Şimdi Ara

CONTROL (27 Ağustos 2019) [PS4 ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
376
Cevap
7
Favori
25.158
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • CONTROL (27 Ağustos 2019) [PS4 ANA KONU]

    Yayıncı 505 Games ve geliştirici Remedy Entertainment doğaüstü üçüncü şahıs aksiyon oyunu Control'ün 27 Ağustos'ta PlayStation 4, Xbox One ve Epic Games Store üzerinden PC için çıkış yapacağını duyurdu.

    Oyunun tanıtım yazısı:

    Doğaüstü güçlerin eline geçmiş, sürekli değişen bir binada kaybolmaya hazır olun
    New York'ta bulunan gizemli bir şirket, farklı bir dünyadan gelen güçler tarafından işgal edilmiş. Şirketin yeni yöneticisi olarak bu sürekli değişen binanın kontrolünü yeniden elde etmek için savaşmaya hazırlanın.

    Remedy Entertainment'ın (Max Payne, Alan Wake) yapımını üstlendiği Control, derin ve tahmin edilemez bir dünyada savaşırken doğaüstü yetenekleri, değiştirilebilir ekipmanları ve yaptıklarınıza göre şekillenen ortamları ustalıkla bir arada kullanmanızı gerektiren doğaüstü bir üçüncü şahıs aksiyon/macera oyunu.

    Jesse Fadens'ın hikayesini su yüzüne çıkarın

    Yeni yönetici Jesse Fadens'ın, kurumsal rolünü kabullenmeye çalışırken yanıtların peşinde koştuğu kişisel macerasını merkezine alan hikayeyi keşfedin. Jesse'nin hikayesinin yanı sıra, Control'un yer aldığı dünyanın ve yolculuğunuz boyunca tanışacağınız dostların kendi hikayelerine de tanık olacaksınız.

    Yan görevler ve gizemlerle bu tahmin edilemez dünyada diğer Şirket ajanlarıyla çalışın ve gizemli şifreleri çözerek New York'ta yer alan bu devasa binada yapılan tuhaf deneylere ışık tutun.

    Duyuru fragmanını aşağıdaki oynatıcıdan izleyebilirsiniz.







    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-2C5CD639E -- 10 Mart 2020; 17:35:55 >







  • İş yoğunlundan anca bitirebildim, bazı yan görevler de duruyor hala ama yine de çok beğendim. Hatta bu kadar beğeneceğimi düşünmüyordum bile, benim için dahi sürpriz oldu. Oyunun bir kere sunumu müthiş, direk içine giriyorsunuz. Bunun altında hem şahane mekan tasarımları hem de karakter dizaynları yatıyor. Farklı boyutlar üzerine kurulu bir oyunda, o hissiyatı verebilmek için gerçekten işinin ehli olmak lazım, zira bu mekanlar basit kafaların ürünü olamaz hakikaten çok iyiydi. Bu duruma bir de karakterler de destek verince tadından yenmez olmuş. Jesse Faden bence hem görsel doygunluk hem de seslendirme anlamında unutulmayacak karakterlerden biri olmuş. Oynayan hanımefendi pek bir başarılı iş çıkarmış. Dış ses, iç ses arasındaki ton farkı bile direk buluyor sizi. Jesse, en az Max Payne kadar üst seviye karakterlerden biri oldu benim için.

    Oynanış olarak aslında müthiş ama övemiyorum, çünkü daha önce de belirtmiştim. Oyundaki tüm mekanikler PSI-Ops oyunu ile aynı, elbette oyunlar benzer mekanikleri kullanabilir eleştirim bu değil, fakat PSI neredeyse 15 yıllık bir oyun ve o dönem böyle bir şey yapılabiliyorsa, insan ister istemez geldiğimiz noktada çok daha uçuk, yaratıcı mekanikler bekliyor, en azından ben bekliyorum. Üstelik Remedy, bu konuda beklenti yaratacak nadir firmalardan da biri, Max Payne ve Alan Wake oynanış anlamında sunduğu farklı mekaniklerle zamanının ötesinde oyunlardı. Mesela Quantum Break'de de bunu yapamadılar, QB'de Singularity'deki yeteneklerin adeta kopyasını sunuyordu. Control'ün PSI'dan tek farkı etkileşime girilen obje sayısı ve deformasyon. 15 yıllık fark sadece bu kadarsa üzücü, o yüzden oynanış mekanikleri her ne kadar çok keyifli olsa da mevcut durumu olumlu olarak göremiyorum.

