Şimdi Ara

Chip Tuning ile 170.000km, tecrübe isteyen buyursun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
100
Cevap
0
Favori
26.033
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Baktım ki forumda bazı arkadaşlar chipli araçları uzun süre kullanan sürücü arıyor, böyle bir konu açma gereği duydum. ara ara sprint booster da takıp çıkarıyorum, hele chipli arabada sürekli kullanmak hiç hoş bişey değil :)

    Aracım 2007 focus, 110'luk (chip ile 130-135 hp)

    arabama 40.000km de yaptırdım chip uygulamasını, şu an 210.000 kmde. Bu süreç içinde sırayla başımdan geçenleri yazmak istedim:

    chip uygulamasını yaptırdıktan sonra 80.000km boyunca araba inanılmaz güçlüydü, 2.0 dizeller bile kapışamıyordu benimle ve son hız 235km/sa 0-100 hızlanma 8sn civarı idi. araba 3. viteste patiye düşüyordu (sprint booster ile) yani araba aşırı keyif veriyordu, hızlanabilir miyim sorusu aklıma bile gelmiyordu. özellikle 2. viteste gaza yüklenince direksiyonu tutmak bile zorlaşıyor, dehşet bir tork ile arabanın kıçı yere yapışıp uzuyordu.

    bu keyif 60.000kmye gelince sekteye uğradı, turbo arıza verdi, şükür ki garanti vardı ve değişti. fakat bundan sonra bu km'ye kadar neredeyse her 20.000km de bir turbo arızası çıktı karşıma. turboyu elime aldım, ya da en iyi ihtimal borular gümledi. her bakımda turbo değişiyordum bir ara garanti sağolsun

    bu arada turbo arızaları ile paralel egzost manifoldu da sürekli çatlama eğiliminde idi, kaç kere çatladı, kaç kere parçalandı bilmiyorum

    hiç çevreci bir araba olamadı kendisi, sürekli arkasından simsiyah dumanlar attı.

    sonra 120.000 km'ye gelince motor garip garip sesler çıkarmaya başladı, serviste çok anlamadığım fakat alengirli ve pahalı şeyler yapıldı. herkes bana zombi görmüş gibi bakıyordu, sen bu motoru naptın da bu hale getirdin falan dediler 2010 yılında 5000 lira gibi bir masraf çıktı.

    120.000-160.000km arasında neredeyse haftada 2-3 kez servise gider oldum, araba yalama oldu. ordan burdan patlamaya başladı.

    130.000 km'de motor kulağı kırıldı, volant falan değişti (debriyaj balatası falan da beraber)

    160.000 km'ye geldiğimde enjektörler de sonunda iflas etti ve değişti, fakat bu değişim bir yönüyle iyi oldu çünkü artık araba gitmiyordu yokuşlarda tıkanmaya, 2500 devirin altında çekmemeye başladı, hala chip vardı ama artık gitmiyordu. bu şekilde kör topal 210.000 km oldu kendisi.

    yani demem o ki aracı spor ve hızlı kullanıyorsanız, kırmızıda durunca kapışma içgüdüleriniz coşuyorsa bu chip olayından uzak durun, buraya yazdıklarım özetin özetidir. tamam belki bu masraflar zaten olacaktı ama hepsi haddinden önce oldu. ve tekrar tekrar oldu.

    ve sonunda bakımlarını zamanından önce yaptığım (15000km periyodik bakımlar yapıldı ve her 7500km'de yağ - yağ filtresi değişimi oldu, hepsi yetkili serviste) hiç bir sorununu tek gün ertelemediğim arabam 160.000km'de bitti, diğer focuslar kadar bile gitmez oldu. hızlı yaşadı, genç öldü yani

    gerçi şu da var ki chip olayına en uyumsuz motorlar psa dizel motorlar. ama yine de iyi düşünün...

    saygılar...







  • ChipTuning Uzmanı kullanıcısına yanıt
    ChipTuning Uzmanı demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Onca şeyi yaşarken BTG ye gidip şunu azcık kısın deseydiniz keşke..

    benim 300k kmyi deviren focus müşterim var, arabasını değiştirdiği gün yenisini getirip onuda chipletti.

