Şimdi Ara

Samsung S3 Mini Garanti Dışı Bırakılma THHH nin Kararı Olumsuz :(

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
1
Favori
921
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aralık 2013' te Samsung S3 Mini modelini aldım. Şubat ayına kadar ne batarya ile ne ekran nede tuş takımları ile ilgili bir sorun yoktu. İlk sorun bataryanın şişmesi ile başladı. Samsung bayiden sıfır orijinal bataryasını satın aldım. Mart ayında ise ekran ışıklarının kendi kendine yanması, joystick in çalışmaması ve açma kapama tuşu da kafasına göre bir çalışıyordu bir çalışmıyordu. Buraya kadar hadi her şey normal sonuçta elektronik bir ürün arıza verebilir. Ancak, bu telefonları alırken garantili olsun, bozulunca servisi gerekeni yapsın diye tonla para ödüyoruz.

    Sonuç olarak; 24 martta servise gönderilmesi için kargoya verdim. Telefon Diyarbakır da bulunan Başarı Elektronik Servisine ulaştı. Servis çalışanı beni 8 nisanda aradı ve telefonunuzun ekranının değişmesi ve buna bağlı olarak, joystick ve açma kapama tuşu tek bir parça olmasından dolayı 220 TL karşılığında değiştirileceğini söyledi.

    Garanti dışı bırakılmasının nedeni, telefonun kenarında bulunan 2 adet ezikten dolayı.

    Servis çalışanına "bu arızaların telefonun kenarında ki darbelerden olduğunu kanıtlayabilirmisiniz" sorusuna karşılık, yanıt alamadığım (bu hayır demek oluyor) gibi, aynı sözleri (bizim yapabileceğimiz bir şey yok) tekrarlayıp durdu. Kendilerini bu yüzden tüketici hakları hakem heyetine şikayet edeceğimi belirttim.

     Samsung S3 Mini Garanti Dışı Bırakılma THHH nin Kararı Olumsuz :(

     Samsung S3 Mini Garanti Dışı Bırakılma THHH nin Kararı Olumsuz :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FoxPark -- 8 Ocak 2016; 11:29:14 >







  • Resimler eklendi.
  • 17.04.2015 tarihi itibari ile tüketici hakem heyetine başvurumu yaptım. Bu arada daha önce bu tür vakaların süresi 3 ay içinde sonuç bulurken yeni yasa ve kanuna göre süreç 6 ay' a kadar uzayabiliyormuş. Bu ne kadar doğru açıkçası araştırmadığım için bilemiyorum.

    Gelişmeler oldukça konuya yazarım.
  • 05.05.2015 tarihinde Tüketici hakem heyeti tarafından sisteme girişi sağlanmış ve işleme alınmış. İlgili servisten savunma beklenmektedir bilgisini aldım. Tabi servis ne zaman bu talebe cevap verir bilmiyorum ama (en kötüsüne hazırladım kendimi) 5 ay kaldı.
  • Burada da benzer durum var.

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=106501885&p=1

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • TIMERIDER kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirme için teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • THHH' nin kararı olumsuz çıktı. Nedeni ise, bilirkişi raporunda sadece 2 cümle ile ifade etmiş." Kullanıcı hatası, darbeye maruz kalmış." Bilirkişi telefon ile ilgili detaylı inceleme yapmakla yükümlü değil mi? Meydana gelen arızalar plastikteki yani dış çerçevedeki darbeden kaynaklandığına dair ispat edilemedi. THHH' de 2 cümle ifade edilen karara göre hareket etmiş. Şimdi bu konuda nasıl bir yol izlemek lazım. İtiraz hakkım var ama sonraki süreç nedir bilmiyorum.
  • Bendede bu telefondan var kendi kendine facedeyken donuyo cikis yapiyo vs bi suru sacmaliklar yapiyo 18 ay once bu telefonu 600 tl ye almistim suanki degeri 150 tl bir bucuk senede 450 tl cope gitti yani süper birdaha samsung alirsam namert olayim iphone deb sasmican arkadad ne deger kaybediyo ne donuyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ben 792 tl para saydim bu telefona ve inanin cercevedeki iz olayi ariza verdikten sonra oluştu. Bende yemin ettim ne samsung ne sony ne htc varsa yoksa iphone. Alfabede kac tane harf varsa o kadar model telefon üretiyor lar. Yuh diyorum.