    Hikaye olarak da bence yine son derece kaliteli bir sci-fi örneği sergiliyor. From Software yapımlarını kenara koyuyorum, son yıllarda bu kadar merak ederek takip ettiğim ve takip etmekten de bu kadar keyif aldığım bir hikaye hatırlamıyorum. Tabii bazı detaylar etraftaki dosyaları okuyarak ya da kayıt cihazlarını dinleyerek elde ediliyor ama bence hikaye buna fazlasıyla değiyor. Çok kaliteli bir iş çıkmış ortaya, Same Lake yine döktürmüş.

    Sevdiğim oyunların hikayesini konusuna iliştirmekten keyif alıyorum, bunu da büyük bir keyifle yazdım. Merak edenler buyursun.


    Her şey 2002 yılında Jesse ve Dylan kardeşlerin ABD'nin Ordinary adlı kasabasındaki bir çöplükte Object of Power'lardan biri olan Slide Projector (slayt makinesi) bulması ile başlıyor. Bu makinenin her slaytı bir boyut açıyor, Slayt 36'daki boyut içerisinde de bu iki kardeş bir varlık ile tanışıyorlar, Jesse bu varlığa Polaris adını veriyor. Polaris'in fiziksel bir bedeni yok. Hedron adındaki bir kanal aracılığı dalgalar yayarak iletişim kuruyor. Bu yaşananlar Jesse ve Dylan için büyük bir olayın başlangıcı oluyor.

    Federal Bureau of Control (FBC), adında ABD hükümetine ait bir şirket var. FBC'nin amacı doğa üstü varlık ya da nesneleri araştırmak. Büronun merkezi de New York'daki Oldest House adındaki bir gökdelen. Binanın kökeni tam bilinmese de yüzlerce yıllık geçmişi olduğu belirtiliyor. FBC'nin asıl amacı ise Altered World Event (AWE) yani Değişkenlik Göstermiş Dünya Olayları denilen durumlar. Bu, alternatif boyutlardan gelen güçlerin alelade herhangi bir dünyevi nesneyi değiştirmesi olarak açıklanıyor, bu değişen nesne içinse Altered Item (Değişen Eşya) deniyor. DİP NOT: Oyunun, Alan Wake ile aynı evrende geçiyor oluşu da AWE ile alakalı, Alan'da bir Altered Item bularak Threshold (Farklı bir boyuta ait oda) açıyor ve boyut değiştiriyor. FBC, 1964 yılında yapmakta olduğu AWE araştırmasında Oldest House denilen binayı keşfediyor. Bu binanın içerisinde, bina ile bağ kurmuş Astral Plane olarak adlandırılan bir boyut mevcut. FBC bunu öğrendikten sonra binayı merkez yeri olarak belirliyor ve tüm çalışmalarını bu binada yürütmeye başlıyor. Ancak Astral Plane'de ters duran siyah bir piramit bulunuyor. The Board adındaki varlıklar piramidi kullanarak iletişim kuruyorlar ve FBC'yi kontrol ediyorlar. FBC'nin Direktör'ünü de The Board belirliyor. Oyunda karşımıza çıkan Direktör ise Zachariah Trench.

    Object of Power (OoP), bu eşyalar da tıpkı Altered Item gibi ama daha dengeli. Bu OoP'ler Astral Plane ile bağlantılı eşyalar, Slayt Makinesi, The Board ile iletişime kurulabilen Hotline telefonu, havada süzülebilmemizi sağlayan Benicoff Televizyonu, ateşli silah olarak kullanabildiğimiz servis silahı OoP'lerden bazıları. Servis silahının özelliği itaat edeceği kişiyi seçiyor olması, o kişi de FBC'nin Direktör'ü oluyor. Jesse oyunun başında servis silahını kullanmaya başlayarak herkes tarafından yeni Direktör olarak tanınmaya başlıyor. Oyundaki karakterlerden Frederick Langston Altered Item ve Object of Power arasındaki farkı şöyle açıklıyor. OoP, doğal akışında yağan bir yağmur gibi ama Altered Item ise bıçak yağmuru gibi, yani tamamen dengesiz.