    şuda var,

    Chipden sonra servise peryodik bakıma girip ertesi gün yolda kaldığında ilk çevirdiği telefon benimki olan ve olay yerine gidip incelediğimde hava filtre kapağının kapatılmadığını kendisine de gösterdiğim ve aşırı tozdan kırılan turboyu servise değiştirten , işlem sonrası araç ile teste çıkan servis personelinin kaputu tam kapatmayıp 120kmh ile kaputun açılması sonrası aracın pert olduğu durumlar gibi tamamen bahtsız bedevi formatında olaylarda yaşanıyor..

    Kimse size bişey söylemedimi bunda yaşananlar esnasında..

    Diyelim ki turbo sırf 3 kere hava filtresi kapağı kapatılmadığı için gümledi ama hocam 4.de de mi unuttular bu kapağı. Ben belki de en bahtsız kullanıcıyımdır, kabul; ama eldeki aynı 2 malzemeden daha yüksek performanslı çalışanın diğerinden daha çabuk yıpranacağı fiziksel bir gerçek. Hocam yanlış hatırlamıyorsam egr valfini gereksiz bulan da sizdiniz (uzun süredir takip etmiyorum, yanılıyor olabilirim) yapmayın lütfen, adamlar milyar dolarlık ar-ge yapsın, motora limitler veya egr valfi koysun, biz de ağzımızda cigara oturduğumuz yerden gereksiz diyelim. Çevre faktörünü hiçe saymayı, buna hakkımızın olmadığını hiç katmıyorum bile. Bu işler beklenti ve bütçe meselesi fakat şundan eminim ki arabalara böyle uygulamalar yaparak elde edeceğimiz performansı, totalde harcayacağımız parayı satın alma bütçemizin üzerine koyarak, hali hazırda 140hp olan bir araç satın almak çok daha mantıklıca (mesela bu kadar masrafı yapana kadar focus yerine zaten 140hp olan mondeo kullanabilirdim, hem de üst sınıf bir araca binerdim)
    Yapay Zekanın Yanıtı

    En İyi Chip Tuning İle Aracının Performansını Artır

    170.000 km yol kat etmiş aracının performansını artırmak mı istiyorsun? Chip tuning, aracının motor kontrol ünitesine (ECU) müdahale ederek güç ve torkunu optimize eden bir süreçtir. Ancak bu işlemin tecrübeli ellerde yapılması büyük önem taşır.

    En İyi Araç Yazılım Firmalarını Seç

    En iyi chip tuning deneyimini yaşamak için güvenilir ve saygın bir araç yazılım firması seçmelisin. Araştırmalar yaparak ve müşteri yorumlarını okuyarak en iyi firmaları belirle.

    En İyi Chip Tuning Yazılımını Seç

    Yalnızca en iyi chip tuning yazılımı aracının performansını güvenli ve verimli bir şekilde artıracaktır. Profesyoneller, aracına özel olarak geliştirilmiş yazılımları önerirler.

    BTG Maslak'ın Yorumlarını Göz Önünde Bulundur

    BTG Maslak, chip tuning hizmeti veren tanınmış bir firmadır. Yorumlarını okumak, firma hakkında bilgi sahibi olmana ve deneyimleri hakkında fikir vermene yardımcı olacaktır.

    Tecrübeli Profesyonellerle Çalış

    Chip tuning, aracının motoruna müdahale eden hassas bir işlemdir. Bu nedenle, tecrübeli ve kalifiye profesyonellerle çalışmak çok önemlidir. Güvenilir firmalar, ekibindeki uzmanların yeterliliğini kanıtlayacaktır.

