Şimdi Ara

CADDY VS MEGANE II dci DYNAMIC

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
127
Cevap
0
Favori
15.896
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar biliyorum bu ikisi aynı sınıf değil ama bu ikisi arasında kaldım.Tempramı sattım yeni bir araba almayı düşünüyorum ve bu iki model arasında tercih yapmak istiyorum,Megane donanım olarak iyi fakat caddy de kullanım ve bilinen tdi motor yönünden beni cezbediyor.Tek tereddütüm 1,9tdi motor yakıt değerleri.1,9tdi motorların yeni nesil common rail ile aralarında ne kadar bir fark var,aramızda caddy kullanıcıları varsa yakıt değerleri hakkında yardımlarınızı bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aygun75 -- 28 Kasım 2005, 9:02:59 >



  • ikisinide boşver focus sw cdti al
    her ikisinde bulabileceğin herşey var bunda
  • megane II dynamic 35000 ytl
    caddy 34000ytl
    Focus ghia 38500ytl
    caddy tasarımından dolayı beğeniyorum, yoksa ben sedancıyım.
  • megane yüksek silindir hacminden az güç alıyor
    caddy zaten evlere şenlik , 2 kere kafanı vurursun sonra alışırsın öne binerken ve hala common rail teknolojisini kullanmayan bir dizel e sahip

    sen focus al gerisini salla
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aygun75

    Arkadaşlar biliyorum bu ikisi aynı sınıf değil ama bu ikisi arasında kaldım.Tempramı sattım yeni bir araba almayı düşünüyorum ve bu iki model arasında tercih yapmak istiyorum,Megane donanım olarak iyi fakat caddy de kullanım ve bilinen tdi motor yönünden beni cezbediyor.Tek tereddütüm 1,9tdi motor yakıt değerleri.1,9tdi motorların yeni nesil common rail ile aralarında ne kadar bir fark var,aramızda caddy kullanıcıları varsa yakıt değerleri hakkında yardımlarınızı bekliyorum.

    bu iki aracında yakıt tüketim değeri birbirine çok yakındır


    pompa meme ile motorini her bir silindire ayrı direkt enjeksiyonla alıyor. Sistemin common rail yollu enjeksiyondan ayrıldığı nokta da her silindir için enjeksiyonun bağımsız olması

    Temelde bir pompa 0,5 bar basınç ile yakıtı depodan çekiyor önce 4 bar basınca daha sonra ABS sistemlerimizde kullandığımız jet pompalara benzeyen bir mantıkla 1500 bar (yanlış değil 1500 ) basınca sokuyor. Bu yüksek basınçlı yakıt çelik bir boru içinde sıkıştırılıyor. (Common RAİL) bu borunun bir ucunda valf. Diğer ucunda basınç regülatörü var. Basınçlı yakıt. mıknatıslanma ile çekilerek açılan kapanan jet memelerden yanma odasına fışkıtıyor. O basınçla.... Ohaa diyorsun ve inanılmaz verimli bir yanma oluyor..




  • ıkısı arasında caddy bence.
  • vw caddy tabiki..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    C3 Shine vs Opel Corsa Elegance
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bizde caddy tdi kombi var ve şükür ki çok memnunuz. İst. Avrupa Ş.içi nde ort 8,5lt motorin yakıyor. Ancak babam arabayı performanslı ve siena 1,4eL in gitmeyen motorundan kalmış bi alışkanlıkla bağırtarak kullandığı için biraz yüksek kalabilir. Ancak ekonomik kullanımda çok rahat 7,5lt yi bulur.

    Bu arada aracı aile için kullanıyoruz. Taşınan yük de bagajdan taşmıyo ki o da kumaş filan.

    Geçen gün Davutpaşa Mercedes Mengerlerin ordaki ışıklarda yanımızda Megane dci vardı. Biraz ara gazı verdi kapışalım hesabı. Ordan Ülkerin oraya yokuş yukarı da olmak üzere Topkapıda alt geçitlerde trafik tıkanana kadar kovaladı ancak yakalıyamadı

    Yaw bu araba bayağı iyi kaçıyo he

    Eğer çok kalabalık değilseniz Megane dci derim ancak bizim gibi 3 kardeş+2 ebeveyn iseniz ve araç performansından kaybetmesin diyosanız caddy TDI tavsiye ederim. Malzeme kalitesi ve cd playerın ses kalitesi, işçilk süper!!




