Şimdi Ara

Casio Exilim hk.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
4.484
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • herkese selamlar

    Casio exilim serisi bir fotograf makinem var. gecenlerde pilini şarj etmek için şarj aletine takmıştım şarj olurken devamlı yanması gereken kırmızı led yanıp yanıp sönmeye başladı ve pil şarj olmadı bugun yine denedim aynı sorunla karşılaştım, problem hakkında bilgisi olan birisi yardımcı olursa cok sevinirim.



  • batarya daha yeni ise benim yaptığımı bi dene,olmadı yeni batarya...


    quote:

    Orjinalden alıntı: Tunç:TheBrother

    Arkadaşlar bu batarya olayı sonunda benimde başıma geldi.

    neredeyse 4 gün boyunca boş batarya makine üstünde kalmıştı ve bende dedimki "şunu bi şarj edeyim."efenim aldım bataryamı taktım şarj aletine,bide ne göreyim.kırmızı lamba bir yanıyor bir sönüyor."aha batarya bozulmuş" dedim kendi kendime ve canım sıkıldı bu işe...sonra biraz düşündüm.tek şarjla 150-170 çekim yapabilen bir batarya nasıl olurda "zırt" diye arızalanabilir?dedim ki "bunda bi iş var..." . bataryanın bozulduğundan şüpheliydim,şarj aleti de sinyal verdiğine göre oda sağlam diye düşündüm.o vakit tek bir şey geldi aklıma,batarya tamamen tükendiği için çok azda olsa bir akım veremiyor,dolayısıyla şarj aleti bataryayı arızalı zannedip sinyal veriyor ve de şarj gerilimini üretmiyor,dolayısıyla batarya şarj olmuyor.öyleyse yapılacak bir tek şey var,şarj aletinin bataryayı algılaması için bataryanın azda olsa bir akım vermesini sağlamak.ama "batarya boş",bi miktar doldurmak lazım...ama nasıl?..aldım bataryayı üzerinde 3.7V yazıyor.dedim ki"ulan bu 3.7V bi yerden tanıdık geliyor".ve 20 sn düşündükten sonra nokia telefonumun bataryasına baktım.birde ne göreyim "3.7v"..tam aradığım voltaj değeri.nokia bataryası ile casio bataryasını yanyana koydum.her iki bataryanın artılarını vede eksilerini birbirine bağladım.yanlış anlaşılmasın hepsini birbirine değil artı artıya,eksi eksiye şeklinde iki adet tel kullanmak suretiyle.bu şekilde çok değil 25-30sn bekledim ve bağlantıyı ayırdım.sonra "bismillah" çektikten sonra casio bataryasını şarj aletine taktım ve "ohh be! oldu valla..." şeklinde derin bir nefes aldım.yaklaşık 2 saat şarj oldu ve artık kullanıma hazır :)

    demem o ki siz siz olun bi gün şarj aletinizin lambası yanıp sönmeye başlarsa,ne kadardır şarj etmediğinizi düşünün.hemen bataryayı çöpe atmayın.

    NOT:batarya ve pilleri zaten çöpe atmayın.doğa yüzyıllarca üstesinden gelemiyor bunların.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tunç:TheBrother

    batarya daha yeni ise benim yaptığımı bi dene,olmadı yeni batarya...


    quote:

    Orjinalden alıntı: Tunç:TheBrother

    Arkadaşlar bu batarya olayı sonunda benimde başıma geldi.

