Şimdi Ara

Corsair RMA Açmak, Ürün Değişimi, Detaylı Bilgiler, RESİMLİ ANLATIM ! (27. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
581
Cevap
50
Favori
40.818
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
51 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-EA6F8F78B

    Merhaba corsair rm750x yolladim kutusuz ve kablolari eksik bir sekilde.(benim hatam degil Amazon bana kutusuz ve eksik kablolu yollamiş) Hiçbir problem yaşamadim corsair yetkili si sorun degil dedi. Siz sadece dikkatli kutulayin yeter.. Faturaniz var ise sorun yok..
    Tamamdır, olması gereken bu, zaten garantiyi kutu sağlamıyor, kutu istemek aslında süper anlamsız...

    Düşünün 2 sene boyunca aldığınız her türlü ürünün kutusunu saklıyorsunuz

    Aynen konuştuğum vatandaş da siz dikkatli kutulayın ki kargoda bişey olmasın, garantiye öyle gönderelim dedi.

    Bakalım ne yapacaklar.
  • Aldığım QP Bilişim'e göndermiştim geçen hafta klavyeyi, onlar da Penta'ya iletmişler, Penta bugün RMA Değişime alındı diye servis bilgisini güncelledi.
    QP ile görüştüğümde "tamir olmuyor, büyük ihtimalle değiştirirler zaten ama yoğunlar, biraz zaman verin, incelesinler" dediler.

    Hafta sonuna kadar elimde olabilir mi bilemiyorum gerçi ama neyse artık, bu da güzel bir gelişme oldu, buradan da teşekkürler kendilerine...
  • Ormanci kullanıcısına yanıt
    Buradan aldıysanız zaten olması gereken olmuş, haklarımızı aramayı bilelim, kimse sürekli kutuyu elinde tutmak zorunda değil bunlar ilk 15-30 gün neyse iadelerde isteniyor sanırım garanti için olmak zorunda değil sonuçta tamir olacak olmuyorsa yenisini verecek, bozuk malı tekrar paketleyemeyeceğine göre :) ama gözüne yandığım kapitalizmi ne icatlar çıkarıyor başımıza.
  • MühendisMurat kullanıcısına yanıt
    Aynen, yukarıda arkadaşlar yazınca illa kutulu olacak vs diye... Ona istinaden söylemiştim. İlk ay gerekli sanıyorum sadece, sonrasında gerekli değil.
  • Merhabalar, 2 Yıl önce aldığım K95 platinum klavyemin ledlerinde sorun oluştu, Bazı tuşlar renkleri kafasına göre yakıyordu. Boğaziçi ilgilenmedi corsairle görüş dedi. Görüştük hard reset yaptık düzelmedi. Bu arada garantim geçen ay bitti. Yetkili diğer ekipmanlarımın da corsair olduğunu görünce iyi niyet olarak 1 kereye özel RMA ya gönderebilirsin dedi. Şimdi aklımdaki soru PTT ile yollarsam ne kadar kargo ücreti çıkar ? Daha önce bu durumu yaşamış arkadaşlar aydınlatırsa sevinirimCorsair RMA Açmak, Ürün Değişimi, Detaylı Bilgiler, RESİMLİ ANLATIM !




  • Valla yardımcı olabilecek varsa sevinirim. Corsair Void Pro RGB wireless kulaklığım arızalandı ses kısma-açma ve şarj soket yeri çalışmıyor.Garantisi olan bir üründü garantiye gönderdim.Boğaziçi bilgisayar kullanıcı hatası olarak geri göndermiş ürünü ve garantisi bugün bitti.Bu ürüne nasıl RMA oluşturabilirim ?
  • harun_n kullanıcısına yanıt
    Durumu güzel bir dille anlat, umarım yardımcı olurlar, bize bu ülkede bol bol sabır lazım bu saçma garanti servisleriyle, her şey kullanıcı hatası zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yenidhuyesi

    Ve mutlu son. Az önce elime H115i Pro ulaştı.
    Elin gavuru nede kullanici dostu degil mi...
    Sak bi sak daha...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _ReLaX_35_

    Merhabalar, 2 Yıl önce aldığım K95 platinum klavyemin ledlerinde sorun oluştu, Bazı tuşlar renkleri kafasına göre yakıyordu. Boğaziçi ilgilenmedi corsairle görüş dedi. Görüştük hard reset yaptık düzelmedi. Bu arada garantim geçen ay bitti. Yetkili diğer ekipmanlarımın da corsair olduğunu görünce iyi niyet olarak 1 kereye özel RMA ya gönderebilirsin dedi. Şimdi aklımdaki soru PTT ile yollarsam ne kadar kargo ücreti çıkar ? Daha önce bu durumu yaşamış arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim
    Klavyeyi gönderdiniz mi?




  • Amazondan klavye alsak rma ile Türkçe tuş takımı getirtebiliyor muyuz acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yurtdışına ssd yollayamıyorum. Ptt kayıt cihazı olduğu için bilgi sızdırma riski doğuracagından kabul etmedi.
  • AtiMX4 A kullanıcısına yanıt
    Benim 2 ay önce aldığım k95 platinum klavyeyi, tuşlarda rahatsız edici bir yay sesi yüzünden boğaziçi teknik servisine götürdüm. Adamlara göre bir sorun yoktu, ürünü bana geri verdiler. Corsair ile iletişime geçmiş olmama rağmen bana söyledikleri ''bizi ilgilendirmez karışamazlar'' tarzında saçma cümle ile ürünü geri aldım.

