< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarkihalindekal -- 25 Aralık 2018; 2:15:52 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birgarip2019 -- 25 Aralık 2018; 2:30:19 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Maalesef olmadı. Arka yaşam alanı küçük geldiği için manuele bakmayı lüzum görmedim. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
CVT çok güzel bir teknoloji fakat o kayıp oranı insanı öldürüyor. 182 HP aldığını hissedemiyorsun |
Kayıptan ziyade hissiyat o. Totale bakılırsa kayıp olmadığı belli olur. Cvt konfor öncelikli bir şanzıman. Geçiş, dişli vs olmadığı için her hızda konforlu şekilde gidebiliyorsunuz. Sürüş hissiyatı, keyfi konusunda da gelişiyor, iyiye gidiyor(Toyota, hyundai vs) ama bir çift kavrama zevki almak zor. |
Muhtemelen iyidir. Gençler, yeni evliler ve tek çocuklu aileler için bence manueli güzel tercih. Hayırlı olsun ayrıca. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |