bir kazası yoktu ve 2300 tl hasar kaydı oluşturuldu. Tampon hasarlarında değer kaybı ödemesi yapılmıyor diye bildiğim için uğraşmamıştım, acaba bende değer kaybı talebinde bulunabilir miyim?

    Hocam, değer kaybı talebi için büyük ihtimalle bir süre tanınıyor. Bu sürenin ne kadar olduğunu bilmiyorum açıkçası ancak, bence denemenizde fayda var. İlk mesajımı editleyeceğim ama öncesinde size bilgi vereyim. Değer kaybı talebi için kendi sigorta firmanızdan o işlemlere ait bütün evrakları talep edin. Bunların içerisinde eksper yazısı ve fatura da olacak (evrakların talebini el yazısı ile yazdığınız bir beyan ve imzanız ile talep edebiliyorsunuz. Evrak talep yazısında poliçe no, T.C. No v.b. bilgiler de bulunmalı). Sonra size iletilen evrakları bir değer kaybı talebi dilekçesi ile karşı tarafın sigortasına iletiyorsunuz. Dosyanız açılıyor. Dosyayı sizin takip etmeniz gerekli. Yani ne oldu, kabul edildi mi, red edildi mi, ne zaman parayı yatıracaksınız gibi. (Değer kaybı talep dilekçesinde IBAN belirtmeyi unutmayın).

    Değer kaybı talepleri için 2 yıl süresi var diye biliyorum. Telefonla konuştuğu için dikkatsizliğinden çarpmıştı vatandaş ve bu yüzden de aşırı gıcık olmuştum Sigortacımla görüşeyim bakalım o ne diyecek... Bilgi için çok teşekkür ederim, emeğinize sağlık

    Rica ederim Hocam. Umarım siz de paranızı alabilirsiniz. Benim aracıma da benzer bir şekilde çarptılar. İnsanın içi gidiyor vallahi o çarpma sesini duyunca. Ama nazar değmesin, Corolla tahmin ettiğimden daha sağlam çıktı.
    _____________________________
    Siemens S55-Nokia N73-iPhone 7




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mathematician_01


    quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo


    quote:

    Orijinalden alıntı: mathematician_01


    quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    far, tampon, plastik malzeme, işçilik gibi hasar kayıtları için değer kaybı ödemesi yapılmıyor, talepte bulunurken bunu dikkate alın.

    Hocam, öncelikle yardımınız için çok teşekkür ederim. Aracımın tamponunun ve bagaj kapağının onarımı ve ufak tefek parçaların değiştirilmesi toplamda 2.700 TL gibi bir rakam tutmuştu. Ben de Aksigorta'dan (hem benim, hem karşı tarafın firması) fatura tutarı kadar değer kaybı talebinde bulundum. Bugün öğrendiğim kadarıyla 2.500 TL ödeme yapacaklar. Yani, tampon v.s. kabul edilmemesi gibi bir durum yok anladığım kadarıylar. Siz yazdıktan sonra şansımı denemek istedim açıkçası

    Tekrar yardımlarınız için teşekkür ediyorum.

    Herkse kazasız, belasız günler dilerim ancak, böyle bir durumla karşılaşanlar için de yapılacak işlemler konusunda yardımcı olmak isterim.



    Hocam, geçen sene benimde aracıma vatandaşın biri arkadan çarpmış ve arka tampon serviste değiştirilmişti. Aracımın daha önce herhangi bir kazası yoktu ve 2300 tl hasar kaydı oluşturuldu. Tampon hasarlarında değer kaybı ödemesi yapılmıyor diye bildiğim için uğraşmamıştım, acaba bende değer kaybı talebinde bulunabilir miyim?

    Hocam, değer kaybı talebi için büyük ihtimalle bir süre tanınıyor. Bu sürenin ne kadar olduğunu bilmiyorum açıkçası ancak, bence denemenizde fayda var. İlk mesajımı editleyeceğim ama öncesinde size bilgi vereyim. Değer kaybı talebi için kendi sigorta firmanızdan o işlemlere ait bütün evrakları talep edin. Bunların içerisinde eksper yazısı ve fatura da olacak (evrakların talebini el yazısı ile yazdığınız bir beyan ve imzanız ile talep edebiliyorsunuz. Evrak talep yazısında poliçe no, T.C. No v.b. bilgiler de bulunmalı). Sonra size iletilen evrakları bir değer kaybı talebi dilekçesi ile karşı tarafın sigortasına iletiyorsunuz. Dosyanız açılıyor. Dosyayı sizin takip etmeniz gerekli. Yani ne oldu, kabul edildi mi, red edildi mi, ne zaman parayı yatıracaksınız gibi. (Değer kaybı talep dilekçesinde IBAN belirtmeyi unutmayın).

