Şimdi Ara

CADDY VS MEGANE II dci DYNAMIC (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
127
Cevap
0
Favori
15.896
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: pegasuss

    söylenen olaya bak ya...sen caddy alamyosunda doblo alıyosunmuş...ne seviyesiz laflar ya...caddy 10 saniyede 100 e çıkıyomuş...bak sen ya...ben çok uzun zamandır kullanıyorum güzel arabada 10 saniyeye 1540 kilo 1.9 dizel 105 hp araç yapamaz...yapamazsın...o 13-14 arası saniyede 100 e ulaşıyo...ayrıca dobloyu inceledim onun fullü ile caddy nin fullü arasında çok fark var ve nasıldır ki dobloda daha fazla özellik var...

    kızma abisi o daha çocuk
    ciddiye alma
    büyüyünce öğrenecek atmamayı
  • Caddy
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    tutturuyosun falan lafını bil,yaşına göre konuş.

    ben sana tutturma dedim mi caddy aşağı caddy yukarı gören de birşey sanıcak

    .hiçbir özelliği olmayan basit yontulmuş touran işte kendin de söylüyorsun.


    Doblo vip in yeni tipi daha piyasaya verilmedi,zaten sen alamayacağına göre niye soruyosun?

    seninki züğürt tesellisi iyiki tamponda boya yoktu

    bak canım coşkun sen git eski tip doblo vip e bin yine hertürlü caddy e 5 çeker.

    sana 100 kere söyledim doblo yu caddy ile bir tutan yok .doblo ödülü aldı götürdü,doblo fiyat/performans

    da daha üstün.

    caddy kazık.

    var mı ötesi?








    +1500




  • tabi ki vw caddy
  • Yeni kasa Caddy lerin daha reklamı çıkmadan ülkemize gelen ilk partiden 3 tane aldık arkadaşlarla . 2 araç şehir içinde kullanılıyordu , bense türkiyenin herhangi bir tarafında oluyordum ürün satışında. 1.5 yıl içinde ben 120bin km ye getirdim aracı. Araklık ayında erzuruma 3 kişi gitmiştik önde biz rahat sayılabilecek bir yolculuk yaparken arkadaki arkadaş arabanın arkasının çok soğuk olduğunu ve resmen rüzgar estiğini söyledi dalga geçtik konu kapandı bir ara arkaya yatmak için geçtiğimde hakikatten kaloriferin çalışmasına rağmen soğuk olduğunu fark ettim , istanbula döndüğümde toptancıdan taş yünü alıp önce tavan kaplamasını söküp izolasyonon sıfır olduğunu gördüm hemen kontürplakla saç arasını taş yünü ile izole ettim , ardından arka kapı kaplamalarını çıkardım ki çıkarmaz olaydım içeride hiç bir koruyucu bar olmadığı halde izolasyona dair birşeyin olmadığını sadece abuk bir kablonun öyle sallandığını gördüm , haydi bas taş yününü , yün bitti gene gidip almak zorunda kaldım , geçtim arkaya bagaj kaputunun kaplamasını açtım gene boş izolasyon yok yok , doldurdum taş yününü , daha sonraki doğu seyehatimde aracın arkasında artık sorun kalmadığını görüp içim rahat etti , ama aklım koruyucu bar olmayan arka kapılarda kaldı cesaret edip ön kapılara bakamadım...... Gelelim başka şeylere ben aracın motorunu çok iyi alıştırdığım halde 189 km nin üstüne çıkamadım tabiki düz yolda ama turbonun 1 kez garantiden değiştiğini , marş motorunun 1 kez garantiden değiştiğini , arka aks kollarının 3 kez garantiden değiştiğini , aracın bütün dışarıdaki ışık veren enstürmanlarının su almadan dolayı garantiden değiştiğini , aracın düzenli olarak 15binde bir carbon clean a girdiği halde kurum yapmış yalanı ile serviste 12 gün tutulduğunu , 2 ayda bir turbo hortumunun sayısını hatırlamayacağım kadar patladığını ve bu sorunu istanbul erel otomobilin çözemediğini seyehatim esnasında denizlide tesadüfen bir VW servisinin aracı satana kadar bozulmamak üzere çözdüğünü , aracın baskı balatasının 90binde silkelemeye başladığını ve erel tarafından daha gider şeklinde oyalanarak aracın satış sürecine girildiğini , servislerinin ister doğuş olsun ister erel olsun sadece bakımını yapıp ekstra şeylerin sonra hallederiz şeklinde geçiştirildiğinimi neyi söyleyeyim arkadaşlar. Bu arada benim 90binde silkeleyen debriyaj gene iyi gitmiş diğer arkadaş cebinden 17binde baskı değiştirdi , diğeri 60binde, bunun garantiside yok ki cepten , bu araçların üstündeki bizler bağdat caddesinin araç trafiğine çift yön olduğu zamanlardan beri otomobil kullanan sevdalılarız hani desinler ki sizi gidi acemiler..... Caddy , en azından ilk partiler aceleye gelmiş daha sonraki partilerde değişiklikler oldu kiminde viraj için tutunma kayışı , kiminde daha çıkık formda kulluk vs. ama bu araç fena sayılmayacak yol tutuş ve ustalar için zevkli viraj kabiliyeti ile vasat plastik kaplamaları ile ( bir süre sonra ön kapı iç kollarının gri boyası dökülüyor ) uzun yolda adamı sarsarak sersemleten yol sesini içine alan basit kullanımlı şaglam şaseli güçlü motorlu orta karar bir T İ C A R İ...........Kullanıcı olarak objektif olmaya çalıştım. Aracın km si geldiği için imzamdaki markaya sedan olarak geçtim sevgiler




