Şimdi Ara

CADDY VS MEGANE II dci DYNAMIC (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
127
Cevap
0
Favori
15.925
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • geçen gece eve gelirken denedim 11.7 sn.de çıkıyor 0-100'e caddy.
  • caddy (kamyonetle) meganla bir tutuyorsunuz ya ne (.......)diyim
    caddy'nin iç hacmi ve bagaj büyüklündan başka bir fazlası yok
    ne fazlsı warsa buraya yazında bizde öğrenmiş olalim
  • Anlaşılan bazılarının kuyruk acısı devam ediyor, henüz dinmemiş
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emregulec_1905

    caddy (kamyonetle) meganla bir tutuyorsunuz ya ne (.......)diyim
    caddy'nin iç hacmi ve bagaj büyüklündan başka bir fazlası yok
    ne fazlsı warsa buraya yazında bizde öğrenmiş olalim


    guvenlik konfor yol tutus genis ic hacim performans
  • vw caddy gecen yolda bi tane gordum adam basıyo ben basıyorum ama adam onumde uzadı gitti çok deli araba sürdümde süper bişey
  • ve bu basınç nekadar fazla olursa motorun torku ve gücü okadar artıyor
    bu arada normal atmosfer basıncı yaklaşık 1 bar yani 100 kPa
    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: aygun75

    Arkadaşlar biliyorum bu ikisi aynı sınıf değil ama bu ikisi arasında kaldım.Tempramı sattım yeni bir araba almayı düşünüyorum ve bu iki model arasında tercih yapmak istiyorum,Megane donanım olarak iyi fakat caddy de kullanım ve bilinen tdi motor yönünden beni cezbediyor.Tek tereddütüm 1,9tdi motor yakıt değerleri.1,9tdi motorların yeni nesil common rail ile aralarında ne kadar bir fark var,aramızda caddy kullanıcıları varsa yakıt değerleri hakkında yardımlarınızı bekliyorum.

    bu iki aracında yakıt tüketim değeri birbirine çok yakındır


    pompa meme ile motorini her bir silindire ayrı direkt enjeksiyonla alıyor. Sistemin common rail yollu enjeksiyondan ayrıldığı nokta da her silindir için enjeksiyonun bağımsız olması

    Temelde bir pompa 0,5 bar basınç ile yakıtı depodan çekiyor önce 4 bar basınca daha sonra ABS sistemlerimizde kullandığımız jet pompalara benzeyen bir mantıkla 1500 bar (yanlış değil 1500 ) basınca sokuyor. Bu yüksek basınçlı yakıt çelik bir boru içinde sıkıştırılıyor. (Common RAİL) bu borunun bir ucunda valf. Diğer ucunda basınç regülatörü var. Basınçlı yakıt. mıknatıslanma ile çekilerek açılan kapanan jet memelerden yanma odasına fışkıtıyor. O basınçla.... Ohaa diyorsun ve inanılmaz verimli bir yanma oluyor..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Anlaşılan bazılarının kuyruk acısı devam ediyor, henüz dinmemiş


    Doğru konuş

    sana gerekli lafları söyledim.cezamı da aldım.

    anladın sen....

    kuyruk acısı sende var ki.

    delikanlı gibi buraya caddy nin yontma araba olduğunu yazamıyorsun.


    heryeri sunta,pütürlü plastik,boyasız tampon,kapak jant

    kadrana da koymuş 260.yeni bir kadran bile tasarlama maliyeti ağır gelmiş çok sevdiğin vw ne .yazık

    etmez küçük kardeşim.40 milyar etmez.

    bak ne güzel demişsin doğuş öldürür diye .

    aferim




  • quote:

    Orjinalden alıntı: son_samuray


    quote:

    Orjinalden alıntı: emregulec_1905

    caddy (kamyonetle) meganla bir tutuyorsunuz ya ne (.......)diyim
    caddy'nin iç hacmi ve bagaj büyüklündan başka bir fazlası yok
    ne fazlsı warsa buraya yazında bizde öğrenmiş olalim


    guvenlik konfor yol tutus genis ic hacim performans

    Megane dan daha mı güvenli Caddy yapmayın Allah aşkına..

