Şimdi Ara

Civic RS vs 320i ed rolling (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
270
Cevap
5
Favori
21.469
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şu Civic bir de 9ZF olacaktı ki off diyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuzluSoğan

    bmw'ciyim bmw 1 sn erken basıyor gibi. Niye 1 video var hazır bulmuşken 0'dan kalkma roll vs hepsini deneseydiniz.

    Denedik hepsinide video'ya çekemedik.
  • Hondayı savunan arkadaş yanlış hatırlamıyorsam aracının fabrika verilerinin altında yaktığını da iddia ediyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kadar fanatiklik başa bela.
  • Bu forumdakilerin Civic'e Ferrari muamelesi yapması beni bitiriyor. :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anthony Hopkins kullanıcısına yanıt
    sadece o olsa yine iyi. Civic de hız limitörü olmasının sebebinin type-r satışlarını baltalamamak olduğunu da iddia ediyordu. Yani hız limitörü olmasa civic varken type-r kimse almazmış. Yersen tabii.
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    Hocam bmw için kötü bir haber yok bence ortada biraz sizin abartınız o. Civic'in +12 hp fazlası ve daha da önemlisi yaklaşık 110 kilo gibi bir hafiflik artısı var. Baktığında bunlara rağmen gerisinde kalıyor. Burda bmw'nin gücü yere aktarmadaki yeteneği ve tabi ki zf şanzıman öne çıkıyor. Kaldı ki iki araba hem farklı segmentlerin arabası hemde farklı kesimlere hitap eden arabalar. Bence burda düşünmesi gereken Honda. Ara hızlanmalarını bilmiyorum fakat bakıldığında +20 hp fazlası olmasına yapmam 0-100 değeri 1.4 tsili Vag grubu araçlarla aynı. 1.4 150'lik tsilerle de sizin düşündüğünüz gibi aman aman bi fark olmaz 0-100 değeri 8 saniye ve DSG şanzıman hız konusunda çok daha iyi Civic'in şanzımanına göre.



    Dediğin gibi manuel şanzıman ile RS donanım çok daha iyi olur en azından insanlara seçenek sunulmalı bence.

    Honda'nın bu şanzımana artık bi el atması gerekiyor bence. İnceleme videolarında genelde standart Civic'e göre biraz daha iyi olduğu söyleniyor fakat bence yeterli seviyede değil. Şuan için premium segment dışında en iyi şanzıman benim görüşüm EAT6 şanzıman.



    Honda'nın CVT şanzımanı tamam sorunsuz şehir içinde ideal vs fakat performans istenildiği zaman işte orada arabanın önünde bi engelmiş gibi duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: helpgod

    sadece o olsa yine iyi. Civic de hız limitörü olmasının sebebinin type-r satışlarını baltalamamak olduğunu da iddia ediyordu. Yani hız limitörü olmasa civic varken type-r kimse almazmış. Yersen tabii.

    Yok artık daha neler. Gerçekte böyle bir açıklama yaptıysa honda zaten müşterilerini önemsemiyor demektir.
  • Bu da gercek rolling biraz motor sesi dinleyin



    https://youtu.be/bDuAsM0BxoY

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Keşke düzgün deneselermiş de biz de fikir sahibi olabilseymişiz.



    Böyle roll olmaz , honda sürücüsü olsam gaza basmazdım. Sonuçta bmw yine geçerdi belki ama bu video hiç olmamış. Kimse itimat etmez.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Tablo okumayı biliyorsanız iyice inceleyin 100 km altında hangi motor-şanzıman ikilisi önde 100 km üzerinde hangi motor-şanzıman ikilisi geride?

