Şimdi Ara

Civic RS vs 320i ed rolling (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
270
Cevap
5
Favori
21.468
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Ben bağımsız testlerdeki gps olcumlerine bakarim diyorsunuz ama f30 320ied c250 yi Tokatlıyor falan konusu aciyorsunuz. Madem gps verisi c250 lehine niye peşinden gidiyorsunuz niye acaba mi diyorsunuz birakin zihninizde c250 geciyor olarak kalsin tartisma yaratmayın gereksiz yere.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi helpgod -- 21 Haziran 2017; 0:56:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    320i ed chipli olsa Civic hiç tutunamazdı. Bu konuda tereddütlük bir durum yok.
    Hala sağdan solda zperfs bilmem ne veri paylaşanlar var garip geliyor.
    Yürümüş geçmiş video koymuş adam. Olay BMW ile Civic geçmek değil 170hp ile ağırlığa rağmen 182hp karşısında önde olmak.
    Videoyu beğenmeyenler RS ile gitsinler denesinler. Hatta 320ied chipli, 320ied stok ve RS 3'ü ayrı ayrı denesin. Bu kadar basit bişey yahu.

    Her konuya gps ölçümü ekleyenler var diye giriyorsunuz.



    Birbirine yakın güçteki araçlar kapışken bir sürücünün yarım saniye önce gaza basması sonucu değiştirir. Bu halde rastgele yapılan yarışları araçların güçleri değil sürücünün yeteneği belirliyor. Bu videoda bmw sürücüsü ivmelenerek gelmiş ve gaza önce abanmış birde tam tersini düşünün Civic rs ivmeleneip gelsin kulakçıklardan vites düşürüp deviri 5000'e çıkarsın sonrada erken gaza basıp yarışa başlasın araya boy boy fark açar.



    Bu nedenledir ki gps verileri çok daha güvenilir sonuç verir ve sürücünün değil arabanın yeteneğini ölçer.



    Alın size iki farklı gps ölçümü.


    http://www.automobile-catalog.com/car/2013/1913075/bmw_320i_efficientdynamics_edition_steptronic.html


    http://www.zeperfs.com/en/fiche6667-honda-civic-1-5-i-vtec-turbo.htm



    Ben gps ile ölçülmüş bağımsız testlere bakarım gerisi hikaye.

    Cunku her konuda aynı seyi yapiyorsunuz.

    Farkli yerlerde farkli yok kosullarinda farkli kullanicilar tarafindan olculmus degerleri yan yana koyup ayni duruma yoruyorsunuz.



    Yok arkadan ivmelenmis gelmis vs bu nedir Allah askina. Sanki adam otobanda Civic geçtim bu da videosu diye paylaşmis. Iki arkadas bunlar arkadas! Denemeye cikmislar kim daha hizli diye. Korna falan yapiyorlar basiyorlar... Bildiğin yarış durumu var işte. Biri yarışıyor biri bakiyor degil ki!

    Yok cvt tepki gostermemis bilmem ne! Bizde tam olarak onu soyluyoruz iste Cvt ile bu motor olmamis.

    207'de limitor var yahu birak 320ied'yi 1.6tdi Golf 105'lik olan akip gider yanından uzunda. Olay gecmekse son gulen hep karsi taraf olacak iste.

    Mesajımı tekrar okursanız bu tip karşılaşmalarda kimin kimi geçeceği konusunun şoför yeteneği ile olduğunu söylüyorum. Başka biriyle aynı anda nasıl gaza basabilirsiniz? Mutlaka biri önce biri sonra basacak bu belki 15 salise olacak belki 60 salise olacak ama illa ki arada fark olacak.



    Yarış zaten yarım saniye yani 50 salise farkla bitiyor. Böylesine kontrolsüz karşılaştırmalarla hangi aracın daha hızlı olduğu anlaşılamaz. Civic'de geçse 3.20i'de geçse c250'de geçse Astra Opc'de geçse ben bağımsız kuruluşların yaptığı gps testine bakarım. Çünkü orada plotaj ya da önce gaza bastın sonra gaza bastın olayı yok. Gaza hangi saniyede basarsan bas GPS verisi ile hangi aracın hangi performansı verdiği net olarak ölçülüyor.