    Makaslı bir ticariden ne bekliyorsunuzda Megane ile yol tutuşunu kıyaslıyorsunuz.. Allah var yukarıda


    Ama şu bir gerçekki en iyi ticari Caddy şuan. Touran ın 5 yıldızlı şasesini kullanıyor Doblo 3yıldızıyla onunla kesinlikle kıyaslanamaz




  • ya akın nedir sen bu vwye laf atmaların
    caddy sınıfında en kötü araç ise doblo,connect v.b. araçlar nasıl acaba
    ibreye 260 koymus ise nolmuş kötümü olmuş,
    40 ytl veren verir sizene yaa ama kesinlikle parasını hakeden araçtır

    birde bana bu araçın gösterirmisin heryeri sunta,pütürlü plastik,boyasız tampon bir yer
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Anlaşılan bazılarının kuyruk acısı devam ediyor, henüz dinmemiş


    Doğru konuş

    sana gerekli lafları söyledim.cezamı da aldım.

    anladın sen....

    kuyruk acısı sende var ki.

    delikanlı gibi buraya caddy nin yontma araba olduğunu yazamıyorsun.


    heryeri sunta,pütürlü plastik,boyasız tampon,kapak jant

    kadrana da koymuş 260.yeni bir kadran bile tasarlama maliyeti ağır gelmiş çok sevdiğin vw ne .yazık

    etmez küçük kardeşim.40 milyar etmez.

    bak ne güzel demişsin doğuş öldürür diye .

    aferim






  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Anlaşılan bazılarının kuyruk acısı devam ediyor, henüz dinmemiş


    delikanlı gibi buraya caddy nin yontma araba olduğunu yazamıyorsun.

    kadrana da koymuş 260.yeni bir kadran bile tasarlama maliyeti ağır gelmiş çok sevdiğin vw ne .yazık

    etmez küçük kardeşim.40 milyar etmez.

    bak ne güzel demişsin doğuş öldürür diye .

    aferim



    buraya kadar yazdiklarin dogru fakat her iki araci kullanmis biri olarak (tekrar soyluyorum caddy i uzun yolda uzun sureli kullanmadim)caddy en azindan

    en kotu seneryoda bile yere doblodan cok daha iyi basiyor ben caddyi surerken kendimi daha guvende hissediyorum tamam haklisin vw maliyet

    takintilari var alinin kulahini mehmetin kulagini hasana huseyine geciriyorlar ama yinede hakkini yememek lazim caddy bi doblo kadar istekli bir

    performansa sahip olmasada malzeme kalitesi olarak doblodan daha kaliteli ve guvenli ben hangidobloya bindiysem hic ayrim yapmiyorum arka

    kapisindan ve surgulu kapidan takir tukur sesler geliyor ben hic bir caddyde bunu gormedim duymadim

    dedigim gibi bugun almak istesem birkac nedenden dolayi doblo tercihim olur dusuk yakit tuketimi dusuk vergi dilimi caddy ye gore daha istekli motor

    ama suda bir gercek doblo ile uzun yola cikilmaz uzun yolda insana guvenlik hissi vermiyor

    caddy

    maliyet kaygilari

    yuksek vergi dilimi

    yuksek yakit

    caddy nin aklima gelen en buyuk eksileri bunlar

    doblo

    bilmiyorum baska basina gelen varmi yazin araba yukluyken yokus cikiyorsan hele bide basiyorsan kliman iflas bayragini cekiyor

    malzeme kalitesi

    vs vs vs

    hemen hemen esit araclar olsada caddy bence 1 adim one cikiyor




  • quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orjinalden alıntı: son_samuray


    quote:

    Orjinalden alıntı: emregulec_1905

    caddy (kamyonetle) meganla bir tutuyorsunuz ya ne (.......)diyim
    caddy'nin iç hacmi ve bagaj büyüklündan başka bir fazlası yok
    ne fazlsı warsa buraya yazında bizde öğrenmiş olalim


    guvenlik konfor yol tutus genis ic hacim performans

    Megane dan daha mı güvenli Caddy yapmayın Allah aşkına..