    neredeyse 4 gün boyunca boş batarya makine üstünde kalmıştı ve bende dedimki "şunu bi şarj edeyim."efenim aldım bataryamı taktım şarj aletine,bide ne göreyim.kırmızı lamba bir yanıyor bir sönüyor."aha batarya bozulmuş" dedim kendi kendime ve canım sıkıldı bu işe...sonra biraz düşündüm.tek şarjla 150-170 çekim yapabilen bir batarya nasıl olurda "zırt" diye arızalanabilir?dedim ki "bunda bi iş var..." . bataryanın bozulduğundan şüpheliydim,şarj aleti de sinyal verdiğine göre oda sağlam diye düşündüm.o vakit tek bir şey geldi aklıma,batarya tamamen tükendiği için çok azda olsa bir akım veremiyor,dolayısıyla şarj aleti bataryayı arızalı zannedip sinyal veriyor ve de şarj gerilimini üretmiyor,dolayısıyla batarya şarj olmuyor.öyleyse yapılacak bir tek şey var,şarj aletinin bataryayı algılaması için bataryanın azda olsa bir akım vermesini sağlamak.ama "batarya boş",bi miktar doldurmak lazım...ama nasıl?..aldım bataryayı üzerinde 3.7V yazıyor.dedim ki"ulan bu 3.7V bi yerden tanıdık geliyor".ve 20 sn düşündükten sonra nokia telefonumun bataryasına baktım.birde ne göreyim "3.7v"..tam aradığım voltaj değeri.nokia bataryası ile casio bataryasını yanyana koydum.her iki bataryanın artılarını vede eksilerini birbirine bağladım.yanlış anlaşılmasın hepsini birbirine değil artı artıya,eksi eksiye şeklinde iki adet tel kullanmak suretiyle.bu şekilde çok değil 25-30sn bekledim ve bağlantıyı ayırdım.sonra "bismillah" çektikten sonra casio bataryasını şarj aletine taktım ve "ohh be! oldu valla..." şeklinde derin bir nefes aldım.yaklaşık 2 saat şarj oldu ve artık kullanıma hazır :)

    demem o ki siz siz olun bi gün şarj aletinizin lambası yanıp sönmeye başlarsa,ne kadardır şarj etmediğinizi düşünün.hemen bataryayı çöpe atmayın.

    NOT:batarya ve pilleri zaten çöpe atmayın.doğa yüzyıllarca üstesinden gelemiyor bunların.
    Fotoğraf makineleriniz pili NP40 ise elimde satılık var 1 adet. Yurt dışından gelmiş sahte pildir. Sıfır, 20 ytl.
    Yedek lazım olursa bilginize.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tunç:TheBrother

    batarya daha yeni ise benim yaptığımı bi dene,olmadı yeni batarya...


    quote:

    Orjinalden alıntı: Tunç:TheBrother

    Arkadaşlar bu batarya olayı sonunda benimde başıma geldi.

    neredeyse 4 gün boyunca boş batarya makine üstünde kalmıştı ve bende dedimki "şunu bi şarj edeyim."efenim aldım bataryamı taktım şarj aletine,bide ne göreyim.kırmızı lamba bir yanıyor bir sönüyor."aha batarya bozulmuş" dedim kendi kendime ve canım sıkıldı bu işe...sonra biraz düşündüm.tek şarjla 150-170 çekim yapabilen bir batarya nasıl olurda "zırt" diye arızalanabilir?dedim ki "bunda bi iş var..." . bataryanın bozulduğundan şüpheliydim,şarj aleti de sinyal verdiğine göre oda sağlam diye düşündüm.o vakit tek bir şey geldi aklıma,batarya tamamen tükendiği için çok azda olsa bir akım veremiyor,dolayısıyla şarj aleti bataryayı arızalı zannedip sinyal veriyor ve de şarj gerilimini üretmiyor,dolayısıyla batarya şarj olmuyor.öyleyse yapılacak bir tek şey var,şarj aletinin bataryayı algılaması için bataryanın azda olsa bir akım vermesini sağlamak.ama "batarya boş",bi miktar doldurmak lazım...ama nasıl?..aldım bataryayı üzerinde 3.7V yazıyor.dedim ki"ulan bu 3.7V bi yerden tanıdık geliyor".ve 20 sn düşündükten sonra nokia telefonumun bataryasına baktım.birde ne göreyim "3.7v"..tam aradığım voltaj değeri.nokia bataryası ile casio bataryasını yanyana koydum.her iki bataryanın artılarını vede eksilerini birbirine bağladım.yanlış anlaşılmasın hepsini birbirine değil artı artıya,eksi eksiye şeklinde iki adet tel kullanmak suretiyle.bu şekilde çok değil 25-30sn bekledim ve bağlantıyı ayırdım.sonra "bismillah" çektikten sonra casio bataryasını şarj aletine taktım ve "ohh be! oldu valla..." şeklinde derin bir nefes aldım.yaklaşık 2 saat şarj oldu ve artık kullanıma hazır :)

    demem o ki siz siz olun bi gün şarj aletinizin lambası yanıp sönmeye başlarsa,ne kadardır şarj etmediğinizi düşünün.hemen bataryayı çöpe atmayın.

