Şimdi Ara

D-Smart Üyelik İptali Ana Konu (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
298
Cevap
10
Favori
131.863
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba. 3 hafta önce bizimkileri memlekette kandırıp dsmart vermişler. 8 mbit.

    Kapatmak için aradım. 500 tl istiyorlar. 8 mbit ne arkadaş. Bundan zararsız veya en az zararla kurtulmanın bir yolu var mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Frekans değişikliğinden dolayı Şubat ayında modül değişimini veya cihazı kira bedeli yansıtılacağı için kabul etmedim. Taahhüdüm bitmeden ben de aboneliğimi iptal ettim. Taahhüt cayma bedeli yansıtılacağı o zaman söylenmemişti. Şimdi de 165 TL fatura kesilmiş. Yeni mesaj gönderdiler.

    Milleti keriz yerine koyan bu firmalardan bıktım artık. Ülkemizde zaten hesap soran da olmazsa bu rezaletlerin devamı gelecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sonufuk -- 20 Haziran 2021; 17:22:4 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kadir59 -- 28 Haziran 2021; 6:52:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 2 senelik sözleşme 1 temmuzda doluyor şimdiden iptal etsem cayma bedeli çok alırlar mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar herkese,

    Geçmiş yazıları okudum fakat net bir cevap bulamadım. Yardım edecek arkadaslara şimdiden teşekkür ederim.


    ÖRNEĞİN

    24 aylık Taahhüt 30 haziran 2021de doluyorsa, cayma bedeli gibi DSMART'ın çıkartabileceği ektsra bedellerle karşılaşmamak için E-DEVLET'ten fesih basvurusunu hangi gün yapmak gerekir?


    Yani ben bugun fesih basvurusu yaparsam D-SMART benden cayma bedeli ister mi? Hangi gün E-DEVLET'ten iptal başvurusu yapmak en uygundur. 30 haziran ya da 29 haziran günü mü? ya da lanet olsun diyip 1 temmuz'da mı yapmak gerekir.


    D-smart'tan en az hasarla kurtulmayı öyle istiyorum ki. Bakalım hayırlısı.

  • bitime 2-3 gün önceden yap bence

  • niyatovic kullanıcısına yanıt
    Ben de öyle düşünüyorum. yardım için teşekkürler

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • e-Devlet'ten yaptığım abonelik iptali tamamlandı fakat sorguladığımda aboneliğim hâlâ aktif gözüküyor. Müşteri hizmetleri de aboneliğiniz iptal edilmiş diyor. e-Devlet'te aboneliğin pasife düşmesi için ne kadar süre gerekli?

  • Selamlar 2-3 gun oncesinden yapilamiyor yoksa 100 kusur lira ceza cikiyor. Ancak son gun yaparsanız ceza 2 lira çıkıyor. Daha sonra 20 kusur liralik fatura geliyor. Yani her sartta taahhutu fazladan para vermeden iptal edemiyorsunuz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • methausdorm M kullanıcısına yanıt
    Hocam, e devletten hangi gün yaptınız iptali ve ceza çıkardı mı dsmart?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Son fatura kesilmişti, taahhüte 1 gün kala e-devletten başvurdum. Bir hafta içinde sonuçlandı, e devlette iptal edildiği yazıyor. Bu arada en az 20 kez vazgeçirmek için aradılar ancak inat ettim. Telefonda başka borcum olmadığını, gelecek bir sms sonrası dfix kartı iade edeceğimi söylediler ama e devlette bir hafta içinde iade etmem gerektiği yazıyor. İade eden var mı, iade sırasında yazılı bir belge veriliyor mu?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende 10 yıldır dsmart+internet kullanıyorum artık bezdim. Kafama takılan bir soru var sadece, taahhüt bitmesine yakın internetimi başka bir firmaya taşırsam uyduyu da iptal ediyorlar mı, yoksa onun içinde ayrı bir iptal talebinde mi bulunacağım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunların faks numarasına faks gitmiyor hata alıyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba, Edevlet üzerinden abonelik feshi işlemlerinin son adımında "Sistemde yaşanan bir teknik aksaklık nedeni ile işleminiz tamamlanamadı." uyarısı alıyorum ve fesih işlemini tamamlayamıyorum.


    Sanki amaçları işi yokuşa sürmek gibi geliyor bana.


    Bu durumun bir çözümü var mı? Yoksa sistemin düzelmesini mi bekleyeceğiz?

  • omerf kullanıcısına yanıt
    TV yada internet aboneliğinden biri için başvurduysanız diğerine başvurmanız sistem tarafından engelleniyor. Biz de aynı durumdan muzdaribiz. Fax, posta, BTK ya, cimer e şikayet dahil her yolu denedik çözemedik. Fatura geçirmeye devam ediyorlar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bir modül mağduru da ben oldum arkadaşlar.


    3 yıl önceki modül üyeliğim(alıp 1 sene bitince kapanması gereken) sistemde aktif gözüküyor. İptal ettireyim dedim, modülü iade edin yoksa 250tl cezası var dediler.


    Modülü tutup 1 sene önce atmıştım.


    Hali hazırda taahhütlü bir üyeliğim daha var şimdi onu da iptal edeceğim.


    Yazık günah böyle şerefsizlik olmaz.

  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.