Şimdi Ara

Civic RS vs 320i ed rolling (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
269
Cevap
5
Favori
21.472
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İplenmemekten Bıkan Adam

    Astra k 200 lükle merak ediyorum ben en çok :)

    net farkla tokatlar 3.20ied yi şüphen olmasın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    170 HP motorla 100-200 ve 0-200 arasında Civic'i geçme şansı yok. Ancak tork ve tork bandı nedeniyle 0-100 arasında önde olabilir. 184 Hp motorlu olsa bile CVT şanzımanlı Civic farkı kapatıp öne geçebiliyor.

    http://www.zeperfs.com/en/duel6717-6167.htm

    Verdiğiniz linkte 80-180 hızlanmaları arasında 4 saniye fark var. :) Nasıl Civic fark kapatıp öne geçecek. :D

    BMW'ci çakallık yapmış diyene kadar Honda'cı sürmeyi bilmiyor diyin. Adamlar 3 korna yapmış ve BMW 3 kornadan sonra gaza basmış. Ayrıca kornayı çalanda Honda sanırım, daha iyi reaksiyon vermesi beklenir. BMW biraz ivmeli gelmiş evet orasına katılıyorum. CVT şanzımanı iyi çözmek lazım roll için. Bana kalırsa iyi bir sürücüyü böyle ayıramaz BMW, ama sonuç olarak yine ayırır azda olsa.




  • cancan_burak kullanıcısına yanıt
    Onunla da olur aslında bu kafayla 320i ed'yi oyuncak arabamla geçtim der, daha havalı olur şaka bir yana madem aracınız yok bu kadar marka fanatikliğinin ya da BMW düşmanlığının alemi ne !!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Video da 3.20ied 1 tık önce hareket ediyor ama yine de roll boyunca yaklaştırmamış.. Manuel olsa Civic tam tersi senaryoyu gerçekleştirirdi veya en azından hb deki cvt daha verimli oldugu söyleniyor onla farlı cıkabilirdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    320i ed chipli olsa Civic hiç tutunamazdı. Bu konuda tereddütlük bir durum yok.
    Hala sağdan solda zperfs bilmem ne veri paylaşanlar var garip geliyor.
    Yürümüş geçmiş video koymuş adam. Olay BMW ile Civic geçmek değil 170hp ile ağırlığa rağmen 182hp karşısında önde olmak.
    Videoyu beğenmeyenler RS ile gitsinler denesinler. Hatta 320ied chipli, 320ied stok ve RS 3'ü ayrı ayrı denesin. Bu kadar basit bişey yahu.

    Her konuya gps ölçümü ekleyenler var diye giriyorsunuz.



    Birbirine yakın güçteki araçlar kapışken bir sürücünün yarım saniye önce gaza basması sonucu değiştirir. Bu halde rastgele yapılan yarışları araçların güçleri değil sürücünün yeteneği belirliyor. Bu videoda bmw sürücüsü ivmelenerek gelmiş ve gaza önce abanmış birde tam tersini düşünün Civic rs ivmeleneip gelsin kulakçıklardan vites düşürüp deviri 5000'e çıkarsın sonrada erken gaza basıp yarışa başlasın araya boy boy fark açar.



    Bu nedenledir ki gps verileri çok daha güvenilir sonuç verir ve sürücünün değil arabanın yeteneğini ölçer.



    Alın size iki farklı gps ölçümü.



    http://www.automobile-catalog.com/car/2013/1913075/bmw_320i_efficientdynamics_edition_steptronic.html



    http://www.zeperfs.com/en/fiche6667-honda-civic-1-5-i-vtec-turbo.htm



    Ben gps ile ölçülmüş bağımsız testlere bakarım gerisi hikaye.

    Cunku her konuda aynı seyi yapiyorsunuz.

    Farkli yerlerde farkli yok kosullarinda farkli kullanicilar tarafindan olculmus degerleri yan yana koyup ayni duruma yoruyorsunuz.



    Yok arkadan ivmelenmis gelmis vs bu nedir Allah askina. Sanki adam otobanda Civic geçtim bu da videosu diye paylaşmis. Iki arkadas bunlar arkadas! Denemeye cikmislar kim daha hizli diye. Korna falan yapiyorlar basiyorlar... Bildiğin yarış durumu var işte. Biri yarışıyor biri bakiyor degil ki!

    Yok cvt tepki gostermemis bilmem ne! Bizde tam olarak onu soyluyoruz iste Cvt ile bu motor olmamis.