    NOT:batarya ve pilleri zaten çöpe atmayın.doğa yüzyıllarca üstesinden gelemiyor bunların.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Tunç:TheBrother

    batarya daha yeni ise benim yaptığımı bi dene,olmadı yeni batarya...


    quote:

    Orjinalden alıntı: Tunç:TheBrother

    Arkadaşlar bu batarya olayı sonunda benimde başıma geldi.

    neredeyse 4 gün boyunca boş batarya makine üstünde kalmıştı ve bende dedimki "şunu bi şarj edeyim."efenim aldım bataryamı taktım şarj aletine,bide ne göreyim.kırmızı lamba bir yanıyor bir sönüyor."aha batarya bozulmuş" dedim kendi kendime ve canım sıkıldı bu işe...sonra biraz düşündüm.tek şarjla 150-170 çekim yapabilen bir batarya nasıl olurda "zırt" diye arızalanabilir?dedim ki "bunda bi iş var..." . bataryanın bozulduğundan şüpheliydim,şarj aleti de sinyal verdiğine göre oda sağlam diye düşündüm.o vakit tek bir şey geldi aklıma,batarya tamamen tükendiği için çok azda olsa bir akım veremiyor,dolayısıyla şarj aleti bataryayı arızalı zannedip sinyal veriyor ve de şarj gerilimini üretmiyor,dolayısıyla batarya şarj olmuyor.öyleyse yapılacak bir tek şey var,şarj aletinin bataryayı algılaması için bataryanın azda olsa bir akım vermesini sağlamak.ama "batarya boş",bi miktar doldurmak lazım...ama nasıl?..aldım bataryayı üzerinde 3.7V yazıyor.dedim ki"ulan bu 3.7V bi yerden tanıdık geliyor".ve 20 sn düşündükten sonra nokia telefonumun bataryasına baktım.birde ne göreyim "3.7v"..tam aradığım voltaj değeri.nokia bataryası ile casio bataryasını yanyana koydum.her iki bataryanın artılarını vede eksilerini birbirine bağladım.yanlış anlaşılmasın hepsini birbirine değil artı artıya,eksi eksiye şeklinde iki adet tel kullanmak suretiyle.bu şekilde çok değil 25-30sn bekledim ve bağlantıyı ayırdım.sonra "bismillah" çektikten sonra casio bataryasını şarj aletine taktım ve "ohh be! oldu valla..." şeklinde derin bir nefes aldım.yaklaşık 2 saat şarj oldu ve artık kullanıma hazır :)

    demem o ki siz siz olun bi gün şarj aletinizin lambası yanıp sönmeye başlarsa,ne kadardır şarj etmediğinizi düşünün.hemen bataryayı çöpe atmayın.

    NOT:batarya ve pilleri zaten çöpe atmayın.doğa yüzyıllarca üstesinden gelemiyor bunların.






    Vay anasını akla bak....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erbilge

    quote:

    Orjinalden alıntı: Tunç:TheBrother

    batarya daha yeni ise benim yaptığımı bi dene,olmadı yeni batarya...


    quote:

    Orjinalden alıntı: Tunç:TheBrother

    Arkadaşlar bu batarya olayı sonunda benimde başıma geldi.

