|
fakirlerin çocuk yapması zaten saçma ve bencilikken bir oda dahi veremeyecek kişiler niye çocuk yapar onu anlayamıyorum bir sürü tanıdığımdan duyuyorum çocukluğunda bir odaları bile yokmuş salonda orda burda ev kedisi gibi yatarlarmış benim şükür çok küçükte olsa bi odam vardı yahu eve kedi mi alıyorsunuz bir bireye kişisel alan bile veremiyorsanız niye dünyaya getirirsiniz niye be arkadaş niye |
|
_____________________________
Arkadaşlar gene uyarıyorum sakın çocuk filan yapmayın insanoğlunun ırkının bitmesini sonu ermesini stiyorum artık nedeni ise işsizlik arttı buda demek tir ki canlı bombalar çoğalacak acılar çoğalacak zaten kıtlık geliyor gelcek İ iyi görmüyorum o yüzden gelecek Nesrin acı çekmememesi için tüm erkek ler kısırlaştırılmalı biran önce zaten çocukda gereksiz bişey hiç de sevmem yok mama al yok bey haydi ordan sen kimsinde sana bez ALAYIM sana bez alacağıma gier Club da disko da tekila vodka Redbull içerim kızlar la daha iyi
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






