6476098060 nolu müşterinizim. 08.02.2024 tarihinde gece saatlerinde internet bağlantım kesildi. Online işlemlerden arıza kaydı oluşturmak istedim. Bölgenizde sabah saat 6:00 a kadar çalışma var uyarısı gördüm. Ancak sabah da gelmeyince whatsapp hattı üstünden müşteri hizmetleri ile iletişime geçtim. Arıza kaydı oluşturdular. O tarihten bu yana üç defa arıza kaydı oluşturdum ve telekom ekipleri üç defa geldiği halde sorunu çözemediler. Üstelik son gelmelerinde arıza müşteri sorumluluk alanında şeklinde not düşmüşler ve bana firmanız bu yüzden 350 TL masraf yansıtacağına dair sms attı. Sırf bu sebeple gittim sıfır modem aldım ve iç hattı kontrol ettirdim. Sonuç olarak hiç bir değişiklik olmadı. Hala Sorun yaşıyorum. Hat değerleri çok kararsız. Hattın fiziksel değerleri sürekli değişiyor. Bağlantı hızım çok düşük ve sürekli değişken. Yaptığım hız testlerinde bazen 35 mbps ye ulaşıyor bazen de 1.2 mbps ye düşüyor. Video izlenmiyor çoğunlukla. Aldığım yeni modemi direkt dışarıdan gelen yağlı kabloya bağladım sonuç yine aynı. Az önce müşteri hizmetlerinizle tekrar iletişime geçtim bu seferde hat değerlerimin maksimum 20 mb i desteklediğini söylüyorlar. Tam dört yıldır burada 35mb vdsl hizmeti alıyorum ve hiç hız ya da bağlantı sorunu yaşamadım bu nasıl olur? Telekom arızalı santrallerini tamir etmek istemeyince abonelerinin portlarını vdsl'den adsl'e mi taşıyor haber vermeden. Müşteri hizmetleriniz ısrarla bana hat değeriniz 20 mb deyip duruyor. O zaman bana nasıl 35 mb vdsl hizmeti veriyorsunuz yıllardır diyorum cevabı yok. Hem sorun çözülmüyor hem de bana sorun sizden kaynaklı denip 350 tl yansıtılıyor. Whatapp hattı üstünden ulaştığımız temsilciler ChatGPT deki yapay zekadan daha mantıksız cevaplar veriyor. Çıldırmak üzereyim. Çözün şu sorunu artık. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetcevahir -- 21 Şubat 2024; 20:17:30 > |
Çözülemeyen Poyrazwifi Sorunları





-
-
Ben de poyraz net kullanıcısıyım hocam benzer sorunlar sürekli var hiç çözmeye falan uğraşmayın taahhüt falan yok zaten geçin başka firmaya bu tatz firmalardan en memnun kaldığım firma Netspeed olmuştu yok o pahalı derseniz merkür nette iyiydi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam benim anladığım kadarıyla sizin ya portunuzda sorun çıktı , ya sokaktan binaya gelen kabloda ezilme kırılma vs var yada saha dolabında sıkıntı var..Sizin yapacağınız en iyi şey tt yetkilileri geldiğinde yanlarında bulunup direkt bina girişindeki porttan hız testi vs gerekli denetlemeleri yaptırmak olacaktı.Portta istenilen değerler çıkmıyorsa zaten ihale otomatik olarak tt ekiplerine kalıyor.Onlarda saha dolabını ve size gelen kabloyu denetleyecektiler.Çoğu yerde tt çalışanları 5 para etmeyen adamlar oluyorlar (söz meclisten dışarı) Problemin kendilerinden olduklarını bildikleri halde başka iss de olduğunuz için sizle ne adam gibi ilgileniyorlar geldikleri zamanda suçu size atıp gidiyorlar.Eee memlekette denetleme , adalet diye birşey kalmadıki...Btk kanun koysa mesela deseki sorun altyapı sahibinden kaynaklı olduğu halde müşteride sorun varmış gibi yanıltıcı işlem yapılırsa müşterinin 6 aylık internetini ödemek zorunda kakacaksın diye.Bak nasıl tt işini adam gibi yapıyor.Eğer modeminizden ve bina girişindeki porttan modeme gelen kablodan vs eminseniz ihale tt ye kalıyor.Birdahaki sefere geldiklerinde diyinki daha önce 35 gelen hız 20 ye düştü diye özellikle başlarında durun yada anlayan birini onların başlarında bekletin.Hatalı işlem yapamazlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bu dediklerinizi yaptım. üç defa geldiler. Hatta direkten binaya kabloyu bile yenilediler. Santrallerindeki portların yarıdan fazlasının bozuk olduğunu ağzından kaçırdı telekom görevlisi ilk seferde.
-
Bizim buradaki santralde sorun olduğu müddetçe servis sağlayıcıyı değiştirmek işe yaramayacaktır diye düşünüyorum.
-
Problemin çözülsün istiyosan bi süreliğinede olsa TT ye geçmen gerek. TT ye geçiş yap sık dişini 3 ay tüm dertlerini çözsünler sonra tekrar taşırsın gerekirse.
-
Merhaba.