    Ordinary Altered World Event (OAWE) yani Jesse ve Dylan'ın slayt makinesini bulduğu olaya verilen isim. Kardeşler slayt makinesini açtığında geri dönüşü olmayan bir yola girmişlerdi, orada kötü huylu bir varlığın etkisinde kalan kardeşleri Polaris kurtardı ve slayt makinesini kapattılar. Ancak bu yaşananlar Büro'nun AWE araştırmaları tarihindeki en büyük olay olarak kayıtlara geçerek dikkat çekti. OAWE yaşandıktan kısa bir süre sonra Büro harekete geçerek, hem slayt makinesini hem de Dylan'ı kaçırdı. Ancak Jesse, daha öncesinde tüm slaytları yakarak yok etmek istese de Büro, Slayt 36'yı kurtarmayı başardı.

    Slayt 36'yı elde ettikten sonra Büro, Dr. Casper Darling önderliğinde o boyutta çeşitli araştırmalar yapmaya başlıyor. Bu araştırmalar esnasında da Hedron ile karşılaşıyorlar. Dr. Casper, bir müddet sonra Hedron'a karşı fazla saplantılı bir hale geliyor ve onu araştırmak takıntıya dönüşüyor öyle ki kişisel hayatından vazgeçip, Büro'ya yerleşiyor ve tüm hayatı Hedron üzerine oluyor. Araştırmalar sonucunda Hedron'un iyi niyetli bir varlık olduğunu düşünüyorlar, zira Hedron, Hiss istilasının haberini veriyor. Dr. Casper bunun üzerinde Hedron'u kullanarak Hedron Resonance Amplifiers (HRA) denilen bir alet yaparak bunun Büro ajanlarına dağıtmaya başlıyor. (Çalışanların üzerine taktığı yuvarlak obje) sonrasında ise kendisini bir odaya kapatıyor.

    Dylan'ın ise Büro'ya getirilme sebebi OoP'leri kullanarak paranormal güçler konusundaki potansiyeliydi ve bu özelliği sayesinde gelecekteki Büro Direktörü olarak düşünülüyordu. Dr. Casper, başlangıçta kendi gözetiminde tutup onu Direktör olabilecek şekilde geliştirmek istese de, Dylan'ın mevcut güçleri kontrol edilemiyordu ve bir süre sonra da tamamen kontrolden çıkarak birkaç Büro ajanının ölümüne sebep oldu. Bunun üzerine Dylan, P6 adı verilen hücreye kapatıldı

    O günkü Direktör Zacharia Trench, Dr. Casper'ın Hedron'a olan takıntısından ötürü paranoyaklaştı. Dr. Casper, HRA'ları ajanlara dağıtmaya başlayınca Hedron'un tüm FBC'yi istila edeceği korkusuna kapıldı ve Hiss tarafından zihni ele geçirilen Trench, Slayt Makinesini tekrar açarak Hedron'u durduracağını düşünerek Hiss'i serbest bırakıyor ve Ekim 2019'da istila başlıyor. İstilanın geleceğini önceden bilen Polaris, 17 yıldır kardeşini arayan ve bu konuda vicdan azabı çeken Jesse'ye bir sinyal gönderiyor ve bu sinyal Jesse'yi Büro'ya yönlendiriyor.