  • dışarda dolaşan 100 kişiye türkiyedeki ticari araçlardan hangisini alırsınız diye sorsan bence 99' u vw CADDY der haksızmıyım. Doblo neyini methediyon tasarım desen partnerden sonra en berbat tasarımı var ön tasarımına bir şey diyemiyorum ama arka taraf tasarımı ticari araçlar arasında en berat tasarıma sahip araç resmen karpuz kasasına benziyor dümdüz bunlar fiat doblo ile ilgili düşüncelerim.... Gerçi bende fiat palio kullanıyorum çok güzel araç fiatı kötülemek değil amacım bunuda söyleyeyim.
  • Millet doblo alsın da virajlarda devrilsin . Doblo yol tutuşu en kötü ticari araçtır. fiat.com.tr de baktım doblo family lüx 1.3 multijet 38.000 ytl, hangi enayi dobloya 38 verirde 35 e caddy almaz, bazı arkadaşlar dobloyu öyle bi övmüş ki caddy ye 5 çeker bilmemne, hem binek hem ticari olarak kullanılacak en iyi araç caddydir. Van alacaksan doblo ve kangoo alacaksın. caddy>tourneo>doblo veya kango>partner
  • ne diye hortlatırsınız aylar önceki konuyu
  • combi arabalardan en çok caddy yi severim sedanlardan meganı ama bildiğim kadarıyla caddy daha konforlu
  • VW CADDY tabiki.
  • megane bu kadar düştümü caddy maddy
  • quote:

    Orjinalden alıntı: muribbi

    megane bu kadar düştümü caddy maddy

    yakında vw transporter mı megane'mı diye başlık açılırsa şasırmam
    Megane ile karşılaştırılmayan araba kalmadı
    demek ki insanlar ne alırsa alsın gözleri megane'da oluyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: muribbi

    megane bu kadar düştümü caddy maddy

    farklı sınıftalar tamam ama caddy megane den çok daha klas ve karizma bir araba bence.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cncrd



    yakında vw transporter mı megane'mı diye başlık açılırsa şasırmam
    Megane ile karşılaştırılmayan araba kalmadı
    demek ki insanlar ne alırsa alsın gözleri megane'da oluyor

    bence tam tersi dostum.adam binek bir araba almayı düşünüyo ama ticari olmasına rağmen caddy i görüyo ve kararsız kalıyo.bence gözleri caddy de kalıyo.(bu arada banane ya.adamın ne düşündüğünü tahmin etmeye çalışıyoz)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doblom -- 24 Haziran 2006; 22:53:14 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: s.karahisar

    dışarda dolaşan 100 kişiye türkiyedeki ticari araçlardan hangisini alırsınız diye sorsan bence 99' u vw CADDY der haksızmıyım. Doblo neyini methediyon tasarım desen partnerden sonra en berbat tasarımı var ön tasarımına bir şey diyemiyorum ama arka taraf tasarımı ticari araçlar arasında en berat tasarıma sahip araç resmen karpuz kasasına benziyor dümdüz bunlar fiat doblo ile ilgili düşüncelerim.... Gerçi bende fiat palio kullanıyorum çok güzel araç fiatı kötülemek değil amacım bunuda söyleyeyim.