    Ertesi gün corsair sitesinden ticket açtım, sorunu aynı şekilde ilettim 2 saat sonra RMA onaylandı. İlk önce standart ptt kargo shipping kodu verdiler. Ben DHL express sitesinden ürünün gönderim ücretini onlara gönderdim 700 küsür lira tutuyordu. Aynı gün içinde bana DHL express karşı ödemeli kodu gönderdiler sağolsunlar. Ürün 1 günde hollanda'ya gitti, araya haftasonu girmese 2 günde geri göndereceklerdi.

    Herneyse adamlar gerçekten yardımcı oluyorlar, düzgün şekilde iletişime geçtikten sonra kargoyuda karşılıyorlar. Dhl ile gitti ve geri geldi. Sadece bizim ülke sınırına girdiğinde ürün gümrüğe takıldı. Onuda hallettiler ben sadece bekledim ekstra 3 gün sürdü gümrük işlemleri.

    Bir sıkıntınız var ise çekinmeden iletişime geçin, türkiye'de ki teknik servis ile zaman kaybetmeyin. 10 gün boşuna ürünün iadesini bekledim boğaziçi teknik servisinde ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Snarrknir

    Benim 2 ay önce aldığım k95 platinum klavyeyi, tuşlarda rahatsız edici bir yay sesi yüzünden boğaziçi teknik servisine götürdüm. Adamlara göre bir sorun yoktu, ürünü bana geri verdiler. Corsair ile iletişime geçmiş olmama rağmen bana söyledikleri ''bizi ilgilendirmez karışamazlar'' tarzında saçma cümle ile ürünü geri aldım.

    Ertesi gün corsair sitesinden ticket açtım, sorunu aynı şekilde ilettim 2 saat sonra RMA onaylandı. İlk önce standart ptt kargo shipping kodu verdiler. Ben DHL express sitesinden ürünün gönderim ücretini onlara gönderdim 700 küsür lira tutuyordu. Aynı gün içinde bana DHL express karşı ödemeli kodu gönderdiler sağolsunlar. Ürün 1 günde hollanda'ya gitti, araya haftasonu girmese 2 günde geri göndereceklerdi.

    Herneyse adamlar gerçekten yardımcı oluyorlar, düzgün şekilde iletişime geçtikten sonra kargoyuda karşılıyorlar. Dhl ile gitti ve geri geldi. Sadece bizim ülke sınırına girdiğinde ürün gümrüğe takıldı. Onuda hallettiler ben sadece bekledim ekstra 3 gün sürdü gümrük işlemleri.

    Bir sıkıntınız var ise çekinmeden iletişime geçin, türkiye'de ki teknik servis ile zaman kaybetmeyin. 10 gün boşuna ürünün iadesini bekledim boğaziçi teknik servisinde ...
    Sevindim. Bende arkadaşımın 1 TBlik arızalı diskini Türkiye servisine gonderdim aradan 20 gün geçti disk gelmişti ama adamlar kurnazlık yapmış yeni değişimden 2TB olarak gönderilen diski kendilerine almış ellerinde bulunan başka disk ile içini açıp arizali disk ile değiştirmişler ve bize yine 1TB olarak gonderdiler. Diski calistirayim dedim çalışmadı. Wd yurtdışı ile iletişime geçtik RMA actilar 10 gün sonra 0 2TB disk gonderdiler. Yanı bu ülkede dürüst satıcı ve teknik servis kalmamis. Yerin dibine batsalar haklılar. Kurnazlik yapan Firmanın ismini öğrenmek isteyen varsa pm olarak yazabilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Amazondan Corsair Virtuoso SE RGB kulaklık aldım sıkıntısı yok şükür fakat Logitech'deki gibi ürün kaydetme durumu var mı Corsair'de? Yoksa seri numarasından vs arızalandığında yollayabiliyor muyuz?
  • Hocam benim de güç kaynağım bozulmuştu şimdi yenisini gönderdiler fakat gümrüğe takıldı ve 250 tl masraf çıktığını belirtmişler gönderilen mail'de. Siz nasıl halletiniz bu kısmı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bersgurs -- 11 Mart 2020; 19:16:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hapocod

    O kadar ayrıntılı yazmana gerek yoktu, ''çat pat'' İngilizcemiz vardır.
    Bu ne kadar mantıksız, amaçsız, düşünmeden yapılmış bir yorumdur yahu? sanki bir tek senin için açıklamış da konuyu açmış adam? Emeğine sağlık hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bersgurs kullanıcısına yanıt
    Ya artık ayıp ediyorlar bu nasıl fırsatçılıktır böyle? Garantiden gelen değişim ürünü satın alınmıyor, bunun durumu farklı hangi firma bunu söylüyorsa ara izah et, yokuşa sürerlerse şikayet edeceğini söyle.

    İlk sayfada linki koymuş olmam lazım orada yoksa amazon konumda vardır, gümrük bakanlığı olması lazım.

    Belgelerinde elinde olsun pdf olarak istenebilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _DP4SKZ_

    Bu ne kadar mantıksız, amaçsız, düşünmeden yapılmış bir yorumdur yahu? sanki bir tek senin için açıklamış da konuyu açmış adam? Emeğine sağlık hocam.

    Alıntıları Göster
    Ne sacmaliyorsun? Anlamiyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Amazon.com'dan Eylül 2019'da aldığım Corsair M65 Elite RGB White mouse'u, son 3 aydır sol tık sorunu yaşatması nedeniyle yurtdışına göndereceğim. Mouse için kargo ücreti alınır mı? Yakın dönemde küçük kutulu ürünler gönderen olduysa, deneyimlerini paylaşırsa memnun olurum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 30 Mart 2020; 17:33:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Castle Bravo kullanıcısına yanıt
    Kibrit kutusu bile göndersen kargo ücreti ödersin.
  • 
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.