Şimdi Ara

FIAT Bravo 1.6 Multijet Dualogic 50000km İzlenimleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
26
Cevap
2
Favori
42.469
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi geceler :)

    Bu saatte canım çok sıkıldı ve belki birilerine faydalı olurum diye bu konuyu açmaya karar verdim :)

    Annemin kullandığı 2011 model 50000 kmde dizel otomatik Bravoyu anlatıcam size

    Araba Bravonun 120lik dizel Dynamic modeli.Üstünde Assist Kit ve Skydome cam tavan var.

    Motorundan başlarsak kağıt üstünde 120hp 300nm lik yeterli bir makina.Maksimum torkunu 1750dd civarında veriyor 1500 4000dd arasında gayet canlı.Yanlış hatırlamıyorsam 1340kglık boş ağırlığı taşırken gayet atik diyebileceğimiz bir karaktere sahip.Dışardan traktör motorundan farksız ses duyulurken içerisi 2000 devire kadar sessiz sonrasında gayet bir tok sese sahip.Annemin kullanış tarzıyla 6.2 ort tüketimi var.Geçen gün benim yaptığım 40km Samsun şehir içi 60km şehir dışı kullanımında 4.8 tüketti ama bu değeri elde etmek için çok sabırlı olmak gerekiyor.

    Kabin içine geçersek tıkırtı yok denecek kadar az.Bazen klima soğuk üflerken ızgaralar tıkırtı yapabiliyor o da bozuk yollarda, bunun dışında tıkırtı yok bu km ye kadar.Bizi gerçekten çok şaşırttı.Çukurlu yollarda da tıkırtı çıtırtı gürültü yok.Klima demişken soğutma performansından pek memnun değiliz soğuk üflüyor ama araç içinin soğuması uzun sürüyor, ısıtma fonksiyonunda herhangi bir sorun yok tabi kışın motorun bir türlü ısınmamasını saymazsak.Müzik sistemi ortalamalar seviyesinde.Her tuşun kullanımı kolay ve anlaşılır.Depo kapağı içeriden açılmıyor.Sert malzeme bolca kullanılmış ama işçiliği gayet iyi.

    Nefret edilen tek kavramalı Dualogic sınıfının en sorunsuzlarından.İlk iki viteste araba yığılıyor ama onun dışında hissedilmiyor.Yavaş yokuşlar biraz sorunlu 1. vites çok kısa 2. vites çok uzun kalıyor.Şanzuman sadece çok yavaşlanan yokuşlarda 2den 1e atarken kararsızlık yaşıyor.Bu tarz durumlarda manuele almadan kulakçıklardan vites değiştirebilirsiniz.Hillholder la yokuşlar sorun değil.Şanzumanın en sevdiğim yanı akıllı olması, yumuşak kullanırsanız erken vites değiştirirken gaza fazla basarak hızlanınca gazdan ayağınızı çektiğinizde vitesi hemen büyütmüyor bir süre üst devirlerde tekrar yüklenirsiniz diye bekliyor.Tam gazda çok hızlı vites değişimleri.Şu zamanda kadar herhangi bir sorun ısınma uyarısı vs vermedi.

    Konforu gayet iyi.Arkada diz mesafesi biraz kısa.Süspansiyon konforla sportiflik arasında çok iyi dengelenmiş yol tutuşu kesinlikle güven verici, izinden çıktığındada kontrolu gayet kolay.Yüksek hızlarda da son derece rijit.Direksiyon biraz hissiz City modu şehir içinde rahatlık sağlıyor.

    Bakımlar 20000 kmde fiyatları C sınıfı araçlarınki kadar.

    Bir çok küçük detay düşünülmüş.Silecek suyunun konulduğu yerde filtre var.Silecek suyu sıktığınız zaman belli bir süre sonra bir kez daha siliyor, vitesteyken sürücü kapısı açıldığında boşa alıyor, direksiyonun döndüğü taraftaki sis farları yanıyor.Follow me home özelliği var.Geri vitese alındığında arka sileceğin çalıştığı söyleniyor ama dikkat etmedim :) Klimada hava kalite sistemi var.Araçtaki her tuş aydınlatmalı gece çok hoş görünüyor.

