Şimdi Ara

Crysis 2 (2011) [ANA KONU] (181. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.995
Cevap
2
Favori
252.327
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 179180181182183
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lejon

    Beğenilcek yerleri var beğenilmeyecek yerleride var.Ben beğendim ama daha iyi olabilirdi kurgusu falan.Geneli iyi...Konsol Üssü denen ucube bi yer var ordaki crysis 2 mp demo video incelemesini izleyip kepazeliği görmenizi öneririm.

    Zaten ilk oyundan beri Prophet başına buyruktu,kullanmış olması pek tabiki doğaldır.Yadırgamadım...Ama yineliyorum Psycho ve Nomad nerede? Prophet adaya kaçtıktan sonraki hikayede ne oldu? Prophet yeni suit'i ne zaman aldı? Adada Prophet başka neler keşvetti?

    Bunları bilmek için bi ara senaryo daha lazım sanırım.



    +1

    crysis warhead gibi olacak ve yakında bir oyun daha çıkacak diye düşünüyorum.




  • hacklere bi çözüm gelmemiş adam 1 km uzaktan dürbünle gizlilik modunda bulabiliyo beni halen
  • Hileler devam ediyor. Adam elinde el bombasıyla bana hedef alıp mouse'a tıkladığı anda ölüyorum. 3 kez yaptı sinirimi bozdu. El bombası elinden çıkmıyor bile. Bana karşı tutup mouse'a tıklıyor ve öldürüyor beni anında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaleci07

    hacklere bi çözüm gelmemiş adam 1 km uzaktan dürbünle gizlilik modunda bulabiliyo beni halen


    Nano Vision ile bakıyorsa seni görmesi normal. Görünmez kişileri bu şekilde görebilirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord De Seis


    quote:

    Orijinalden alıntı: kaleci07

    hacklere bi çözüm gelmemiş adam 1 km uzaktan dürbünle gizlilik modunda bulabiliyo beni halen


    Nano Vision ile bakıyorsa seni görmesi normal. Görünmez kişileri bu şekilde görebilirsin.


    Nano vision bile o kadar uzaktan göremiyor. Oyunda wallhack var hala
  • arkadaşlar bu multi modda zırhı nasıl geliştirecem gizlilik ve güç gelişiyor ama zırh gelişmiyor. ayrıca ilk multi oyunum biraz acemilik çekiyorum biraz ipucu istiyorum. teşekürler.
  • yamanın açıklaması bile yalan , nano katolizor bugunu çözdüğü falan yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delling

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord De Seis


    quote:

    Orijinalden alıntı: kaleci07

    hacklere bi çözüm gelmemiş adam 1 km uzaktan dürbünle gizlilik modunda bulabiliyo beni halen


    Nano Vision ile bakıyorsa seni görmesi normal. Görünmez kişileri bu şekilde görebilirsin.


    Nano vision bile o kadar uzaktan göremiyor. Oyunda wallhack var hala

    yani orjinl kullanmak mi iyi korsan kullanmak mı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rsy10


    quote:

    Orijinalden alıntı: Delling

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord De Seis


    quote:

    Orijinalden alıntı: kaleci07

    hacklere bi çözüm gelmemiş adam 1 km uzaktan dürbünle gizlilik modunda bulabiliyo beni halen


    Nano Vision ile bakıyorsa seni görmesi normal. Görünmez kişileri bu şekilde görebilirsin.


    Nano vision bile o kadar uzaktan göremiyor. Oyunda wallhack var hala

    yani orjinl kullanmak mi iyi korsan kullanmak mı ?


    super soru



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ConCarnage -- 5 Nisan 2011; 20:12:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ConCarnage

    quote:

    Orijinalden alıntı: rsy10


    quote:

    Orijinalden alıntı: Delling

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord De Seis


    quote:

    Orijinalden alıntı: kaleci07

    hacklere bi çözüm gelmemiş adam 1 km uzaktan dürbünle gizlilik modunda bulabiliyo beni halen


    Nano Vision ile bakıyorsa seni görmesi normal. Görünmez kişileri bu şekilde görebilirsin.


    Nano vision bile o kadar uzaktan göremiyor. Oyunda wallhack var hala

    yani orjinl kullanmak mi iyi korsan kullanmak mı ?


    super soru




    Aynen kilit soru sormuş arkadaş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord De Seis


    quote:

    Orijinalden alıntı: kaleci07

    hacklere bi çözüm gelmemiş adam 1 km uzaktan dürbünle gizlilik modunda bulabiliyo beni halen


    Nano Vision ile bakıyorsa seni görmesi normal. Görünmez kişileri bu şekilde görebilirsin.


    nano vision uzaktaki elemanları göstermiyor 50-60 mt en fazla (yani tahmini :D)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drserk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lejon

    Beğenilcek yerleri var beğenilmeyecek yerleride var.Ben beğendim ama daha iyi olabilirdi kurgusu falan.Geneli iyi...Konsol Üssü denen ucube bi yer var ordaki crysis 2 mp demo video incelemesini izleyip kepazeliği görmenizi öneririm.