    Sonuç

    170.000 km yol kat etmiş aracının performansını artırmak için chip tuning, yetkin ellerde yapıldığında etkili bir seçenektir. Güvenilir firmaları araştır, en iyi yazılımı seç ve tecrübeli profesyonellerle çalışarak aracının potansiyelini ortaya çıkar.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Chip derken yazılım mı yoksa box mı kullandınız ayrıca sürekli performansli mı kullandınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Chip derken yazılım mı yoksa box mı kullandınız ayrıca sürekli performansli mı kullandınız
    yazılım kullandım, evet performanslı kullandım ama hiç bir zaman hor kullanmadım.
  • Yazılımı nerde yaptırdınız acaba bende yaptırdım bende tdı motor var
    Ayrıca servis yazılımı anlamadimiki garantiden degistirdi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umutsirvan -- 18 Ağustos 2012; 1:58:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Yazılımı nerde yaptırdınız acaba bende yaptırdım bende tdı motor var
    Ayrıca servis yazılımı anlamadimiki garantiden degistirdi
    btg maslakta yaptırdım. dediğim gibi; psa dizel motorları (focus, c4, 308, s40, mazda3) oynamaya en gelmeyecek motorlar. fakat tdi motor hakkında bir bilgim yok.
  • Ben önce Btg maslakta box taktirdim memnun kalmadım 5 bin km sonra söküp yazılım yaptırdım megacips te şimdi 3 bin km daha yaptım ama onceden nasıl kullanıyorsam şimdide aynı kullanıyorum bende de siprint booster var ama nadiren kullanıyorum şimdilik sorun yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Ben önce Btg maslakta box taktirdim memnun kalmadım 5 bin km sonra söküp yazılım yaptırdım megacips te şimdi 3 bin km daha yaptım ama onceden nasıl kullanıyorsam şimdide aynı kullanıyorum bende de siprint booster var ama nadiren kullanıyorum şimdilik sorun yok
    otokoç da dahil farklı farklı servislere girdi fakat hiçbiri yazılımı anlamadı, mutlaka şüphe etmişlerdir ama bana ima eden dahi olmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cewzat

    otokoç da dahil farklı farklı servislere girdi fakat hiçbiri yazılımı anlamadı, mutlaka şüphe etmişlerdir ama bana ima eden dahi olmadı.

    Alıntıları Göster
    Onca şeyi yaşarken BTG ye gidip şunu azcık kısın deseydiniz keşke..

    benim 300k kmyi deviren focus müşterim var, arabasını değiştirdiği gün yenisini getirip onuda chipletti.

    şuda var,

    Chipden sonra servise peryodik bakıma girip ertesi gün yolda kaldığında ilk çevirdiği telefon benimki olan ve olay yerine gidip incelediğimde hava filtre kapağının kapatılmadığını kendisine de gösterdiğim ve aşırı tozdan kırılan turboyu servise değiştirten , işlem sonrası araç ile teste çıkan servis personelinin kaputu tam kapatmayıp 120kmh ile kaputun açılması sonrası aracın pert olduğu durumlar gibi tamamen bahtsız bedevi formatında olaylarda yaşanıyor..

    Kimse size bişey söylemedimi bunda yaşananlar esnasında..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChipTuning Uzmanı -- 18 Ağustos 2012; 3:39:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Onca şeyi yaşarken BTG ye gidip şunu azcık kısın deseydiniz keşke..

    benim 300k kmyi deviren focus müşterim var, arabasını değiştirdiği gün yenisini getirip onuda chipletti.

    şuda var,

    Chipden sonra servise peryodik bakıma girip ertesi gün yolda kaldığında ilk çevirdiği telefon benimki olan ve olay yerine gidip incelediğimde hava filtre kapağının kapatılmadığını kendisine de gösterdiğim ve aşırı tozdan kırılan turboyu servise değiştirten , işlem sonrası araç ile teste çıkan servis personelinin kaputu tam kapatmayıp 120kmh ile kaputun açılması sonrası aracın pert olduğu durumlar gibi tamamen bahtsız bedevi formatında olaylarda yaşanıyor..

    Kimse size bişey söylemedimi bunda yaşananlar esnasında..

    Diyelim ki turbo sırf 3 kere hava filtresi kapağı kapatılmadığı için gümledi ama hocam 4.de de mi unuttular bu kapağı. Ben belki de en bahtsız kullanıcıyımdır, kabul; ama eldeki aynı 2 malzemeden daha yüksek performanslı çalışanın diğerinden daha çabuk yıpranacağı fiziksel bir gerçek. Hocam yanlış hatırlamıyorsam egr valfini gereksiz bulan da sizdiniz (uzun süredir takip etmiyorum, yanılıyor olabilirim) yapmayın lütfen, adamlar milyar dolarlık ar-ge yapsın, motora limitler veya egr valfi koysun, biz de ağzımızda cigara oturduğumuz yerden gereksiz diyelim. Çevre faktörünü hiçe saymayı, buna hakkımızın olmadığını hiç katmıyorum bile. Bu işler beklenti ve bütçe meselesi fakat şundan eminim ki arabalara böyle uygulamalar yaparak elde edeceğimiz performansı, totalde harcayacağımız parayı satın alma bütçemizin üzerine koyarak, hali hazırda 140hp olan bir araç satın almak çok daha mantıklıca (mesela bu kadar masrafı yapana kadar focus yerine zaten 140hp olan mondeo kullanabilirdim, hem de üst sınıf bir araca binerdim)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cewzat

