Şimdi Ara

D-Smart Üyelik İptali Ana Konu (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
297
Cevap
10
Favori
131.916
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • RoseCity kullanıcısına yanıt
    aslında iptal düşünmüyordum 2 ay dondurmuştum dondurmadan önce uygun teklif yaptılar üyelik tekrar aktif olmadan aradım bu teklifi istedim yapamayız dediler iyi iptal edin dedim iptal faxı çektim yanıt 1,2 gün sonra geldi fatura zaten çıkmıştı
  • ttnet tivibu için btkdan 4 kere şikayet talebi açtım. Her seferinde ttnete yönlendiriyorlar, onlar da arayın iptal edelim diyorlar. Arıyorum böyle abonelik yok diyorlar ama e devlette var gözüküyor .
    Hepsinin ekrn görüntüsünü ses kaydını aldım haciz gönderecekleri günü bekliyorum kara kara



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi board728 -- 12 Haziran 2020; 21:2:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RoseCity kullanıcısına yanıt
    Ne oldu sizinki iptal oldu mu beninki hala suspend yazıyor ve kanallar açık bunlar bize fatura çıkartmasınlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar,
    Üyelik iptali için direk bayiye gitsem oluyor mu? Yoksa önce dsmartı arayıp oradan işlem başlatmak mı gerekiyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burak993 kullanıcısına yanıt
    bayi 30 tl iptal işlem ücreti alıyor bilginize.
  • Bugün bayi aradım kapanmış dsmartı aradım cevap alamadım bende en sonunda btk ya şikayette bulundum. Bakalım sonuç ne olacak.

    Edit:BTK ya yapmış olduğum şikayet sonrası dsmart tarafından arandık ve iptal işlemleri başlatıldı. Mesaj geldiği zaman cihaz teslimatı yapılacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burak993 -- 3 Temmuz 2020; 12:52:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarın bitecek yan oda cihazı var , 2 defa aradım tel hep konuşma sırasında kapandı.
    Fıyat verdiler kabul etmedim eski fıyattan devam edin dediler yok dedim ,tel kapandı onların sesi bana ulaşmıyor.
    Bende şikayet oluşturdum.
  • modüllü üyeliklerde gerek varmıydı iptale ? benim taahhüt 13 ünde doluyor ama modüllü üyeyim
    Otomatik iptal oluyormu yoksa aramak mı lazım ?
  • İptal ettiğimizde modülü teslim ediyor muyuz? Bana ait diye biliyorum sonuçta kutu değil, zamanında para verip almıştım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu smart
    rezil ya
    müşteri temsilcisine bağlansam bile hat kapanıyor
    iptal edecem diyorum çat ses gidiyor
    rezillik
  • 1 Eylülde aboneliğim başladı. Kurulum esnasında vs hiç bir şekilde sözleşme imzalamadım. Direkt gelip kurdular, kimliğimin fotosunu çektiler gittiler. Sadece mh'den 24 ay taahhütlü tüm kanallar açık aboneliğe sesli olarak onay verdim.
    Şimdi iptal ettirmek istiyorum. 250.10 lira cayma bedeli istiyorlar. 120 lira kurulum, 60 lira aktivasyon, 70.10 kuruş bir aylık indirim.
    Dediğim gibi herhangi bir sözleşme imzalamadım, benden bu parayı alabilirler mi?
    Bir de gece 2 gibi iptal dilekçesini fax çektim. Gece geldi diye görmezden falan gelirler mi onu? Fax çekildiğinden ne kadar süre sonra mesaj geliyor?
  • Dsmart müşteri hizmetlerini aradım, iptal birimine yönlendiriyoruz dediler 5 dk falan bekledim, müzik dinlettiler ve telefon kapandı yani iptal biriminden kimseye bağlanmadı ve otomatik görüşme sonlandı. Cazip bir fiyat teklifinde bulunsalar devam ederdim sadece babam belgesel kanallarını izliyor. N11'den dsmart modül + belgelesel sever ek paket almıştım.