    207'de limitor var yahu birak 320ied'yi 1.6tdi Golf 105'lik olan akip gider yanından uzunda. Olay gecmekse son gulen hep karsi taraf olacak iste.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bmw arkadan itişli olmasından dolayı bu büyük başarı. Gücü minimum kayıpla arka tekere iletiyor olmasına rağmen takdir edilmeli. Yalnız bu motor ile Bmw anlaşması bitti, o yüzden efsane motor olarak tarihe karıştı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ooo zengin doblosu alırım bi dal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • supremum kullanıcısına yanıt
    Arkadaş hayatında binmediği araçları internet üzerinden karşılaştırmayı çok sever ve tek kıstası beygirdir. Boşa kendinizi yormayın:)
  • Yıl 2017 hala cvt kullananlar var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Saçma konu hangisinin daha güçlü olduğu zaten yazıyor bmw sempazitanlığıma ne gerek var....



    hayat 0.100 değil bana kalırsa....



    iki araçta güzel ama rakip değiller....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BMW 0,5 saniye daha hızlı Honda 1000 kg hafif olmasına rağmen
    İki araba da güzel
    Allah sahibine bağışlasın
    Arabası olmayan bu sürü aile var ülkede

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • BMW aktarmasının honda balonunu patlatması kadar doğal bir şey yok arkadaşlar tartışmayın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LordOfTheDarknesss

    Aslında bu karşılaşmada Bmw'nin kazanması çok anormal değil, nedenlerine gelirsek;

    1) Civic önden 320 arkadan çekişli bir araç. Hızlanma sırasında ağırlık merkezi aracın arkasına doğru kayar bu da arkadan çekişli aracın yere güç ileten tekerlerinin daha iyi bir tutuş yakalamasına yardımcı olurken önden çekişli araçta bunun tam tersi bir etki yapar

    2) Cvt'nin performansı törpülediği gayet bilinen bir durum ZF ise 8 ileri olmasıyla hem performans hem de ekonomi isteğine yanıt verebilen başarılı bir şanzıman

    O çekiş olayı 100 kmde etkili olmaz 0 dan kalksalardı eyvallah ama 100 le patiye saracak kadar güçlü değil bu arabalar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Engin Cann

    BMW aktarmasının honda balonunu patlatması kadar doğal bir şey yok arkadaşlar tartışmayın

    8000 devir cevirse idi boyle olmazdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod


    quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    170 HP motorla 100-200 ve 0-200 arasında Civic'i geçme şansı yok. Ancak tork ve tork bandı nedeniyle 0-100 arasında önde olabilir. 184 Hp motorlu olsa bile CVT şanzımanlı Civic farkı kapatıp öne geçebiliyor.

    http://www.zeperfs.com/en/duel6717-6167.htm

    Verdiğiniz linkte 80-180 hızlanmaları arasında 4 saniye fark var. :) Nasıl Civic fark kapatıp öne geçecek. :D

    BMW'ci çakallık yapmış diyene kadar Honda'cı sürmeyi bilmiyor diyin. Adamlar 3 korna yapmış ve BMW 3 kornadan sonra gaza basmış. Ayrıca kornayı çalanda Honda sanırım, daha iyi reaksiyon vermesi beklenir. BMW biraz ivmeli gelmiş evet orasına katılıyorum. CVT şanzımanı iyi çözmek lazım roll için. Bana kalırsa iyi bir sürücüyü böyle ayıramaz BMW, ama sonuç olarak yine ayırır azda olsa.

    Zeperfs sitesinde karşılaştırma yapılan motor 2.0 184 hp yalnız. Bu nedenle bizim ülkede satılan 170 hp'lik motordan daha iyi hızlanma verileri veriyor. Diğer yazdıklarınıza ise kesinlikle katılıyorum. Civic kullanıcısının kulakçıklardan 2-3 vites aşağı düşürüp devir yükseltmesi gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 320ied C250'yi net geçmiş hem de 3 kere. Videolarla desteklenmiş, C250 sürücüsü de orada.

    Benim Volvo 180 hp idi, 320ied ondan da hızlıydı, 160 hp scirocco Volvomla başa baş gidiyordu. Ben de gaza gelip trol konu mu açayım şimdi? Bmw veya rocco yazılımlıydı yea mı diyeyim? Volvo'nun şanzımanı yavaştı. Bu yüzden 20 hp güçsüz aracı geçemiyordu.