    Sonuç olarak kullanıcısını son derece memnun edecek hatta sevdirecek bir araç olduğunu kesinlikle söyleyebilirim

    Aklıma geldikçe ekleyeceğim şimdilik bu kadar :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yunus88 -- 12 Ağustos 2012; 1:12:17 >







  • Eline sağlık arkadaşım.

    Benim de 5 ay, 7 bin km boyunca kullandığım Fiat Bravo çok özel bir araç gerçekten.

    Kullanışsız hız sabitleme kolu ve kışın ısınmak bilmeyen, gürültülü ve sarsıntılı çalışan motoru dışında pek bir eksiği yok.


    Güle güle kullanmaya devam etmeniz dileğiyle. :)
  • Bravo parasına hakeden güzel bir araç.Ayrıca puntodan sonra alacağım araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Bravo parasına hakeden güzel bir araç.Ayrıca puntodan sonra alacağım araç.
    35-36 bin bütçe ile düşündüğüm bir model olacak yakında kısmetse. dynamic-emotion dualogic. Asıl olarak manuel sevsem de İstanbul o kadar yoğun ki bu sebeple otomatikte kesin kararlıyım bütçem bu civarda olursa. Vites hakkında biraz daha bilgi verebilir misiniz? Balata yıpranması nasıl oluyor manuele göre. Kullanımda karsılasılan zorluklar sadece yokuşlardaki 2-1 ya da 1-2 arası değişiklik mi? 1-2 geçişindeki yığılma amatör bir şoforun manuel aracı sarsması kadar sarsıyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Eline sağlık arkadaşım.

    Benim de 5 ay, 7 bin km boyunca kullandığım Fiat Bravo çok özel bir araç gerçekten.

    Kullanışsız hız sabitleme kolu ve kışın ısınmak bilmeyen, gürültülü ve sarsıntılı çalışan motoru dışında pek bir eksiği yok.


    Güle güle kullanmaya devam etmeniz dileğiyle. :)


    iyi niyetlerin icin cok tesekkurler Haluk abi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Bravo parasına hakeden güzel bir araç.Ayrıca puntodan sonra alacağım araç.
    Bugün Fiat bayiine incelemeye ve fiyat almaya gittim. 1,6 Mjet Dynamic Plus manuel için forumda 49 bin liste fiyatı ve 45 ine kadar veriyorlar diye konuşuluyordu. Aracı inceledim beğendim, lakin gelen satış temsilcisi fiyatın 52 bin TL olduğunu söyleyince ''Hiç yorulmayın bu arabaya bu parayı verecek değilim, Euro kuru düşüyor siz zam yapıyorsunuz'' diye sitem ederek masadan kalktım.

    1.6 dizel 115PS baz versiyon+16''alaşım jant+Led gündüz farı+metalik renk olan Volvo S40 için 56.200 fiyat aldım. Fiat'tan sonra bedava gibi geldi bütçemi aşmasına rağmen az daha alıyordum

    Bravo parasını hak eden araç

    Bu arada konu sahibi arkadaşım; bu yazdıklarımın sizinle bir alakası yoktur. Sadece firmanın fiyat politikasını eleştirmek için yazdım yorumumu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gyradel

    35-36 bin bütçe ile düşündüğüm bir model olacak yakında kısmetse. dynamic-emotion dualogic. Asıl olarak manuel sevsem de İstanbul o kadar yoğun ki bu sebeple otomatikte kesin kararlıyım bütçem bu civarda olursa. Vites hakkında biraz daha bilgi verebilir misiniz? Balata yıpranması nasıl oluyor manuele göre. Kullanımda karsılasılan zorluklar sadece yokuşlardaki 2-1 ya da 1-2 arası değişiklik mi? 1-2 geçişindeki yığılma amatör bir şoforun manuel aracı sarsması kadar sarsıyor mu?

    balata asinmasiyla ilgili hic sorun yasamadik annem hic dikkat etmez uzun beklemelerde bosa almaya, yazida dedigim gibi isinma uyarisi gibi seyler de vermedi.duz yolda giderken 1-2 ye gecisteki sorun tam arac ivmelenirken vites atip aracin one yigilmasi.bu debriyajdan hizli cekmek gibi degil tam tersine tam arac kafa kaldirmisken debriyaja basmak gibi.kullandikca bununda puf noktasini ogreniyorsunuz.tam vites atmaya yakin noktalarda bir miktar gaz kesince yigilma yasanmadan 2 ye geciyor. 2-3 arasindaki yigilmada 1-2 ye gore cok cok az




