Şimdi Ara

Corsair RMA Açmak, Ürün Değişimi, Detaylı Bilgiler, RESİMLİ ANLATIM ! (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
580
Cevap
50
Favori
40.821
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
51 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 4 11/03/2017 15:35:53 Gonderi yurt disina sevk edildi (Giden) The item was forwarded to the destination country (Otb) - - Turkey,

    Ptt takip sitesinde en son olarak bu yazıyor yurt dışına sevkedildi diye ancak daha sonrasını takip etmek için verdiğiniz siteye üste ptt takip numaramı alta 1311 XB yazıyorum çıkmıyor takip bilgisi? Ne yapmam gerekiyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tsc4hm3T

    4 11/03/2017 15:35:53 Gonderi yurt disina sevk edildi (Giden) The item was forwarded to the destination country (Otb) - - Turkey,

    Ptt takip sitesinde en son olarak bu yazıyor yurt dışına sevkedildi diye ancak daha sonrasını takip etmek için verdiğiniz siteye üste ptt takip numaramı alta 1311 XB yazıyorum çıkmıyor takip bilgisi? Ne yapmam gerekiyor?

    Ondan sonra takip edecek bir sistem yok, haftada bir sorarsınız Corsair'e ulaştı mı diye.
  • Yararli konu icin tesekkurler. Mikrofon plastigi neredeyse kopma derecesinde yirtilan Corsair Gaming VOID USB RGB Gaming Headset - Carbon icin ticket actim. Umarim geri donus saglarlar ve umarim olumlu olur :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MertOktay

    Yararli konu icin tesekkurler. Mikrofon plastigi neredeyse kopma derecesinde yirtilan Corsair Gaming VOID USB RGB Gaming Headset - Carbon icin ticket actim. Umarim geri donus saglarlar ve umarim olumlu olur :)

    Umarım istediğin olur, gelişmeleri buraya yazarsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 21 Mart 2017; 23:12:49 >
  • Kabul etmediler hocam, bariz bir sekilde kullandiklari materyalin zayifligindan olmasina ragmen kabul etmediler degisim talebimi. Ucretli tamir istedigimde de boyle bir hizmeti kulaklik icin vermediklerini soylediler. Cok garibime gitti acikcasi.
  • MertOktay M kullanıcısına yanıt
    Senin için üzüldüm dostum kötü olmuş.
  • MühendisMurat kullanıcısına yanıt
    selamlar Murat hocam

    ben bilgilerimi doldurdum fotoğraflarımı attım beklemedeyim
    prosedür değiştiği için sorma ihtiyacı duydum
    simdi bana verilen rma ile verilen adrese ptt ile gönderiyorum degilmi

    "Üstteki boşluğa PTT takip kodu, Alttaki boşluğa da posta kodu (zaten etikette yazıyor aynı yer olarak varsayıyorum) 1311 XB yazıyorsunuz. "

    yoksa eski yeni prof. yazan belgelerle işimiz var mı ?(corsair kargo ödedigi zaman bunlar gerekiyor diye anladım ama )

    vatan faturasınıda koymalımıyım kutu icine yoksa direk ramler ve kutusu ile su kabarcıklı posete koyup göndermek yeterli olur mu ?

    tesekkürler simdiden amazon konusu takipte
  • xxxcem kullanıcısına yanıt
    Üstte PTT ile ilgili yazdıkların doğru o 3-4 tane belge ile işiniz yok tek belge gönderiyorlar onunla parasını ödeyerek PTT ile yolluyorsunuz.

    Fatura konusunu Corsair'e Canlı Yardım bölümünden sorun veya RMA açmışınızdır oraya mesaj bırakın dönerler.
  • MühendisMurat kullanıcısına yanıt
    teşekkür ettim hocam kolay gelsin
  • Soğutucular için AM4 kiti isteyen oldu mu? Amazon konusunda bir arkadaş RMA açıp Türkiye'de ki distribütöre yönlendirildiğini söyledi onlar da yurt dışı ürün diye kabul etmemişler. Soğutuculara Türkiye'de kim bakıyor? Vektron'un sitesine göz attım Corsair soğutucuları göremedim.
  • MühendisMurat kullanıcısına yanıt
    hocam bir soru daha sorayım
    rma kodumu verdiler bugün yarın kargo verecegim
    attıkları pdf cıktı alacagım ama aklıma takılan vatan faturasını kutuya koymalımıyım bunu bizden istediler ilerde gene bisey olursa gene isteyecekler
    birde bizim ptt calısanlarının bunu anlayacagını sanmıyorum
    alıcı adrese:
    CORSAIR BV
    WORMERWEG 8
    ALMERE 1311XB
    THE NETHERLANDS
    PHONE:+1(888)222-4346 yazacagım.

    pdf cıktısınıda kutuya koyacagım degil mi
  • xxxcem kullanıcısına yanıt
    Fotokopisini çektir koy bence, ne olur ne olmaz.

