Şimdi Ara

Civic RS vs 320i ed rolling

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
269
Cevap
5
Favori
21.472
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.

    320i ed ile rs'i denedik. Dost araçlarıdır herhangi bir yarış vs söz konusu değildir.

    -Civic
    1.5 L DOHC VTEC TURBO
    182 hp
    220 Nm
    CVT
    1388 kg
    0-100 8,1 sn

    -BMW 320i EffcientDynamics
    1598 cc PSA Blok
    170 hp
    250 Nm
    8zf45 tam otomatik.
    1495 Kg
    0-100 7.6 sn


    0-100 videosu çekemedik ama bmw rahat önde kapatıyor. 200+ da denemedik çünkü RS'in 207 de limitörü var. Bmw'de ise 238'de limitör.


    Civic yalnızca 80-120 de kafa kafaya gelebiliyor. Onun haricinde fark sürekli bmw lehine.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marmaratic -- 20 Haziran 2017; 17:34:43 >







  • 1- Bmw ivmeli olarak basliyor roll'a, momentumu alip rolla kalkmak, haha. Boyle roll mu olur.



    Tam bir çakallik, kurnazlik, ornegi. Bmw söförü bariz şekilde korkmuş.



    Civice de helal olsun, ivmeli ve hileli olarak roll'a baslayan bmwye arayi actirmamis.



    Daha da komik kismi bunu foruma koymuş.

    Aslinda videoda gorulen civicin ne kadar guclu oldugu.
    Marmaratic M kullanıcısına yanıt
    M Marmaratic demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: Marmaratic


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: Marmaratic


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: Marmaratic

    Civic geç basmıyorda şanzıman tırışka. Manuel şart bu araca. Birde ben 200+ merak ediyorum. Video işini beceremedik ama baya denedik sonuç hep aynı.

    Sahibinin bunu akıl edip yarım saniye öncesinden gazı köklemesi lazım. O zaman adil oluyor. Yüksek turbo lag'a sahip araçlarda da böyle yapılır. Öteki türlü arabaları değil, sadece şanzımanları kapıştırmış oluyorsun.

    Şanzıman arabaya ait değil zaten dimi.

    CVT vs ZF yapın o zaman konunun adını ?

    Konunun adı civic vs 320

    Haliyle motorda şanzımanda aracın içerisinde. Anlaması bu kadar zor değil. Eğer şanzımanları çıkaracaksak oldu olacak motoru da söküp sadece motorları karşılaştıralım.

    Kardeş, adamın cvt gecikmesi yüzünden öne çıktığın, hafifçe hızlı başladığın roll videosunda, sıfır fiyatı senin aracın neredeyse yarısı olan bir arabayı bir boy farkla geçtin diye mi seviniyorsun ?

    Bir haftadır yok şunu geçtim, yok bunu geçtim. Acın nedir hele bir anlat da bilsin forum ?

    BMW 320 ile Honda civic geçtim diye sevinecek hale sokmasın kimseyi Allah.

    Ah o civic yanlışlıkla manuel olsaydı veya cvt'de kullanan adam, şoför olsaydı da, roll öncesi sol ayak freniyle aracı tutup, gazla devri yükseltip brake boosting yapar gibi fırlasaydı(google'a sor öğrenirsin), bir de kazara geçseydi BMW 'yi. Ondan sonra açsaydın konusunu. Halini merak ediyorum.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Halleluja

    Roll esnasinda bir taraf atiliyor, daha sonra fark ayni kaliyorsa eger, arkadan gelen daha gucludur.

    Ne zaman ikisi de ayni anda atilir, aradaki farkin acilmasi incelenir karar verilir.



    Eger bir taraf roll esnasinda one atiliyorsa, sonra farki acamiyorsa, daha gucsuzdur, sofor cakallik yapmis erken gaza basmistir, ya da diger arac roll icin uygun devirde degildir. Eger guclu olduguna dair bir kanit aranacaksa farki acip acamadigina bakilir. Ki burada acamiyor. Civic gec yüklendigi halde farki tutmuş.

    Anlaması zor. Verdiği paranın acısını atmaya çalışıyor muhtemelen.
    Civic gaza biraz geç basıyor videoda. Araca bakarak anlayabilirsiniz. BMW de bir nebze hızlı geliyor arkadan, roll başlamadan önce. Ona rağmen BMW 320 ied gibi bir araca karşı tutunabiliyor olması bile başarıdır benim için. Manuel şanzımanı gelse kafa tutacak demek ki BMW 'ye. Honda için güzel, BMW için kötü bir haber bu.

    318i 'nin baz paketi bile 180 binden satılıyor. 320 ied'in fiyatı sitede olsa, güzel bir donanım paketiyle 2.5'a katlayabilir civic'in fiyatını.

    Ayrıca roll, müsait yolda yapılır. Siz sola geçtiğinizde civic daha yakın olsaydı, rüzgar tünelinden yararlanıp kafa tutabilirdi terkar. Yanıltıcı sonuç verir.