    caddy yi severim ama insanların %99 unun gözünde caddy nin 1 numara olması, çoğunlukla insanların cahilliğinden.bu konu tartışılır ancak sokakta arabadan anlamayan bir adama sorsan caddy diyo neden caddy desen adama ne der?şöyle savunur, başta en pahalısı , 260 kadranı var(), wv filan gibi değerlendirmelerde bulunur.mesela birde şöyle diyolar:"binek olarak kullancaksan caddy al ticari kullanacaksan doblo,combo filan al." mesela combo ve doblo nun full versiyonları caddy nin full ünden çok daha binek özelliklere sahipler. ama cahil bir adam bilmediği halde caddy daha aksesuarlı filan bile diyebiliyor. arabaları gerçektende tanıyıp, artı ve eksilerini bilipte caddy daha iyi dienlere bir lafım yok. ama bilgisiz insanlar 260 gösteriyo, daha pahalı o yüzden daha iyi gibi değerlendirmede saçma ölçütleri ele alıyolar. oysa birçoğu bilmiyorki caddy nin fullünde, jant kapağı bile yok.arka koltukların olduğu bölümde döşeme diye bir şey yok tamamen çıplak, portbagaj bile yok.sadece 2 hava yastığı var,tampon boyası yok... yeni doblo vip ve combo spor pakette caddy e göre çok daha fazla aksesuarlar var. bunlara rağmen caddy nasıl daha binek özellikler taşıyo diye iddia ediliyor, buna şaşıyorum doğrusu. ama şu varki doblo vip teki özellikler caddy e koysan. caddy vip olsa sınıfındaki araçlardan çok daha üstün bir araç olur tartışmasız.zaten bazı insanlar bu aksesuarları caddy e yapıyolar çok mükemmel oluyo ama çıplak olarak en iyisi demek doğru değil bence yada daha doğrusu en çok binek özellik taşıyan caddy demek doğru değil bence. yani demek istediğim halkın çoğunun şu daha iyidir demesi bence gerçekleri ifade etmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doblom -- 24 Haziran 2006; 23:22:04 >




  • Yani doblom; diyebiliriz ki, Caddy; yapılan ufak çaplı modifiyelerle en bienk ticari
  • quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Yani doblom; diyebiliriz ki, Caddy; yapılan ufak çaplı modifiyelerle en bienk ticari

    evet öyle diyebiliriz. yalnız dediğim aksesuarları koyarsak fiyatı çok yükselir nerdeyse bir jeep parasına çıkar, bence o kadar da etmez. örneğin caddy metalik full 38 milyar. sen buna yeni doblo vip teki aksesuarları koy.siyah cam, deri koltuk, çelik jant, sis farı, port bagaj, tampon boyası v.b nerden baksan 10 milyarı geçer aksesuarları. çıktı mı caddy sana 50 milyar a. yani çok pahalı bence. yeni doblo vip 1.9 bu aksesuarlarıyla 36 milyar. caddy e göre çok daha avantajlı yani. ama tercih meselesi tabi. caddy nin de vip e göre artıları var. vip doblo nun da aksesuar zenginliği, fiyatı, servis ve yedek parça ucuzluğu artıları. sonuç olarak dediğim gibi vip teki özellikler caddy de olsa caddy derim o zaman. ama arada ciddi bir fiyat farkı oluyo, onu da göz önünde bulundurarak değerlendirme yapılmalı tabi. yani tartışılacak bir konu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doblom -- 25 Haziran 2006; 11:15:36 >




  • Yok, aslında fazla tartışılacak bir konu değil. Dediğin gibi tercih meselesi.
  • ya dobloya araç diye ne binerim nede para veririm Allah ın fiatı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cncrd


    quote:

    Orjinalden alıntı: muribbi

    megane bu kadar düştümü caddy maddy

    yakında vw transporter mı megane'mı diye başlık açılırsa şasırmam
    Megane ile karşılaştırılmayan araba kalmadı
    demek ki insanlar ne alırsa alsın gözleri megane'da oluyor

    bu da demek oluyor ki megane en iyisi ona ulaşmak herkezin ideali.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muribbi -- 25 Haziran 2006; 17:18:28 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.