Oyuncak Arabanın Yanında Verilen Bu Parça Nedir?
Araba almak için kuralı sistemde FuzulEv'e gireceğim ama sıra bana gelene kadar işimi görecek bir araba almam gerekiyor.
Lada Samara gibi arabalar işimi görür mü? Daha önce dizel motor Fiat Aleba kullanmıştım, fiat grubunda dizel motor, yokuş yukarı kaldırmak kolaydı, hiç hararet yapmıyordu.
Klima olmamasını kışın sorun etmem. Yaza doğruda biraz daha sabrederim.
100 bin TL civarına Lada Samara gibi arabalar var.
Şuana kadar araba kiralayarak idare ettim fakat kiralık arabaya da güven olmuyor, İstanbul'a dönünce biran önce teslim ediyorum.
100 bin TL'yi pek geçmeyecek ne alabilirim? Eski model arabaları, yokuş yukarı kaldırması zor oluyor mu? Frenleri çok m kötü oluyor? Şehir içi yavaş kullanırım. Zaten tatile giderken kiraladığım arabaları da yavaş kullanıyorum.
Ailece bir yere giderken, taksiye biniyoruz, ama 1000 TL gidiş, 1000 TL dönüş gibi para ödeyebiliyoruz. Hatta 1 bin TL üzerinde tutuyor çoğu zaman.
Baymak Prime 12 klima var. Klima düşük devirde çalışırken, vuruntu gibi ses yapmaktadır. Dışarıdan, dış üniteye bakınca, hafif öne eğimli duruyor.
Klima ayaklarında takoz var ama nedense öne doğru eğimli duruyor.
Vuruntu gibi ses dediğim, insanın kulak zarıını hafif titreten dalga gibi birşey. Tarifi biraz zor. Sizce bir usta çağırsam, dış üniteyi düz koymuş olsa, ses kesilir mi?
https://store.donanimhaber.com/d2/00/d9/d200d90826e8401ad146bad0876fc61e.jpeg

https://store.donanimhaber.com/53/4f/03/534f03024cf5bf06ac7cbd02e179d958.jpeg

https://store.donanimhaber.com/48/9d/d4/489dd48dea22b36e51021f5a4ef70d64.jpeg

İkinci el 300 bin km üzeri yada civarında Fluence için euro 4 mü yoksa euro 5 mi tercih edilmeli.
Euro 4'teki turbo biraz daha sabır bir turbo.
Euro 5'teki turbo ise gelişmiş bir turboymuş.
Ama daha da önemlisi Euro 4'te Dpf yok, motor daha uzun ömürlü, euro 5'te ise genelde Dpf iptal edilmiş oluyor. Ama iptal işlemi sorun çıkartıyor mu, bilmiyorum.
Euro 4 sanırım biraz gürültülü çakışıyor, euro 5 daha sessiz.
Siz olsanız hangisini tercih edersiniz?
Fiat Linea 1.3 euro 5 ise, bazı kişiler motor kasayı kaldırmıyor, motor yetersiz kalıyor, yüksek km'de sorun çıkartıyor gibi yorumlar var. Bu sebepten fluence bakıyorum ve 1.3 multijet biraz gürültülü.
Performans:
Güç Artışı: 90 HP versiyonu, maksimum gücünü biraz daha yüksek devirde üretir (4000 rpm).
Tork Değişimi: 90 HP versiyonu, 200 Nm torkunu daha düşük devirde (1750 rpm) üreterek daha iyi ivmelenme sağlar.
Turbo Farkı:
85 HP modeli sabit geometrili turbo kullanırken,
90 HP modeli değişken geometrili turbo (VGT) kullanır. Bu, düşük devirlerde daha iyi güç üretimi ve daha düşük turbo gecikmesi sağlar.
ECU ve Elektronik Farklar:
85 HP modeli Bosch EDC16 motor kontrol ünitesine sahiptir.
90 HP modeli Bosch EDC17 motor kontrol ünitesini kullanabilir, bu da daha hassas enjeksiyon ve daha iyi yakıt verimliliği sağlar.
Bu aracın su soğutma kabı normal midir?
Antifriz kullanıldığı söylendi, yoksa su mu konulmuş.
Renault Megane 2011 model, 1.5 dci, 425 bin km.
Ağır bakımları yapılmış mıdır? Antifriz, radyatör değişimi ağır bakma giriyor mu?
Podyelerdeki vidalar (somon), arabanın sağ tarafındaki yeni gibi, sol tarafındaki anahtar değmiş gibi, podye de işlem olabilir mi yada kule de?
https://store.donanimhaber.com/a8/eb/5c/a8eb5cbd34b70864d70f3904b3b4eeaf.jpeg