    Not: BMW 320 ied ile böyle yürüyen, 140-150 lik tsi'lara neler yapmaz
    Ben şunu anlayamıyorum; firmaların kendi istatistikleri var ve bmw 0-100 arası civic den üstün. Ayreten bmw 100 kg fazla. Şimdi honda bile kendi istatistilerinde bunu verirken kabullenmişken neden yetenek erken gaza basma vs gibi konuları tartışıyoruz?Sizlerin dediği gibi bu değerler yanlış olsa zaten Honda Bmw kendi aralarında davalıktı... İsterseniz yüzlerce video paylaşalım 0-100 arası bariz bmw nin.100-200 arası fabrika verilerini bilsem ona da gözü kapalı inanırım. Şimdi kimi diyebilir yakıt verileri markaların verdiklerinden hep farklı diye ama o da optimum değerlerdir.

    Bu durumlarda çok fazla fanatik olmamak lazım bence.

    Ama kalite biraz daha görecelidir. Honda ise yanından geçemez maalesef. Zaten iş tasarımda başlayıp bitiyor. Yeni kasa hondaları kim tasarladıysa rezalet arka görüntüsü balık ağz
    Civic RS vs 320i ed rollingı gibi.bknz ekteki resim...Japonların klasik zevksiz özenti olmanın bile yanına gelemediği tasarımlar maalesef. Eski accord kasa çok hoşuma giderdi. Şimdi iyicene berbat olmaya başladı.
    Bakın hala bağımsız kuruluş diyorsunuz. Zperfs farklı kullanıcılardan gelen box ölçümleri ile oluşturulmuş bir havuzdur. Biri A aracı ile 28C sıcakta %1 negatif eğimde basar diğeri B aracı 3C sıcaklıkta %1 pozitif eğimde basar. Biri deniz seviyesinde 30-40 rakımda basar diğeri 750 rakımlı yerde basar...
    Bu iki aracın verisini kıyaslayamazsınız.
    Valla araç yürümedi mi sürücüye falan kalmıyor iş. Ciğeri yeten yürüyüp gidiyor ister yarım sn önce bassın ister yarım sn geç bassın. RS ile yolda geçilince geçildiğimiz adamı durdurup internetten gps verisi mi göstericez?
    Bu işler anlık oluyor sonra herkes kendi yoluna devam ediyor zaten. CVT şanzımanla anlık spontane kapışmalara, ani güç ve hız gereksinimlerine tam karşılık veremiyor Honda. Zamanında aynı durumu 1.8 Ivtec Hondam ve Ishift şanzımanla yaşamıştım. Kendi kendine gazla kullan tadını çıkar zevkli araba ama söz konusu atiklik olunca yok! Kulakçıktan çek 3 vites düşür, kornadan 1.5 sn önce dip gaz yap vs...
    Bunlar işin diğer boyutu ve yoruyor adamı.
  • Astra k 200 lükle merak ediyorum ben en çok :)
  • Chipli araç ile Civic'i geçmiş arkadaşlar birde sevinip konu açmışlar helal olsun.

    Aynı araçla 204 hp C250'de geçmişlerdi. Tartışması şu konuda sürüyor.

    https://forum.donanimhaber.com/bmw-3-20i-ile-mercedes-c250-tokatlamak--127092542#127092542


    ------------------------------------------------------------------

    Güncelleme test videoları geldi.


    https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?fromMobile=yes&fromZero=yes&m=134505428


    Yeni nesil (2012) BMW 320d'nin Türkiye'de GPS teknolojili profesyonel test cihazı ile yapılmış gerçek yol testi ve performans ölçümleri. Videoda otomobilin 0-50 km/s, 0-80 km/s, 0-100 km/s, 0-120 km/s hızlanma ve 100-0 km/s fren testi sonuçlarını görebilirsiniz.

    184 HP güç ve 380 Nm tork üreten bu motor 8 ileri otomatik şanzımanla birlikte görev yapıyor. Maksimum hızı 230 km/s olarak açıklanan otomobilin fabrika verisi 0-100 km/s değeri ise 7.6 saniye.



    Honda Civic RS'te yer alan 1498 cc'lik, 4 silindirli, motorda ufak, düşük sürtünmeli, mono scroll bir turbo kullanılmış. 6000 d/d'de 182 HP güç ve 1700-5500 d/d aralığında 220 Nm tork üreten bu motor sürekli değişken oranlı (CVT) şanzımanla kombine edilmiş. Fabrika verilerine göre 0-100 km/s hızlanmasını 8.1 saniyede tamamlayan otomobilin maksimum hızı 200 km/h olarak açıklanıyor. GPS teknolojili, profesyonel test cihazı ile yaptığım ölçümlerdeyse 7.7 saniyelik 0-100 km/h hızlanma değeri ortaya çıktı ki bu da gayet başarılı bir değer.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 21 Ağustos 2018; 16:46:14 >




  • Karşılaştırmanız bile hata olmuş hocam. zf şanzumanlı bmw 320ied 170hp de olsa civici geçer.Civic 200hp olsa bile.

    Ama halen c250 konusunda mercedes alır düşüncesindeyim ne yalan söyleyeyim.