    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Onca şeyi yaşarken BTG ye gidip şunu azcık kısın deseydiniz keşke..

    benim 300k kmyi deviren focus müşterim var, arabasını değiştirdiği gün yenisini getirip onuda chipletti.

    şuda var,

    Chipden sonra servise peryodik bakıma girip ertesi gün yolda kaldığında ilk çevirdiği telefon benimki olan ve olay yerine gidip incelediğimde hava filtre kapağının kapatılmadığını kendisine de gösterdiğim ve aşırı tozdan kırılan turboyu servise değiştirten , işlem sonrası araç ile teste çıkan servis personelinin kaputu tam kapatmayıp 120kmh ile kaputun açılması sonrası aracın pert olduğu durumlar gibi tamamen bahtsız bedevi formatında olaylarda yaşanıyor..

    Kimse size bişey söylemedimi bunda yaşananlar esnasında..

    Diyelim ki turbo sırf 3 kere hava filtresi kapağı kapatılmadığı için gümledi ama hocam 4.de de mi unuttular bu kapağı. Ben belki de en bahtsız kullanıcıyımdır, kabul; ama eldeki aynı 2 malzemeden daha yüksek performanslı çalışanın diğerinden daha çabuk yıpranacağı fiziksel bir gerçek. Hocam yanlış hatırlamıyorsam egr valfini gereksiz bulan da sizdiniz (uzun süredir takip etmiyorum, yanılıyor olabilirim) yapmayın lütfen, adamlar milyar dolarlık ar-ge yapsın, motora limitler veya egr valfi koysun, biz de ağzımızda cigara oturduğumuz yerden gereksiz diyelim. Çevre faktörünü hiçe saymayı, buna hakkımızın olmadığını hiç katmıyorum bile. Bu işler beklenti ve bütçe meselesi fakat şundan eminim ki arabalara böyle uygulamalar yaparak elde edeceğimiz performansı, totalde harcayacağımız parayı satın alma bütçemizin üzerine koyarak, hali hazırda 140hp olan bir araç satın almak çok daha mantıklıca (mesela bu kadar masrafı yapana kadar focus yerine zaten 140hp olan mondeo kullanabilirdim, hem de üst sınıf bir araca binerdim)

    Alıntıları Göster
    Chiplenmiş dizel motorun daha dikkatli kullanılması lazım.
    Bağırtılmaması lazım.
    Sizin verdiğiniz örnekte tam buna göre olmuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugofarell

    Chiplenmiş dizel motorun daha dikkatli kullanılması lazım.
    Bağırtılmaması lazım.
    Sizin verdiğiniz örnekte tam buna göre olmuş.

    Alıntıları Göster
    Chip sonrası turbo ömrü azalması zaten beklenen bir durum.

    Bir de sizin yaşadığınız arızalar zaten araba chipsiz olsa yine olabilecek şeyler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cewzat


    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Onca şeyi yaşarken BTG ye gidip şunu azcık kısın deseydiniz keşke..

    benim 300k kmyi deviren focus müşterim var, arabasını değiştirdiği gün yenisini getirip onuda chipletti.

    şuda var,

    Chipden sonra servise peryodik bakıma girip ertesi gün yolda kaldığında ilk çevirdiği telefon benimki olan ve olay yerine gidip incelediğimde hava filtre kapağının kapatılmadığını kendisine de gösterdiğim ve aşırı tozdan kırılan turboyu servise değiştirten , işlem sonrası araç ile teste çıkan servis personelinin kaputu tam kapatmayıp 120kmh ile kaputun açılması sonrası aracın pert olduğu durumlar gibi tamamen bahtsız bedevi formatında olaylarda yaşanıyor..

    Kimse size bişey söylemedimi bunda yaşananlar esnasında..