    Burada da aktarmada ciddi fark yaratıyor BMW. Daha az beygire daha çok yürüyor ve bu işin uzmanı bu adamlar. Olay bundan ibaret. Sonucu anlamak istemeyen arkadaş neyin peşinde merak ediyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    320i ed chipli olsa Civic hiç tutunamazdı. Bu konuda tereddütlük bir durum yok.
    Hala sağdan solda zperfs bilmem ne veri paylaşanlar var garip geliyor.
    Yürümüş geçmiş video koymuş adam. Olay BMW ile Civic geçmek değil 170hp ile ağırlığa rağmen 182hp karşısında önde olmak.
    Videoyu beğenmeyenler RS ile gitsinler denesinler. Hatta 320ied chipli, 320ied stok ve RS 3'ü ayrı ayrı denesin. Bu kadar basit bişey yahu.

    Her konuya gps ölçümü ekleyenler var diye giriyorsunuz.



    Birbirine yakın güçteki araçlar kapışken bir sürücünün yarım saniye önce gaza basması sonucu değiştirir. Bu halde rastgele yapılan yarışları araçların güçleri değil sürücünün yeteneği belirliyor. Bu videoda bmw sürücüsü ivmelenerek gelmiş ve gaza önce abanmış birde tam tersini düşünün Civic rs ivmeleneip gelsin kulakçıklardan vites düşürüp deviri 5000'e çıkarsın sonrada erken gaza basıp yarışa başlasın araya boy boy fark açar.



    Bu nedenledir ki gps verileri çok daha güvenilir sonuç verir ve sürücünün değil arabanın yeteneğini ölçer.



    Alın size iki farklı gps ölçümü.



    http://www.automobile-catalog.com/car/2013/1913075/bmw_320i_efficientdynamics_edition_steptronic.html



    http://www.zeperfs.com/en/fiche6667-honda-civic-1-5-i-vtec-turbo.htm



    Ben gps ile ölçülmüş bağımsız testlere bakarım gerisi hikaye.

    Cunku her konuda aynı seyi yapiyorsunuz.

    Farkli yerlerde farkli yok kosullarinda farkli kullanicilar tarafindan olculmus degerleri yan yana koyup ayni duruma yoruyorsunuz.



    Yok arkadan ivmelenmis gelmis vs bu nedir Allah askina. Sanki adam otobanda Civic geçtim bu da videosu diye paylaşmis. Iki arkadas bunlar arkadas! Denemeye cikmislar kim daha hizli diye. Korna falan yapiyorlar basiyorlar... Bildiğin yarış durumu var işte. Biri yarışıyor biri bakiyor degil ki!

    Yok cvt tepki gostermemis bilmem ne! Bizde tam olarak onu soyluyoruz iste Cvt ile bu motor olmamis.

    207'de limitor var yahu birak 320ied'yi 1.6tdi Golf 105'lik olan akip gider yanından uzunda. Olay gecmekse son gulen hep karsi taraf olacak iste.

    Mesajımı tekrar okursanız bu tip karşılaşmalarda kimin kimi geçeceği konusunun şoför yeteneği ile olduğunu söylüyorum. Başka biriyle aynı anda nasıl gaza basabilirsiniz? Mutlaka biri önce biri sonra basacak bu belki 15 salise olacak belki 60 salise olacak ama illa ki arada fark olacak.



    Yarış zaten yarım saniye yani 50 salise farkla bitiyor. Böylesine kontrolsüz karşılaştırmalarla hangi aracın daha hızlı olduğu anlaşılamaz. Civic'de geçse 3.20i'de geçse c250'de geçse Astra Opc'de geçse ben bağımsız kuruluşların yaptığı gps testine bakarım. Çünkü orada plotaj ya da önce gaza bastın sonra gaza bastın olayı yok. Gaza hangi saniyede basarsan bas GPS verisi ile hangi aracın hangi performansı verdiği net olarak ölçülüyor.



    Rs'i ya da 3.20i'yi ben kullanayım gps verilerini tuttururum bir başkası kullansın altında kalabilir. Yeterince net anlatabiliyorumdur umarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • zf etkisi, keşke her araçta olsa
  • 1.4 tsi 150 likle rs denemesi yapılsa çok iyi olurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    320i ed chipli olsa Civic hiç tutunamazdı. Bu konuda tereddütlük bir durum yok.
    Hala sağdan solda zperfs bilmem ne veri paylaşanlar var garip geliyor.
    Yürümüş geçmiş video koymuş adam. Olay BMW ile Civic geçmek değil 170hp ile ağırlığa rağmen 182hp karşısında önde olmak.
    Videoyu beğenmeyenler RS ile gitsinler denesinler. Hatta 320ied chipli, 320ied stok ve RS 3'ü ayrı ayrı denesin. Bu kadar basit bişey yahu.

    Her konuya gps ölçümü ekleyenler var diye giriyorsunuz.



