< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Pazara çabuk uyum sağlamışlar helal olsun. |
_____________________________
|
gecen baska bir konuda birisi bunlari refere ederek bir bilgi verdi. ben de madem karsima cikmis merak ettim; kim bunlar, egitimleri ne, sektordeki yerleri ne. nerelerde calismislar hangi konumda bulunmuslar, referans noktalari kimler. bilgiyi nereden aliyorlar, iddialari hakkindaki tecrubeleri neler. biri cikti dedi ki bunlar insanlari uyandiriyorlar, biri dedi ki bunlar istese binlerce dolar maasa calisir falan. ortada olan ise yuzbin kusur takipcili youtube kanalindan; adi sani duyulmamis firmalardan sponsorluk almaya calisarak internetten topladigi bilgileri zaman zaman bagira cagira izleyicisi olan kitleye aktarmaya calisan kisiler. kimsenin emegini ekmegini zemmetmek haddim degil o yuzden elestiriyi burada kesecegim. bunlar da umarim ileride kendini toparlar iddialariyla ayni zemine gelirler. su an icin bilgi almak isteyenlere, hele ki yabanci dilleri varsa, baska kaynaklar tavsiye ediyorum. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Çin markaları hiçbir şekilde güven vermiyor. |
_____________________________
![]() |
Türkiye'de hangi araç alınırsa alınsın temkinli olunmalı sadece BYD değil. Tüketici düşmanı bir düzen var, cebimizdeki parayı alana kadar insan gibi muamele gören biz, aracı aldıktan sonra düşman oluyoruz suratimiza bakmıyorlar. Türkiye'de genel olarak esnaflık böyledir zira bizi koruyan ne devlet var ne hukuk sistemi. BYD özelinde olan birşey değil bu. Mercedes de alsan bmw de alsan Dacia da alsan böyledir. Araç aldıktan sonra biz o firmalar için sorun ciktiginda bir baş ağrısından ibaretiz. Mahkeme süreçleri maalesef firmaları bu noktada cesaretlendiriyor. Geçmiş olsun umarım hızlıca çözersiniz sorununuzu < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
![]() |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
u/BerkanEngineer
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Öyle diyecek tabi oda şimdiden kendine yer edinmek istiyor bakalım 15 yılda kaç pil değiştirecek kendi arabaları evet gelecek teknoloji bu kaçış yok ama yakın gelecek değil çok çok ileri gelecek teknoloji oturmadan bu işe girilmez biz göremeyiz okadar diyeyim çünkü bizimki gibi ülkelerde araba bu kadar kıymetli iken bizde tutmaz hala aldığı paraların üzerine satabiliyorlar diye talep var yarın %80 zararlarla satsınlar o zaman görecem bedava gezmeleri |
_____________________________
DELL OPTIPLEX 3070 // I3 9100T // 16+4 GB DDR4 2666MHZ // 500 GB SANDISK NVME 3D NAND SSD // HP W2207H LCD // MAALESEF TTNET ADSL |
BYD, Avrupa’da ve global pazarlarda Design ve Excellence paketlerini ağırlıklı olarak sunuyor, Almanya’da ise Comfort paket da satışta. Dış pazarlarda Design donanım ile Excellence donanım arasındaki tek fark HUD (Head up Display). Dolayısıyla batarya dahil diğer bileşenler aynı. Comfort paket ise en “boş” diyebileceğimiz donanım seviyesi. Türkiye’de satılan Design paket ile Excellence arasındaki fark dış pazarlardan çok farklı. Batarya, çekiş tipi, motor, menzil, jant ve koltuklar gibi donanımlar faklı. Çünkü aslında Design olarak adlandırılmış olan donanım seviyesi esasında Comfort donanım özelliklerini barındırıyor ama bizde bir üst seviye olarak satılıyor. Bu kafayla giderse BYD ülkemizde teşvikte almış olsa bile yerlerde sürünmeyi hak ediyor. |
_____________________________
|
_____________________________
u/BerkanEngineer
|
Kademeli ÖTV olan yerde bunun artık bilinmesi lazım ama yıllardır anlamak istemeyen bir zümre var ülkede hemde çoğunluk durumda < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Demokratik Değişim Hareketi. Demokratik seçimler için 41 ilde 2000 kişi gerekiyor CHP-iyi parti demokrasi için adım atmazsa seçimlere girebilecek parti kurmalıyız
|
Yatırım için 1 milyar dolar gerekiyor sanırım ... Firmalar tüm masrafı son kullanıcıya iteler klasik bir şey bu < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Demokratik Değişim Hareketi. Demokratik seçimler için 41 ilde 2000 kişi gerekiyor CHP-iyi parti demokrasi için adım atmazsa seçimlere girebilecek parti kurmalıyız
|
geçen ay günübirlik antalyaya gittim araç kiralayayım dedim i20 kiraladım teslimata gittiğimde elektrikli kullanırmısınız dediler olur dedim bmw x1 verdiler ilk başta herşey güzel sessiz akselreasyonu sürper vs vs ama akşam teslimat zamanı geldiğinde dertler başladı firmanın zes ile anlaşması vardı mecburen başladım şarj istasyonu aramaya ggoglea yazdım gittim kapalı havaalanında varmış dedim gidip ordan şarj ederim oda kapanmış tekrar döndüm geri bi avmde buldum 2 tane var ve ikiside dolu trugo vs boş ama kartı yok bir seferlikte hesap aç vs kim uğraşacak onlarda takmış %90dan %100 40 dk vs gösteriyor neyse başladım beklemeye biri geldi aldı arabayı 35 dk sonunda taktım şarja sadece %17 dolduracak 50 dk gösterdi güya 180 kw istasyon ama 40-50 ile şarj ediyor ama parayı alırken 180e göre kw başına alıyor neyse avmde dolaştım geldim %99 da ve daha 20 dk gösteriyor dedim başlarım şarjına kaç paraysa alsınlar onumu bekleyecem diyerek çıakrtım gittim teslim ettim tövbe yani bu ne rezillik |
_____________________________
DELL OPTIPLEX 3070 // I3 9100T // 16+4 GB DDR4 2666MHZ // 500 GB SANDISK NVME 3D NAND SSD // HP W2207H LCD // MAALESEF TTNET ADSL |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
u/BerkanEngineer
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
u/BerkanEngineer
|