    Diyelim ki turbo sırf 3 kere hava filtresi kapağı kapatılmadığı için gümledi ama hocam 4.de de mi unuttular bu kapağı. Ben belki de en bahtsız kullanıcıyımdır, kabul; ama eldeki aynı 2 malzemeden daha yüksek performanslı çalışanın diğerinden daha çabuk yıpranacağı fiziksel bir gerçek. Hocam yanlış hatırlamıyorsam egr valfini gereksiz bulan da sizdiniz (uzun süredir takip etmiyorum, yanılıyor olabilirim) yapmayın lütfen, adamlar milyar dolarlık ar-ge yapsın, motora limitler veya egr valfi koysun, biz de ağzımızda cigara oturduğumuz yerden gereksiz diyelim. Çevre faktörünü hiçe saymayı, buna hakkımızın olmadığını hiç katmıyorum bile. Bu işler beklenti ve bütçe meselesi fakat şundan eminim ki arabalara böyle uygulamalar yaparak elde edeceğimiz performansı, totalde harcayacağımız parayı satın alma bütçemizin üzerine koyarak, hali hazırda 140hp olan bir araç satın almak çok daha mantıklıca (mesela bu kadar masrafı yapana kadar focus yerine zaten 140hp olan mondeo kullanabilirdim, hem de üst sınıf bir araca binerdim)




    Günün anlam ve önemini anlatan mesaj burada tebrik ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cewzat


    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Onca şeyi yaşarken BTG ye gidip şunu azcık kısın deseydiniz keşke..

    benim 300k kmyi deviren focus müşterim var, arabasını değiştirdiği gün yenisini getirip onuda chipletti.

    şuda var,

    Chipden sonra servise peryodik bakıma girip ertesi gün yolda kaldığında ilk çevirdiği telefon benimki olan ve olay yerine gidip incelediğimde hava filtre kapağının kapatılmadığını kendisine de gösterdiğim ve aşırı tozdan kırılan turboyu servise değiştirten , işlem sonrası araç ile teste çıkan servis personelinin kaputu tam kapatmayıp 120kmh ile kaputun açılması sonrası aracın pert olduğu durumlar gibi tamamen bahtsız bedevi formatında olaylarda yaşanıyor..

    Kimse size bişey söylemedimi bunda yaşananlar esnasında..

    Diyelim ki turbo sırf 3 kere hava filtresi kapağı kapatılmadığı için gümledi ama hocam 4.de de mi unuttular bu kapağı. Ben belki de en bahtsız kullanıcıyımdır, kabul; ama eldeki aynı 2 malzemeden daha yüksek performanslı çalışanın diğerinden daha çabuk yıpranacağı fiziksel bir gerçek. Hocam yanlış hatırlamıyorsam egr valfini gereksiz bulan da sizdiniz (uzun süredir takip etmiyorum, yanılıyor olabilirim) yapmayın lütfen, adamlar milyar dolarlık ar-ge yapsın, motora limitler veya egr valfi koysun, biz de ağzımızda cigara oturduğumuz yerden gereksiz diyelim. Çevre faktörünü hiçe saymayı, buna hakkımızın olmadığını hiç katmıyorum bile. Bu işler beklenti ve bütçe meselesi fakat şundan eminim ki arabalara böyle uygulamalar yaparak elde edeceğimiz performansı, totalde harcayacağımız parayı satın alma bütçemizin üzerine koyarak, hali hazırda 140hp olan bir araç satın almak çok daha mantıklıca (mesela bu kadar masrafı yapana kadar focus yerine zaten 140hp olan mondeo kullanabilirdim, hem de üst sınıf bir araca binerdim)



    1 _ filtre kapağı misaldi bunlarda gelebiliyor insanların başına diye, sizin de kapağınız kapatılmamıştır demedim, Bahtsızsınız ki aklınıza ya bu turbo patladı yeni turbo taktılar , yeni turbonun rodajında orjinal hali ile gezeyin 1 hafta gelmemiş.. ! Chiptuning yazılımı at gönder le bitmiyor, insanlara bir teknik destek hizmetide vermeniz gerekir ki zaten kimsenin anlamadığı bir iş yalan yanlış müdahalelerde bulunulmasın..

