|
ee ozaman herkes suç işler. nasıl olsa devlet salıyor |
| _____________________________ |

|
ee ozaman herkes suç işler. nasıl olsa devlet salıyor |
| _____________________________ |
|
Düşünce suçlularını salsalar bayağı bir tasarruf eder devlet. Devlet kendine yapıldığını düşündüğü suçları affetmiyor. Vatandaşa karşı işlenen suçları ise mağdura sormadan kendi kararıyla serbest bırakabiliyor.
|
|
Seçilmiş başkanlarımız içeri atılırken suçlular dışarı salınıyor, ak partililer şey sanıyor sanırım serbest kalan suçlular ak parti seçmenine dokunamayacak, ondan sanırım bu mutlulukları ama öyle bir dokunuyor ki
Dilli gelir birazdan kararı savunmaya |
|
Suçu kesinleşip hakimin hüküm vermesini geçtim, 2.5 aydır iddianamesi bile yazılamayan insan(lar) hakkında peşin hüküm vermeye ne meraklısınız? Anlatsana hangi malları cukkalamış? 2.5 aydır iftira atıp, söylediklerinin yalan çıkmasından ne yoruldular, ne utandılar. 560 milyar TL ile başladılar, 22 bin TL'ye, hatta "balkonu mutfağa katmış"a kadar düştüler. Bildiğin gerçekler varsa hükümet itirafçı arıyor, git başvur. "Onun savcısı var, senin yok." bu, önceki söylemden bile daha iğrenç ve utanç verici bir söylem. Yargı çalışanlarının birilerinin adamı olması, bir ülkeye vurulacak en büyük darbedir. |
|
İdam cezasının kalkması çok buyuk bir hataydı. Sadece idamın kendisi değil yarattığı caydırıcılık bile insanları suç işlemekten caydıracagı için dolaylı faydası buyuk oluryordu. Öte yandan bu idamı kaldırma olayı belki Avrupada heryerlerinden para fışkıran ülkeler için uygun olabilir ancak bizim gibi sınırlı butceye sahip ülkeler bu mahkum yukunu kaldıramıyor. Hatta belki kaldırabilir dedim ama örneğin İngiltere bile aşırı doluluk ve aşırı maliyet yüzünden pekçok tecavuzcuyu vb hapse atamadığı acıklamıştı. Çok fazla idealist düşünce mlsf somut gerceklikle çatıştıgında zararı hep masum halk görüyor. Günümüzde Türkiyede biri seni veya beni öldürse 5 yıldan fazla içerde kalmayacağını biliyoruz sadece biz değil katillere bunu biliyor. Buda normalde suç işlemeye ek pekçok sakat tipin suç işlemesine yol açıyor. Çünkü algı olarak caydırıcılık ortadan kalkmış durumda. Öte yandan Türkiyede çok yoğun olan siyasi suçlar vbde adi suçluların atılması gereken sınırlı hapis alanını kapsıyor. Sözün özü biraz olsun tatlı su solculugunun bırakılıp artık beynizimizi kullanarak fiziki, ekonomik gercekliği yadsımsdan bu sorunlar ele alınmalı. İngiltere’de dolan cezaevleri için acil durum planı devreye girdi - BBC News Türkçe https://www.bbc.com/turkce/articles/c75nreeedp1oAvrupalıların aptallıklar bununla sınırlı değil uyguladıkları aşırı göç politikasında suç oranını arttırarak hapishane sisteminin çökmesine katkıda bulundu. Şu anki Avrupa refah dolu zamanların zayıf insanlar yaratması ve o zayıf insanların da adım adım kötü zamanları getirmesini güzel bir örneği. |
|
he maliyeti varsa salın ya nolcak |
|
İDDİA İDDİA İDDİA Daha önceki iddialardan birine bakalım. ![]() ![]() Bahsi geçen lüks araçların MHP'li milletvekili Levent Uysal'a ve eşine ait olduğu ortaya çıktı. İBB’ye yönelik soruşturmada, 'İş adamı Murat Kapki'ye ait lüks otomobiller' diye medyaya yansıtılan araçların sahibi MHP’li Levent Uysal çıktı.