    Doğrudan BTK'ya şikayet etmeyi düşünüyorum. Ayrıca fax için örnek word yada pdf dosyası var mıdır? Telefon üzerinden ücretsiz fax gönderebilir miyim? Fax yerine mail atabiliyor muyuz?
  • coderMX C kullanıcısına yanıt
    müşteri hizmetleri bir şey yapmıyor zaten sadece fax numarasını veriyor . Btk yazdıktan sonra 5 gün içerisinde arayıp onay alıyorlar sms gelince cihaz vs götürüp teslim ediyorsun bitiyor
  • 21.Eylül'de BTK'ya başvuru yaptım hala arayan soran yok. Umzarım Pazartesi günü ararlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: le_tatative

    1 Eylülde aboneliğim başladı. Kurulum esnasında vs hiç bir şekilde sözleşme imzalamadım. Direkt gelip kurdular, kimliğimin fotosunu çektiler gittiler. Sadece mh'den 24 ay taahhütlü tüm kanallar açık aboneliğe sesli olarak onay verdim.
    Şimdi iptal ettirmek istiyorum. 250.10 lira cayma bedeli istiyorlar. 120 lira kurulum, 60 lira aktivasyon, 70.10 kuruş bir aylık indirim.
    Dediğim gibi herhangi bir sözleşme imzalamadım, benden bu parayı alabilirler mi?
    Bir de gece 2 gibi iptal dilekçesini fax çektim. Gece geldi diye görmezden falan gelirler mi onu? Fax çekildiğinden ne kadar süre sonra mesaj geliyor?
    ne yaptınız?
  • Cella kullanıcısına yanıt
    faksı sabah 9 gibi kabul ettiler, BTK'dan da cayma bedelleri hakkında bilgilendirilmediğimi, herhangi bi sözleşme imzalamadığımı belirterek cayma bedeli ödemeden aboneliğimin sonlandırılmasını istedim. iki üç kere aradılar teklif verdiler, son teklifi de kabul etmeyince cayma bedeli alınmayacak şekilde iptalinizi gerçekleştiriyorum dedi telefondaki kadın. Kutuyu iade ettim ve tamamlandı işlemlerim. Çok sorunsuz oldu açıkçası. Bunda BTK'ya yazmamın da etkisi olabilir tabi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • BTK üzerinden iptal talebinde bulundum ve bana gelen cevap bu, hiç aramadılar.

    Değerli Abonemiz,

    D-Smart ailemiz arasından ayrılma kararınız için üzgünüz.

      İptal talebinizi yerine getirebilmeniz için smart kart  numaranızı içeren yazılı talebinizi imzalı olarak, güvenlik ve işlem teyidi amacıyla ekinde nüfus cüzdanı fotokopiniz ile PK:138 Şişli İstanbul adresimize göndermeniz, bayilerimize şahsen teslim etmeniz ya da 0212 478 03 33 nolu faks numaramıza göndermeniz gerekmektedir.

    Talep edilen işlemlerin sorunsuz ve zamanında tamamlanabilmesi için iptal dilekçenizde size ulaşabileceğimiz bir cep telefonu numarasına yer vermenizi önemle hatırlatırız.

    Yazılı talebiniz bize ulaştığında SMS’le bilgilendirileceksiniz, bilgilendirmeyi takiben 24 saat içinde faturalamanız durdurulacak, 7 gün içerisinde de iptal işlemleriniz tamamlanacaktır.

    Yazılı talebinizin belirtilen şekilde ulaşmaması durumunda iptal talebiniz işleme alınamayacaktır.

    Saygılarımızla,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Android için ücretsiz faks uygulaması var mıdır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: le_tatative

    faksı sabah 9 gibi kabul ettiler, BTK'dan da cayma bedelleri hakkında bilgilendirilmediğimi, herhangi bi sözleşme imzalamadığımı belirterek cayma bedeli ödemeden aboneliğimin sonlandırılmasını istedim. iki üç kere aradılar teklif verdiler, son teklifi de kabul etmeyince cayma bedeli alınmayacak şekilde iptalinizi gerçekleştiriyorum dedi telefondaki kadın. Kutuyu iade ettim ve tamamlandı işlemlerim. Çok sorunsuz oldu açıkçası. Bunda BTK'ya yazmamın da etkisi olabilir tabi.
    ben de dün bağlattım ancak kanallarda sinyal sorunu var iptal faksı çektim.
  • Merhaba arkadaslar. Bugun taahhutum sona erdi. Ttnete basvursam dsmart hem de ttnet ayri ayri 1 aylik fatura alir mi dsmarttan ayrilmak icin bir ayin sonunu mu beklemeliyim

    Yoksa dsmart kullandigim kadar mi fatura keser




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mehmet Öz -- 7 Ekim 2020; 10:20:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.