    Makaslı bir ticariden ne bekliyorsunuzda Megane ile yol tutuşunu kıyaslıyorsunuz.. Allah var yukarıda


    Ama şu bir gerçekki en iyi ticari Caddy şuan. Touran ın 5 yıldızlı şasesini kullanıyor Doblo 3yıldızıyla onunla kesinlikle kıyaslanamaz


    asilim meganeden daha iyi demiyorum genelanlamda ticariler icin konusuyorum




  • bence aracı ticaret için kullanmıycaksanız caddy almanızın hiç bi anlamı yok normal bir aile için tabikide megane
  • quote:

    Orjinalden alıntı: son_samuray


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orjinalden alıntı: son_samuray


    quote:

    Orjinalden alıntı: emregulec_1905

    caddy (kamyonetle) meganla bir tutuyorsunuz ya ne (.......)diyim
    caddy'nin iç hacmi ve bagaj büyüklündan başka bir fazlası yok
    ne fazlsı warsa buraya yazında bizde öğrenmiş olalim


    guvenlik konfor yol tutus genis ic hacim performans

    Megane dan daha mı güvenli Caddy yapmayın Allah aşkına..

    Makaslı bir ticariden ne bekliyorsunuzda Megane ile yol tutuşunu kıyaslıyorsunuz.. Allah var yukarıda


    Ama şu bir gerçekki en iyi ticari Caddy şuan. Touran ın 5 yıldızlı şasesini kullanıyor Doblo 3yıldızıyla onunla kesinlikle kıyaslanamaz


    asilim meganeden daha iyi demiyorum genelanlamda ticariler icin konusuyorum

    Tabii canım ticarilerin kralı o kesin zaten, Tolga abi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asilx -- 18 Ocak 2007; 15:01:31 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: malikguzel

    ya akın nedir sen bu vwye laf atmaların
    caddy sınıfında en kötü araç ise doblo,connect v.b. araçlar nasıl acaba
    ibreye 260 koymus ise nolmuş kötümü olmuş,
    40 ytl veren verir sizene yaa ama kesinlikle parasını hakeden araçtır

    birde bana bu araçın gösterirmisin heryeri sunta,pütürlü plastik,boyasız tampon bir yer
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Anlaşılan bazılarının kuyruk acısı devam ediyor, henüz dinmemiş


    Doğru konuş

    sana gerekli lafları söyledim.cezamı da aldım.

    anladın sen....

    kuyruk acısı sende var ki.

    delikanlı gibi buraya caddy nin yontma araba olduğunu yazamıyorsun.


    heryeri sunta,pütürlü plastik,boyasız tampon,kapak jant

    kadrana da koymuş 260.yeni bir kadran bile tasarlama maliyeti ağır gelmiş çok sevdiğin vw ne .yazık

    etmez küçük kardeşim.40 milyar etmez.

    bak ne güzel demişsin doğuş öldürür diye .

    aferim






    malik kardeşim

    vw ni şişire şişire mercedes yaptınız.niye laf etmiyim.bana bir faydası mı var

    caddy nin yaptığını yerli ticariler yapamıyor mu

    geç arka koltuğuna suntaları gör.

    ön tampon boyasız.torpido kapağı bile yok.


    heryerinden birşeyler yontulmuş.

    ok yont ama 40 kağıt hafif ticariye fazla.

    hani çelik jant bile yok.

    ben en kötü demedim ki.bana göre doğuş aşırı pahalı satıyor.

    ayrca bu konuda çok defa söyledim.megane ,caddy ile uzaktan yakından ilgisi yok.




