|
| _____________________________ |

|
| _____________________________ |
Dama Son Taş Dama Olur mu?
Dama oyununda, bir taşın rakip oyuncunun son satırına ulaşmasıyla "dama" olduğu bilinmektedir. Ancak son taşın dama olup olamayacağı konusunda bazı kurallar vardır.
Bu kurallar, oyunun adil ve stratejik kalmasına yardımcı olur. Son taşın her zaman dama olması, oyunu tekdüze ve sıkıcı hale getirirdi.
Örnekler:
|
|
_____________________________
"Türkiye Cumhuriyetinin, özellikle bugünkü gençliğine ve yetişmekte olan çocuklarına hitap ediyorum: Batı senden, Türk'ten çok geriydi. Manada, fikirde, tarihte bu böyleydi. Eğer bugün batı teknikte bir üstünlük gösteriyorsa, ey Türk Çocuğu, o kabahat da senin değil, senden öncekilerin affedilmez ihmalinin bir sonucudur. Şunu da söyleyeyim ki, çok zekisin! .. Bu belli. Fakat zekânı unut! .. Daima çalışkan ol..."
Mustafa Kemal ATATÜRK |
|
| _____________________________ |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AnotheRDie -- 25 Eylül 2007; 17:53:38 > |
|
_____________________________
"Türkiye Cumhuriyetinin, özellikle bugünkü gençliğine ve yetişmekte olan çocuklarına hitap ediyorum: Batı senden, Türk'ten çok geriydi. Manada, fikirde, tarihte bu böyleydi. Eğer bugün batı teknikte bir üstünlük gösteriyorsa, ey Türk Çocuğu, o kabahat da senin değil, senden öncekilerin affedilmez ihmalinin bir sonucudur. Şunu da söyleyeyim ki, çok zekisin! .. Bu belli. Fakat zekânı unut! .. Daima çalışkan ol..."
Mustafa Kemal ATATÜRK |
|
| _____________________________ |
|
|
_____________________________
"Türkiye Cumhuriyetinin, özellikle bugünkü gençliğine ve yetişmekte olan çocuklarına hitap ediyorum: Batı senden, Türk'ten çok geriydi. Manada, fikirde, tarihte bu böyleydi. Eğer bugün batı teknikte bir üstünlük gösteriyorsa, ey Türk Çocuğu, o kabahat da senin değil, senden öncekilerin affedilmez ihmalinin bir sonucudur. Şunu da söyleyeyim ki, çok zekisin! .. Bu belli. Fakat zekânı unut! .. Daima çalışkan ol..."
Mustafa Kemal ATATÜRK |
|
|
_____________________________
Penceresiz kaldım anne,uçurtmam tel örgülere takıldı,hani benim gençliğim nerde
|
|
| _____________________________ |
|
|
_____________________________
"Türkiye Cumhuriyetinin, özellikle bugünkü gençliğine ve yetişmekte olan çocuklarına hitap ediyorum: Batı senden, Türk'ten çok geriydi. Manada, fikirde, tarihte bu böyleydi. Eğer bugün batı teknikte bir üstünlük gösteriyorsa, ey Türk Çocuğu, o kabahat da senin değil, senden öncekilerin affedilmez ihmalinin bir sonucudur. Şunu da söyleyeyim ki, çok zekisin! .. Bu belli. Fakat zekânı unut! .. Daima çalışkan ol..."
Mustafa Kemal ATATÜRK |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
"Türkiye Cumhuriyetinin, özellikle bugünkü gençliğine ve yetişmekte olan çocuklarına hitap ediyorum: Batı senden, Türk'ten çok geriydi. Manada, fikirde, tarihte bu böyleydi. Eğer bugün batı teknikte bir üstünlük gösteriyorsa, ey Türk Çocuğu, o kabahat da senin değil, senden öncekilerin affedilmez ihmalinin bir sonucudur. Şunu da söyleyeyim ki, çok zekisin! .. Bu belli. Fakat zekânı unut! .. Daima çalışkan ol..."
Mustafa Kemal ATATÜRK |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
"Türkiye Cumhuriyetinin, özellikle bugünkü gençliğine ve yetişmekte olan çocuklarına hitap ediyorum: Batı senden, Türk'ten çok geriydi. Manada, fikirde, tarihte bu böyleydi. Eğer bugün batı teknikte bir üstünlük gösteriyorsa, ey Türk Çocuğu, o kabahat da senin değil, senden öncekilerin affedilmez ihmalinin bir sonucudur. Şunu da söyleyeyim ki, çok zekisin! .. Bu belli. Fakat zekânı unut! .. Daima çalışkan ol..."
Mustafa Kemal ATATÜRK |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pharko -- 25 Eylül 2007; 18:29:25 > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|
|
| _____________________________ |
|
|
_____________________________
|