    Rs'i ya da 3.20i'yi ben kullanayım gps verilerini tuttururum bir başkası kullansın altında kalabilir. Yeterince net anlatabiliyorumdur umarım.

    Bakın hala bağımsız kuruluş diyorsunuz. Zperfs farklı kullanıcılardan gelen box ölçümleri ile oluşturulmuş bir havuzdur. Biri A aracı ile 28C sıcakta %1 negatif eğimde basar diğeri B aracı 3C sıcaklıkta %1 pozitif eğimde basar. Biri deniz seviyesinde 30-40 rakımda basar diğeri 750 rakımlı yerde basar...
    Bu iki aracın verisini kıyaslayamazsınız.
    Valla araç yürümedi mi sürücüye falan kalmıyor iş. Ciğeri yeten yürüyüp gidiyor ister yarım sn önce bassın ister yarım sn geç bassın. RS ile yolda geçilince geçildiğimiz adamı durdurup internetten gps verisi mi göstericez?
    Bu işler anlık oluyor sonra herkes kendi yoluna devam ediyor zaten. CVT şanzımanla anlık spontane kapışmalara, ani güç ve hız gereksinimlerine tam karşılık veremiyor Honda. Zamanında aynı durumu 1.8 Ivtec Hondam ve Ishift şanzımanla yaşamıştım. Kendi kendine gazla kullan tadını çıkar zevkli araba ama söz konusu atiklik olunca yok! Kulakçıktan çek 3 vites düşür, kornadan 1.5 sn önce dip gaz yap vs...
    Bunlar işin diğer boyutu ve yoruyor adamı.

    Farklı farklı sitelerde hep birbirini destekleyen sonuçlar çıkmış bütün testlerde bmw'ler yokuş yukarı diğer markalarda yokuş aşağı mı test edilmiş?



    Yapmayın etmeyin trafiğe açık yolda elde telefonla video çekerek hiçbir aracın performansı ölçülmez. Tork-hp grafiğine göre iki araç farklı hızlarda birbirinden iyi olabilir.



    0-100 arası bmw 3.20 geçer ama 100 km sonrasında ise Civic geçer şimdi hangi araba diğerini geçmiş oluyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • zeperfsi falan birakin
    bana sunu anlatin:

    biri 182 hp biri 170 degil mi?

    nasil oluyor da bmw 0.5 saniye daha hizli 0-100 de?

    honda testeri iyi kalkamamis mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cseyfe -- 20 Haziran 2017; 23:38:25 >
  • Rs e haksızlık yapılmış...adil değil piste gidilsin..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cseyfe

    zeperfsi falan birakin
    bana sunu anlatin:

    biri 182 hp biri 170 degil mi?

    nasil oluyor da bmw 0.5 saniye daha hizli 0-100 de?

    honda testeri iyi kalkamamis mi?

    https://forum.donanimhaber.com/tork-beygirgucu-rpm-ve-hizlanma-uzerine-temel-bilgiler--38360434



    Max tork - tork bandı, beygir gücü ve devir ile hızlanma arasındaki ilişkiyi öğrenirsen böyle komik bir soru sormaz motorların tork bandına ve beygir gücüne bakıp hangi aracın hangi hızda daha başarılı sonuç vereceğini kestirebilirsin.



    Senden çok şey mi bekliyorum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ya Civic sürücüsü bilmiyor yada talimat öyle gelmiş Civic kendini atamıyor bariz. Sahsi görüşüm zaten 0-80 aralığı bmw çok rahat götürür ama 80den sonra aynı şeyler geçerli olmayacaktır

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    heh bravo
    simdi taslar yerine oturuyor mu?
    demek ki hersey beygir gucu, gps verisi, zeperfs degilmis di mi?

    bi de bunlarin yanina googlea aktarmanin onemi, sanziman nedir? zf nedir diye sorarsan tam super olcaksin :)
  • road35 R kullanıcısına yanıt
    ustakildan veya pensilvayadan talimat gelmis diyolla
    sorun surucu degil cvt
    once bi rs test et sonra yorum yap
    rs dipgazda 1 saniye dusunuyor ne yapicam ben simdi diye
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Hayır kestiremezsin. Cvt'nin zincirli ise zincir, kayışlı ise kayış sürtünme payını denkleme kattın mı? Asla dişliler gibi verimli olmaz yüksek hızda Cvt'ler, düşük hızlarda ve düşük ara hızlarda (50-100kmh, 80-120kmh gibi) verimli olurlar ancak bu verimi de kasnakların sabitleme süresi törpüler, geç cevap alırsın. Bu yüzden Cvt sakin kullanım şanzımanıdır zaten.

