Şimdi Ara

Cvt şanzıman performans çelişkisi. (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
150
Cevap
4
Favori
20.524
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • cseyfe kullanıcısına yanıt

    20nm yazmışsın, düzelttim 30nm yazdim. Hp yazmaya gerek var mı tekrar?

    Vw sitesinde dsg golf 150hp hızlanma 8.5 sn diyor. Seat leon şimdi baktım, 1286kg, hızlanma 8.5.

    Honda sedan 1388kg-1410kg arası diyor. 1.5 olan muhtemelen 1410kg çünkü hb kasasında tek 1.5 var o da 1410kg.

    Cvt şanzıman performans çelişkisi.
    Cvt şanzıman performans çelişkisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • commandx C kullanıcısına yanıt

    kucuk detaylara takiliyorsun


    golf 7 150 bg, 8.2 sn net bilgi. 1.4 tsi. golf 8 8.5


    20 degil 30 nm olsun ok. 32 bg fark nerede? bu arada torkun dusuk tutulmasinin sebebi cvt olabilir mi?


    sedan 8.2 saniye, hb 8.3 saniye


    foto sedana ait


    Cvt şanzıman performans çelişkisi.



    0-100 ayni diyorum, hala diyorsun ki cvt yavas degil


    lami cimi yok, toz kondurmak istemiyorsun biliyorum, ama uzgunum cvt yavas bir sanziman


    f30 ile ilgili tek kelime etmemen de takdire sayan

  • 184 hp, 300 nm tork, Zf8 şanzımanlı G20 3.20i ile 182 ps(179 hp), 220 nm tork, CVT şanzımanlı Civic

    Civic 100 km'den sonra arayı açmış.

    Kadranlara dikkat Civic D modunda, 3.20i Spor modda



    150 hp DSG şanzımanlı Leon ile 182 ps(179 hp) CVT şanzımanlı Civic

    Bu ikisinin aynı gittikleri iddia ediliyor

    Kadranlara dikkat Civic D modunda, Leon Spor modda





    Dsg uçuyeah, ZF8 kaçıyeah, CVT gücü törpülüyeah



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 8 Temmuz 2021; 9:55:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Acil Stop kullanıcısına yanıt

    Aslında CVT gaza tam yüklenince sportif sürüşü hissettirsin diye sahte vites geçişi simüle etmese, doğrusal hızlanarak gitse daha da farklı olurdu sonuçlar diye düşünüyorum. Boş verin hocam bunlar adeta tapınıyorlar markaya.

  • raxacoricofallapatorian kullanıcısına yanıt

    Aynen hocam ilk çıktığı dönemde de söylemiştim vites geçişi efekti yapacağım derken araç akselerasyonda zaman kaybediyor. Keşke menüde vites efekti için seçenek sunsalarmış ilk işim o efekti kapatmak olurdu. D modda vites atma efekti olmayıp sadece Spor modda olsa da olurdu.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Aynen hocam ilk çıktığı dönemde de söylemiştim vites geçişi efekti yapacağım derken araç akselerasyonda zaman kaybediyor. Keşke menüde vites efekti için seçenek sunsalarmış ilk işim o efekti kapatmak olurdu. D modda vites atma efekti olmayıp sadece Spor modda olsa da olurdu.

    Mantıklı olanı o zaten. Eco (varsa) ve D modunda simüle etmezsin, Spor modda hissettirsin diye simüle edersin vites geçişlerini herkesi memnun edersin. Hatta bir seçenek daha koyar, vites geçişi olmayan Spor mod yaparsın, adına da ne bileyim S+ veya S- gibi bir şey dersin, sporun dibini görür süren kişi. Belki yazılımsal bir güncellemeyle olacak iştir ama tutup da bu arabanın şanzıman yazılımına da dokunulmaz. Cvt şanzıman performans çelişkisi. 





  • quote:

    Orijinalden alıntı: raxacoricofallapatorian

    Hocam kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum ama "drag" olması lazım. "Drug" içki, uyuşturucu madde anlamına gelir İngilizcede.  



    Alıntıları Göster

    Nazik uyarınız için teşekkür ederim. Kelime dağarcığımda gereken düzeltmeyi yaptım. Cvt şanzıman performans çelişkisi. 





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmet Serdar K.

    Nazik uyarınız için teşekkür ederim. Kelime dağarcığımda gereken düzeltmeyi yaptım.  



    Alıntıları Göster

    Rica ederim hocam. Alınmadığınıza sevindim, gözüme çarpan bir yanlıştı sadece. İyi forumlar dilerim.

  • Civic 1.5 fk7 sport plus CVT şanzıman aracım var,


    CVT için çoğu kötü yorumu görünce anlıyorum sizi ancak atladığınız bir konu benim aracımdaki şanzıman bildiğiniz CVT ler gibi değil, geliştirilmiş bir şanzıman.


    Tecrübelerim konusunda şu şekilde sizlere cevap vereyim;


    Güç kaybı konusu: Manueli ile kafa kafaya giden veya geçen bir şanzımanda güç kaybı var diyemezsiniz. ( inanmazsanız youtubede çokça videosu var isterseniz bende gelirim deneriz )


    Vites geçişi yavaş diyenler var; şanzımanda vites yok güzel kardeşim ama vites varmış gibi hissiyat verilmiş fk7 lerde. eski tarz devirde sabit kalıp böğüre böğüre gitmiyor yani.


    Arıza konusu: stok veya state 2 ye kadar dayanıklı bir şanzıman, ayrıca diğer şanzımanlar gibi büyük hasalar çıkartmaz yüklenince, zinciri değiştir devam et.


    Ekonomi; lastikte 220 hp 400 tork veren aracımın şehir içi gazlamalı yakıtı 8.2


    ESKİ TOYOTA vb... GİBİ ARAÇALRDAKİ CVT ŞANZIMANLARLA KARIŞTIRMAYIN.


    eksilerinden bahsetmek gerekirse, benim eksikliğini yaşadığım olay yüksek güçlere çıkartamıyorum turbo büyütüp 400 hp filan yapayım diyemiyorsunuz ve tepkimesi bir tık yavaş pedal alıp muhteşem hale getirebilirsiniz. ayrıca apaçilik yapıcam derseniz boşta devir 4 binde kalıyor egzoz patlatamazsın :)





  • Atmosferikse araç cvt ciddi avantaj sağlıyor çünkü devamlı yüksek devirde hızlanıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.