2020 ocak ayında Sr002101487 seri numarasına sahip Casper Excalibur gaming masaüstü bilgisayar aldım, geçen ekim ayında cihazın anakartı arıza yaptı, servise gönderdiğimde anakartın yandığını ve değiştirilmesi gerektiğini belirtti müşteri hizmetleri yetkilisi ve bunun için benden 1437 TL ana kart ücreti istediler, cihazın daha 15 ay daha garantisi olduğunu ayrıca aynı model sıfır anakartın birçok alışveriş sitesinde 800-900 TL arası olduğunu belirttim, telefondaki beyefendi bizim fiyatımız bu dedi, peki ana kart değiştiğinde bilgisayarım çalışacak mı diye sordum, kesinlikle efendim bütün testleri yapıp öyle gönderiyoruz dedi, yayıncı olduğum için daha fazla vakit kaybetmek istemedim ve istedikleri 1437 TL'yi verdikleri Garanti Bankası IBAN 'ına yolladım, wassuptan da dekontunu paylaştım, neyse cihaz 1 hafta sonra geldi fakat bu seferde görüntü hatası alıyordum, ekran kartındada sorun vardı, geldiği gün tekrar servise gönderdim, durumu hem kağıda hem de wassup destek hattından yazdım, cihaz ellerine ulaştığı gün tüm onarımlar yapıldı adresinize kargoluyoruz diye SMS attılar, kutuyu açtım fakat gönderdiğim güç kablosunu tekrar kutuya koymamışlar, neyse çarşıdan güç kablosu aldım PC yi açtım fakat değişen hiçbir şey yok, cihaz gönderdiğim gibi geri gelmiş hatta ekran kartının üstünde toz bile var yani adamlar cihaza dokunmamış bile!, yasal haklarım neler öğrenmek istiyorum, bu işin peşini bırakmaya niyetim yok, Casper'dan kesinlikle uzak durun! |
Bildirim