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TeQuiLaS

    Bugün Fiat bayiine incelemeye ve fiyat almaya gittim. 1,6 Mjet Dynamic Plus manuel için forumda 49 bin liste fiyatı ve 45 ine kadar veriyorlar diye konuşuluyordu. Aracı inceledim beğendim, lakin gelen satış temsilcisi fiyatın 52 bin TL olduğunu söyleyince ''Hiç yorulmayın bu arabaya bu parayı verecek değilim, Euro kuru düşüyor siz zam yapıyorsunuz'' diye sitem ederek masadan kalktım.

    1.6 dizel 115PS baz versiyon+16''alaşım jant+Led gündüz farı+metalik renk olan Volvo S40 için 56.200 fiyat aldım. Fiat'tan sonra bedava gibi geldi bütçemi aşmasına rağmen az daha alıyordum

    Bravo parasını hak eden araç

    Bu arada konu sahibi arkadaşım; bu yazdıklarımın sizinle bir alakası yoktur. Sadece firmanın fiyat politikasını eleştirmek için yazdım yorumumu.

    Fiyat konusunda haklisiniz suanda ederin biraz ustunde hemde rakipleri yenilenmis versiyonlariyla sahadayken.

    Yarinada skydome ile ilgili bir kac cumle ekleyecegim :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunus88

    quote:

    Orijinalden alıntı: TeQuiLaS

    Bugün Fiat bayiine incelemeye ve fiyat almaya gittim. 1,6 Mjet Dynamic Plus manuel için forumda 49 bin liste fiyatı ve 45 ine kadar veriyorlar diye konuşuluyordu. Aracı inceledim beğendim, lakin gelen satış temsilcisi fiyatın 52 bin TL olduğunu söyleyince ''Hiç yorulmayın bu arabaya bu parayı verecek değilim, Euro kuru düşüyor siz zam yapıyorsunuz'' diye sitem ederek masadan kalktım.

    1.6 dizel 115PS baz versiyon+16''alaşım jant+Led gündüz farı+metalik renk olan Volvo S40 için 56.200 fiyat aldım. Fiat'tan sonra bedava gibi geldi bütçemi aşmasına rağmen az daha alıyordum

    Bravo parasını hak eden araç

    Bu arada konu sahibi arkadaşım; bu yazdıklarımın sizinle bir alakası yoktur. Sadece firmanın fiyat politikasını eleştirmek için yazdım yorumumu.

    Fiyat konusunda haklisiniz suanda ederin biraz ustunde hemde rakipleri yenilenmis versiyonlariyla sahadayken.

    Yarinada skydome ile ilgili bir kac cumle ekleyecegim :)

    Alıntıları Göster
    Mavi bir rengi var deli ediyor beni

    Yolda görsem tekrar dönüp bakarıp fiatın sevdiğim tek arabasıdır. Birazda fotoyla şenlendiren konuyu daha iyi olurdu.


    Güle güle kullanın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunus88


    quote:

    Orijinalden alıntı: gyradel

    35-36 bin bütçe ile düşündüğüm bir model olacak yakında kısmetse. dynamic-emotion dualogic. Asıl olarak manuel sevsem de İstanbul o kadar yoğun ki bu sebeple otomatikte kesin kararlıyım bütçem bu civarda olursa. Vites hakkında biraz daha bilgi verebilir misiniz? Balata yıpranması nasıl oluyor manuele göre. Kullanımda karsılasılan zorluklar sadece yokuşlardaki 2-1 ya da 1-2 arası değişiklik mi? 1-2 geçişindeki yığılma amatör bir şoforun manuel aracı sarsması kadar sarsıyor mu?