    Birbirine yakın güçteki araçlar kapışken bir sürücünün yarım saniye önce gaza basması sonucu değiştirir. Bu halde rastgele yapılan yarışları araçların güçleri değil sürücünün yeteneği belirliyor. Bu videoda bmw sürücüsü ivmelenerek gelmiş ve gaza önce abanmış birde tam tersini düşünün Civic rs ivmeleneip gelsin kulakçıklardan vites düşürüp deviri 5000'e çıkarsın sonrada erken gaza basıp yarışa başlasın araya boy boy fark açar.



    Bu nedenledir ki gps verileri çok daha güvenilir sonuç verir ve sürücünün değil arabanın yeteneğini ölçer.



    Alın size iki farklı gps ölçümü.


    http://www.automobile-catalog.com/car/2013/1913075/bmw_320i_efficientdynamics_edition_steptronic.html


    http://www.zeperfs.com/en/fiche6667-honda-civic-1-5-i-vtec-turbo.htm



    Ben gps ile ölçülmüş bağımsız testlere bakarım gerisi hikaye.

    Cunku her konuda aynı seyi yapiyorsunuz.

    Farkli yerlerde farkli yok kosullarinda farkli kullanicilar tarafindan olculmus degerleri yan yana koyup ayni duruma yoruyorsunuz.



    Yok arkadan ivmelenmis gelmis vs bu nedir Allah askina. Sanki adam otobanda Civic geçtim bu da videosu diye paylaşmis. Iki arkadas bunlar arkadas! Denemeye cikmislar kim daha hizli diye. Korna falan yapiyorlar basiyorlar... Bildiğin yarış durumu var işte. Biri yarışıyor biri bakiyor degil ki!

    Yok cvt tepki gostermemis bilmem ne! Bizde tam olarak onu soyluyoruz iste Cvt ile bu motor olmamis.

    207'de limitor var yahu birak 320ied'yi 1.6tdi Golf 105'lik olan akip gider yanından uzunda. Olay gecmekse son gulen hep karsi taraf olacak iste.

    Mesajımı tekrar okursanız bu tip karşılaşmalarda kimin kimi geçeceği konusunun şoför yeteneği ile olduğunu söylüyorum. Başka biriyle aynı anda nasıl gaza basabilirsiniz? Mutlaka biri önce biri sonra basacak bu belki 15 salise olacak belki 60 salise olacak ama illa ki arada fark olacak.



    Yarış zaten yarım saniye yani 50 salise farkla bitiyor. Böylesine kontrolsüz karşılaştırmalarla hangi aracın daha hızlı olduğu anlaşılamaz. Civic'de geçse 3.20i'de geçse c250'de geçse Astra Opc'de geçse ben bağımsız kuruluşların yaptığı gps testine bakarım. Çünkü orada plotaj ya da önce gaza bastın sonra gaza bastın olayı yok. Gaza hangi saniyede basarsan bas GPS verisi ile hangi aracın hangi performansı verdiği net olarak ölçülüyor.



    Rs'i ya da 3.20i'yi ben kullanayım gps verilerini tuttururum bir başkası kullansın altında kalabilir. Yeterince net anlatabiliyorumdur umarım.

    Bakın hala bağımsız kuruluş diyorsunuz. Zperfs farklı kullanıcılardan gelen box ölçümleri ile oluşturulmuş bir havuzdur. Biri A aracı ile 28C sıcakta %1 negatif eğimde basar diğeri B aracı 3C sıcaklıkta %1 pozitif eğimde basar. Biri deniz seviyesinde 30-40 rakımda basar diğeri 750 rakımlı yerde basar...
    Bu iki aracın verisini kıyaslayamazsınız.
    Valla araç yürümedi mi sürücüye falan kalmıyor iş. Ciğeri yeten yürüyüp gidiyor ister yarım sn önce bassın ister yarım sn geç bassın. RS ile yolda geçilince geçildiğimiz adamı durdurup internetten gps verisi mi göstericez?
    Bu işler anlık oluyor sonra herkes kendi yoluna devam ediyor zaten. CVT şanzımanla anlık spontane kapışmalara, ani güç ve hız gereksinimlerine tam karşılık veremiyor Honda. Zamanında aynı durumu 1.8 Ivtec Hondam ve Ishift şanzımanla yaşamıştım. Kendi kendine gazla kullan tadını çıkar zevkli araba ama söz konusu atiklik olunca yok! Kulakçıktan çek 3 vites düşür, kornadan 1.5 sn önce dip gaz yap vs...
    Bunlar işin diğer boyutu ve yoruyor adamı.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.