    Zaten ilk oyundan beri Prophet başına buyruktu,kullanmış olması pek tabiki doğaldır.Yadırgamadım...Ama yineliyorum Psycho ve Nomad nerede? Prophet adaya kaçtıktan sonraki hikayede ne oldu? Prophet yeni suit'i ne zaman aldı? Adada Prophet başka neler keşvetti?

    Bunları bilmek için bi ara senaryo daha lazım sanırım.



    +1

    crysis warhead gibi olacak ve yakında bir oyun daha çıkacak diye düşünüyorum.

    pipet abimiz adaya döndüğünde uzaylıların merkesine gidiyor ve tum dunyayı işgal ettiklerini görürüyor..uzaylıların..sonrada uzaylıların mekanından new yorka çıkıyor..




  • şimdi çıktı BETA hazırladı guru3d deki arkadaşım.. bende biraz oyunun orijinlaliğini korudum hdr leveleri vs. vs. autoexec.cfg yapıp oynayın yalnız ilk önce oyun içindne extreme seçip sonra autoexeci oyuna atın ve başlayın....
    grafik ayarlaında high diye gözükmesi lazım
    consoledan yüklenmişmi diye bakarsınız artık..

    bu arada AA ve AF sakın ama sakın driver dan zorlamayın cfg de var 2 side.

    2 not: 1)amd kart sahipleri nvidia aa ayarını 0 yapsınlar
    2)onboard ses kartı sahipleri tüm ses komutlarını silsinler..

    quote:

    con_restricted = 0
    r_DisplayInfo = 1
    g_skipIntro = 1

    sys_spec_full = 4
    sys_physics_CPU = 3
    sys_flash_curve_tess_error = 2

    sys_spec = 4
    sys_spec_Quality = 4
    sys_spec_ObjectDetail = 4
    sys_spec_Shading = 4
    sys_spec_VolumetricEffects = 4
    sys_spec_Shadows = 4
    sys_spec_Texture = 4
    sys_spec_Physics = 4
    sys_spec_PostProcessing = 4
    sys_spec_Particles = 4
    sys_spec_Sound = 4
    sys_spec_Water = 4
    sys_spec_GameEffects = 4
    sys_flash_edgeaa = 1
    t_scale = 1
    sys_budget_videomem = 1024
    sys_EarlyMovieUpdate = 1

    q_ShaderGeneral = 4
    q_ShaderMetal = 4
    q_ShaderGlass = 4
    q_ShaderVegetation = 4
    q_ShaderIce = 4
    q_ShaderTerrain = 4
    q_ShaderShadow = 4
    q_ShaderWater = 4
    q_ShaderFX = 4
    q_ShaderPostProcess = 4
    q_ShaderHDR = 4
    q_ShaderSky = 4
    q_Renderer = 4

    e_streamCgf = 0
    e_GI = 1
    e_GIAmount = 0.6
    e_GIMaxDistance = 200
    e_GINumCascades = 3
    e_GsmLodsNum = 5
    e_GsmRange = 1
    e_DecalsAllowGameDecals = 1
    e_DecalsLifeTimeScale = 4
    e_DecalsOverlapping = 1
    e_Dissolve = 4
    e_HwOcclusionCullingObjects = 1
    e_OcclusionCullingViewDistRatio = 2
    e_ObjQuality = 4
    e_ObjectLayersActivationPhysics = 1
    e_WaterOcean = 3
    e_ShadowsMaxTexRes = 1536
    e_shadows = 1
    e_ShadowsResScale = 3.4
    e_clouds = 1
    e_CullVegActivation = 200
    e_CharLodMin = 0
    e_SkyUpdateRate = 1
    e_ProcVegetationMaxViewDistance = 256
    e_VegetationSpritesDistanceRatio = 2.0
    e_VegetationSpritesDistanceCustomRatioMin = 1
    e_TerrainDetailMaterialsViewDistXY = 8192
    e_TerrainDetailMaterialsViewDistZ = 1024
    e_TerrainLodRatio = 0.05
    e_TerrainDetailMaterials = 1
    e_VegetationUseTerrainColor = 1
    e_VegetationMinSize = 0
    e_terrain_texture_lod_ratio = 0.1
    e_TerrainOcclusionCullingMaxDist = 300
    e_TerrainAo = 1
    e_TerrainNormalMap = 1
    e_MaxViewDistSpecLerp = 1
    e_ViewDistMin = 200
    e_ViewDistRatio = 200
    e_ViewDistRatioCustom = 200
    e_ViewDistRatioDetail = 200
    e_ViewDistRatioLights = 200
    e_ViewDistRatioPortals = 125
    e_ViewDistRatioVegetation = 200
    e_ShadowsCastViewDistRatio = 2
    e_WaterOceanFFT = 1
    e_WaterTesselationAmount = 30
    e_WaterTesselationAmountX = 15
    e_WaterTesselationAmountY = 15
    e_WaterWavesTesselationAmount 15
    e_WaterTesselationSwathWidth = 30
    e_PhysOceanCell = 0.1
    e_FoliageWindActivationDist = 200
    e_DynamicLightsMaxEntityLights = 20
    e_particleslod = 1
    e_ParticlesEmitterPoolSize = 16348
    e_ParticlesMaxScreenFill = 1024
    e_ParticlesMinDrawPixels = 0.25
    e_ParticlesObjectCollisions = 4
    e_ParticlesPoolSize = 32768
    e_ParticlesQuality = 4
    e_ParticlesForceAnimBlend = 5
    e_ParticlesForceGI = 5
    e_ParticlesLights = 1
    e_LodMin = 0
    e_LodMax = 0
    e_lods = 0
    e_LodRatio = 160