    Değer kaybı talepleri için 2 yıl süresi var diye biliyorum. Telefonla konuştuğu için dikkatsizliğinden çarpmıştı vatandaş ve bu yüzden de aşırı gıcık olmuştum Sigortacımla görüşeyim bakalım o ne diyecek... Bilgi için çok teşekkür ederim, emeğinize sağlık

    Konuyu maddeler haline getirdim. Umarım faydalı olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lazloo -- 10 Ocak 2018; 16:18:58 >
    _____________________________
    Siemens S55-Nokia N73-iPhone 7




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo


    quote:

    Orijinalden alıntı: mathematician_01


    quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo


    quote:

    Orijinalden alıntı: mathematician_01


    quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    far, tampon, plastik malzeme, işçilik gibi hasar kayıtları için değer kaybı ödemesi yapılmıyor, talepte bulunurken bunu dikkate alın.

    Hocam, öncelikle yardımınız için çok teşekkür ederim. Aracımın tamponunun ve bagaj kapağının onarımı ve ufak tefek parçaların değiştirilmesi toplamda 2.700 TL gibi bir rakam tutmuştu. Ben de Aksigorta'dan (hem benim, hem karşı tarafın firması) fatura tutarı kadar değer kaybı talebinde bulundum. Bugün öğrendiğim kadarıyla 2.500 TL ödeme yapacaklar. Yani, tampon v.s. kabul edilmemesi gibi bir durum yok anladığım kadarıylar. Siz yazdıktan sonra şansımı denemek istedim açıkçası

    Tekrar yardımlarınız için teşekkür ediyorum.

    Herkse kazasız, belasız günler dilerim ancak, böyle bir durumla karşılaşanlar için de yapılacak işlemler konusunda yardımcı olmak isterim.



    Hocam, geçen sene benimde aracıma vatandaşın biri arkadan çarpmış ve arka tampon serviste değiştirilmişti. Aracımın daha önce herhangi bir kazası yoktu ve 2300 tl hasar kaydı oluşturuldu. Tampon hasarlarında değer kaybı ödemesi yapılmıyor diye bildiğim için uğraşmamıştım, acaba bende değer kaybı talebinde bulunabilir miyim?

    Hocam, değer kaybı talebi için büyük ihtimalle bir süre tanınıyor. Bu sürenin ne kadar olduğunu bilmiyorum açıkçası ancak, bence denemenizde fayda var. İlk mesajımı editleyeceğim ama öncesinde size bilgi vereyim. Değer kaybı talebi için kendi sigorta firmanızdan o işlemlere ait bütün evrakları talep edin. Bunların içerisinde eksper yazısı ve fatura da olacak (evrakların talebini el yazısı ile yazdığınız bir beyan ve imzanız ile talep edebiliyorsunuz. Evrak talep yazısında poliçe no, T.C. No v.b. bilgiler de bulunmalı). Sonra size iletilen evrakları bir değer kaybı talebi dilekçesi ile karşı tarafın sigortasına iletiyorsunuz. Dosyanız açılıyor. Dosyayı sizin takip etmeniz gerekli. Yani ne oldu, kabul edildi mi, red edildi mi, ne zaman parayı yatıracaksınız gibi. (Değer kaybı talep dilekçesinde IBAN belirtmeyi unutmayın).

    Değer kaybı talepleri için 2 yıl süresi var diye biliyorum. Telefonla konuştuğu için dikkatsizliğinden çarpmıştı vatandaş ve bu yüzden de aşırı gıcık olmuştum Sigortacımla görüşeyim bakalım o ne diyecek... Bilgi için çok teşekkür ederim, emeğinize sağlık

    Konuyu maddeler haline getirdim. Umarım faydalı olur.

    Olmaz olur mu hocam, gayet iyi olmuş.

    Konuyu referans gösterebiliriz. Kolay bulmak için profilimde paylaştım.
    _____________________________
    2025 MİNİ COUNTRYMAN E - SLATE BLUE.
    2017 BMW 118i ZF8 JOYPLUS LCI2 BEYAZ.





  • Paylaşım için teşekkürler. Allah kimseyi düşürmesin.

    @Panther Hocam size başka bir konuda PM yazdım ama gönderemedim ayarladığınız için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 10 Ocak 2018; 19:25:13 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Paylaşım için teşekkürler. Allah kimseyi düşürmesin.

    @Panther Hocam size başka bir konuda PM yazdım ama gönderemedim ayarladığınız için.

    Bir ara çok PM geliyordu, o yüzden sadece arkadaşlarım hanesindekilere açık. Açayım gönderin.
    _____________________________
    2025 MİNİ COUNTRYMAN E - SLATE BLUE.
    2017 BMW 118i ZF8 JOYPLUS LCI2 BEYAZ.

  • Böyle bir konu açtığınız için teşekkür ederim benimde dün gece arkadan çarpma sonucu aracımda kaza oluştu karşı tarafın sigortası sompo japan benimki ise unico kasko yarın aracı servise bırakıcam onarım tamamlandıktan sonra kendi sigorta firmamdan evrakları isticem dimi yanlış anlamadım sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Omoda
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.