    Forumda bir tane samsung yetkilisi yok ve olsada zaten sasirdim. Cunku sorunlu telefon uretmekten baska bir ise yaramadiklari icin verecek cevaplari dahi yok.

    Bu durumdan dolayi o kadar canim sıkılmış ki anlatamam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FoxPark

    Hocam ben 792 tl para saydim bu telefona ve inanin cercevedeki iz olayi ariza verdikten sonra oluştu. Bende yemin ettim ne samsung ne sony ne htc varsa yoksa iphone. Alfabede kac tane harf varsa o kadar model telefon üretiyor lar. Yuh diyorum.

    Forumda bir tane samsung yetkilisi yok ve olsada zaten sasirdim. Cunku sorunlu telefon uretmekten baska bir ise yaramadiklari icin verecek cevaplari dahi yok.

    Bu durumdan dolayi o kadar canim sıkılmış ki anlatamam.


    Aynen hocam buda bize ders olsun 2 yil once s3 2000 tl sayanlar napsin suan 250 tl ediyo :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avente kullanıcısına yanıt
    Açıkçası artık bu markaları kullanmayacağım. 2 gün önce forumdan bir iphone 6s aldım. Alışması belki zor olacak ama bu gibi firmalar müşteri odaklı çalışıyor. Diğerlerine verdiğin paraya yazık. Çünkü 5 ay geçmeden bir üst modelini çıkartıyorlar yetmiyormuş gibi kırpılmış modelleride su yüzüne çıkıyor. Ne anladım ben senin çıkardığın amiral gemisi diye nitelendirdiğin telefondan. Bundan sonra samsung' u boykot ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FoxPark

    Açıkçası artık bu markaları kullanmayacağım. 2 gün önce forumdan bir iphone 6s aldım. Alışması belki zor olacak ama bu gibi firmalar müşteri odaklı çalışıyor. Diğerlerine verdiğin paraya yazık. Çünkü 5 ay geçmeden bir üst modelini çıkartıyorlar yetmiyormuş gibi kırpılmış modelleride su yüzüne çıkıyor. Ne anladım ben senin çıkardığın amiral gemisi diye nitelendirdiğin telefondan. Bundan sonra samsung' u boykot ediyorum.

    Aynen yemin ediyorum suan bedava s6 vercez deseler yok saolun derim almam iphone 6s yakinda alcam ins o zaman su s3 miniyi zevkine kırcam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avente kullanıcısına yanıt
    Benim şuan itiraz hakkım var ama itiraz edince bir üst mahkemeye taşınıyormuş oda tüketici mahkemesi. Allah göstermesin ben kaybedersem yine bu mahkeyemi bütün masraflar bana ait oluyormuş. Bu konuda tam emin değilim. Bu yüzden bilgisi olan arkadaşlarda bu konuda yazarlarsa ben dahil herkese faydası olacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FoxPark

    Benim şuan itiraz hakkım var ama itiraz edince bir üst mahkemeye taşınıyormuş oda tüketici mahkemesi. Allah göstermesin ben kaybedersem yine bu mahkeyemi bütün masraflar bana ait oluyormuş. Bu konuda tam emin değilim. Bu yüzden bilgisi olan arkadaşlarda bu konuda yazarlarsa ben dahil herkese faydası olacaktır.