Halk TV YouTube Kanalına Abone Olun → https://www.youtube.com/@Halktvkanali
Halk TV Canlı Yayın → https://halktv.com.tr/canli-yayin
Halk TV Resmi Web Sitesi → https://halktv.com.tr/
👇 Halk TV Sosyal Medya Hesapları 👇
Twitter → https://www.twitter.com/halktvcomtr
Facebook → https://www.facebook.com/halktvcomtr
Instagram → https://www.instagram.com/halktvcomtr
#leventuysal
#muratkapki
#ekremimamoğlu https://www.youtube.com/watch?v=XQY6SA8pmzcKanıtlarla, belgelerle gelin. Her iftirayı doğru kabul ederseniz başınız ağrır. O 5 milyon dolarlık rüşvet iddiası atılalı 2 ay geçmiş üzerinden, bir kanıt bulundu mu? Yoksa sadece iftira olarak mı kaldı? Yok öyle iftira atıp sonra "masumiyetinizi kanıtlayın" demek. |
|
güzel araştırma.
ama bir de şunu yapsan, Amerika'daki gibi cezaevlerini özel şirketlere kiralasan, onlar da bunları altın madenlerinde, tekstil fabrikalarında çalıştırsa, çalıştıkça efendi durdukça cezadan indirim alsa ? utopya tabii bunlar, bu hükümetle olacak işler değil. |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Colda -- 4 Haziran 2025; 11:8:29 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Gigabyte 990FXA-UD3 | Asus 560 Ti DirectCU II | AMD Phenom 955 BE | Thermalright Ultra 120 Rev. C Soğutucu | Gskill Ripjaws 1600 MHz 2x4gb CL 9 DDR 3 | HEC Cougar 700Watt PSU | Dark Knight Kasa | AOC V22+ Monitör
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Üyelik tarihi: 8 Haziran 1988 [link=http://forum.donanimhaber.com/m_99971077/f_//tm.htm
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
|
Açık cezaevinde geldiği iiznde firar edip kayıplara karışan eski bir arkadaşım gittiği yerde kafasına sıkmazsa iyi. Ulan hangi suçtan yatıldığı olmuş memlekette de firar edersin" yatarım var" diye. Salak arkadşaım kaçmasaydı şuan çıkmış bayramı evidne geçiriyor olurdu. Salak insan maalesef çok Salın anasını satayım. Siyasileri içeriye sokacak daha çok yer lazım nasılsa |
|
_____________________________
|
|
İdam cezasının kalkması çok buyuk bir hataydı. Sadece idamın kendisi değil yarattığı caydırıcılık bile insanları suç işlemekten caydıracagı için dolaylı faydası buyuk oluryordu. Öte yandan bu idamı kaldırma olayı belki Avrupada heryerlerinden para fışkıran ülkeler için uygun olabilir ancak bizim gibi sınırlı butceye sahip ülkeler bu mahkum yukunu kaldıramıyor. Hatta belki kaldırabilir dedim ama örneğin İngiltere bile aşırı doluluk ve aşırı maliyet yüzünden pekçok tecavuzcuyu vb hapse atamadığı acıklamıştı. Çok fazla idealist düşünce mlsf somut gerceklikle çatıştıgında zararı hep masum halk görüyor. Günümüzde Türkiyede biri seni veya beni öldürse 5 yıldan fazla içerde kalmayacağını biliyoruz sadece biz değil katillere bunu biliyor. Buda normalde suç işlemeye ek pekçok sakat tipin suç işlemesine yol açıyor. Çünkü algı olarak caydırıcılık ortadan kalkmış durumda. Öte yandan Türkiyede çok yoğun olan siyasi suçlar vbde adi suçluların atılması gereken sınırlı hapis alanını kapsıyor. Sözün özü biraz olsun tatlı su solculugunun bırakılıp artık beynizimizi kullanarak fiziki, ekonomik gercekliği yadsımsdan bu sorunlar ele alınmalı. İngiltere’de dolan cezaevleri için acil durum planı devreye girdi - BBC News Türkçe https://www.bbc.com/turkce/articles/c75nreeedp1oAvrupalıların aptallıklar bununla sınırlı değil uyguladıkları aşırı göç politikasında suç oranını arttırarak hapishane sisteminin çökmesine katkıda bulundu. Şu anki Avrupa refah dolu zamanların zayıf insanlar yaratması ve o zayıf insanların da adım adım kötü zamanları getirmesini güzel bir örneği. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Periah -- 4 Haziran 2025; 12:55:2 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes.
