| 
                    
                             İncehesap’tan “sıfır” diye aldığım monitör panel hatası çıktı, 1 saat kullanmadığım ürün için şimdi de 8.600 TL servis ücreti çıkardılar! Son Durum Bugün 19 Eylül 19 Eylül 2025 saat 03:55’te İncehesap üzerinden ASUS TUF Gaming VG27AQML1A 27" 260Hz 2K IPS monitör satın aldım. ![]() Satın aldığım monitör ve İncehesap ile yaşadıklarımı gün gün sizinle paylaşmak istiyorum. Süreç hâlâ devam ediyor. Bugün 22 Eylül Pazartesi 22 Eylül 2025 saat 13:43’te kargo elime ulaştı. Kutuyu dikkatlice açtım; kozmetik olarak herhangi bir sorun yoktu. Ancak daha önce satın aldığım tüm monitörlerin jelatinli olduğunu bildiğim için, bu üründe jelatin olmaması dikkatimi çekti. İlk başta bunu önemsemedim. Teslim Tarihi ![]() Monitörü bağlayıp ghosting ve ölü piksel testlerini yaptım, herhangi bir sorun görünmüyordu. Fakat bilgisayarı kapattığımda panelin oldukça tozlu olduğunu fark ettim. Nemli bir kâğıt havluyla sildiğimde ilginç bir durumla karşılaştım: Ne kadar temizlersem temizleyeyim, ekrandaki iz kaybolmadı. Hatta ekran temizlendikçe bu iz daha belirgin hale geldi. Kuru bir bezle sildiğimde ise iz gözle fark edilmiyor ya da monitör çalışırken görünmüyordu. Paneldeki iz:1 ![]() Paneldeki iz:2 ![]() Paneldeki iz:3 ![]() Ürünü ASUS’un resmi sitesine kaydettim ve şok edici bir durumla karşılaştım: Ben ürünü 19 Eylül 2025’te satın almama rağmen, garantisinin başlangıç tarihi Mart 2025 olarak görünüyordu! Bu da ürünün yaklaşık 6 ay boyunca İncehesap’ın deposunda beklediğini ya da teşhir ürünü olarak kullanıldığını düşündürüyor. Garanti resim ![]() 22 Eylül günü saat 15:16 civarında destek kaydı açtım, ancak mesai bitimine kadar herhangi bir yanıt alamadım. Bunun üzerine mesai saatleri sonrasında yeni bir destek talebi oluşturarak iade sürecini başlattım. Ardından iletişim numaralarından firmayı arayıp durumu anlattım. Bana, konuyla yetkili servisin ilgileneceği bilgisi verildi.23 Eylül mesai saatleri içerisinde bana kod verirdi ve ürünü iade için kargoya teslim ettim Destek resim ![]() bugün 23 Eylül Salı mesai saatleri içerisinde bana kod verirdi ve ürünü iade için kargoya teslim ettim ![]() Bugün 26 Eylül Cuma İade için gönderdiğim ürünü ASUS servisine yönlendirdiklerini ve sürecin sonuçlanmasını beklemem gerektiğini söylediler. ![]() Bugün 3 Ekim Cuma Telefonuma gelen bir SMS ile uyandım. Bugün bana “8.600 TL servis ücreti” çıkarıldığına dair bir mesaj gönderilmişti. İncehesap’ı aradığımda, “Bu konuyla SMS Infocomm Teknoloji Servis Ltd. Şti. ilgileniyor, onları arayın” dediler. Bunun üzerine servisi aradım. ![]() Asus Servisi ile konuşmam: Servise, ürünün paketten yeni çıkarıldıktan sonra yalnızca 20 dakika açık kaldığını ve hiçbir fiziksel darbe almadığını anlattım. Ancak hazırlanan raporda “kullanıcı hatası” yazdıklarını gördüm. Ürünü İncehesap’tan aldığımı ve bana ulaştıktan sonra en geç 1 saat içinde durumu bildirdiğimi belirttim. Yani teşhir ürünü bana “sıfır” olarak satmışlar ve şimdi de hatayı bana yükleyip iade talebimi reddediyorlar. Kendilerine, eğer bu hatayı sıfır bir panelde kendileri de oluşturabiliyorlarsa bunu göstermelerini, aksi hâlde bu sonuca nasıl vardıklarını ve hangi ekipmanları kullandıklarını gösteren detaylı servis raporunu sunmalarını istedim. Rapor özeti: Servise gelen monitörlerde, eğer sorun panelin dışında ise, cihaz otomatik olarak “kullanıcı hatası” olarak değerlendiriliyor. diye bir cevap aldım Buradan soruyorum: Bu ücreti, ürünü 6 ay boyunca deposunda tutan yada kullanıp sonra bana “sıfır” diye satan İncehesap.com’dan mı, yoksa ürünü sadece 1 saat kullanan benden mi istiyorsunuz? İncehesap’tan ürün almayı düşünenlere uyarı: 12 bin TL’lik ürünü satın alıyorsunuz, daha 1 saat bile kullanmadan size 20 bin TL’lik masraf çıkarıyorlar. Üstelik bu sürede kaybolan zaman ve stres de cabası. Dünden beri 40 bin TL’lik monitörler Amazon depodan 20 bine satılıyor. İşte bu ürünler size “sıfır” diye İncehesap’tan satılacak ve sorun çıktığında muhatap bile bulamayacaksınız. Bugün 6 Ekim Pazartesi Telefonda yaptığım görüşmede, servis ücretini ödemeyeceğimi açıkça belirtmeme rağmen hiçbir değişiklik olmayınca