< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 038poyraz -- 8 Kasım 2020; 23:41:1 > < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 038poyraz -- 8 Kasım 2020; 23:41:1 > < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Bu saatten sonra o araba şöyle veya böyle diye yoruma gerek yok sanırım. Tek denilecek şey hayırlı olsun, güle güle kullanın
![]() |
hayırlı olsun
daha ucuza corolla alınabilirdi. güvenlik ve performans açısından daha üstün.fakat duster'ın arazi kabiliyeti çok daha iyidir. tercih meselesi. |
Çoğu kişi hor görüyor bu Duster'ı fakat bana göre Türkiye yol şartlarına ve yakıt fiyatlarına en uygun araçlardan biri. Parçası ucuz, yakıtı az, altı yüksek TR'nin çukurlu tümsekli yollarına uygun, binek araç olarak geçiyor, ikinci eli durgun değil. Daha ne olsun. Güle güle kullanın. Hayırlı olsun.
![]() |
Fabrikasyon LPG yok diyen arkadaş g.tunden sallamış. Tip onay belgesi bile ona göre Dacia ların. Plakayı kendim çıkardım. Oradan biliyorum. Honda nasıl yapıyor bilemem fakat Dacia da LPG fabrikasyon üretim. Ruhsat çıkar çıkmaz muayene süresi aracın Tr giris tarihinden itibaren olmak üzere 3 yıl. 10 yılda bir yakıt tankı değiştireceksiniz. Dizel olayı bitti. Renault tada seneye sanıyorum LPG li modeller çıkacak. Fiat ında çalışmaları var. Zaten bu markalar Avrupa da satıyorlar LPG li modeller. Bizim distributorler kurnaz, halkımız aptal. Bu sebepten istedikleri gibi somuruyorlar. Dün dizel otomatik modaydı deli paralara dizel otomatik sattılar. Şimdi LPG yi tutundurmaya çalışıyorlar. Olay budur.
|
![]() 1.madde |
Benim bildiğim bu duster sandero Logan ve logdy fabrikasyon Lpg li. Servislerinde herhangi bir montaj Yok. Reklamlarında da direk fabrika montajlı diye tanıtımı yapılıyor
|
Yeni duster eskiye nazaran kendini her konuda geliştirmiş, fabrikasyon lpg ile iyi bir tercih olmuş güle güle kullanın.
|
Duster’ın 1.6 sce modelinin 0-100 ü 11.9 saniye. Diğer yazan veriler doğru değil
|
LPG uyumlu motorlar fabrikaya bitmiş halde gönderilmiyor, motor ve lpg için değiştirilecek parçalar ayrı olarak gönderiliyor. Motor fabrikada ayrı bir hatta lpg için bu parçalarla modifiye ediliyor ve üretim hattına veriliyor. Bu hyundai, dacia, honda hepsi için bu şekilde. LPG takılması ana üretim hattında gerçekleştirilmiyor zaten araç daha önce modifiye edilmiş motorla üretim hattından benzinli bir araç gibi çıkıyor, fabrikadaki lpg montaj hattına geliyor ve hazır gelen lpg kiti montajı yapılıyor herhangi bir lpg işi yapan yerde yapıldığı gibi. Dışarıda lpg taktırmak ile fabrika çıkışı lpgdeki fark motora yapılan ilk modifikasyon süreci.
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|