    neredeyse 4 gün boyunca boş batarya makine üstünde kalmıştı ve bende dedimki "şunu bi şarj edeyim."efenim aldım bataryamı taktım şarj aletine,bide ne göreyim.kırmızı lamba bir yanıyor bir sönüyor."aha batarya bozulmuş" dedim kendi kendime ve canım sıkıldı bu işe...sonra biraz düşündüm.tek şarjla 150-170 çekim yapabilen bir batarya nasıl olurda "zırt" diye arızalanabilir?dedim ki "bunda bi iş var..." . bataryanın bozulduğundan şüpheliydim,şarj aleti de sinyal verdiğine göre oda sağlam diye düşündüm.o vakit tek bir şey geldi aklıma,batarya tamamen tükendiği için çok azda olsa bir akım veremiyor,dolayısıyla şarj aleti bataryayı arızalı zannedip sinyal veriyor ve de şarj gerilimini üretmiyor,dolayısıyla batarya şarj olmuyor.öyleyse yapılacak bir tek şey var,şarj aletinin bataryayı algılaması için bataryanın azda olsa bir akım vermesini sağlamak.ama "batarya boş",bi miktar doldurmak lazım...ama nasıl?..aldım bataryayı üzerinde 3.7V yazıyor.dedim ki"ulan bu 3.7V bi yerden tanıdık geliyor".ve 20 sn düşündükten sonra nokia telefonumun bataryasına baktım.birde ne göreyim "3.7v"..tam aradığım voltaj değeri.nokia bataryası ile casio bataryasını yanyana koydum.her iki bataryanın artılarını vede eksilerini birbirine bağladım.yanlış anlaşılmasın hepsini birbirine değil artı artıya,eksi eksiye şeklinde iki adet tel kullanmak suretiyle.bu şekilde çok değil 25-30sn bekledim ve bağlantıyı ayırdım.sonra "bismillah" çektikten sonra casio bataryasını şarj aletine taktım ve "ohh be! oldu valla..." şeklinde derin bir nefes aldım.yaklaşık 2 saat şarj oldu ve artık kullanıma hazır :)

    demem o ki siz siz olun bi gün şarj aletinizin lambası yanıp sönmeye başlarsa,ne kadardır şarj etmediğinizi düşünün.hemen bataryayı çöpe atmayın.

    NOT:batarya ve pilleri zaten çöpe atmayın.doğa yüzyıllarca üstesinden gelemiyor bunların.






    Vay anasını akla bak....

    Alıntıları Göster
    erbilge; hocam parayı yerden bulmuyoz.bende kurtarmak için elimden geleni yaptım,bataryayı kurtardım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tunç:TheBrother

    erbilge; hocam parayı yerden bulmuyoz.bende kurtarmak için elimden geleni yaptım,bataryayı kurtardım...

    Alıntıları Göster
    tunç kardeş çarpılmayalım sonra ben biraz tırsarım elektrik işlerinden
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheTURK

    tunç kardeş çarpılmayalım sonra ben biraz tırsarım elektrik işlerinden

    Alıntıları Göster
    yok be abi 3.7v çarpmaz adamı,bi zararı da olmaz,bence bi denemende fayda var.

    birde pilin eski miydi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tunç:TheBrother

    yok be abi 3.7v çarpmaz adamı,bi zararı da olmaz,bence bi denemende fayda var.

    birde pilin eski miydi?

    Alıntıları Göster
    @Tunç:TheBrother

    Saolasın, bende de aynı problem vardı senin yöntemle çözdüm (: Zeki adammışsın vesselam (:
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GreldoR

    @Tunç:TheBrother

    Saolasın, bende de aynı problem vardı senin yöntemle çözdüm (: Zeki adammışsın vesselam (:

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: GreldoR

    @Tunç:TheBrother

    Saolasın, bende de aynı problem vardı senin yöntemle çözdüm (: Zeki adammışsın vesselam (:



    birazcık dikkat,ufacık elektronik bilgisi...işe yaradıysa sevindim.




  • teşekür dostum denedim oldu....... çok ama çok teşekür
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tunç:TheBrother

    batarya daha yeni ise benim yaptığımı bi dene,olmadı yeni batarya...


    quote:

    Orjinalden alıntı: Tunç:TheBrother

    Arkadaşlar bu batarya olayı sonunda benimde başıma geldi.