    Hic bilmiyorum hocam da en iyisi bu samsungu birakip bidaha hic bulasmamak bu en buyuk ders olur onlara bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu samsungun allah belasini versin donup takilip sadece sinir bozmaya yariyo hergun baska bir ise yaradigi yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avente kullanıcısına yanıt
    Bizim gibi daha nice başı ağrıyan insan var. Bu kadar para veriyorsun ama rezil olan biz kullanıcılar. Almayın aldırmayın benim tavsiyem bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar siz sanıyor musunuz ki bu adamlar canı sıkıldı diye garanti dışı bırakıyor ? Cihaz ne marka-ne model olursa olsun isterse Apple olsun;belli bir darbeden sonra telefon direkt garanti dışı bırakılıyor.Ki resimlerden de gördüğüm kadarıyla cihaz haşat olmuş biraz,aldığınız ya da alacağınız 6s modelini de böyle haşat ettikten sonra bir servise sorabilirsiniz çok merak ediyorsanız :) Apple'ın müşteri memnuniyeti kavramı diğer markalardan biraz daha farklı;olay şu ki Apple level 1 onarım iznine sahip.Yani en fazla ekran değiştirebiliyorlar,onun dışında ne anakart,ne de kamera vs. hiç bir donanımı değiştirmeden eğer cihaz da uygunsa değişime gidiyor.Bu yüzden Apple hayranı bir çok insan var,fakat değişim olan cihazların bazılarının da onarılıp tekrar değişim ürünü diye getirdiklerini de biliyorsunuzdur umarım.

    Note 5 kullandım kısa süreliğine,yukarıdaki arkadaşın aksine ne kasma yaşadım ne başka bir şey.Çok nadir de olsa telefon 1-2 saniyeliğine donabiliyor,fakat bunu da o kadar abartmamak lazım.Telefonu yeniden başlatınca sıkıntı kalmıyor bu her telefonda oluşabilecek bir şey.

    Ek olarak siz telefonu alırken böyle değildi,daha sonra zamanla oluşan darbeler vs. kullanıcı hatasına giriyor zaten.
    Telefonun alt tarafındaki darbe garanti dışı bırakmaya tek başına yeterli.Durumunuz için üzgünüm fakat burada telefon darbe aldıktan sonra Samsung'a çamur atmak pek akıl karı gelmiyor bana.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: technique24

    Arkadaşlar siz sanıyor musunuz ki bu adamlar canı sıkıldı diye garanti dışı bırakıyor ? Cihaz ne marka-ne model olursa olsun isterse Apple olsun;belli bir darbeden sonra telefon direkt garanti dışı bırakılıyor.Ki resimlerden de gördüğüm kadarıyla cihaz haşat olmuş biraz,aldığınız ya da alacağınız 6s modelini de böyle haşat ettikten sonra bir servise sorabilirsiniz çok merak ediyorsanız :) Apple'ın müşteri memnuniyeti kavramı diğer markalardan biraz daha farklı;olay şu ki Apple level 1 onarım iznine sahip.Yani en fazla ekran değiştirebiliyorlar,onun dışında ne anakart,ne de kamera vs. hiç bir donanımı değiştirmeden eğer cihaz da uygunsa değişime gidiyor.Bu yüzden Apple hayranı bir çok insan var,fakat değişim olan cihazların bazılarının da onarılıp tekrar değişim ürünü diye getirdiklerini de biliyorsunuzdur umarım.

    Note 5 kullandım kısa süreliğine,yukarıdaki arkadaşın aksine ne kasma yaşadım ne başka bir şey.Çok nadir de olsa telefon 1-2 saniyeliğine donabiliyor,fakat bunu da o kadar abartmamak lazım.Telefonu yeniden başlatınca sıkıntı kalmıyor bu her telefonda oluşabilecek bir şey.

    Ek olarak siz telefonu alırken böyle değildi,daha sonra zamanla oluşan darbeler vs. kullanıcı hatasına giriyor zaten.
    Telefonun alt tarafındaki darbe garanti dışı bırakmaya tek başına yeterli.Durumunuz için üzgünüm fakat burada telefon darbe aldıktan sonra Samsung'a çamur atmak pek akıl karı gelmiyor bana.

    Yorumunuz için teşekkür ederim.

