Şimdi Ara

Civic arka tampon demiri yok. (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
126
Cevap
3
Favori
11.466
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fb7 civic ilanlarına bakarken arkadan kazalı olanlarda "bagaj havuzu işlem görmüştür", "bagaj havuzu boyalıdır" vb. ifadeler görüyorum. Başka araçlarda bu tarz hasar ifadeleri görmemiştim. Demek ki tampon demiri olmaması bagaja hasar verip maddi hasar miktarının artmasına sebep oluyor. Ha araç güvensizdir demiyorum tabi iihs testlerinde başarısı ortada zaten ama kaporta yapısından dolayı ufak kazalarda bile büyük maddi hasar oluşuyor.
  • Tr’de Honda kadar abartılan bir marka yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Slim Charles

    Swindon fabrikasından çıktığı içindir.

    Corolla, civic gibi araçları severim ama yerli montaj olanları berbat. Abddeki civicler hem montaj kalitesi olarak üstün hem de motor seçenekleri olarak. Malzeme kalitesi bile farklı. Amerikan fb7 civide ön konsol yumuşak kaplamayken yerlide komple sert. Gözüken yerlerinde bile farklar var, gözükmeyen yerlerindekiler de yavaş yavaş ortaya çıkıyor işte.

    Fc5 civic 1300 küsür kiloydu galiba. Bu aracın yine amerikan atmosferik versiyonu 158 beygirlik 2 litre motor, bizdeki aynı araba 1.6 litre 125 beygir. Ayrıca bizimki gibi göçmüyor. Lpg kullanmamaları de cabası. Corolla da aynı bu şekilde. Ha motorlar yine japonyadan geldiği için kalite olarak iyiler tabi, sadece hacimleri küçük. O da kötü vergi sisteminden dolayı.

    Scotty Kilmer gibi youtuberlar sürekli toyota ve honda över mesela. Haksız da değiller. Millet de bunlara bakarak bizim ülkedekileri de o kalibrede sanıyor ama kesinlikle değiller. En azından yerli montaj olanları değil.

    Alıntıları Göster
    ABD'deki araçlarla buradaki hatta Avrupa'daki araçları kıyaslamak yanlıştır.

    ABD'de 2.8 motora sahip FD6 gördüm ben, ki orada 2.0 motor altı çok az görürsün. Bizdeki gibi vergi motor hacmine göre değil emisyona bağlıdır. Biz 1.6 ve altında vergi avantajına sahip olduğumuz için firmalar da o kapasitede motor getiriyor. Aynı Mercedes'in 1.6 motor araç getirmesi gibi.

    ABD'de 1 gallon, yani 4 litre benzin 2.5 dolar civarıydı yanlış hatırlamıyorsam. Yakıt o kadar ucuz olunca küçük motor hacmine gerek duymuyor adamlar.

    Ayrıca ABD elektronikten mobilyaya, otomobilden her türlü emtia için en üst ve en zor pazardır. O nedenle tüm markalar en iyi ürünlerini en uygun fiyata ABD'de pazarlar. Yani ABD'de satılan bir ürünün kalitesi ile Avrupa'daki ürünün kalitesi bir olmaması normaldir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    ABD'deki araçlarla buradaki hatta Avrupa'daki araçları kıyaslamak yanlıştır.

    ABD'de 2.8 motora sahip FD6 gördüm ben, ki orada 2.0 motor altı çok az görürsün. Bizdeki gibi vergi motor hacmine göre değil emisyona bağlıdır. Biz 1.6 ve altında vergi avantajına sahip olduğumuz için firmalar da o kapasitede motor getiriyor. Aynı Mercedes'in 1.6 motor araç getirmesi gibi.

    ABD'de 1 gallon, yani 4 litre benzin 2.5 dolar civarıydı yanlış hatırlamıyorsam. Yakıt o kadar ucuz olunca küçük motor hacmine gerek duymuyor adamlar.

    Ayrıca ABD elektronikten mobilyaya, otomobilden her türlü emtia için en üst ve en zor pazardır. O nedenle tüm markalar en iyi ürünlerini en uygun fiyata ABD'de pazarlar. Yani ABD'de satılan bir ürünün kalitesi ile Avrupa'daki ürünün kalitesi bir olmaması normaldir.