    neredeyse 4 gün boyunca boş batarya makine üstünde kalmıştı ve bende dedimki "şunu bi şarj edeyim."efenim aldım bataryamı taktım şarj aletine,bide ne göreyim.kırmızı lamba bir yanıyor bir sönüyor."aha batarya bozulmuş" dedim kendi kendime ve canım sıkıldı bu işe...sonra biraz düşündüm.tek şarjla 150-170 çekim yapabilen bir batarya nasıl olurda "zırt" diye arızalanabilir?dedim ki "bunda bi iş var..." . bataryanın bozulduğundan şüpheliydim,şarj aleti de sinyal verdiğine göre oda sağlam diye düşündüm.o vakit tek bir şey geldi aklıma,batarya tamamen tükendiği için çok azda olsa bir akım veremiyor,dolayısıyla şarj aleti bataryayı arızalı zannedip sinyal veriyor ve de şarj gerilimini üretmiyor,dolayısıyla batarya şarj olmuyor.öyleyse yapılacak bir tek şey var,şarj aletinin bataryayı algılaması için bataryanın azda olsa bir akım vermesini sağlamak.ama "batarya boş",bi miktar doldurmak lazım...ama nasıl?..aldım bataryayı üzerinde 3.7V yazıyor.dedim ki"ulan bu 3.7V bi yerden tanıdık geliyor".ve 20 sn düşündükten sonra nokia telefonumun bataryasına baktım.birde ne göreyim "3.7v"..tam aradığım voltaj değeri.nokia bataryası ile casio bataryasını yanyana koydum.her iki bataryanın artılarını vede eksilerini birbirine bağladım.yanlış anlaşılmasın hepsini birbirine değil artı artıya,eksi eksiye şeklinde iki adet tel kullanmak suretiyle.bu şekilde çok değil 25-30sn bekledim ve bağlantıyı ayırdım.sonra "bismillah" çektikten sonra casio bataryasını şarj aletine taktım ve "ohh be! oldu valla..." şeklinde derin bir nefes aldım.yaklaşık 2 saat şarj oldu ve artık kullanıma hazır :)

    demem o ki siz siz olun bi gün şarj aletinizin lambası yanıp sönmeye başlarsa,ne kadardır şarj etmediğinizi düşünün.hemen bataryayı çöpe atmayın.

    NOT:batarya ve pilleri zaten çöpe atmayın.doğa yüzyıllarca üstesinden gelemiyor bunların.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Tunç:TheBrother

    batarya daha yeni ise benim yaptığımı bi dene,olmadı yeni batarya...


    quote:

    Orjinalden alıntı: Tunç:TheBrother

    Arkadaşlar bu batarya olayı sonunda benimde başıma geldi.

    neredeyse 4 gün boyunca boş batarya makine üstünde kalmıştı ve bende dedimki "şunu bi şarj edeyim."efenim aldım bataryamı taktım şarj aletine,bide ne göreyim.kırmızı lamba bir yanıyor bir sönüyor."aha batarya bozulmuş" dedim kendi kendime ve canım sıkıldı bu işe...sonra biraz düşündüm.tek şarjla 150-170 çekim yapabilen bir batarya nasıl olurda "zırt" diye arızalanabilir?dedim ki "bunda bi iş var..." . bataryanın bozulduğundan şüpheliydim,şarj aleti de sinyal verdiğine göre oda sağlam diye düşündüm.o vakit tek bir şey geldi aklıma,batarya tamamen tükendiği için çok azda olsa bir akım veremiyor,dolayısıyla şarj aleti bataryayı arızalı zannedip sinyal veriyor ve de şarj gerilimini üretmiyor,dolayısıyla batarya şarj olmuyor.öyleyse yapılacak bir tek şey var,şarj aletinin bataryayı algılaması için bataryanın azda olsa bir akım vermesini sağlamak.ama "batarya boş",bi miktar doldurmak lazım...ama nasıl?..aldım bataryayı üzerinde 3.7V yazıyor.dedim ki"ulan bu 3.7V bi yerden tanıdık geliyor".ve 20 sn düşündükten sonra nokia telefonumun bataryasına baktım.birde ne göreyim "3.7v"..tam aradığım voltaj değeri.nokia bataryası ile casio bataryasını yanyana koydum.her iki bataryanın artılarını vede eksilerini birbirine bağladım.yanlış anlaşılmasın hepsini birbirine değil artı artıya,eksi eksiye şeklinde iki adet tel kullanmak suretiyle.bu şekilde çok değil 25-30sn bekledim ve bağlantıyı ayırdım.sonra "bismillah" çektikten sonra casio bataryasını şarj aletine taktım ve "ohh be! oldu valla..." şeklinde derin bir nefes aldım.yaklaşık 2 saat şarj oldu ve artık kullanıma hazır :)

    demem o ki siz siz olun bi gün şarj aletinizin lambası yanıp sönmeye başlarsa,ne kadardır şarj etmediğinizi düşünün.hemen bataryayı çöpe atmayın.

