Şimdi Ara

Corsair RMA Açmak, Ürün Değişimi, Detaylı Bilgiler, RESİMLİ ANLATIM ! (29. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Candance , Candance Daha Az
2 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 6 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü2 Mobil
5 sn
579
Cevap
50
Favori
39.349
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 ay
  • Cevaplayan Üyeler 183
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 106
  • Ortalama Mesaj Aralığı 4 gün 11 saat 12 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 78
  • Favoriye Eklediklerim 50
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • MühendisMurat (106 mesaj) TulparHAN (16 mesaj) Fliusit (14 mesaj) sething (13 mesaj) ScriptKidie (13 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (320 mesaj) Mobil (105 mesaj) Tablet (3 mesaj) Mini (4 mesaj) Uygulama (19 mesaj) (1 mesaj)
  • @
51 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • selamlar, bozuk olan h115i'm için corsair support ile anlaştık ama yurtdışından buraya gelirken gümrüğe takılırsa ne yapacaz ve hangi şirketle göndermemiz en güvenilir ve ucuz olur. bilginiz var mı? eski mesajlarda ptt kullanmayı önermişsiniz fakat h115i büyük ve ağır olduğu için çok para istiyorlar daha ucu bir önerisi olan var mı? teşkkürler
  • beyler amazondan corsair ironclaw mouse aldım tekerlek bozuldu bunu rma ile corsaire göndersem ilgilenirler mi garanti sorgulama varmı corsairle iletişime geçerim gönderen varmı yakın zamanda nasıl enrdne yolladı
  • 5 yıl önce Amazon'dan aldığım RAM'lerimin RMA ile değişimi onaylandı fakat TURPEX/PTT Kargo Elektronik ürün Gümrükten geri döner diyerek almadı, DHL ise 720 Lira Kargo ücreti istedi. Corsair'e ilettim bakalım ne olacak.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ney69 -- 3 Ekim 2020; 11:9:42 >
  • Merhaba ikinci el ürün için RMA şartları nelerdir. İkinci el güç kaynağı almak istiyorum buna göre alacağım. Sanırım şirket üzerine fatura düzenlenmiş bu sorun olur mu? Fatura olmadan RMA açmak mümkün müdür?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mosquerto -- 25 Kasım 2020; 22:24:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mosquerto M kullanıcısına yanıt
    Rma talebi onaylanması için garanti dahilinde olup olmadığının anlaşılması için mutlaka faturaya ihtiyaç vardır hatta ürünün seri numarasını görmek için fotoğraf sahi isteyebilir ilgili kişi.
  • ney69 kullanıcısına yanıt
    Sorun yaşayanlar veya yaşamamak için turpex yerine “kayıtlı posta küçük paket” olarak göndermelidir.
  • Corsair k70 klavyeyi alalı 3 yıl civarı oldu amazon.com dan alındı. 2 numaralı sol üstteki tuş banzen çalışmıyor , tutukluk yapıyor. RMA talebi açayım mı garantisi 5 yıl mıdır bunun ?  

  • YENİ! Sandisk Marka Ürünlerde RMA Nasıl Açılır? Resimli Anlatım


    https://forum.donanimhaber.com/sandisk-marka-urunlerde-rma-nasil-acilir-resimli-anlatim--147563895




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 3 Şubat 2021; 1:52:45 >
  • Arkadaşlar Corsair K70 klavyemde rgb problemi ve tuş soyulması vardı. Ticket açtım. dhl den bu gün kargom varmış mail geldi. Telefon ile aradım ağırlığın 1 kg olduğunu söylediler.


    Bana Corsair Tuş mu Klavye mi gönderdi anlamadım.

    Ticket de de bir şey yazmıyor

  • Arkadaşlar Corsair ticketime böyle bir cevap vermiş ne demek istemişler tecrübesi olan var mı ?

    Corsair K70 klavyem de RGB problemim var.


  • TulparHAN kullanıcısına yanıt

    Senin ürün stokta yokmuş, stoklara girmesi veya alternatif ürünler hakkında gelişmelere bakıyorlarmış.