  • yaw şu megane ı karşılaştırmadık araba bırakmadınız?

    407 den sonra artık kamyonetlerle mi yarıştırıyonuz

    hoca vergi 1.9tdi 1.8-2.0 aralığına girer megane 1.4-.16 aralığındadır 1. avantaj bu

    megane ın yakıt tüketimi caddy le yarışmaz. 1300km 60 litre depoyla gidiyo. daha naapsın? şehir içi düşer bu rakam 1000e kadar abartırsanız..

    ne diyim karşılaştırmak anlamsız olsa da MEGANé 4EVER




  • caddyde vergi ağırlığa göre veriliyo onu hatılatayım

    Bu arada hangi akıllı 1,9luk arabayı binek yapmak ister ki

    Bu arada 90la yarım yükte caddy tdi 5,3lt motorin yakıyomuş
    Ekonomik kullanımda 7 lt çok rahat olur. Bu arada yakıt tüketimini yol bilg.den takip ediyorum
    Sapma varsa bende değil yol bilg.de

    Bu arada 105hp, 250Nm lik araba ekonomik biraz zor kullanılır
  • Binek almadığın için her sene muayeneye gidersin, 1. köprüden geçemezsin
    ,
    hangi akıllı 1.9 caddy i binek alır o konuda haklısın, kimse alamaz

    megane ile caddy yi karşılatırma fikri gerçekten inanılmaz.bu dünyada ilk kez yapılıyor heralde
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aygun75

    megane II dynamic 35000 ytl
    caddy 34000ytl
    Focus ghia 38500ytl
    caddy tasarımından dolayı beğeniyorum, yoksa ben sedancıyım.

    çok güzel bi açıklama.
    diyor ve ekliyorum. caddy bir kamyonet arkadaşlar. tamam çok şık ama o hala bir kamyonet. arka koltukta yolculuk edince anlarsınız.
  • renault da sportway düşünmez misiniz?
    peşin paraya 31-32 arasina alinabilir gibi geliyor bana hatchback, dynamic den farki yok fazla
    şehir içi en kötü trafik şartlarında ort 6.3 lt yakıyor
    ben gayet memnunum...tavsiye ederim, oldukca da genis bir arac...
  • Arkadaşlar fikirleriniz için teşekkür ederim,dün babam caddy i test etti,ve arabaya bitti,İnşallah bugün işi bitireceğiz.
  • Sevgili joushkun teşekkür ederim,arabayı peşin 34.000 ytlye aldık,İlkez dizel ve sıfır bir araba kullanacağım,o yüzden tecrübeli arkadaşların öğütlerine ihtiycım olacak,bu sebeple başka bir topicle bu konuda yardım isteyeceğim
  • kedi derim
  • vw de common rail yok ya
    ikisi arasından Mégane kesinlikle
  • vw caddy araca ait 1.9 tdı motorda common rail sisteminden daha üstün bir sistem olan pompa enjektör sistemi kullanılmaktadır. Performans olarak diğer araçlardan daha iyidir. Pompa Enjektör sistemin pompa basıncı common rail sistem den daha yüksek olduğu için araçaların performansı gerçekten çok iyidir.
  • akicl verdiğin linkten anladığım kadarıyla TDI ı bırakıp common rail e geçmiyorlar, TDI ve Common-raili birleştiriyorlar. TDI sistemde kullandıkları enjektörlerii common-rail deki ile değiştiriceklermiş ve sebebide performans değil TDI daki enjektörlerin pahalı olmasıymış.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: vasago

    akicl verdiğin linkten anladığım kadarıyla TDI ı bırakıp common rail e geçmiyorlar, TDI ve Common-raili birleştiriyorlar. TDI sistemde kullandıkları enjektörlerii common-rail deki ile değiştiriceklermiş ve sebebide performans değil TDI daki enjektörlerin pahalı olmasıymış.


    birleştirme yok uyarlama yapıyorlar.direkt common-raile geçiyorlar.pompa enjektör bosch dan.

    tdi isim olarak kalıcak .ama sistem pumpe düse değil common -rail olucak
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.