|
Merhaba, ![]() ![]() Farkli adres ile farkli bir operatorden hizmet almaktaydim Turknete abone olurken yeni tasindigim adres ile kayit olurken eski hizmet numarami girdim. Bu sekilde kayut olusturdum Tasindigimda internet olmadigini farketip ariza kaydi olusturdum 29.09.2025 tarihinde. Bu tarihe kadar defalarca telekom saha ekibi aradi ve eski adresimde oldugunu teyit ettirerek ariza kaydi bildirimini olumsuz yanitladigini soyledi. Ekipten aldigim bilgiye gore nakil isleminin gerceklesmedigini ogrendigimde turknete bildirimde bulundum. Fakat hicbir degisen olmadi. Bugun 15.10.2025 tekrar aranildimki nasil bir samimiyet olusmussa siz düşünün, diyorki telefonu actim " siz hala nakil islemini yaptirmadiniz mi " defalarca konuyu aktardim telefonla olsun, sistemden bildirimde olsun. Ama hep gelen bildirim ayni, bakiyoruz ekibe iletiyoruz, isleme aldik oncelik veriyoruz .... vs vs vs.. Kim kime konuyu nasil aktariyor bi gözden gecirin. Saha ekibine pink yok, internet yok gibi ariza kaydi düşüyormuş. Bu nasil sistem anlayamadim. Ben size ne soyluyorum sizden nasil geri bildirim geciyorsunuz, ekip bana ne soyluyor... ![]() ![]() < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler




Hızlı