  • Orjinalden alıntı: son_samuray


    Orjinalden alıntı: Akincl

    Orjinalden alıntı: joushkun




    buraya kadar yazdiklarin dogru fakat her iki araci kullanmis biri olarak (tekrar soyluyorum caddy i uzun yolda uzun sureli kullanmadim)caddy en azindan

    en kotu seneryoda bile yere doblodan cok daha iyi basiyor ben caddyi surerken kendimi daha guvende hissediyorum tamam haklisin vw maliyet

    takintilari var alinin kulahini mehmetin kulagini hasana huseyine geciriyorlar ama yinede hakkini yememek lazim caddy bi doblo kadar istekli bir

    performansa sahip olmasada malzeme kalitesi olarak doblodan daha kaliteli ve guvenli ben hangidobloya bindiysem hic ayrim yapmiyorum arka

    kapisindan ve surgulu kapidan takir tukur sesler geliyor ben hic bir caddyde bunu gormedim duymadim

    dedigim gibi bugun almak istesem birkac nedenden dolayi doblo tercihim olur dusuk yakit tuketimi dusuk vergi dilimi caddy ye gore daha istekli motor

    ama suda bir gercek doblo ile uzun yola cikilmaz uzun yolda insana guvenlik hissi vermiyor

    caddy

    maliyet kaygilari

    yuksek vergi dilimi

    yuksek yakit

    caddy nin aklima gelen en buyuk eksileri bunlar

    doblo

    bilmiyorum baska basina gelen varmi yazin araba yukluyken yokus cikiyorsan hele bide basiyorsan kliman iflas bayragini cekiyor

    malzeme kalitesi

    vs vs vs

    hemen hemen esit araclar olsada caddy bence 1 adim one cikiyor




    Sen eminim ki 1.9 jtd doblo kullanmamışsın.

    ne kliması problem yaratır.ne de uzun yolda performansı kötüdür.

    komşumda vip var.deri döşemeli.gayet de rahat.ticariden fazla birşey beklemeye gerek yok .

    üstelik performans olarak caddy den çok üstün.

    ben de iki aracı kullandım.gayet iyi biliyorum.

    caddy nin üstünlüğü yol tutuşu o da lastik ve ağırlığından kaynaklanıyor.

    bu ülkede en çok satılan hafif ticari yıllardır doblo.

    sebebi de fiyatına göre en iyiyi sunması.başka birşey değil.




  • megane ile caddy tabiki kıyaslanmaz sınıf farklı başta ama caddy bana göre doblo ve connect gibi markalardan iyidir birde vw yi şişirmiyoruz hiç bir zaman sadece orta sınıfın en iyilerinden oldugunu beirtiyoruz
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: malikguzel

    ya akın nedir sen bu vwye laf atmaların
    caddy sınıfında en kötü araç ise doblo,connect v.b. araçlar nasıl acaba
    ibreye 260 koymus ise nolmuş kötümü olmuş,
    40 ytl veren verir sizene yaa ama kesinlikle parasını hakeden araçtır

    birde bana bu araçın gösterirmisin heryeri sunta,pütürlü plastik,boyasız tampon bir yer
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Anlaşılan bazılarının kuyruk acısı devam ediyor, henüz dinmemiş


    Doğru konuş

    sana gerekli lafları söyledim.cezamı da aldım.

    anladın sen....

    kuyruk acısı sende var ki.

    delikanlı gibi buraya caddy nin yontma araba olduğunu yazamıyorsun.


    heryeri sunta,pütürlü plastik,boyasız tampon,kapak jant

    kadrana da koymuş 260.yeni bir kadran bile tasarlama maliyeti ağır gelmiş çok sevdiğin vw ne .yazık

    etmez küçük kardeşim.40 milyar etmez.

    bak ne güzel demişsin doğuş öldürür diye .

    aferim






    malik kardeşim

    vw ni şişire şişire mercedes yaptınız.niye laf etmiyim.bana bir faydası mı var

    caddy nin yaptığını yerli ticariler yapamıyor mu

    geç arka koltuğuna suntaları gör.

    ön tampon boyasız.torpido kapağı bile yok.


    heryerinden birşeyler yontulmuş.

    ok yont ama 40 kağıt hafif ticariye fazla.

    hani çelik jant bile yok.

    ben en kötü demedim ki.bana göre doğuş aşırı pahalı satıyor.

    ayrca bu konuda çok defa söyledim.megane ,caddy ile uzaktan yakından ilgisi yok.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi malikguzel -- 18 Ocak 2007; 16:34:43 >




  • Ben istediğimi yazarım, kurallar dahilinde Sen bir üniversite mezununa yakışmayacak şekilde bana "süt çocuğu" dediğin için 1 hafta ban sende patladı. Önce sen eline, beynine hakim ol.