    http://www.zeperfs.com/en/duel6129-6717.htm

    http://www.zeperfs.com/en/duel6717-6167.htm

    http://www.zeperfs.com/en/duel6717-4198.htm




  • IsO6 kullanıcısına yanıt
    resmen konu kilit denmiş.
  • Kedi Uzanamadigi cigere Mundar dermiş hesabına gidiyor konu. Eski aracım Honda Civicti ve gerçekten aktarma olarak çok zayıf büyük ihtimalle sanzimandan dolayı bu kadar ara açılmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BMW ivmeli başlıyor buna rağmen Honda arayı açtırmıyor
  • Konuda hala sunun cevabini verebilen yok, honda fanboylari sizden cevap bekliyorum. 0-100'u 7.8 olan araca Honda neden 8.1 yazmis. Firmalarin arac degerlerini oldugundan iyi gosterdigi bilinen bir gercek, ama bunun aksini ilk defa goruyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zerathull -- 21 Haziran 2017; 15:8:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Videoyu defalarca izledim yanlış bir yorum yapmamak için evet Hondacıyım ama objektiflik herzaman bende esastır.
    Video ile eleştirilerim elbette olacak.

    1. si bu şekilde bir rolling olmaz biri önde biri arkada rolling başlamaz eğer aynı aynı bassaydınız civice emin olun yetişemezdiniz peki civic beni geçti diye düşünüp bunu yayınlarmıydınız ? Yada geçerliliği olurmuydu elbette hayır

    2. si şartları eşitlemek adına gaza dokunmuş civicin yanına yaklaşırken yarış başladıgı anda dipgaz yaptığınızdan geride olmanıza rağmen burun farkıyla öne geçiyor olmanız zaten adaletsizliği gözler önüne seriyor. Burun farkı önde olan civicin yanında o şekilde yürüyebiliyor ama arayı açamıyorsanız demekki kalkışınızda bir yanlışlık vardır.

    3. O güzel motor zaten cvt gibi bir şanzımanla katledilmiş Honda motorun belasını vermiş.

    Bütün bunları bir yana bıraktığımızı düşünelim adil şartlarda kafa kafaya düzgün bir kalkış yapıldığını ve civicin 1 sn önce gaza basarak cvt lag ı ortadan kaldırdıgını ve araçların aynı anda ivmelendiklerini göz önüne alırsak bmw burun farkı ile önde bitirirdi bu yarışı. Benim kanaatim bu yönde. Gel gelelim 240 binlik bmw ile 110 binlik civicin yanında bukadar küçük bir fark açıyorsan yanındaki civicin zf li veya manuel olduğunu düşünürsek bmw için durum içler acısı. Ama ne demişler 1 santim yada 1 milim kazanmak kazanmaktır.

    Video için teşekkürler daha adil bir video çekerseniz çok iyi olur merak ettiğim 2 araç şahsen. Ama bu video ile net bir görüşe sahip olamadım malesef




  • HondatugraL kullanıcısına yanıt
    Nasıl bir içler acısı bu anlamadım. Bmw 2012 yılında üretime başlamış, Civic'den daha ağır, arkadan itiş ve daha güçsüzken kimin durumu içler acısı ortada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HondatugraL kullanıcısına yanıt
    Uzun mesajinizin özeti bmw pahali oldugu icin boy boy fark acmak zorunda mi?

    2. Sorum civic rs den ucuz olup kalkis rolling vs gibi denemelerde ezen araclar var midir?



    Esitsizlikten bahsetmissiniz de bmw nin her tarafı dezavantaj.

    Civic rs e gore nispeten eski teknoloji neticede 2012 cikisli Motor.

    Agirlik fazlası

    Ton başına beygir dezavantaji

    Arkadan itis dezavantaji.



    Tum bunlarin Uzerine cvt dezavantaji demissiniz daha napsin bmw sahibi, cvt lag olmasın diye geriden mi baslasin?

    İstanbul kocaeli. Izmir antalya gibi bircok İlde rs ile yürüyecek arkadaslar var. Sizin varsa gönüllü arkadasiniz sizin çektiğiniz video yayinlansin burada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brskcr

    Konuda hala sunun cevabini verebilen yok, honda fanboylari sizden cevap bekliyorum. 0-100'u 7.8 olan araca Honda neden 8.1 yazmis. Firmalarin arac degerlerini oldugundan iyi gosterdigi bilinen bir gercek, ama bunun aksini ilk defa goruyorum.

    7.8 nerede yaziyor ki? Zeperfs diyorsaniz hic demeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • helpgod kullanıcısına yanıt
    Aynen Zeperfs
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.