    balata asinmasiyla ilgili hic sorun yasamadik annem hic dikkat etmez uzun beklemelerde bosa almaya, yazida dedigim gibi isinma uyarisi gibi seyler de vermedi.duz yolda giderken 1-2 ye gecisteki sorun tam arac ivmelenirken vites atip aracin one yigilmasi.bu debriyajdan hizli cekmek gibi degil tam tersine tam arac kafa kaldirmisken debriyaja basmak gibi.kullandikca bununda puf noktasini ogreniyorsunuz.tam vites atmaya yakin noktalarda bir miktar gaz kesince yigilma yasanmadan 2 ye geciyor. 2-3 arasindaki yigilmada 1-2 ye gore cok cok az

    Hızlı yanıt için teşekkür ederim. Şu an aynı bütçeyle ikilemde kaldığım lpg kitli 2008+ civic. Artık son bir kez gözden geçireceğim bütçemi ayarladığımda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gyradel

    quote:

    Orijinalden alıntı: yunus88


    quote:

    Orijinalden alıntı: gyradel

    35-36 bin bütçe ile düşündüğüm bir model olacak yakında kısmetse. dynamic-emotion dualogic. Asıl olarak manuel sevsem de İstanbul o kadar yoğun ki bu sebeple otomatikte kesin kararlıyım bütçem bu civarda olursa. Vites hakkında biraz daha bilgi verebilir misiniz? Balata yıpranması nasıl oluyor manuele göre. Kullanımda karsılasılan zorluklar sadece yokuşlardaki 2-1 ya da 1-2 arası değişiklik mi? 1-2 geçişindeki yığılma amatör bir şoforun manuel aracı sarsması kadar sarsıyor mu?

    balata asinmasiyla ilgili hic sorun yasamadik annem hic dikkat etmez uzun beklemelerde bosa almaya, yazida dedigim gibi isinma uyarisi gibi seyler de vermedi.duz yolda giderken 1-2 ye gecisteki sorun tam arac ivmelenirken vites atip aracin one yigilmasi.bu debriyajdan hizli cekmek gibi degil tam tersine tam arac kafa kaldirmisken debriyaja basmak gibi.kullandikca bununda puf noktasini ogreniyorsunuz.tam vites atmaya yakin noktalarda bir miktar gaz kesince yigilma yasanmadan 2 ye geciyor. 2-3 arasindaki yigilmada 1-2 ye gore cok cok az

    Hızlı yanıt için teşekkür ederim. Şu an aynı bütçeyle ikilemde kaldığım lpg kitli 2008+ civic. Artık son bir kez gözden geçireceğim bütçemi ayarladığımda.

    Alıntıları Göster
    Ben de yaklaşık 2 yıldır Bravo 1.6MJet 120hp Dualogic + Skydome + Assit Kit kullanıcısıyım.

    Ben de Bravo'dan fazlasıyla memnunum.

    Bravo'yu full donanım(dijital dual klima, CC, otomatik katlanır ayna, sensörler, ESP, hill holder, vs. ), 120hp, otomatik vitesli ve cam tavanlı olarak 2010'un sonunda 43.000 TL'ye almıştım. O tarihte aynı fiyata Golf 1.6TDI 90hp Trendline ancak alınabiliyordu. Bravo verdiğim parayı son kuruşunu kadar hakeden bir araba.

    C-segmentinde bir çok arabayı kullandım. Bravo en iyi ses yalıtımına, en sessiz çalışan süspansiyonlara sahip, iç mekanda en az tıkırtı, zırıltı, vs. çıkaran araçlardan birisi. 1.6 dizeller arasında da en iyi performansa sahip araç (1.6DCI 130hp'yi denemedim).




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SSamet.

    Mavi bir rengi var deli ediyor beni

    Yolda görsem tekrar dönüp bakarıp fiatın sevdiğim tek arabasıdır. Birazda fotoyla şenlendiren konuyu daha iyi olurdu.


    Güle güle kullanın.

    Maalesef su siralar fotograf cekecek vakti pek bulamiyorum

    İyi niyetleriniz tesekkur ederim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunus88

    quote:

    Orijinalden alıntı: SSamet.

    Mavi bir rengi var deli ediyor beni

    Yolda görsem tekrar dönüp bakarıp fiatın sevdiğim tek arabasıdır. Birazda fotoyla şenlendiren konuyu daha iyi olurdu.


    Güle güle kullanın.

