Şimdi Ara

D SMART NET MÜŞTERİ HİZMETLERİNE ULAŞAMIYORUM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
14.153
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • D SMART NET MÜŞTERİ HİZMETLERİNE ULAŞAMIYORUM.

    ARKADAŞLAR 2 GÜNDÜR ARIYORUM. ŞUAN MÜŞTERİ TEMSİLCİLERİMİZ DİĞER ABONELERİMİZE HİZMET VERMEKTEDİR DİYOR.SON ARADIĞIMDA AZ ÖNCE SABRETTİM, KAPATMADIM, CEPTEN ARIYORUM, 17 DAKİKA 37 SANİYE OLDU TELEFONU HALA AÇAN YOK..

    ARAMAMIN SEBEBİ 1 HAFTADIR HIZIM MÜTHİŞ ŞEKİLDE DÜŞTÜ. 8 MEGABİT SINIRSIZ KULLANIYORUM.TAAHHÜTÜM YOK.3 YILLIK ABONESİYİM BU REZİL ŞEYİN.

    KAPATIP TTNETE GEÇSEM ŞUAN DURUMLAR NASILDIR ??

    BU D SMARTTAN VEYA DAHA ÖNCEKİ SMİLEDEN HİÇBİR ŞEKİLDE MEMNUN DEĞİLİM.EN İYİ YAPTIKLARI ŞEY AY SONU FATURA YOLLAMAK.



  • Valla En Son Ben Aradığımda İnat Edip 48 dakika beklemiştim Gecen günde interneti fatura borcundan dolayı kesmişler 20 lira da Kesme Açma Parası Yollamışlar..Vodafonenet e geçtim Güle Güle Smile Adsl
  • 19. dakika açtılar dün.telefondaki bayana önceden 10 dakikayı geçmiyordu,neden 19 dakika bekletildiğimi sordum.kadın nerdeyse telefonda beni dövecek.faturalandırma dönemindeyiz bilmem ne işimiz şuan çok yoğun diyor bana.bende faturalandırma için ayrı bir servisiniz yokmu?? bu işlemi müşteri temsilcilerimi yapıyor dediğimde?
    bu konuda bilgim yok malesef diyor bana ne alaka ya.bir dedikleri öteki dediklerini tutmuyor.profesyonel yalancı bunlar.vesselam hızımın düştüğünden bahsettim.bina içi tesisatımın uygun olmadığını söylüyor oysaki 4 yıdır aynı evde oturuyorum.daha önce bir sorun yoktuda şimdimi sorun oldu.

    neyse bundan sonra ilk fırsatta kapatma yoluna gideceğim.ayrıca vodafone net diye ilk sizden duyuyorum.




  • Arkadaşlar ben de 3 yıldır DSmartnet'teyim. 4MB sınırsız İnternet bağlantım düzenli olarak kopuyor. Ev değiştirdim burada da aynı sorunları yaşıyorum. Kendi verdikleri Modemi değiştirdim, Zyxel p600 serisi bir modem taktım çözüm olmadı. Bana bina içi kablolamada sorun var deyip duruyorlar. 2 metre yanımdaki komşu dairemin interneti 8 mb onunkisine bağlanıyorduk bir ara onunkisi hiç kopmuyor dediğimde bir şeyler sallıyorlar ama kendileri de bilmiyorlar ne dediklerini. Bugün kapatmak için aradım ama hangi operatöre geçsem bilemedim. TTNet'de 4MB limitsiz paket yokmuş. 8MB de bana pahalı geliyor 115 lira.
  • BENDE ŞUAN HALA D SMART KULLANIYORUM.GEÇECEK TARİFE BAKINIYORUM.TAVSİYE OLURSA DAHA İYİ OLUR.
  • Kardeşim vodafone net BİRİ ADSL ile aynı şey sadece koçneti vodafone satın aldığı için adı değişti ama hizmette hiçbir fark yoktur zaten telefon hattından internet hizmeti sunan tüm şirketler ttnet altyapısını kullanır bu sebeplede hizmetlerinde internet hızlarında pek bir fark göremezsiniz benim kullandığım ve önerim UYDUNET(KABLONET) örneğin benim evimdeki internet kesildiğinde 1 saat içinde teknik ekip geldi evdeki türksat dağıtım kutusunda evime yeniden kablo çekti hiçbir sorun kalmadı internet kesildiğinde arayın en fazla 4 saat içinde adamlar geliyor bence bunları unut en iyisi ve adil kullanım kotası olmayan uydunet superonlıneda güzel hizmet veriyor ama tek eksi yanı adil kullanım kotası eğer çok fazla indirme yaparım dersen uyduneti tercih et ama yok ben pek indirmem dersen superonlıne kullan

    NOT: BU ŞİRKETLER FİBEROPTİK ALTYAPI KULLANDIĞI İÇİN BÖLGENE HİZMET VERİYORLARMI BİR SOR MÜŞTERİ HİZMETLERİ NUMARASINI YAZIYORUM

    TÜRKSAT
    126 veya 444 0 126
    http://www.turksatkablo.com.tr/
    SUPERONLINE
    0850 222 0 222
    http://www.superonline.net/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcon11

    BENDE ŞUAN HALA D SMART KULLANIYORUM.GEÇECEK TARİFE BAKINIYORUM.TAVSİYE OLURSA DAHA İYİ OLUR.