    Hiss, aynı Polaris gibi fiziksel bir bedene sahip olmayan, boyutlar arası dalganma ile iletişim kuran bir varlık, fakar Polaris'in aksine kötü bir varlık. Jesse, Hiss'i kafanızın içinde sizi sürekli yiyip bitiren bir solucan olarak açıklıyor. Polaris gibi iletişim kurmak için Hedron tarzı bir kanala ihtiyaç duyup duymadığı bilinmiyor. Polaris, Hiss saldırılarından insanları koruyabiliyor, Dr. Casper'ın ajanlara dağıttığı HRA'ları giyenler de bu sayede bu saldıradan etkilenmediler. Hiss'in yaydığı boyutlar arası sinyalden etkilenen insanlar havada öylece süzülür ve süzülürken de Hiss'e ait sözleri durmadan tekrar ediyotlar (Bu sözler kopuk cümlelerden oluşan uzun bir paragraf, bazı şeyler oyunda gördüklerinizden ötürü anlam kazanıyor ama tamamen anlamak için iyice irdelemek gerekiyor. Paragrafın bir kısmı şu şekilde; "Sen zamana rağmen bir solucansın. Gökgürültüsü seni değiştirir. Beyaz inci ama sarı, kırmızı göz. Islak yüzeyde parmakları sürükle. Sen her zaman yeni olacaksın. Doğru olmak istiyorsun. Bizim kelimelerimizi neredeyse duyuyorsun ama unutuyorsun. Bu durum artık daha fazla gerçekleşiyor. Lekeleri bekliyoruz. Kelimeleri tekrarla. Yankılar senin evinde. Sesin ismi. Geriye hiçbir şey kalana dek inşaa ediyoruz. Yumurta çatlar ve gerçek senden çıkar. Sen evsin. Bize evi hatırlatıyorsun. Tüm saçlar yenmeli. Şarkı bitti şimdi alkış zamanı. Bu klişe zamanı öldürür, birinci ve ikinci ardından üçüncü ve dördüncü duvarı kır, katlar artık yok, düşüyorsun. Delirmek nasıl söylenir. Geldin ve deliğe girmene izin verdik. Kopyasın, kopyasın, kopyasın. Portakal kabuğu. Dinlenek istiyorsun, Rüya görmek istiyorsun. Gülmek istiyorsun. Acı vermek istiyorsun. Olmak istemiyorsun.") Hiss'in tam amacı bilinmiyor ama etkilediği insanlar tamamen kontrolden çıkarak, gerçeklik yasalarına aykırı bir halde değişim yaşıyorlar. Çoğu Jesse gibi özel doğa üstü güçler kullanabilir hale geliyor.

    Jesse, Büro'ya geldiğinde Zachariah Trench'in ölümü ile karşılaşır. Elde ettiği servis silahı ile kendisini bir anda yeni Direktör olarak bulur. The Board, Hotline üzerinden Jesse ile iletişim kurarak, Oldest House'daki Hiss istilasını durdurması ve kontrolü tekrar ele geçirmesi için görevlendirir. Jesse böylece hem istilaya karşı mücadele verirken hem de geçmiş 17 yılın soru işaretlerini gidermek için harekete geçer. Polaris, Hiss ile mücadele edebilemek için önce OoP'leri devreye sokması gerektiğini söyledi Jesse'ye ve o da çeşitli Büro ajanlarının yardımı ile birçok OoP elde ederek Hiss'e karşı üstülük kurmaya başladı. Ancak yardım ettiği ajanlardan Helen Marshall'dan kardeşi Dylan'ın Büro içerisinde olduğunu öğrenince onu bulmaya yöneldi. Dylan ise Hiss istilası başladığında Hiss'in etkisine kapıldı ama Dylan gücü sayesinde aklını yitirmedi, kontrol kendisindeydi. Fakat aynı Zachariah Trench gibi Dylan da Hiss'in iyi tarafta olduğunu sanarak Polaris'i düşman olarak görüyordu. Jesse, Helen'in isteklerinden birini yerine getirdikten sonra Dylan'ın kilitli tutulduğu P6 hücresinin yerini öğrendi, ama oraya gittiğinde Dylan çoktan kaçmıştı ama ilginç bir şekilde kendi isteği ile Büro ajanlarının yanına dönmüştü. Jesse, 17 yıllık aradan sonra kardeşi ile konuşmaya gittiğinde onun kendisinde olmadığını gördü. Aslında konuşan biri vardı ve Jesse'yi tanıyordu ama üçüncü şahıstan biri konuşuyordu ve alternatif boyut rüyalarından bahsediyordu. Hiss'in düşman olmadığını, Polaris'in etkisi altında olan Jesse'in Polaris'e ve hatta Büro'ya güvenmemesini söylüyordu. Ayrıca P7 hücrersine giderek bazı gerçekleri görmesini istedi. Bunun üzerine Jesse P7'ye giderek Dylan'ın dediği gibi ilginç bilgiler öğrendi. Büro, 17 yıl boyunca Jesse'yi izlemiş, fotoğraflamış, onun hakkında bilgileri kayıt altına almıştı. Jesse, Dylan olmazsa diye Büro'nun Direktör'lüğü için ikinci seçenek olarak düşünülmüştü. Dylan ise bu süreçte ortadan kaybolarak Astral Plane'e gitti. Orada The Board'u ele geçirmek isteyen Hiss, bunun için Dylan'ı kullanıyordu. Jesse'de Astral Plane'e gitmek için önce Slayt Makinesini bulması gerekiyordu ama makine Boyutsal Araştırma Merkezinde yer alıyordu ve oraya gidebilmek için de Astral Maze'den (Boyutsal Labirent) geçmesi gerekiyordu. FBC'nin gizemli ve yalnız olarak bilinen Ahti adında bir hizmetçisi vardı. Ahti, birçok konuda Jesse'ye yardım eden biri oldu ve labirenti geçmek için de yine o yardım etti. Kendisine ait bir kaset çaların labirentte yol gösterdiğini söyleyen Ahti, bu sayede Jesse'nin araştırma merkezine geçmesini sağladı. Jesse slayt makinesinin tutulduğu yere geldiğinde onu orada bulamadı ama başka bir şeyi buldu, Hedron. O esnada Hiss'in saldırısı altında olan Hedron'u kurtarmak için mücadeleye girişti, çünkü Hedron yok olursa Polaris'i de kaybedecekti. Hiss'in saldırılarını önlemesine rağmen Hedron'un yok olmasını engelleyemedi. Polaris ile bir daha iletişim kuramayacağını sanarak anlık olarak Hiss'in etkisi giren Jesse, kontrolünü kaybetti.