Silinebilir konu
Silinebilir konu Silinebilir konu Silinebilir konu Silinebilir konu Silinebilir konu Silinebilir konu
Vitranın gömme rezervuarını kullanıyorum ve mekanizma içinde iki adet ayar bulunuyor.
Bu ayarlar ne işe yarar? Hem üstte hem de altta bulunan ayarların açık veya kapalı olmasının anlamı nedir?
Ayarlar açık, yarı açık veya kapalı şekilde kademeli olarak ayarlanabiliyor, ancak her bir ayar ne işe yarar?
https://store.donanimhaber.com/1d/0f/52/1d0f5263c6e6e90784a064dfa8651378.jpeg

Avrupa'da özellikle Polonya gibi ülkelerde, ehliyet değişiminden yararlanarak Türk ehliyetini, Polonya ehliyeti ile değiştiren vatandaşlarımız bulunmaktadır.
Benzer şekilde, Almanya'daki Türklerin de bu yolu tercih ettiğini duydum. Almanya'da bazı yorumlara göre değişim ehliyeti kabul edilmiyor.
Süreç hakkında emin değilim ama; Avrupa ülkeleri Türk ehliyetini alıp Türkiye konsolosluğuna gönderiyor. Bir dizi işlemden sonra, yabancı ehliyet veriliyor.
Bu şekilde faydalanan bazı vatandaşlar, Türkiye'ye geldiklerinde ehliyetimi kaybettim diyerek başvuru yapıyorlar. Böyle bir durumda yasal bir sorun oluşuyor mu?
Bazı YouTube yorumlarında, devletin dolandırıcılık davası açabileceği belirtiliyor.
Fakat bazı kişiler de hiçbir sorun olmadığını, "kaybettim" başvurusu yapıp ehliyetlerini sorunsuz şekilde aldıklarını belirtiyor.
Konu hakkında bilgisi olan var mı?
2016 model civarı Linea 350 bin TL'ye bulmak mümkün, km genellikle 300 bin km ve üzeri oluyor, 2014, 2015 yada 2016 model. Ticari geçmişi olmayan.
Yada Aveo Sedan 1.3 LTZ donanım, sedan kasa, 6 ileri vites 350 bin TL civarına yine 300 bin km ve üzeri Aveo var. Hangisi almak daha mantıklı?
Uzun yolda 6 ileri olduğu için Aveo daha avantajlı, boyu biraz daha kısa.
Linea ise koltukları daha geniş, içi daha geniş, 5 ileri olması ve kasasının uzun olması dez avantaj.
350 bin TL civarın daha temiz, daha az değişenli yada hiç değişeni olmayan Linea bulmak mümkün, ama Aveo'da illaki genelde değişenli.
Galerilere ise pek güvenim yok ama işte mecbur galeriden alabilirim.
Linea bakıyordum, karar vermiştim, şans eseri Chevrolet ilanlarına bakarken, Aveo'nun 6 vites olması kafamı kurcaladı.
Sizce hangisi daha mantıklı olur?
Chevrolet Aveo'da yedek parça sıkıntısı yaşar mıyım? Tampon, ayna, kaza yapma ihtimaline karşı çamurluk vs...... gibi parçalarda sorun yaşatır mı? Yada iç kısımlarındaki parçalarla ilgili vs...
Son Giriş: 5 gün önce
Son Mesaj Zamanı: 5 gün
Mesaj Sayısı: 3.636
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 4.700
İkinci El Bölümü Mesajları: 112
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 13.220)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 219 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası






Yeni Kayıt
Özel Mesaj

Görüntülenme 




2 Yanıt
0