    Alıntıları Göster
    Katiliyorum ama kalite konusunda dediklerinize katilmiyorum. Peugeotnun arabalari chevy coplugune bin basar mesela. North carolinada uretilen bmwyi de alman montajina degismem. Ulkemizde dandik montaj yapilmasi avrupada da oyle oldugu anlamina gelmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    ABD'deki araçlarla buradaki hatta Avrupa'daki araçları kıyaslamak yanlıştır.

    ABD'de 2.8 motora sahip FD6 gördüm ben, ki orada 2.0 motor altı çok az görürsün. Bizdeki gibi vergi motor hacmine göre değil emisyona bağlıdır. Biz 1.6 ve altında vergi avantajına sahip olduğumuz için firmalar da o kapasitede motor getiriyor. Aynı Mercedes'in 1.6 motor araç getirmesi gibi.

    ABD'de 1 gallon, yani 4 litre benzin 2.5 dolar civarıydı yanlış hatırlamıyorsam. Yakıt o kadar ucuz olunca küçük motor hacmine gerek duymuyor adamlar.

    Ayrıca ABD elektronikten mobilyaya, otomobilden her türlü emtia için en üst ve en zor pazardır. O nedenle tüm markalar en iyi ürünlerini en uygun fiyata ABD'de pazarlar. Yani ABD'de satılan bir ürünün kalitesi ile Avrupa'daki ürünün kalitesi bir olmaması normaldir.

    Alıntıları Göster
    Katiliyorum ama kalite konusunda dediklerinize katilmiyorum. Peugeotnun arabalari chevy coplugune bin basar mesela. North carolinada uretilen bmwyi de alman montajina degismem. Ulkemizde dandik montaj yapilmasi avrupada da oyle oldugu anlamina gelmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hadi gidin verin yine Vtec 2 lere FD6 Civiclere dünya para yine. C segmentindeki hemen hemen tüm arabalar
    Civiği döver.
  • Ucuza araba alıyorsunuz birkaç demiri eksik olacak tabi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drknl35

    Hadi gidin verin yine Vtec 2 lere FD6 Civiclere dünya para yine. C segmentindeki hemen hemen tüm arabalar
    Civiği döver.
    Dövemeyen hangisiymiş merak ettim doğrusu. :)
  • son kasa için söylüyorum, zf şanzıman diye diye kafa ütülediler. haklıymış adamlar başka hiçbir numarası yok şu civicin. teee yıllar önce euro civic kullanmıştım kısa bir süre(hatchback olanlar) wallahi billahi şimdiki civiclerden(fd bilmemkaç) çok daha kemikliydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu paraya bu kadar
  • toyota sağlam değil denmiş yenilerini bilmiyorum ama 2005 mi 2006 mı corolla hb vardı ışıkta beklerken gümm diye vurdu araba sonra geçti bizi dedik indi arka.baktık çizik yok dedik ne iş?vuran araba ilerde sağa çekmiş gittik yanına iyi misiniz var mı hasar falan diyor.baktık inmiş adamın tampon dedik dayı tamam bir şey yok devam et.şu arkadan vurunca kafanın headbang yapma olayı doğru yanlız.aynı kuzen 2007 jetta aldı daha sonra ona da ssang yong vurdu arkadan dururken, adam talihsiz ve baya hasar olmuştu.soru sağlam araba çizik almayan ama neredeyse boynumuzu koparacak olan mı yoksa kendini feda edip içindekileri koruyacak olan mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: münzevii

    Dövemeyen hangisiymiş merak ettim doğrusu. :)

    Alıntıları Göster
    Güvenlik sebebiyle egea dövemez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jake Lockley

    toyota sağlam değil denmiş yenilerini bilmiyorum ama 2005 mi 2006 mı corolla hb vardı ışıkta beklerken gümm diye vurdu araba sonra geçti bizi dedik indi arka.baktık çizik yok dedik ne iş?vuran araba ilerde sağa çekmiş gittik yanına iyi misiniz var mı hasar falan diyor.baktık inmiş adamın tampon dedik dayı tamam bir şey yok devam et.şu arkadan vurunca kafanın headbang yapma olayı doğru yanlız.aynı kuzen 2007 jetta aldı daha sonra ona da ssang yong vurdu arkadan dururken, adam talihsiz ve baya hasar olmuştu.soru sağlam araba çizik almayan ama neredeyse boynumuzu koparacak olan mı yoksa kendini feda edip içindekileri koruyacak olan mı?
    Evet aslında bizim insanımızın anlamadığı olay tam olarak o.