    50 kez yazdım, yine yazarım; Caddy, Touran'dan yontulmuş bir araçtır ama iyi ki de yontulmuştur. Ben de diğer Caddy sahipleri de hallerimizden memnunuzdur. Senin bunu çekememen beni bağlamaz. FIAT'ın Touran gibi yontucak araçları olmadığı için Doblo'yu bir varile kapı, motor ve tekerlek takarak yaratmayı tercih etmişler. Olaya bir de bu taraftan bak istersen. Bu araç öncelikli olarak ticareti düşündüğü için tamponların boyasız olması benim açımdan gayet uygundur. Gel gör ki yük taşıyan bu tür araçların hepsinin tamponları, aynaları ve çıtaları çiziktir. Ayda bir kez köşedeki elektrikçiden 2 metre kablo alarak ticari araçların nasıl kullanıldıklarını kusura bakma ama gözlemleyemezsin. Komşunun VIP'si olabilir ama unutma ki en boş ticariler de Doblo'nun alt versiyonlarında var.
    Ayrıca Caddy'nin ön konsolu koltuklardan yeteri kadar uzak, o yüzden de kalitesi gayet yeterli olmasına rağmen süper olmasına da gerek yok. Senin de 1.75 boyun olduğuna göre iyice uzanıp incelemiş olman gerekir; ki biz aracı kullanırken böyle şeylere kalkışmıyoruz.
    Yol tutuş olarak Caddy çok daha üstündür, Doblo gibi kıçı yukarılarda gezmez, incecik lasitkleri yoktur. Salakça hızlanan ama ilk virajda takla atan, durmak istediği zaman da duramayan bir Doblo'dansa ondan 2 sn daha geç 100 km/h'a ulaşan (hoş, ticari araba, drag mı yapıcan?) ama virajını kuvvetlice alan, 4 tekerleğinde de disk frenlere sahip olan Caddy'yi tercih ettim.
    Şu 260 kadranla senin arandaki meseleye kimseyi karıştırma, belli ki sende kalıcı etki bıraktı.







  • Klavyene sağlık ;)

    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Ben istediğimi yazarım, kurallar dahilinde Sen bir üniversite mezununa yakışmayacak şekilde bana "süt çocuğu" dediğin için 1 hafta ban sende patladı. Önce sen eline, beynine hakim ol.


    50 kez yazdım, yine yazarım; Caddy, Touran'dan yontulmuş bir araçtır ama iyi ki de yontulmuştur. Ben de diğer Caddy sahipleri de hallerimizden memnunuzdur. Senin bunu çekememen beni bağlamaz. FIAT'ın Touran gibi yontucak araçları olmadığı için Doblo'yu bir varile kapı, motor ve tekerlek takarak yaratmayı tercih etmişler. Olaya bir de bu taraftan bak istersen. Bu araç öncelikli olarak ticareti düşündüğü için tamponların boyasız olması benim açımdan gayet uygundur. Gel gör ki yük taşıyan bu tür araçların hepsinin tamponları, aynaları ve çıtaları çiziktir. Ayda bir kez köşedeki elektrikçiden 2 metre kablo alarak ticari araçların nasıl kullanıldıklarını kusura bakma ama gözlemleyemezsin. Komşunun VIP'si olabilir ama unutma ki en boş ticariler de Doblo'nun alt versiyonlarında var.
    Ayrıca Caddy'nin ön konsolu koltuklardan yeteri kadar uzak, o yüzden de kalitesi gayet yeterli olmasına rağmen süper olmasına da gerek yok. Senin de 1.75 boyun olduğuna göre iyice uzanıp incelemiş olman gerekir; ki biz aracı kullanırken böyle şeylere kalkışmıyoruz.
    Yol tutuş olarak Caddy çok daha üstündür, Doblo gibi kıçı yukarılarda gezmez, incecik lasitkleri yoktur. Salakça hızlanan ama ilk virajda takla atan, durmak istediği zaman da duramayan bir Doblo'dansa ondan 2 sn daha geç 100 km/h'a ulaşan (hoş, ticari araba, drag mı yapıcan?) ama virajını kuvvetlice alan, 4 tekerleğinde de disk frenlere sahip olan Caddy'yi tercih ettim.
    Şu 260 kadranla senin arandaki meseleye kimseyi karıştırma, belli ki sende kalıcı etki bıraktı.