    p_joint_damage_accum = 6
    p_joint_damage_accum_threshold = 0.6
    p_max_MC_iters = 20000
    p_max_object_splashes = 8
    p_max_substeps_large_group = 20
    p_num_bodies_large_group = 150
    p_splash_dist0 = 15
    p_splash_dist1 = 55
    p_splash_force0 = 20
    p_splash_force1 = 160
    p_splash_vel0 = 10
    p_splash_vel1 = 18

    es_DebrisLifetimeScale = 3.2
    es_MaxPhysDist = 400
    es_MaxPhysDistInvisible = 5
    es_maxphysdistcloth = 200
    ca_AttachmentCullingRation = 500
    ca_lod_ratio = 12
    v_vehicle_quality = 4

    gpu_particle_physics = 1
    g_battleDust_enable = 1
    g_enableInitialLoginScreen = 0
    g_postEffect.Global_User_Saturation = 1.50
    i_lighteffects = 1
    g_corpseMinDistance = 75
    g_corpseMinTime = 35
    g_corpseUnseenTime = 5
    g_radialBlur = 1
    g_breakage_particles_limit = 700
    g_nanoSuitEnableSuitShapeDeformation = 1
    g_no_breaking_by_objects = 0
    g_procedural_breaking = 1
    g_no_secondary_breaking = 0
    g_tree_cut_reuse_dist = 0

    r_Driver = dx11
    r_ShadersDX11 = 1

    r_UsePOM = 1
    r_UseMergedPosts = 3
    r_UseEdgeAA = 3
    r_PostMSAA = 1
    r_PostMSAAMode = 2
    r_PostMSAAEdgeFilterNV = 1 --nvidia aa
    r_PostProcessHUD3DCache = 0
    r_AnisoMin = 16
    r_AnisoMax = 16
    r_TexMinAnisotropy = 16
    r_TexMaxAnisotropy = 16
    r_TexturesStreaming = 0
    r_TexturesStreamPoolSize = 128
    r_TextureLodDistanceRatio = 0
    r_TexturesFilteringQuality = 0
    r_VegetationSpritesTexRes = 256
    r_DepthOfField = 2
    r_DepthOfFieldBokeh = 1
    r_DepthOfFieldBokehQuality = 1
    r_DepthOfFieldStencilPrepass = 1
    r_MotionBlur = 2
    r_MotionBlurMaxViewDist = 256
    r_MultiThreaded = 1
    r_UseParticlesHalfRes = 0
    r_UseParticlesGlow = 1
    r_Glow = 1
    r_GlowAnamorphicFlares = 1
    r_GeomInstancing = 1
    r_sunshafts = 1
    r_ColorGrading = 2
    r_ColorBits = 32
    r_Coronas = 1
    r_CoronaFade = 0.50
    r_DetailNumLayers = 2
    r_DetailDistance = 200
    r_Flares = 1
    r_DetailTextures = 1
    r_RainDistMultiplier = 2
    r_RainMaxViewDist_Deferred = 200
    r_RainMaxViewDist = 200
    r_ShowDynTexturesMaxCount = 48
    r_TexAtlasSize = 4096
    r_DynTexAtlasCloudsMaxSize = 128
    r_DynTexAtlasSpritesMaxSize = 128
    r_DynTexMaxSize = 240
    r_EnvTexUpdateInterval = 0.001
    r_EnvCMResolution = 2
    r_EnvTexResolution = 3
    r_ImposterRatio = 1
    r_HDRRendering = 2
    r_SSAO = 3
    r_SSAOQuality = 3
    r_SSAODownscale = 0
    r_ShadersRemoteCompiler = 0
    r_ShadersUseInstanceLookUpTable = 1
    r_WaterReflectionsMinVisiblePixelsUpdate = 0.010
    r_WaterUpdateDistance = 0.0
    r_WaterUpdateFactor = 0.0
    r_WaterReflectionsMinVisUpdateFactorMul = 20
    r_WaterReflectionsMinVisUpdateDistanceMul = 15
    r_WaterCausticsDistance = 140
    r_WaterCaustics = 1
    r_WaterGodRays = 1
    r_WaterReflections = 1
    r_WaterReflectionsQuality = 4
    r_Beams = 1
    r_BeamsDistFactor = 0.01
    r_BeamsMaxSlices = 300
    r_BeamsSoftClip = 0
    d3d9_TextureFilter = trilinear