  • MühendisMurat kullanıcısına yanıt

    ben de öyle düşündüm ama emin olamadım. Teşekkürler..

    Garantisi bitmişti Corsair Türkiye pandemi nedeni ile problem olmaz demişti. bakalım sonuç ne olacak merak ediyorum

  • Türkçe karakter klavye ile ilgili bu süreci tecrübe eden var mı? Bazı tuşlarda çift basma başladı 6 aylık ürün

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Daha önce kulaklık gönderen oldu mu ? Kargo ne kadar tutuyor en uygun kargo firması hangisi. birde rma etiketinde adreste ingilizce karakter olayından bazı harfler eksik sorun oluyor mu ?

  • Corsair h100 v2 soğutmam bozuldu stokta yok sana alttakini göndereceğiz demişler eyvallah dedim.

    Bakalım turpex kaç kayme geçirecek


  • Kasamda 6 tane SP120 RGB Pro, 2 tane SP140 RGB Pro fan var. Fanları düşük RPM'de kullanmama rağmen sistem tamamen boşta olsa bile ses çıkarıyor fanlar.

    Corsair ile mailleştim. Başta yağlasam vs. olur mu diye düşünüyordum, olur dediler. Sonradan araştırınca yağlamak için fanın içini açmam gerektiği (çok kolay bir işlem de değilmiş, kimisi fanı kırmış bunu yaparken) ve garantiyi bozacağını öğrendim.


    Garanti bozulacak, fanlar daha yeni diyince şu şekilde yazdılar:


    Hi xxxx,

    We're sorry to learn about your experience with our product. In that case, we can just look into sending you replacement fans under warranty - please provide the following information:

    - Confirmation of your full shipping address and telephone number.

    Ben de istedikleri bilgileri 15 dk falan önce uygun şekilde yolladım. Daha önce 4000D Airflow kasanın ufacık ve gereksiz bir parçasını ücretsiz yollamışlardı yurtdışından, vergi ve kargoyu da ödediler. (PSU shroud cover diye geçiyor, bu olayı sonradan durdurdular.)


    Bana kaç fan yollanır?

    Bu fanlar için kargo ücreti veya gümrük vergisi ödeyecek miyim?

    Veya bunları Corsair'e mi sormam daha mantıklı olur?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yunanistan'dan satın aldığım Elgato 4k60pro Capture Card ara ara yeşil ekran hatası veriyordu. TR'de garantisinin geçerli olup olmadığını corsair müşteri hizmetleri 'ne sordum, 1-2 hafta süren konuşmamızdan sonra, (burada ürünü neden yunanistan'dan aldığımı, fatura isminin neden farklı olduğunu vs öğrenmek istediler) bana gelen 3 mail ile ürünü dhl üzerinden kendilerine göndermemi istediler. adamlar öyle bir duruyorki malının arkasında agzım acık kaldı. 200 dolarlık ürün için belki 500 dolar masrafa girdiler. ürün değişir mi? onarılıp refurbished olup geri mi gelir billmiyorum ama corsair konusunda ciddi bir "fanboy" yarattı adamlar sırf bu hareketleri ile.

  • Arkadaşlarlar 5 senelik ürünü yollayacaktım, bana refurbished ürün yollayacaklarını söylediler ama şimdi böyle diyorlar. Sıfır ürün mü geliyor yani?


  • Bu yıl 2 tane 2. el bozuk ama garantisi devam eden ürün aldım. 2 tane oyuncu mousesi birini 250 diğerini 350 tl ye aldım. RMA ile 2 değişik isim olarak Değişim talep ettim. Öncelikle kargoyu karşılamak istmediler, bir yolu var ve onu uyguladım. Adamlar şu an biri 1500 diğeri 1200 tl olan sıfır yeni iki ürün yolladılar. Bakın ürün hollandaya 1 günde gitti. Yeni ürün 1 günde geldi. Sürast kargoda ürün 10 gün geziyor. Adamlar çağ atlamış resmen :)

    TEŞEKKÜRLER CORSAİR AİLESİ...

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.