    2 _ EGR valfi iptali bir performans arttırma yöntemi değil motor sağlığı arttırma yöntemidir.. Ford, Connectlerinde senelerdir kendi iptal ediyor !! EGR valfi kurumdan kaçırmaya başladığında mtor çevreyi kat kat fazla kirletiyor.. konu ile ilgili üniversite makaleleri bolca bulunabilir aratın..

    Size agresif bir yazılım yüklenmiş YADA turbo yağ besleme rekorunuz tıkanmış(kronik), turboya yeterli flowda yağ iletilemediğinden çok sık turbo kırılır..

    Chiptuning uyguladığım 1.6 PSA sayısı 1000i geçti, ve 1.6 PSA nın en verimli motorlardan olduğunu söylemişimdir hep..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GitarxtanbuL
    Günün anlam ve önemini anlatan mesaj burada tebrik ederim

    MTV durumu

    1.3 - 1.6 768,00 TL

    2.0 2.129,00 TL

    Para var huzur var tabi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: GitarxtanbuL
    Günün anlam ve önemini anlatan mesaj burada tebrik ederim

    MTV durumu

    1.3 - 1.6 768,00 TL

    2.0 2.129,00 TL

    Para var huzur var tabi..

    http://www.sahibinden.com/otomobil?a2320=74346&a1864=1118042&sorting=price_asc

    Her bütçeye göre 1,400 cc 150 hp' ye kadar motorlu araçlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GitarxtanbuL

    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: GitarxtanbuL
    Günün anlam ve önemini anlatan mesaj burada tebrik ederim

    MTV durumu

    1.3 - 1.6 768,00 TL

    2.0 2.129,00 TL

    Para var huzur var tabi..

    http://www.sahibinden.com/otomobil?a2320=74346&a1864=1118042&sorting=price_asc

    Her bütçeye göre 1,400 cc 150 hp' ye kadar motorlu araçlar

    Alıntıları Göster
     Chip Tuning ile 170.000km, tecrübe isteyen buyursun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mriya

    Chip sonrası turbo ömrü azalması zaten beklenen bir durum.

    Bir de sizin yaşadığınız arızalar zaten araba chipsiz olsa yine olabilecek şeyler.






    zaten belirttim bunu, bunlar olabilecek şeylerdi ama her şey olması gerekenden daha önce masraf çıkardı ve tekrar tekrar aynı parçalar arıza verdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cewzat -- 19 Ağustos 2012; 1:54:27 >
  • Kusuruma bakmayınız ama sizde araca yapmadığınızı bırakmamışsınız, aracı nasıl bozarım diye özel gayret göstermişiniz. Tebrik ederim.

    Chipli bir araca sprint booster takmak büyük cesaret, araç sağlammış, gerçekten iyi dayanmış....

    Ne diyeyim,cesurca bir davranış, helal olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: set

    Kusuruma bakmayınız ama sizde araca yapmadığınızı bırakmamışsınız, aracı nasıl bozarım diye özel gayret göstermişiniz. Tebrik ederim.

    Chipli bir araca sprint booster takmak büyük cesaret, araç sağlammış, gerçekten iyi dayanmış....

    Ne diyeyim,cesurca bir davranış, helal olsun.
    benim megane'da agresif yazilim ve box var. bakalim ne kadar dayanacak?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cewzat

    chip uygulamasını yaptırdıktan sonra 80.000km boyunca araba inanılmaz güçlüydü, 2.0 dizeller bile kapışamıyordu benimle ve son hız 235km/sa 0-100 hızlanma 8sn civarı idi. araba 3. viteste patiye düşüyordu (sprint booster ile) yani araba aşırı keyif veriyordu, hızlanabilir miyim sorusu aklıma bile gelmiyordu. özellikle 2. viteste gaza yüklenince direksiyonu tutmak bile zorlaşıyor, dehşet bir tork ile arabanın kıçı yere yapışıp uzuyordu.

    yani demem o ki aracı spor ve hızlı kullanıyorsanız, kırmızıda durunca kapışma içgüdüleriniz coşuyorsa bu chip olayından uzak durun,

    Hocam kullanım tarzına göre bence chip'ten ziyade Turbo Dizel senin için yanlış tercih olmuş. Bu şartlar altında zaten o motoru bitirecekmişsin, chip sadece süreyi biraz kısaltmıştır.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.