    ses komutları:

    s_FormatType = 5
    s_FormatSampleRate = 96000
    s_MPEGDecoders = 64
    s_Obstruction = 0.5
    s_ObstructionAccuracy = 5
    s_ObstructionUpdate = 0.05
    s_SoundMoodsDSP = 1
    s_VariationLimiter = 1
    g_useHitSoundFeedback = 1
    s_ReverbType = 3


    herhangi bir beklenmedi ksorun çıkarsa PM atın yada burdan yardım isteyiniz.. hemen halledelim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi X-FI -- 6 Nisan 2011; 10:03:28 >




  • Saol X-FI. Bu arada beta nın 460 ı ne tür bir 460 bilmiyorum ama sanki 560ti performansında alet :p Isıları da maşallah.
  • Şu en son çıkan patch'i yükledikten sonra oyundayken elimde silahla ilerlerken silahın arkadan gelen bir siyah görüntüsü daha cıkıyor cok bulanık oldu neden böyle oldu anlıyamadım yaaa biri yardım edebilir mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: disorderpunk

    Saol X-FI. Bu arada beta nın 460 ı ne tür bir 460 bilmiyorum ama sanki 560ti performansında alet :p Isıları da maşallah.


    yok yahu biizm gigabytedan 950/4400 kullanıyor ama crysis 2de 850 işliyordu kart gördüm adam texture pack mod yaptı crysisten b,tek bunda iyi çalıştı diğer insanlarda kayıp texturler oluştu bende bulaşmadım zaten.

    adama diyroum inspectorden AA açmasın diye o illa açıyor fps 22 lere düşüyor fakat hakkını yememek lazım şu attığım cfg ile (v8) son nokta diyebilirm dx11 den önce test ettim bizzat single ve multide bal resmen




  • Asansörde 2 tane asker buldum acayip dansediyolardı gülmekten bayıldım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wildermess


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fenrod


    quote:

    Orijinalden alıntı: wildermess

    oyunu nasıl kaydedebiliyorum , kontrol noktasına ulaşamadığım için öldüğüm zaman hep baştan başlıyorum , direk kaydetme nasıl yapılıyor , en baştan başlamak zulum

    direk kaydetme yok...


    crysis 1'de vardı istediğin zaman save yapabiliyorduk ,

    malesef, doğru hatırlıyosam warhead'da da yoktu...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fenrod


    quote:

    Orijinalden alıntı: wildermess


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fenrod


    quote:

    Orijinalden alıntı: wildermess

    oyunu nasıl kaydedebiliyorum , kontrol noktasına ulaşamadığım için öldüğüm zaman hep baştan başlıyorum , direk kaydetme nasıl yapılıyor , en baştan başlamak zulum

    direk kaydetme yok...


    crysis 1'de vardı istediğin zaman save yapabiliyorduk ,

    malesef, doğru hatırlıyosam warhead'da da yoktu...


    warheadde istediğin zaman save vardı. crysis 2 de yok ve bence kötü bişey aslında. durduk yere ölünce ölmedne önceki oldupğumuz yere gelene kadar bazen çok zaman alabiliyor.




  • bir patch hiç bir işe yaramaz mı yaw? 2 saat oynadım 7 ayrı serverda 5 tane aimbot hilecisi denk geldi,üstelik kicklenme banlanma falanda olmadı.Bir daha 2-3 ay beklerim Crytek oyunu almak için ya da almam.
    Hileci oyundan çıkmasın/çıkarılamasın, biz çıkalım mecbur,birde server arayalım,ne ala ne ala.Oyla kicklenme koyun madem beceremiyorsunuz siz, biz hallederiz.
  • 
Sayfa: önceki 179180181182183
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.