THH’ye başvuruda bulundum ve durumu İncehesap.com’a da bildirdim. Verdikleri cevap, zaten beni ne kadar ciddiye aldıklarını ve işlerini nasıl yaptıklarını gösteriyor.15 gündür ellerinde olan ürünü benden tekrar istediler ![]() Bu arada Asus’u da arayıp, “Ürün benim, fatura benim adıma. Ürünümü gönderin, servis ücretini ödemeyeceğim.” dedim. Verdikleri cevaba bakın: “Ürünü bize gönderen firmanın onayı lazım.” Şaka gibi… Ürün benim ama adamlar benim talebimi kabul etmiyorlar. Bunun üzerine her gün “Ürünümü gönderin” diye yazıyorum ya da kendilerini arıyorum. Sonunda 11 Ekim’de ürünü göndermeye karar verdiler. Bugün 10 Ekim Cuma Monitörü hala bana para iadesi veya ürün iadesini gerçeklestirmediler. Bugün 11 Ekim Cumartesi Ürünümü kargoya verdiler. iade reddettiler Bugün 13 Ekim Pazartesi Ürünüm sorunsuz elime ulaştı THH sonucu beklemeye karar verdim. Bugün 15 Ekim Çarşamba Saat 14:57’de +90 (212) 226 00 ** numarasından arandım. Kendini Kübra olarak tanıtan temsilci, yöneticilerinin talimatı doğrultusunda ürünü iade alacaklarını söyledi. Kendisine ancak iade işlemi geçen seferki gibi servis bekletmesine takılmayacaksa (22gün) ürünü iade olarak göndereceğimi belirttim. Kübra Hanım ise, “Tabii, notu Sibel Hanım’ın bilgisi dahilinde düşerseniz iadeniz gerçekleşir.” dedi. Bu desteği kübra açıyor ![]() Son olarak benden bir ricada bulundu: “Yöneticilerimiz, YouTube’da paylaştığınız videoyu (THH’de kullandığım video) kaldırmanızı rica ediyor.” dedi. Ben de “Ürünü gerçekten iade alacaksanız kaldırabilirim.” dedim — ve videoyu kaldırdım. Acemice hazırladığım bir video youtubeda ''İncehesap Sıfır Diye Teşhir Monitör Gönderdi! ASUS ve İade Politikası Şoku!'' diye aratırsanız 3.30 dklık videodur Bugün 20 Ekim Pazartesi Ürün kendilerine 20 Ekim 2025 saat 10/46 da ulasıyor. 20.10.2025 17:14 servis kaydı açıyorlar ve ürünümü ''KVK TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ VE TİC. A.Ş. .'' Gönderdiklerini öğreniyorum. özellikle Kübra adlı çalısana Servis kaydı açılacaksa Ürünü göndermeyeceğimi söylemistim. yinede kendi bildiklerini yapıp bana yalan bilgi verip ürünü aldılar ve servise gönderdiler ![]() Servis Kaydında görünen Resim 1 ve Resim 2 benim THH şikayetimi görüntüleniyor 
 Hemen ardından hem destek birimine yazıyorum hem de iletişim numaralarından kendilerini arıyorum. Görüşmede, bana Kübra adlı çalışanın söyledikleriyle şu anda yapılan işlemlerin birbirinden farklı olduğunu belirtiyorum. Kübra ile konuşma talebim kabul ediliyor, ancak o günden sonra kendisi benimle bir daha iletişime geçmiyor. Destek birimine yazdığım mesaj, bir sonraki mesai gününde yanıtlanıyor. Bu arada, benim iznim olmadan ve Tüketici Hakem Heyeti (THH) benimle hiçbir şekilde iletişime geçmemişken, şikayet dosyamın doğrudan kendilerine ulaştığını ve servise yönlendirildiğini öğreniyorum. Benim THH’ye yaptığım şikayet dosyası nasıl olur da onların eline geçebiliyor? Bugün 21 ekim Salı Saat 16:30 gibi uyandım. İncehesaptan mesaj gelmis. Destek kaydınız cevaplandı diye bir mesaj geliyor. İncehesap sitesini kontrol ettiğimde destekten böyle bir cevap gelmis. THH den kimse ürün inceleme ve testi için benle iletişim kurmadı. ![]() Bugün 27 Ekim Pazartesi Saat 12:21 bana telefonla ulaşıldı. ürün değisimi için 2 teklifleri olduğunu mail üzerinden cevaplamam gerektiğini söylendi. kabul etmezsem para iadesi olacağı söylendi. bende ''VG27AQML5A'' ürünü seçtiğimi söyledim. kendileri dist.firmaya isteiğimi ilettiklerini söylediler. Şuan bekliyorum Bugün 3 Kasım Pazartesi İncehesap sitesinde Servise yönlendirilen ürünlerin inceleme ve Test aşamaları en geç 20 gün sürdüğü yazıyor.Büyük ihtimal son güne kadar bekletcekler eğer kendilerine dönüs yapmassam daha fazla uzatıcaklarını eminim.Benim bıkmam için hakları olan süreyi sonuna kadar kullanıcaklarına adım kadar eminim ![]()  | 
        
| _____________________________ | 

                    
                


 Yeni Kayıt
                
                    
                    
                    
                
        
    
Konudaki Resimler
                        















            
 Hızlı 
                            
        