    Bunu civic geçer diyen arkadaşıda editleyelim.
  • Hocam benim 118i ile denememe gerek kalmadı herhalde.



    Geçen hafta bi iddiamız vardı benim 118i ve arkadaşın rs için. Rs in direksiyonun başında hissettiklerim yanlış değilmiş galiba. 320i ed önde kapıyorsa 118i baya ayırır ama istanbul a gittiğimde yine de deneyeceğim. 1-2 ay içinde muhtemelen.
  • Civic gaza biraz geç basıyor videoda. Araca bakarak anlayabilirsiniz. BMW de bir nebze hızlı geliyor arkadan, roll başlamadan önce. Ona rağmen BMW 320 ied gibi bir araca karşı tutunabiliyor olması bile başarıdır benim için. Manuel şanzımanı gelse kafa tutacak demek ki BMW 'ye. Honda için güzel, BMW için kötü bir haber bu.

    318i 'nin baz paketi bile 180 binden satılıyor. 320 ied'in fiyatı sitede olsa, güzel bir donanım paketiyle 2.5'a katlayabilir civic'in fiyatını.

    Ayrıca roll, müsait yolda yapılır. Siz sola geçtiğinizde civic daha yakın olsaydı, rüzgar tünelinden yararlanıp kafa tutabilirdi terkar. Yanıltıcı sonuç verir.

    Not: BMW 320 ied ile böyle yürüyen, 140-150 lik tsi'lara neler yapmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 20 Haziran 2017; 17:33:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan

    Hocam benim 118i ile denememe gerek kalmadı herhalde.



    Geçen hafta bi iddiamız vardı benim 118i ve arkadaşın rs için. Rs in direksiyonun başında hissettiklerim yanlış değilmiş galiba. 320i ed önde kapıyorsa 118i baya ayırır ama istanbul a gittiğimde yine de deneyeceğim. 1-2 ay içinde muhtemelen.

    Bence hiç denemeyin
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    Siz de rs alır diyorsunuz o zaman hocam?
  • http://www.zeperfs.com/en/duel6717-6167.htm


    2.0 184 hp motorlu BMW 3.20 ile bile fark atamadığı Civic RS'e 170 hp motorla fark atıyor öyle mi? Bu videoda diğer konudaki gibi kolpa bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan

    Hocam benim 118i ile denememe gerek kalmadı herhalde.



    Geçen hafta bi iddiamız vardı benim 118i ve arkadaşın rs için. Rs in direksiyonun başında hissettiklerim yanlış değilmiş galiba. 320i ed önde kapıyorsa 118i baya ayırır ama istanbul a gittiğimde yine de deneyeceğim. 1-2 ay içinde muhtemelen.

    Hocam lütfen siz testinizi yapın bende sonuçları merak ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan

    Siz de rs alır diyorsunuz o zaman hocam?

    İki aracı da kullanmış biri olarak evet
  • Bravo BMW yaşasın peremeyum
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    Civic geç basmıyorda şanzıman tırışka. Manuel şart bu araca. Birde ben 200+ merak ediyorum. Video işini beceremedik ama baya denedik sonuç hep aynı.
  • 170 HP motorla 100-200 ve 0-200 arasında Civic'i geçme şansı yok. Ancak tork ve tork bandı nedeniyle 0-100 arasında önde olabilir. 184 Hp motorlu olsa bile CVT şanzımanlı Civic farkı kapatıp öne geçebiliyor.

    http://www.zeperfs.com/en/duel6717-6167.htm
  • ilk deneme hayirli olsun diyelim
    bu videoda sanirim beygir gucunun hersey olmadigini, aktarmanin ne kadar onemli oldugunu goruyoruz.

    deneyen arkadaslara tesekkurler
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    Allah allah enteresan. Ben kullanarak bu kanıya vardım, siz de aynı şekil tam tersini hissetmişsiniz. 118 170 hp idi di mi yanlışlık olmasın?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marmaratic

    Civic geç basmıyorda şanzıman tırışka. Manuel şart bu araca. Birde ben 200+ merak ediyorum. Video işini beceremedik ama baya denedik sonuç hep aynı.

    Sahibinin bunu akıl edip yarım saniye öncesinden gazı köklemesi lazım. O zaman adil oluyor. Yüksek turbo lag'a sahip araçlarda da böyle yapılır. Öteki türlü arabaları değil, sadece şanzımanları kapıştırmış oluyorsun.
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Tamam bilgilendireceğim hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: Marmaratic

    Civic geç basmıyorda şanzıman tırışka. Manuel şart bu araca. Birde ben 200+ merak ediyorum. Video işini beceremedik ama baya denedik sonuç hep aynı.

    Sahibinin bunu akıl edip yarım saniye öncesinden gazı köklemesi lazım. O zaman adil oluyor. Yüksek turbo lag'a sahip araçlarda da böyle yapılır. Öteki türlü arabaları değil, sadece şanzımanları kapıştırmış oluyorsun.

    Şanzıman arabaya ait değil zaten dimi.
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    yalniz civicteki turbo lag degil, cvt lag

    ben de rs i test ettigimde dipgazda 1 saniye kadar dusunuyordu
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.