    Maalesef su siralar fotograf cekecek vakti pek bulamiyorum

    İyi niyetleriniz tesekkur ederim :)

    Alıntıları Göster
    hort u hakeder bu konu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drakyuz

    hort u hakeder bu konu

    Alıntıları Göster
    bravoya ben de merak saldım şu günlerde.biraz para biriktirebilirsem iz sürmeyi düşünüyorum.tabi sky dome kesin olmalı üstünde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına

    bravoya ben de merak saldım şu günlerde.biraz para biriktirebilirsem iz sürmeyi düşünüyorum.tabi sky dome kesin olmalı üstünde

    Alıntıları Göster
    Konu fiat konusu oldugu için pek ilgi görmemiş yalnız ben bir fiatçı ve stilo kullanıcısı olarak yorum yapmak istedim.şanjımanı bence kötü bravo alacaksan düz vites alacaksınki 6 ileri vitesin uzun yolda keyfini süreceksin. gegelim stiloya göre eksi ve artı yönlerine gelelim.

    +ları

    yeni görünüm
    mp3 çalar ve usb
    6 ileri vites
    verimli motorlar 1.6 mj 1.4 t-jet 1.4 multiair


    -leri
    dar iç mekan özellikle arka bölüm
    geliştirilmemiş vites
    standart olmayan özellikler sensör paketi hız sabitleyici arka kol dayama vs
    küçük soğutma gözü

    araç silecekler çalışıyorken arka vitese atınca arka silecek çalışır. hava kalite sistemi stilodada var dıgıtal klimalı modellerinde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    Konu fiat konusu oldugu için pek ilgi görmemiş yalnız ben bir fiatçı ve stilo kullanıcısı olarak yorum yapmak istedim.şanjımanı bence kötü bravo alacaksan düz vites alacaksınki 6 ileri vitesin uzun yolda keyfini süreceksin. gegelim stiloya göre eksi ve artı yönlerine gelelim.

    +ları

    yeni görünüm
    mp3 çalar ve usb
    6 ileri vites
    verimli motorlar 1.6 mj 1.4 t-jet 1.4 multiair


    -leri
    dar iç mekan özellikle arka bölüm
    geliştirilmemiş vites
    standart olmayan özellikler sensör paketi hız sabitleyici arka kol dayama vs
    küçük soğutma gözü

    araç silecekler çalışıyorken arka vitese atınca arka silecek çalışır. hava kalite sistemi stilodada var dıgıtal klimalı modellerinde.

    Alıntıları Göster
    otomatik vites bence kötü değil....haksızlık yapmamak lazım...vw grubu dsg ni düşünün..garantisi bitenler korkuyla biniyor arabalarına..hiçbiri de şikayetçi değil...bu gruptaki en sorunsuz şanzıman bence bravo nunki..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drakyuz

    otomatik vites bence kötü değil....haksızlık yapmamak lazım...vw grubu dsg ni düşünün..garantisi bitenler korkuyla biniyor arabalarına..hiçbiri de şikayetçi değil...bu gruptaki en sorunsuz şanzıman bence bravo nunki..

    Sorunsuz tamam. Peki ya konfor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turcoblanco

    quote:

    Orijinalden alıntı: drakyuz

    otomatik vites bence kötü değil....haksızlık yapmamak lazım...vw grubu dsg ni düşünün..garantisi bitenler korkuyla biniyor arabalarına..hiçbiri de şikayetçi değil...bu gruptaki en sorunsuz şanzıman bence bravo nunki..

    Sorunsuz tamam. Peki ya konfor?

    Alıntıları Göster
    1.2 viteste yığılma var ...belki dsg kadar konforlu değil...ama sorunsuzluk da bir konfor değil mi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beyazıt Çakır

    quote:

    Orijinalden alıntı: drakyuz

    otomatik vites bence kötü değil....haksızlık yapmamak lazım...vw grubu dsg ni düşünün..garantisi bitenler korkuyla biniyor arabalarına..hiçbiri de şikayetçi değil...bu gruptaki en sorunsuz şanzıman bence bravo nunki..

    Sorunsuz tamam. Peki ya konfor?

    Cift kavrama konforu sunmasada dualogic iyi bir sanziman.
    Alisma evresi skinti biraz.sonra sorunsuz.
  • Araç aküsü kaç amper bilgisi olan var mı?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.