    TIKLA

    Bu linke tıkla hocam güzel kampanya 5 ay 5 aydır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolkytolky -- 13 Temmuz 2012; 20:11:10 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • gerçekten her arayışımda 20-25 dakika bekledim hala açan yok bu ne böyle ya
  • valla ben ttnetten memnunum
  • Uzun süre ttnet kullandım mh hemen bağlanıyor hakkını yemeyelim. Ama sorun çözümü konusunda ise sıfır. Smile ADSL de 44 dakika beklediğimi hatırlıyorum ama sorun çözme konusunda biraz daha iyi bence. diğerlerini ise kullanmadığım için bilmiyorum.
  • smile dan uzak durun hiç bir sıkıntınız halletmiyorlar.2 hafta netsiz kaldığımı bilirim..taahütün bittiği gün kapattırdım..malesef kötünün iyisi ttnet çünkü direk 1. kişiye ulaşıyorsunuz..diğer firmalarda sıkıntı olunca sizden sonra onlar da ttnet i arıyorlar falan çok uzuyor iş..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolkytolky

    quote:

    Orijinalden alıntı: alcon11

    BENDE ŞUAN HALA D SMART KULLANIYORUM.GEÇECEK TARİFE BAKINIYORUM.TAVSİYE OLURSA DAHA İYİ OLUR.

    TIKLA

    Bu linke tıkla hocam güzel kampanya 5 ay 5 aydır

    Biri sitesinde ayrıhttp://www.dsmartnet.com.tr/tarifeler.aspx sitesinde ayrı tarifeleri var Mesela verdiğim linkte 16mbit limitsiz 129 lira olan paket var. Ben ona geçtim, bağlanmadı henüz. 2-3 gün içinde bağlanır sanırım. Bakacağız hız tammı geliyor yarım mı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcon11

    D SMART NET MÜŞTERİ HİZMETLERİNE ULAŞAMIYORUM.

    ARKADAŞLAR 2 GÜNDÜR ARIYORUM. ŞUAN MÜŞTERİ TEMSİLCİLERİMİZ DİĞER ABONELERİMİZE HİZMET VERMEKTEDİR DİYOR.SON ARADIĞIMDA AZ ÖNCE SABRETTİM, KAPATMADIM, CEPTEN ARIYORUM, 17 DAKİKA 37 SANİYE OLDU TELEFONU HALA AÇAN YOK..

    ARAMAMIN SEBEBİ 1 HAFTADIR HIZIM MÜTHİŞ ŞEKİLDE DÜŞTÜ. 8 MEGABİT SINIRSIZ KULLANIYORUM.TAAHHÜTÜM YOK.3 YILLIK ABONESİYİM BU REZİL ŞEYİN.

    KAPATIP TTNETE GEÇSEM ŞUAN DURUMLAR NASILDIR ??

    BU D SMARTTAN VEYA DAHA ÖNCEKİ SMİLEDEN HİÇBİR ŞEKİLDE MEMNUN DEĞİLİM.EN İYİ YAPTIKLARI ŞEY AY SONU FATURA YOLLAMAK.

    vallaha ben aradığımda hemen açıyorlar




  • yeni abone olacakmış gibi bağlanmaya çalış o zaman pat diye düşer
  • ben her aradığımda tak diye düşüyor smile adsl.
  • numarı kac bunun ya benişm aradıgım numaradan müşteri hizmetlerine ulasamıyorum
  • 0850 266 0 266 numarı arıyorum kotayı asmıssınız hızınız düşürüldü diyo ama müşteri hizmetlerine baglamıyo kapatıyo sonra teşekkür ediyor bide?
  • bağlantım rezalet, hat değerleri çok kötü, bağlantı hızım düşük.. 1 mbit kullandım yıllarca bundan daha iyiydi.. müşteri hizmetlerine ulaşma sürem ortalam 17-18 dakika.. yukarıdaki mesajlardaki gibi direk bina içi kablolama da sorun var deyip geçiştiriyorlar. taahhüdüm bitsin bulaşmam bir daha.

    ayrıca yalın internet kullandığım için müşteri hizmetlerine bağlanamıyorum. eskiden cep telefonumuzu girerdik menülere ulaşırdık, şimdi yeni abonelik için başvurma menüsünden kendimi aktarttırıyorum ancak..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmcol -- 29 Eylül 2012; 22:28:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LastCroN

    0850 266 0 266 numarı arıyorum kotayı asmıssınız hızınız düşürüldü diyo ama müşteri hizmetlerine baglamıyo kapatıyo sonra teşekkür ediyor bide?

    kotayı aşmışsınız lafını herkese söylüyorlar demek ki.

    daha sonra ana menüye dönmek için 7 ye basın dediğinde 7 ye bastığınızda sizi müşteri hizmetlerine aktarıyor zaten. yani ana menü lafı hikaye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmcol

    bağlantım rezalet, hat değerleri çok kötü, bağlantı hızım düşük.. 1 mbit kullandım yıllarca bundan daha iyiydi.. müşteri hizmetlerine ulaşma sürem ortalam 17-18 dakika.. yukarıdaki mesajlardaki gibi direk bina içi kablolama da sorun var deyip geçiştiriyorlar. taahhüdüm bitsin bulaşmam bir daha.

    ayrıca yalın internet kullandığım için müşteri hizmetlerine bağlanamıyorum. eskiden cep telefonumuzu girerdik menülere ulaşırdık, şimdi yeni abonelik için başvurma menüsünden kendimi aktarttırıyorum ancak..

    ya dostum sen iyi yine ulasabilirsun ben aradıgımda müşteri hizmetleri yetkilisiyle görüşemiyorum bile öyle bir seçeneğim yok
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.