    Anlarlar anlarlar zaten bilgisayardan çıkartacak, onlar seni yönlendirecek korkma.
  • Türkiye'den alınmış(2011'de) Corsair HX850 PSU için bana da RMA yolu gözüktü. Bakalım, doldurdum online formu beklemeye başladım. Yurtdışına gönder, bekle, getirt olayım bir türlü bitmedi. Tam ekran kartlarıyla sorunlarım çözüldü, rahatladım dedim, psu "yolcu yolunda gerek" dedi. Sistem yüke binince basıyor restartı. Daha önce de benzer sorun vardı ama onu çözmüştüm. Bu seferki bariz şekilde psu'dan zira 07.2011'den beri olmayan CW 2-3 gündür ortaya çıktı, beraberinde restart sorunu da... Vektron'u arayıp sordum, bizim malımız değil biz bakmayız dediler.
  • Firaristt F kullanıcısına yanıt
    Elektronik aletlerde şanssızlığı çekmişsin üstüne umarım kurtulursun bir an önce.
  • MühendisMurat kullanıcısına yanıt
    Alete de hak veriyorum, 5 tam yıl 6950 cfli sistemi besledi, degrade olması normal geliyor ama birden oldu.

    Edit: Dün akşam açtığım RMA talebi bugün onaylandı. Eve gidince kargo işini halledip bir an evvel şu sorun çözülsün istiyorum

    Kargo vs. olaylarını da yazayım, merak eden varsa, RMA'ya göndermek isteyen varsa fikir olsun.

    14'ünde cuma günü sabahtan PTT ile 4.8kg'lık koliyi 129.90TL'ye "Uçak" yolu ile takipli şekilde gönderdim. Dün, yani ayın 24'ünde Hollanda'ya girişi yapıldı ve gümrükten geçti. Bu sabah da dağıtıma çıktı ve öğlenden önce teslim edildi. 3-4 saat sonra da Corsair'in RMA sayfasındaki Ticket'ımda teslim alındığı bilgisi girildi ve Processing durumunda bekliyor şu anda.

    27 Nisan: Az evvel bir mail geldi, RMA Depot'a gönderdiğiniz ürün giriş yaptı diye. Yarın gönderimin yapılması bekleniyor ve hala Processing durumunda.

    28 Nisan 16:25: DHL ile göndermişler 8dk önce mail geldi.

    2 Mayıs :Bugün öğlen teslim edildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Firaristt -- 3 Mayıs 2017; 21:38:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • AM4 kit için RMA açtım. Türkiye'ye gönderim yapmıyorlar bizim burada ki servislerinden de haber yok. Masrafları makul olursa karşılayacağımı da belirttim nazik bir dille umarım hallederiz. Kitin bedeli sitelerinde 5 dolar belli bir süreyle soğutucu sahiplerine ücretsiz yolluyorlar ancak ülkemiz gönderilen ülkeler listesinde yok tabiki de.
  • RMA oluşturdukdan sonra göndermemiz için Corsair'in bize verdiği 1 sayfalık .pdf dosyasını kutunun içine mi koycaz yoksa dışına mı yapıştırcaz yoksa ptt çalışanına mı vereceğiz orayı anlayamadım?
  • No Way Out kullanıcısına yanıt
    Oraya gidince sizi yönlendirecekler.
  • Murat Bey, konu için çok teşekkür ederim. Sizin konunuz sayesinde corsair k70 lux klavyemi garantiye göndereceğim. Klavyede tuş kırılmıştı benden kırılan tuşun fotoğrafını istediler gönderdim ve onaylandı. Bana RMA'yı pdf olarak gönderdiler. Pazartesi günü ptt kargo ile göndermeyi düşünüyorum. Tahmini ücret ne kadar tutar bilginiz var mı ? Bide ticket kabul görmüş ürünlerde kesin ürün değişimi yapılıyor mu ?
  • Arkadaşlar 2013 de inventus dan aldıgım corsair 900d nin geçen hafta yan kapağı kırıldı. Bende inventus'a mail attım yardım ıstedım ne yapabılırız dıye sordum ama 1 hafta gecmesıne rağmen bana geri dönuş yapmadılar. 27 nisan corsaire ticket attım ve bugun 29 nisanda bana cevap geldi. Garantisi bitmesine rağmen 1 kereye mahsus istisna yapıp bana yardımcı olacaklarını söylediler.

    Adamlara helal olsun nasıl müşteriye önem verıyorlar, bizimkıler maile bıle bakıp cevap vermıyor adamlar garantısı bıtmış kasaya destek veriyorlar sırf müşteri memnunıyetı için.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 12 Angry Men -- 29 Nisan 2017; 13:35:7 >




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.