    Tam bu esnada Credits ekranı geliyor ve oyunun o şekilde bittiği sanılıyor ama ekrandaki yazılar bir süre sonra bozulmaya başlıyor ve Jesse, kendisini Büro içerisinde getir götür işlerini yapan bir çalışan olarak buluyor.

    Jesse, Büro içersindeki etrafındaki diğer çalışanların mektuplarını dağıtan, kahvelerini getiren, fotokopileri çeken bir çalışan olarak oradan oraya koşturmaya başlıyor. Tüm işlerini hallettikten sonra Direktör mektuplarını teslim etmek için Trench'in odasına gidiyor ve sonra kafasına sıkılırken buluyor kendisini ve tekrardan uyanıp, aynı işleri yapmaya başlıyor. Ancak her seferinde durumun farkına varan Jesse, o boyutta sıkışıp kaldığını ve Hiss tarafından kontrol edildiğini anlıyor. Bunu değiştirmek için de mektubu vermek için gittiği Trench'in odasında silahını alıyor Trench'i vurarak, Direktör koltuğuna oturuyor ve oyun boyunca Direktör olmadığını dile getiren Jesse bu defa yeni Direktör olarak kendisini benimsiyor. Aynı esnada Hotline üzerinden bir çağrı alarak Dr. Casper'ın odasına yönlendiriliyor, oradan da Motel'in içine.