    Tekrar söylüyorum, BMW'nin şanzıman oranları hem çok yakın hemde geçişler çok iyi. Motor fabrika verisinin üzerinde güç üretiyor ve güç-tork bandı Honda'da olduğu gibi çok başarılı, arkadan itişli olmasına rağmen aktarma organları da baya başarılı. Zperf'de bir sürü hatalı veri ve alakasız sonuç var. Diğer konuda sen GPS ölçümü var derken sen kendin bir ölçüm falan yaptın zannettim, adamlar burada gazlamış denemişler, deneme tam nizami olmayabilir fakat sonuç gayet güzel tahmin edilebiliyor, istediğin yere yüzlerce mesaj yaz iddia et, Civic Rs 320i'yi geçemiyor bunu azıcık bu olaydan anlayan herkes görür.

    Bende daha önceden Civic Rs 320i'yi geçer diyordum, Civic'in 100kmh'ye 7.5sn'lerde çıktığı bir sürü deneme var hatta böyle birkaç tane de mesajım var ama gördük ki geçemiyormuş. Bişeyi iddia edip, hatalı olduğunu görüp de düzeltmek varken, böyle ısrarla tutunacak yer arayıp savunmaya uğraşmak dışarıdan hoş gözükmüyor haberin olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Honda fanatikleri basmış konuyu saçma sapan cahil cahil konuşuyolar.. bmw saplamış geçmiş işte neyin tatavası bu.. Hemde 170 hp ve bir ust segment olmasina ragmen.. Ayrica birinde RS tag i var digerinde Ied yani az yakiyo bu araba gibisinden performans olarak iddiasiz bi ibare.. Honda mühendislerinin oturup ağlaması lazım bence..

    İşte bu yorum tam olmuş. Adam hala zperf tork bandı diyip duruyor.



    Ölü taklidi yapın gider dicem ama gitmiyor da...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    1- CVT o kadar verimsiz ise formulada neden kullanıldı ve yasaklandı.

    2- Honda 1.5 turbonun tork bandı geniş olduğu için 130 km üzerinde her türlü yer.

    3- Gps verileri ortada duruyor. Benim söylediğim gibi olduğunu anlamak için aklınıza gelen yakın güçteki her araçla kıyaslayın. Diğer araçların gps sonucu doğru ama RS 1.5 turbonunki hatalı öyle mi? Buna işine gelmeyen sonucu inkar etmek denir.

    4- Cvt'nin sürtünmesi varda diğer şanzımanlar sürtünmesiz ortamda mı çalışıyor zannediyorsunuz? Bir sürü cvt türü var. Araştırın isterseniz.



    Cvt yavaş konum değiştiriyor dersiniz anlarım, yüksek hıza izin vermiyor dersiniz anlarım ama ortada gps ile ölçüm sonucu varken yok olmaz etmez demenin bir mantığı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya her seyi anladikta, Bmw 0-100 degerini daha iyi gostermeye calismis. Ama honda neden daha kotu gostermis:) 7.8 saniyede 100 e ulasam arabaya niye 8.1 yazmis? Pilotu mu kotuymus bu degeri alirken? Soyler misiniz hangi firma hizlanma degerini gercekten kotu gosterir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    o 34 hp farka ragmen neden sadece 4 salise 0-100 farki? tabi bir de 60 nm tork farkini unutma

    aracin sahibi ok diyor sen hala bla bla gps verisi falan filan

    yukaridaki mesajlari okursan herkesin ortak fikrini ogrenebilirsin

    sen itiraza devam :)

    dedigim gibi kap arabani gel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    1- CVT o kadar verimsiz ise formulada neden kullanıldı ve yasaklandı.

    2- Honda 1.5 turbonun tork bandı geniş olduğu için 130 km üzerinde her türlü yer.