|
|
19 bin total mahkum sayısına göre hiç bir şey değil. Zaten esas yapılması gereken genel af çıkarıp, infaz yasasını tekrardan düzenlemek olmalı. Yani temiz bir sayfa açmak olmalı. O televizyonlarda gördüğünüz saçma durumlar, şu andaki karışıklıktan dolayı ortaya çıkıyor. |
|
_____________________________
|
|
Karışıklık yok. Müge anlı olmasa bazı cinayetlerin üstü hala kapalıydı. Türkiye'deki insanların yüzde 90nı yalancıdır. Her hangi bir konuda. Cinayet olsun olmasın < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Her ülke idamı getirmeli ve büyük suç işleyenler idam edilmeli < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
|
Suçu kesinleşip hakimin hüküm vermesini geçtim, 2.5 aydır iddianamesi bile yazılamayan insan(lar) hakkında peşin hüküm vermeye ne meraklısınız? Anlatsana hangi malları cukkalamış? 2.5 aydır iftira atıp, söylediklerinin yalan çıkmasından ne yoruldular, ne utandılar. 560 milyar TL ile başladılar, 22 bin TL'ye, hatta "balkonu mutfağa katmış"a kadar düştüler. Bildiğin gerçekler varsa hükümet itirafçı arıyor, git başvur. "Onun savcısı var, senin yok." bu, önceki söylemden bile daha iğrenç ve utanç verici bir söylem. Yargı çalışanlarının birilerinin adamı olması, bir ülkeye vurulacak en büyük darbedir. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
|
İDDİA İDDİA İDDİA Daha önceki iddialardan birine bakalım. ![]() ![]() Bahsi geçen lüks araçların MHP'li milletvekili Levent Uysal'a ve eşine ait olduğu ortaya çıktı. İBB’ye yönelik soruşturmada, 'İş adamı Murat Kapki'ye ait lüks otomobiller' diye medyaya yansıtılan araçların sahibi MHP’li Levent Uysal çıktı.
Halk TV YouTube Kanalına Abone Olun → https://www.youtube.com/@Halktvkanali
Halk TV Canlı Yayın → https://halktv.com.tr/canli-yayin
Halk TV Resmi Web Sitesi → https://halktv.com.tr/
👇 Halk TV Sosyal Medya Hesapları 👇
Twitter → https://www.twitter.com/halktvcomtr
Facebook → https://www.facebook.com/halktvcomtr
Instagram → https://www.instagram.com/halktvcomtr
#leventuysal
#muratkapki
#ekremimamoğlu https://www.youtube.com/watch?v=XQY6SA8pmzcKanıtlarla, belgelerle gelin. Her iftirayı doğru kabul ederseniz başınız ağrır. O 5 milyon dolarlık rüşvet iddiası atılalı 2 ay geçmiş üzerinden, bir kanıt bulundu mu? Yoksa sadece iftira olarak mı kaldı? Yok öyle iftira atıp sonra "masumiyetinizi kanıtlayın" demek. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Üyelik tarihi: 8 Haziran 1988 [link=http://forum.donanimhaber.com/m_99971077/f_//tm.htm
|
|
Şu maliyet hesabı yapan ahrazın birisi kıçına sallama takarsa chat gpt'ye bir daha sorsun bakalım içerisi dışarıdan daha güvenli olmaya başladı. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
|
Yani "öteki" tarafın savcısı var ama bu savcı karşısındaki tarafı haksız yere suçlayamaz değil mi? Kendinle çelişiyorsun. Tipik "iki tarafı da eleştiriyorum" ayağı, yemezler. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|