    Motel, oyun boyunca yolumuzu bulmak için bazı ufak bulmacaların olduğu bir yer. Ancak işin aslı motel bir Place of Power yani Gücün Mekanlarından biri. Bu motel doğru güzergahı bulmayı sağlıyor. Jesse burada Polaris ile iletişim kurmak için artık Hedron'a ihtiyaç duymadığını, zira sanıldığı gibi Hedron'un bir kaynak olmadığı sadece araç olduğunu öğreniyor. Polaris için yeni sinyal kanalı Jesse'nin ta kendisi olmuştur artık yani Polaris ile bir bütün olmuş ve çok daha güçlü hale gelmişlerdir. Ancak Hedron öldüğünde Hiss, Jesse'yi etkilemeyi başarmıştı. Burada öğreniyoruz ki, Hiss, Trench'i uzun zaman önce etkisi altına alarak onu yıllar içerisinde değiştirmeye ve yönlendirme başlamış. Bunun sonucunda da iyice kontrol altına aldıkları Trench'in slayt makinesini tekrar açmasını sağlamışlar. Jesse'de Hiss'in etkisi altına girdiğinde slayt makinesinin girişini aynı Trench gibi buluyor ve slayt makinesini kapatmak için tekrar boyut değiştirerek Astral Plane'e geçiyor. Dylan'ı Piramidin altında dururken gören Jesse, ona ulaşmak için biraz mücadele veriyor ve en sonunda Dylan'ı kurtararak boyut kapısını kapatıyor. Ancak Dylan, kendisine gelemiyor ve komaya giriyor. Hiss'in ise hala Büro içerisinde aktif olduğu yerler bulunuyor ve Jesse yeni Direktör olarak kontrolü tamamen ele geçirmek için görevini yerine getirmeye devam ediyor. (Buradan sonrası yan görevler.)
    Oyunun grafikleri standart PlayStation'da bile müthiş gözüküyor. Animasyonlar çok akıcı olmuş. Bazı oyunlar vardır direk sizi içine çeker bırakmaz. Control de onlardan birisi olmuş.

    Bunların haricinde fiziklerin başarısı herkesin malumu, vuruş hissi de oldukça tok olmuş.

    Not:Fiziklerin ne kadar iyi olduğunu görmek isteyenler yangın tüpüne bir tane sıksınlar.

    Oyunun haritasi karisik degil, Emily Pope ile konustugumuz Board Room'un oldugu alanda bir asansör var(Sector Elevator) ve bu asansor ile gorevlerin bulundugu bolgelere gidiliyor.Bolgelerde ise tabelalar ile hangi gorevlerin gerektigi mekanlarin yonu tarif ediliyor.Gorev Central Executive de ise yine ayni alanda executive de ki alanlara acilan bir kapi(direk sag tarafta tabela olan) var hepsine oradan gidiliyor. Zorluk konusunda ise dümdüz sadece silah ile oynanmaya calisilirsa casual oyunculara zor gelecektir.Throw, shield ve en onemlisi evade kullanilmazsa oyun kisiyi zorlar. Denildigi kadar kotu bir oyun olduğunu düşünmüyorum sadece zorlanan kisiler oyuna camur atiyor.

    Ashtray maze icin bile oynanir bu oyun :)
    Kalite ilk sizin yorum yapmanızla düşmüştü zaten, bende hata ki böyle üslubu olan birine cevap vermişim. Yeni çıkmış oyun konusuna gelip, almayın kaka tütü vs demek çok mantıklı bir yorum olmuş. İndie'sinden tut Jrpg'sine kadar her türden oyun oynamış biri olarak sizden oyun bilinci veya tüketim kültürünü öğrenmeme gerek yok. Anladık bu oyun kötü vs almazsınız olur biter. Ama alanlara da saldırmanızın arkadasında ki sebebi de az çok anlayabiliyoruz. Tüketici kültürü, bilinç vs diye yorum kasmanız bittiyse sizi bloklayabilirim.
  • Remedy oyunlarının platformu Playstation olmalı. Bu tarz senaryo odaklı single oyunlar Xbox'da satmıyor. Boşu boşuna dükkanı kapatacaklar. Quantum Break fena degildi, gelsin bunu da oynarız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evo_4 E kullanıcısına yanıt
    Alan Wake tarzında karanlık gotik bir oyun yapsalar full aksiyon böyle ne güzel olur ya. Sam Lake abimize kaç kere yazdım mail hesabına umarım okuyordur. Ah Sony şu şirketi kendine alsa varya efsane oyunlar çıkartır Sony'in yerinde olacam Remedy'i komple satın alırım.
  • Remedy Yeni Oyununu E3'te Tanıtacak

    Max Payne, Alan Wake ve Quantum Break oyunlarının arkasındaki stüdyo Remedy Entertainment yeni oyununu E3 2018 etkinliğinde tanıtacak.

    Yayıncı 505 Games, kod adı “Project 7” olan Remedy Entertainment'ın yeni oyununun ilk defa E3'te gösterileceğini ve detaylarının paylaşılacağını doğruladı.

