Şimdi Ara

Çizgi Elektroniği Beğenmiyordunuz Sms İnfocom'un Yaptığına Bakın(Lütfen Okuyun)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
447
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar şuana kadar 20-25 adet çizgi elektroniğe ürün göndermiştirim.Normalde firmadan aldığım asus anakartlar 2 yıl garantili olduğu halde 3. yılda bile benden bir kuruş almadan anakartlarımı onardılar.

    Sorunuma geçelim, Çizgi Elektronik Tarafını Anlatıyorum:

    Sistemim: Amd fx6300, Asus M5A78L-MLX3 ANAKART, 8 GB GSKILL RAM,HD6850 Ekran Kartı,Vento 450w Kasa.
    Bu bilgisayardan toplam 10 adet var.

    Bunların 2 tanesinde reset atma problemi var.Anakarta bağlı bütün malzemeleri (vga,cpu,ram,hdd,power) Hiç reset atmayan kasa ile değiştirdim yine reset attı sorun yüzde yüz anakarttan.Ben anakartı çizgi elektroniğe 2 defa gönderdim ikisindede sorun düzelmedi çizgi elektroniği aradığımda kasanızı gönderin dediler kasayı gönderdim.3 gün sonra anakartım değiştirildi ve sorunum giderildi.

    Ben kasaları acele ettirmiyordum çünkü kafemde işe yarıyor.Geldim 2. anakarta.Çizgiyi aradım yukarıdakileri anlattım sadece anakartı gönderin dediler gönderdim anakart geldi sorun düzelmemişti.Anakart bende 1 ay kaldı.Sonra anakartın servisi sms infocomm oldu.

    Şimdi sms infocomm tarafını anlatıyorum:

    Anakartımı sms infocomma gönderdim, geldiğinde sorun düzelmemişti aynen devam ediyordu.Ben müşteri hizmetlerini aradım sorunun düzelmediğini bunun gibi bir anakartım daha olduğunu çizgi elektronik benden kasayı istediğini ve sorunumu öyle görüp anakartımı değiştirdiğini söyledim.Beni 5 dakika beklettikten sonra.Tamam Ups kargoyla şu numaraya kasanızı gönderin dedi.

    Ben kasamı gönderdim.Fakat kasam iade olarak bana geldi müşteri hizmetlerini aradığımda.Size yanlış kargo numarası verilmiş.destek@asus.com a mail atın oradan gelen numaraya gönderdin dedi.Ben maili attım fakat gelen kod yine aynıydı.Müşteri hizmetlerini aradım 10 dakika bekledikten sonra tamam siz oraya gönderin tekrar kasayı dediler.Tekrar gönderdim.Tekrar iade olarak geri gelmiş.Daha sonra ups kargoya mail atıp kasayı yeniden istemişler kasa gitmiş yine iade olarak geri gelmiş.

    Tekrar aradım 20 dakika sürdü konuşmamız.

     Çizgi Elektroniği Beğenmiyordunuz Sms İnfocom'un Yaptığına Bakın(Lütfen Okuyun)

    Şimdi anakartı kasadan söküp sadece anakartı istiyorlar.Bir yanlışlık olmuş yanlış söylenmiş.O yüzden böyle bir problem yaşamışım.Sizce bunlar anakartın arızasını çözebilirlermi yoksa garantisi bitene kadar gidip gelirmi anakart.

    Ben çizgi elektroniğe dediğim gibi 20-25 tane ürün göndermişimdir telefon görüşmelerim en fazla 3-4 dakikadır.

    Bunlarda kargo hareketleri:
     Çizgi Elektroniği Beğenmiyordunuz Sms İnfocom'un Yaptığına Bakın(Lütfen Okuyun)







  • Sıvı teması tespit edildiğini söyleyerek garanti dışı bırakan bir servisten(sms infocoom) ne hayır gelir ?
  • Benim anlamadığım çizgi elektronik gibi bir firmanın memnun edemediği insanları kimler memnun edecek?!

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asus gibi bir fimaya böyle saçma sapan iş yapan firmalar yakışmıyor, Asus TR ile görüşüp hatta yurt dışı ofislerine de bu sorunu yazıp iletin, umarım kısa zaman da sorun çözülür.
  • Ben uslubu cok şık bulmadıgımı soylemek isterim.Cizgi'yi begenmiyordunuz digerinin yaptıgına bakın?Cizgi'yi bizim begenip begenmememizle mi degistirdiler?Oyle olsa TR de memnun olunabilecek bir Distributor,Servis bulmak kolay degil o zaman onları da degistirmeleri gerekirdi.
    Burada Ali'nin ya da Veli'nin begenmemesi ile mi servis degisti?Ayrıca tuketici korunmuyor bana gore 1500 TL lik anakart ya da 2500 TL lik VGA icin 2 yıl ya da 3 yıl Garanti bana gore cok az 5 yıl,7 yıl garanti olması lazım Extreme urunler icin, EVGA 10 yıla kadar uzatıyor ya da direkt veriyor.7 yıl kullanım omru belirleyip 2 yıl sonunda Teknolojik omrunu doldurmustur demek hic hos degil, ayrıca ABD de aynı Anakart icin icabında daha fazla aksesuar verilirken burada daha az verilmesi de mi sikayet edenlerin mi yuzunden oluyor.

    Niyazi Bey Elektronik Yuksek Muhendisi Saygım Buyuk ama her dedidigine de hemfikir degildim.Ben 500-1000TL para verip sistem saglıklı calıssın diye PSU alıyorsam daha ne yapabilirim?Verimliligini vs ben bilemem.Ayrıca hem OC yazıp hem de servislere kullanıcı hatası konusunda titiz olun,buldugunuz anda garanti dısı bırakın baskısı yapmak hic hos degil firmanın,distributorun,servisin,son kullanıcının hepsi iyiniyetli olması gerekir.İyi niyet olduktan sonra kimse magdur olmaz.

    Bu forumda herkes devam edin dese devam mı edilecekti?Ya da sikayet edenler oldu diye mi bırakıldı?Ayrıca aksaklıklar olabilir.Servis daha yeni degisti.Sizinle de ilgilenmeme gibi bir durum olmamıs.Ucretsiz kargo ile urununuzu almıslar.Kasa olayında proseduru bilmiyorum.Bu iyiniyete mi giriyor,boyle bir zorunlulukları var mı bilgim yok.Herseyin bası iyiniyettir.İyi niyet olduktan sonra Serviste olsun,Markada olsun,Son Kullanıcı da olsun sorunlar cozulur,magduriyet olmaz.Cizgi'de de sorun yasayan olmustur,memnun kalan da olmustur.SMS İnfocom dan da memnun kalan olacaktır,sikayetci olan olacaktır.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.