    3- Gps verileri ortada duruyor. Benim söylediğim gibi olduğunu anlamak için aklınıza gelen yakın güçteki her araçla kıyaslayın. Diğer araçların gps sonucu doğru ama RS 1.5 turbonunki hatalı öyle mi? Buna işine gelmeyen sonucu inkar etmek denir.

    4- Cvt'nin sürtünmesi varda diğer şanzımanlar sürtünmesiz ortamda mı çalışıyor zannediyorsunuz? Bir sürü cvt türü var. Araştırın isterseniz.



    Cvt yavaş konum değiştiriyor dersiniz anlarım, yüksek hıza izin vermiyor dersiniz anlarım ama ortada gps ile ölçüm sonucu varken yok olmaz etmez demenin bir mantığı yok.

    Şu videoyu izleyip aradaki farkın geçtim kapanmayı sabit kalmayı sürekli artmasına rağmen gps verisi var, tork bandı var 130 üstü her türlü yer falan diyorunuz ya!
    Bunun ötesine laf söylenmez.




  • supremum kullanıcısına yanıt
    Başka kişilerde daha uygun koşullarda test eder nasıl olsa o zaman tekrar konuşuruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cseyfe kullanıcısına yanıt
    https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?fromMobile=yes&fromZero=yes&m=127126072

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öyle bir yorum atıyorsunuz ki görende sanar rs 10 sn sonra gaza basmış. BMW iyi tokatlamış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    3.20i c250'yi tokatlıyor konusu açtın yazdığınıza göre okumanız yazmanız var ama okuduğunuzu anlama yeteneğiniz yok buna iyice emin oldum.

    Bu konuyu siz acmadiniz mi? Herseyi inkar edip bunu da mi inkar ediyorsunuz. Konunun basligi tokatlamak falan di ama sanirim yönetici değiştirdi.

    https://forum.donanimhaber.com/bmw-3-20i-ile-mercedes-c250-i-gecmek--127092542#127092542

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: road35

    Ya Civic sürücüsü bilmiyor yada talimat öyle gelmiş Civic kendini atamıyor bariz. Sahsi görüşüm zaten 0-80 aralığı bmw çok rahat götürür ama 80den sonra aynı şeyler geçerli olmayacaktır

    Civic kendini atamıyorsa bmw sürücüsü avans mi versin? Civic konusunda cvt bu 182hp nin hakkini veremiyor yazinca topa tutulmuştuk, sonuc ortada herkes hak veriyor ki bu cvt gayet güzel oturup düşünüp öyle eyleme geçiyor. Ha şimdi honda fanlari başladı yok kulakcikla vites değişseydi yok efendim duz vites olsaydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Ferrari F2002 Formula 1 aracı da tek kavrama robotize otomatik kullanıyor, Fiat panda dualogic'de, bunlar aynı şanzımanlar mı? Formula'daki cvt ne alaka, bundaki cvt ne alaka?

    "Honda'nın tork bandı geniş olduğu için 130kmh üstünde her türlü yer"
    Komple hariçten gazel okuyorsun haberin olsun. İstediğin siteyi araştırıp, istediğin ve doğruluğuna %100 inandığın (Gps, vbox her neyse) sonucu bul getir. En ünlü otomobil magazin yayınları bile bir sürü pilotu araçlarına oturtuyor, aynı gün aynı koşullarda müşterek denemeler yapıp video ile yayınlıyorlar. Hiçbiri çıkıp da "Bak bunun tork bandı şu, bak bunun gücü bu, kg/hp oranı şu kadar, o zaman bu geçer boşuna denemeyelim" demiyorlar. Hatta bazen arkada kalan araba 1 mil çizgisini öndekinden daha hızlı geçiyor, hız/mesafe grafiği başka bişeydir, bunlar yolda birebir denemelerde belli olur, onlar da oturup deniyorlar bitiyor gidiyor. Bu kişiler de denemiş, herşeyi nizami yapsalar, Civicle 320i aynı anda ve hızda çıksa en fazla beraber giderler arabaların gidişinden ayan beyan ortada.

    Amacım üzerine gelmek değil herkesle beraber ama boşa konuşuyorsun.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.