Hat değerleri günlük hatta anlık olarak değişkenlik gösterebilir. Yani bugün aldığınız 100Mbps hız yarın altyapı yada bina kaynaklı 20Mbps'e düşebilir. Yani 4 yıldır 35Mbps almanız bir gün sonra bu hızı almaya devam edeceğinizi maalesef garanti edemez. Türk Telekom ekipleri binanızda yaptığı testlerde binanızda alınabilecek maksimum hız değerinin 28Mbps olduğunu görmüşler. Yine aynı şekilde dairenize giden maksimum hız ise 21Mbps olarak gözüküyor. Fakat dairenize giden kabloda ayrıca kayıp olduğundan buda stabil olmadığı gözüküyor. Tavsiyemiz bina ankastresinden dairenize giden kabloyu kontrol etmeniz yönündedir.
Son olarak açtığınız başlıkta çözemediğimiz bir sorun bulunmamaktadır. Sorun firmamız kaynaklı değil altyapıdan gelen hız ve bina ekipman kaynaklıdır
-
-
Merhaba.
Attığınız görsellerden kafamız karışmadı
Yine aynı bilgiyi tekrar etmiş olacağız ama belirttiğimiz üzere yaşadığınız sorun öncelikli olarak altyapıdan gelen hat kapasitesi. Aktif gelen hat kapasiteniz maksimum 28Mbps olarak gözüküyor. Daha önceden almış olduğunuz 75Mbps hız şuan için altyapınız için uygun gözükmemektedir. Bunun ile ilgili biz zaten altyapı sağlayıcı firmaya kayıt açtık. Ek olarak ayrıca bina ankastresinden dairenize giden kablo yada ekipman kaynaklıda bir kaybınız gözüküyor. Tüm bu bilgilerin ışığında hattınız en iyi performansta bile 28Mbps hızı geçemeyeceği görülüyor. Bundan dolayı tarifeniz 24Mbps tarifesine aktarılmış durumdadır
-
Alıntı
metni:Daha önceden almış olduğunuz 75Mbps hız şuan için altyapınız için uygun gözükmemektedir. Nasıl yani, ben anlamadım; altyapı dediğimiz şey kendi kendine geri gidebilen birşey mi?
Daha önce sorunsuz şekilde alınan hızlardaki hizmetin müşterinin müdahalesi ya da kontrolü dışındaki sözde çalışmalar sonrası düşmesi "altyapı desteklemiyor" şeklide mi değerlendiriliyor ve bunun için arıza bedeli müşteriye mi fatura edilliyor?
Ooo, tavsiye ttiğimiz diğer arkadaşlara da haber vereyim de altyapıları geri gitmeden operatörü değiştirek!
-
Bu kafada olanlara internet vermemek lazım
altyapi dediğiniz şey Türk Telekoma ait ve bu altyapıdan alınan degerler adamların da anlattığı gibi her an değişebilir. Bunun poyrazla hiç bir ilgisi yokki. Sokağında her yeni abone geldiğinde, kabloların her geçen günde yada her çalisma sonrasında bugün aldığın hız yarın iyiyede gidebilir kötüleşede bilir.
Birde operatör değişince bunların olmayacağını düşünmende apayrı komedi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hattın fiber değil galiba? eğer vdsl kullanıyorsan binanın girişindeki kutudan dairene yeni bir kabloyla rj-11 soketli kablo çekip dene bakalım 28mbit hızı alabilecek misin?
-
Son çare öyle yapacağız sanırım.
-
-
Parasını ödediği hizmetin karşılığını istemeyi garip ya da komik bulmak için nasıl bir kafaya sahip olmak gerek peki? Böyle senin gibi düşük profilli müşteri olacağıma ofline bir hayat yaşarım daha iyi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetcevahir -- 23 Şubat 2024; 0:59:54 > -
klâsik Türk Telekom çakallıkları işte, başka servis sağlayıcılara gitmeyin onu tercih edin diye milleti bezdiriyorlar, nedense telekoma geçince neredeyse bütün sıkıntılar geçmiş oluyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
iyide sen çözüm istemiyorsun ki adamlar sana çözüm sunuyor. sen "istemezük, yalan söylersünüzük" diye dönüş yapıyorsun. bakkaldan gidip çokomel alıyorsun bakkala bu çokomel neden 75 gram değilde 20 gram diye hesap soruyorsun adam da diyor ki çokomel üreticisi bu şekilde gönderiyor. ama yok ben bana söylenene değilde burnumun dikine giderim diyorsan daha çok offline kalırsın zaten
-
Hocam tt altyapısında tt hariç diğer tüm yan firmalarda çözüm çok zor olur. Yapmazlar. Yapsalar bile ücret talep ederler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
değerler çok kötü değil bu şekilde firmayla iletişime geçtiğinde tekrar kontrol sağlamalarını isteyebilirsin. zaten vdsl bağlantısında bende 100 mbit hız alırdım ama 90mbit felan gelirdi genelde sözleşmede belirtilen hıza ulaşmak imkansız. şuan fiber kullanıyorum 100mbit download 8mbit upload sözleşmede yazan bu ama anlık olarak yaptığım test sonuçları 123mbit download 51mbit upload sonuç aldım. fiber alt yapı mevcutsa hangi alt yapı varsa o firmanın alt yapısını kullanan issye geçmen gerek malesef. 22
-
Hocam telefon kutusundaki bağlantınızın bağlama kısmını yakın olarak fotografını çekebilir misiniz.
Benzer içerikler
- netgsm ev interneti
- net internet
- ont cihazı
- cayma bedeli hesaplama
- teknosanet nasıl
- 24 ay taahhütlü internet cayma bedeli
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X