    NOT:batarya ve pilleri zaten çöpe atmayın.doğa yüzyıllarca üstesinden gelemiyor bunların.






    arkadaşım ben de de aynı sorun mevcuttu, dediğin yöntemi denedim ve çalıştı , akıl dan ne kaçar be değil mi.
    süper bi bilgi sağol paylaşımın için, batarya şu an şarj da, led yanıp sönmüyor, demek ki şarj oluyor, şarj bittikten sonra makinaya takıp deneyeceğim çalıştırır artık herhalde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ByBaterist

    quote:

    Orjinalden alıntı: Tunç:TheBrother

    batarya daha yeni ise benim yaptığımı bi dene,olmadı yeni batarya...


    quote:

    Orjinalden alıntı: Tunç:TheBrother

    Arkadaşlar bu batarya olayı sonunda benimde başıma geldi.

    neredeyse 4 gün boyunca boş batarya makine üstünde kalmıştı ve bende dedimki "şunu bi şarj edeyim."efenim aldım bataryamı taktım şarj aletine,bide ne göreyim.kırmızı lamba bir yanıyor bir sönüyor."aha batarya bozulmuş" dedim kendi kendime ve canım sıkıldı bu işe...sonra biraz düşündüm.tek şarjla 150-170 çekim yapabilen bir batarya nasıl olurda "zırt" diye arızalanabilir?dedim ki "bunda bi iş var..." . bataryanın bozulduğundan şüpheliydim,şarj aleti de sinyal verdiğine göre oda sağlam diye düşündüm.o vakit tek bir şey geldi aklıma,batarya tamamen tükendiği için çok azda olsa bir akım veremiyor,dolayısıyla şarj aleti bataryayı arızalı zannedip sinyal veriyor ve de şarj gerilimini üretmiyor,dolayısıyla batarya şarj olmuyor.öyleyse yapılacak bir tek şey var,şarj aletinin bataryayı algılaması için bataryanın azda olsa bir akım vermesini sağlamak.ama "batarya boş",bi miktar doldurmak lazım...ama nasıl?..aldım bataryayı üzerinde 3.7V yazıyor.dedim ki"ulan bu 3.7V bi yerden tanıdık geliyor".ve 20 sn düşündükten sonra nokia telefonumun bataryasına baktım.birde ne göreyim "3.7v"..tam aradığım voltaj değeri.nokia bataryası ile casio bataryasını yanyana koydum.her iki bataryanın artılarını vede eksilerini birbirine bağladım.yanlış anlaşılmasın hepsini birbirine değil artı artıya,eksi eksiye şeklinde iki adet tel kullanmak suretiyle.bu şekilde çok değil 25-30sn bekledim ve bağlantıyı ayırdım.sonra "bismillah" çektikten sonra casio bataryasını şarj aletine taktım ve "ohh be! oldu valla..." şeklinde derin bir nefes aldım.yaklaşık 2 saat şarj oldu ve artık kullanıma hazır :)

    demem o ki siz siz olun bi gün şarj aletinizin lambası yanıp sönmeye başlarsa,ne kadardır şarj etmediğinizi düşünün.hemen bataryayı çöpe atmayın.

    NOT:batarya ve pilleri zaten çöpe atmayın.doğa yüzyıllarca üstesinden gelemiyor bunların.






    arkadaşım ben de de aynı sorun mevcuttu, dediğin yöntemi denedim ve çalıştı , akıl dan ne kaçar be değil mi.
    süper bi bilgi sağol paylaşımın için, batarya şu an şarj da, led yanıp sönmüyor, demek ki şarj oluyor, şarj bittikten sonra makinaya takıp deneyeceğim çalıştırır artık herhalde.