    Daha öncesinde detaylandırıldığı üzere, “Project 7” sinematik üçüncü şahıs aksiyon türünde ve ilginç bir hikaye ile birlikte Remedy'nin yaratmış olduğu yeni bir evrende uzun ömürlü bir deneyim sunacak ve derin oynanış mekaniklerine sahip olacak.

    “Project 7” 2019'da PlayStation 4, Xbox One ve PC için çıkacak.

    https://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Remedy_Yeni_Oyununu_E3te_Tanitacak-90815.htm




  • Takip.
  • Vandır

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oynanış videosu ;

  • Sam Lake & Hideo Kojima

    CONTROL (27 Ağustos 2019) [PS4 ANA KONU]
  • E3'te videoyu izlerken kesin Remedy oyunudur bu demiştim Quantum Break mekanikleri üzerine geliştirmişler belli ki. Adamlar Max Payne'den beri slow motion efekti olmayan oyun çıkarmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CONTROL (27 Ağustos 2019) [PS4 ANA KONU]
    CONTROL (27 Ağustos 2019) [PS4 ANA KONU]
    CONTROL (27 Ağustos 2019) [PS4 ANA KONU]
    CONTROL (27 Ağustos 2019) [PS4 ANA KONU]
    CONTROL (27 Ağustos 2019) [PS4 ANA KONU]
    CONTROL (27 Ağustos 2019) [PS4 ANA KONU]




  • E3 teki trailer i yeni izleyebildim. remedy nin quantum break oyununu beğenmiştim ben. ara sahneleri abartmasalar biraz daha akıcı olsa daha iyi olurdu tabi. Bu oyunda güç kullanımı ve yıkılabilirlik üzerine durmuşlar gibi duruyor. Beklenti içerisine az da olsa girdim trailer dan sonra. Son olarak da silaha bittim. Böyle nefes alır gibi bir açılıp bir kapanması çok güzel düşünülmüş.
  • xxbatmanxx kullanıcısına yanıt
    Fotoğraflar çok güzel hocam paylaştığınız için teşekkürler.

    Remedy firmasını severim oyunun başında çok sevdiğim Sam Lake var Quantum Break öyle aşırı sevmesem de yine de gideri olan bir oyundu kötü diyemem kesinlikle farklı tarzı vardı. Bu oyunda onun izinden gidiyor baş karakter kadın hoşuma gitti güzel oynanış aşırı zevkli görünüyor. Ama gönül isterdi ki Max Payne tarzında bir oyun veya Alan Wake 2 felan gelseydi.
  • Control gameplay - Early Prototype Vs E3 2018 Demo walkthrough (WIP)



  • Oyunun iyi olacağına şüphe yok ama umarım Quantum Break gibi teknik yönden sorunlu bir oyun olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evo_4

    Remedy oyunlarının platformu Playstation olmalı. Bu tarz senaryo odaklı single oyunlar Xbox'da satmıyor. Boşu boşuna dükkanı kapatacaklar. Quantum Break fena degildi, gelsin bunu da oynarız.
    Bu nasıl bir sığ düşünce.
  • Bu adamların oynanış tarzına bayılıyorum ya.

    Max Payne'den beri şu oynanış hep aynı stil hiç bozmuyorlar. Tabi Max Payne ayrı bir dünyadı onun yerini tutamazlar.

    Oyun tutucak mı tutmayacak mı hiç bir fikrim yok. Ben tabi her halükarda oynayacağım seviyorum bu firmayı. Keşke bu adamların elinden tutucak şirketler olsa da yüksek bütçeli oyun yapsalar Alan Wake 2 gelse daha çok ses yapar bakalım hayırlısı diyelim.

    2019'da çıkıcak en geç 4.çeyrek de gelir artık.
  • Merakla bekliyorum oyunu :)

    Prototip oyun ile ciddi bir fark var bu arada.
  • GameInformer Nisan Ayı Control ile geçecek. :)

    https://www.gameinformer.com/cover-reveal/2019/03/05/april-cover-revealed-control


    CONTROL (27 Ağustos 2019) [PS4 ANA KONU]



    Control Exclusive Coverage Trailer







  • Control - GeForce RTX Real-Time Ray Tracing Demo - GDC 2019



  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.