    Yeni nesil arabaların çoğu tabiri caizse "dağılıyor" ama dağılmanın da anlamlı olması lazım. Artık önemli olan yaşam kafesindeki insanların sağlığı olduğu için aracın dış hasarı eskisi kadar önemli değil. Belki eski arabalar daha sağlam ama kaza anında insana vereceği hasar çok yüksek.

    Burada anlatılmak istenen olayı kimi marka fanatikliğine vurmuş, kimi benim arabam senin arabanı döver e çevirmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MegaWolt38 -- 7 Ağustos 2020; 9:9:5 >




  • Kim diyor yok diye? Var ispat edebilirim. Fc5 son kasalarda var bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PrinceOfPersia

    Kim diyor yok diye? Var ispat edebilirim. Fc5 son kasalarda var bu
    Yazacağına yap, daha bilgilendirici olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her şeyi geçtim.
    Son kasa corollada motor üst plastik kapağı yok, külbütör kapağı olduğu gibi ortada.
    Görünce inanamadım, bilgisi olan düzeltsin.

    Civic arka tampon demiri yok.


    Bu ne abi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-1E1FC651D -- 7 Ağustos 2020; 12:2:49 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    Evet aslında bizim insanımızın anlamadığı olay tam olarak o.

    Yeni nesil arabaların çoğu tabiri caizse "dağılıyor" ama dağılmanın da anlamlı olması lazım. Artık önemli olan yaşam kafesindeki insanların sağlığı olduğu için aracın dış hasarı eskisi kadar önemli değil. Belki eski arabalar daha sağlam ama kaza anında insana vereceği hasar çok yüksek.

    Burada anlatılmak istenen olayı kimi marka fanatikliğine vurmuş, kimi benim arabam senin arabanı döver e çevirmiş.

    Alıntıları Göster
    Yalnız şöyle de bir durum var, araba dağılarak içindekileri koruyacak tabii ki ama dirayetli de olacak.
    Mesela s40 kullanıyorum araç 1999 üretimi. Önde de arkada da tampon demiri var. Peki arkadan çarpma anında ne oluyor? Sadece bagaj feda ediliyor. Kolay kolay arka yaşam alanının ezilmesi mümkün değil. Peki bahsettiğiniz araba dağılmazsa yolcular ivmeden nasıl korunacak? İşte arkadan çarpma için de 1999 yılında üretilen arabaya Volvo Whips diye bir sistem koymuş. Sonra diğer markalar da bunu uygulamaya başladı. Koltuk sırtlığı ve başlığı kaza anında tüm üst gövdeyi destekleyecek şekilde omurgayı koruyor.

    Bakın Video 2008'de yüklenmiş. Ben 2000 model arabada var diyorum.

    Çoğu üretici artık çarpışma testlerinden geçecek kadar üretiyor arabayı. Bunu yolcu tarafı Small Overlap'ta da gördük. Fluence'de, Honda'larda arka tampon demirinin olmaması ciddi bir kazada arka koltukta oturanları tehlikeye atar.

    Civic arka tampon demiri yok.


    İyi bakın, Volvo'da kayda değer bir hasar yok. Yani kaput ezilmiş ama katlanmamış bile. Ama Honda'nın arkası tamamen ezilmiş, sol kapının çerçevesine bakın. Bu hasarın arka koltuktaki yolcuya kadar ulaşmama ihtimali yok.

    Ben Fluence'e vurdum arkadan. Bende kaputta ve tamponda önemsiz bir kaç ufak gamze ve kaputun hafif kasılması dışında bir şey yokken, Fluence'in bagaj havuzunda da hasar vardı. Biraz hızlı vursam demek ki manzara aynı böyle olacaktı.




  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Civic arka tampon demiri yok.

    Yok diyenler boş konusmasin var gördüğünüz gibi. Civic piyasanın en makul aracı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PrinceOfPersia -- 7 Ağustos 2020; 15:18:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nemesis-83 -- 8 Ağustos 2020; 15:10:43 >
  • PrinceOfPersia kullanıcısına yanıt
    sizin kasada var zaten öncekilerde yok.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.