    Alıntıları Göster
    ByBaterist; çalışır büyük ihtimalle bataryayı uzun süre boş bırakınca,pilin kendi iç direnci pilin kalan son enerjisinide tüketiyor.dolayısıyla pil bozulmuş gibi oluyor.halbuki bozuk değil,bir nevi uykuya çekilmiş.bizim yaptığımız ise uyuyan pile "şşş! kalk bakalım" işlemi uygulamak...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tunç:TheBrother

    ByBaterist; çalışır büyük ihtimalle bataryayı uzun süre boş bırakınca,pilin kendi iç direnci pilin kalan son enerjisinide tüketiyor.dolayısıyla pil bozulmuş gibi oluyor.halbuki bozuk değil,bir nevi uykuya çekilmiş.bizim yaptığımız ise uyuyan pile "şşş! kalk bakalım" işlemi uygulamak...

    Alıntıları Göster
    walla bataryadan umudu kesmiştim ama sayende kurtardık yaw , bunu 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi sağol




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tunç:TheBrother

    ByBaterist; çalışır büyük ihtimalle bataryayı uzun süre boş bırakınca,pilin kendi iç direnci pilin kalan son enerjisinide tüketiyor.dolayısıyla pil bozulmuş gibi oluyor.halbuki bozuk değil,bir nevi uykuya çekilmiş.bizim yaptığımız ise uyuyan pile "şşş! kalk bakalım" işlemi uygulamak...


    kardeş avatarını gördükçe gülüyorum değiştir şunu yaw :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dOmi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tunç:TheBrother

    ByBaterist; çalışır büyük ihtimalle bataryayı uzun süre boş bırakınca,pilin kendi iç direnci pilin kalan son enerjisinide tüketiyor.dolayısıyla pil bozulmuş gibi oluyor.halbuki bozuk değil,bir nevi uykuya çekilmiş.bizim yaptığımız ise uyuyan pile "şşş! kalk bakalım" işlemi uygulamak...


    kardeş avatarını gördükçe gülüyorum değiştir şunu yaw :D

    Alıntıları Göster
    truva06; hadi geçmiş olsun

    dOmi; bi daha gül o zaman




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tunç:TheBrother

    truva06; hadi geçmiş olsun

    dOmi; bi daha gül o zaman

    Alıntıları Göster
    The Brother kardeş süpersin.Çok teşekkürler.Beni 40-50 Tl masraftan kurtardın.Aynı sorun benim bataryanın da başına gelmişti.Batarya mefta oldu sandım.Yöntemini denedim batarya şarj oldu.Tekrar çok teşekkür ederim....




  • bendeden exilim var bi sorun yaşamadım ama pilin ömrü bitmiş olabilir
    çünkü yaklaşık 1000 dolumluk veya 3 yıllık ömrü oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madmax_366

    bendeden exilim var bi sorun yaşamadım ama pilin ömrü bitmiş olabilir
    çünkü yaklaşık 1000 dolumluk veya 3 yıllık ömrü oluyor.
    baya sevap topladım hee
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tunç:TheBrother

    baya sevap topladım hee

    Alıntıları Göster
    yok kardeş bi ben çözememişim galiba, dediklerini dikkatlice yapıyorum yine sonuç aynı, şarj cihazındaki kırmızı ışık yanıp sönüp duruyor. yeni batarya aldım onda da aynı sorun. baska saj cihazında denedim her iki batrayda da aynı şekilde şarj cihazının üstündeki kırmızı ışık yanıp sönüyor. makineden vazgeçeceğim sanırım. yok başka yolu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: inceoglu

    yok kardeş bi ben çözememişim galiba, dediklerini dikkatlice yapıyorum yine sonuç aynı, şarj cihazındaki kırmızı ışık yanıp sönüp duruyor. yeni batarya aldım onda da aynı sorun. baska saj cihazında denedim her iki batrayda da aynı şekilde şarj cihazının üstündeki kırmızı ışık yanıp sönüyor. makineden vazgeçeceğim sanırım. yok başka yolu.

    Alıntıları Göster
    The brother kardeş yöntemin süperde nokia bataryanın + ve - uçları gömülü vaziyette bataryaya iki teli ile yaptım bu işi diyorsun telleri o kutuplara nasıl tutturdun her iki bataryaya da değmesini mi sağladın. Bunu denemedim ben daha önce




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.