    Servis ile birebir muhatap olduğumdan dolayı yapılan diyaloglarda servisten mantıklı bir cevap alamadığım için mahkemeye taşıdım işi. Ayrıca telefon biraz haşat olmuş demişsiniz. Lakin ya siz hiç haşat telefon görmediniz yada bu duruma farklı bir pencereden bakıyorsunuz. Telefondaki darbe arızaların meydana gelmesinden sonra oluştu. Ayrıca belirttiğim arızaların oluşmasında o darbeden kaynaklandığını ispatlasınlar telefonu onlara hediye ederim.

    Ben ıphone seven biri değildim ama bu saatten sonra samsung ve servisinin bu tutumundan dolayı almam aldırmam. Çünkü servis yetkilisi ile görüştüğümde yukarıda yazdığım gibi bana bu darbeden olduğunu ispatlayabilirmisiniz sorusuna cevap veremediği gibi neye göre garanti dışı bıraktınız şeklinde sormama rağmen bir cevap verememiştir. Kendiniz benim yerime koyarak düşünün lütfen.

    Doğru ben telefonu alırken de arızalı değildi ama arızalandı. Google da yazabilirseniz samsung home tuşu arızası diye o zaman kullanıcıdan mı cihazın belirli bir kullanımdan sonramı arıza verdiğini anlarsınız.

    Siz sanıyor musunuz ki firmalar garantiyi babasının hayrına veriyor. Çünkü garanti için biz kullanıcılar bu tür cihazlara satınalırken garantisi için ek olarak (elektronik ürünler için konuşuyorum) 2 kat para veriyoruz. Ön ödemeli olarak düşünün.

    Bende bu durum için üzgünüm ama sizinde yazdığınız gibi apple level 1 onarım iznine sahip. Bu markalarda bu izne sahip olsunlar yada onlar kadar işlerini iyi yapsınlar bakın o zaman işler nasıl değişiyor.




  • Adamlar işini iyi yapmıyor ki,normal olması gereken bir şekilde yapıyor.Sonuçta onarım yok,değişim var.Samsung kadar uzun olmaması bi zahmet bırakında normal olsun hocam.
    Ek olarak telefonun kendi kendine bir yeri bozulsa bunu garanti içinde yapıyorlar fakat,dediğim gibi o darbeler yüzünden cihazı garanti dışı bırakıyorlar.Yani o darbeler olmasaydı sorununuzu halledeceklerdi.
    Samsung'u savunmak için söylemiyorum bu dediklerimi;tekrar olarak söylüyorum ne marka olursa olsun belli bir darbeden dolayı cihaz kesinlikle garanti dışı bırakılıyor,bunu Apple'da da yaşadım Samsung'da da.

    Garanti tabii ki babasının hayrına değil,cihazınız temiz ise ekran bile değiştiriyorlar ücretsiz.Teknik serviste biliyor o hataların o darbeden kaynaklı olmadığını,fakat bu kanun gibi bir şey.Eğer cihazda darbe varsa hiç beklemeden garanti dışına atılıyor.Her markada böyle dostum ister inan ister inanma,bu arada haşat olarak daha beterlerini de gördüm.Xperia Z3 düşürdüm ilk çıktığı zamanlar ekran ile kasa pert olmuştu,sizin cihazınızda o darbelerden dolayı garanti dışı kalacağı için haşat dedim,aslında pek bir problem yok telefonda.

    Bir de o darbelerin arızadan sonra olduğunu kanıtlayacak imkanınız pek olmadığı için olumlu sonuç alamamanız gayet normal.
    Tekrardan adınıza üzgünüm,fakat aynı şeyi Apple'da yapar Samsung'da yapar Sony'de yapar hocam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KRAK3NN -- 21 Ocak 2016; 14:19:01 >




  • Bi daha ömrüm boyunca samsung almicam etrafimdakilerede aldirmicam kardesim iphone iyiki bütün dunya liderleri kullaniyo samsung çingen isi benim telefonumda basta sorunsuz calisiyordu ama simdi kendi basina göre calisiyo mesela bazen kendi kendine sarz oluyo diyo facebook ta bile rahat gezemiyom ya donup duruyo lg ve iphone kullandim ama onlarda böyle bir rezillik yasamadim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.