  • en iyi araba en çabuk hızlanan ve en hızlı giden mi demek oluyor şimdi? ticari aracı hızıyla değerlendirmek ne derece sağlıklı? ticari amaçla yaratılmış bir arabayı niye kaymak gibi yapsınlar ki? yük atıyorsun, olmadık yollara giriyorsun, icabında binekten daha fazla zorluyorsun. mal indirip bindirirken o boyalı gıcır gıcır tamponlar ne hale geliyor. adamlar yük taşımak için yapmışlar, araç içindeki direkleri kaplamasız diye eleştiriliyor. tabi deri kaplayalım ikinci gün yırtılsın. deri konsol yapalım leke olmasın, yıpranmasın diye üzerine birşey koymaya çekinelim olur mu böyle iş. binek şirket arabalarına bir bakın. özellikle mümessil arabaları çok fazla yüklendiği (koli vs) için bagajına, koltuklarına, bagaj çevresine bir bakın ne halde. hepsi dökülüyor. ticari araçtan binek konforu bekleyen hayatının en büyük hayal kırıklığına uğrar. binek konforunda ticari araç bulduğunu düşünenler de bineğe tekrar binsin derim.
    konunun başlığına gelince ben megane alırdım. ama caddynin tipine hastayım diyorsanız o başka. zevke karışamayız değil mi?




  • güzel cevap
    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Ben istediğimi yazarım, kurallar dahilinde Sen bir üniversite mezununa yakışmayacak şekilde bana "süt çocuğu" dediğin için 1 hafta ban sende patladı. Önce sen eline, beynine hakim ol.


    50 kez yazdım, yine yazarım; Caddy, Touran'dan yontulmuş bir araçtır ama iyi ki de yontulmuştur. Ben de diğer Caddy sahipleri de hallerimizden memnunuzdur. Senin bunu çekememen beni bağlamaz. FIAT'ın Touran gibi yontucak araçları olmadığı için Doblo'yu bir varile kapı, motor ve tekerlek takarak yaratmayı tercih etmişler. Olaya bir de bu taraftan bak istersen. Bu araç öncelikli olarak ticareti düşündüğü için tamponların boyasız olması benim açımdan gayet uygundur. Gel gör ki yük taşıyan bu tür araçların hepsinin tamponları, aynaları ve çıtaları çiziktir. Ayda bir kez köşedeki elektrikçiden 2 metre kablo alarak ticari araçların nasıl kullanıldıklarını kusura bakma ama gözlemleyemezsin. Komşunun VIP'si olabilir ama unutma ki en boş ticariler de Doblo'nun alt versiyonlarında var.
    Ayrıca Caddy'nin ön konsolu koltuklardan yeteri kadar uzak, o yüzden de kalitesi gayet yeterli olmasına rağmen süper olmasına da gerek yok. Senin de 1.75 boyun olduğuna göre iyice uzanıp incelemiş olman gerekir; ki biz aracı kullanırken böyle şeylere kalkışmıyoruz.
    Yol tutuş olarak Caddy çok daha üstündür, Doblo gibi kıçı yukarılarda gezmez, incecik lasitkleri yoktur. Salakça hızlanan ama ilk virajda takla atan, durmak istediği zaman da duramayan bir Doblo'dansa ondan 2 sn daha geç 100 km/h'a ulaşan (hoş, ticari araba, drag mı yapıcan?) ama virajını kuvvetlice alan, 4 tekerleğinde de disk frenlere sahip olan Caddy'yi tercih ettim.
    Şu 260 kadranla senin arandaki meseleye kimseyi karıştırma, belli ki sende kalıcı etki bıraktı.








  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.