Şimdi Ara

BUGATTI VEYRON FRANSIZ ÇIKTI İYİMİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
138
Cevap
1
Favori
7.883
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dünyanın seri üretim en pahalı ve hızlı otomobili (1.5 milyon dolar çıplak fiyat) (407 km/saat) (w16 motorlu 1001 beygir) son montajı fransada yapılıyormuş.şimdi national geographic kanalda belgeseli yayınlanıyor.ben italya diye biliyodum ama bak sen şu işe fransa da üretiliyor.her fırsatta fransız markalara laf atan alamancı ve caponcu arkadaşlara saygıyla duyurulur.



  • tut ki öyle veyron fransa sinirlari icerisinde üretildi diye renault citroen peugeot gibi markalari elestiremeyecek miyiz?
  • Fransızdan uzak durmak lazım olduğu için, olabildiğince hızlı uzaklaşabilmesi için tasarlamışlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakkagan
    O kadar abartılı hızlı arabaları alıp da ne yaparlar anlamıyorum. Yolların da şoförlerin de kapasitesi belli zaten. Otobanda dahi bırak 400ü 200 bile zor yapılır.

    Sizin arabanız 200e bir dakikada çıkar veyron 10 saniye de farkda bu zaten.
  • Son montajı Fransa'da yapılıyor olsa da Vag mühendislerinin ürünü olan bir araba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakkagan
    O kadar abartılı hızlı arabaları alıp da ne yaparlar anlamıyorum. Yolların da şoförlerin de kapasitesi belli zaten. Otobanda dahi bırak 400ü 200 bile zor yapılır.


    Dünyayı Türkiye'den ibaret görmeyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    Son montajı Fransa'da yapılıyor olsa da Vag mühendislerinin ürünü olan bir araba.

    Aynen öyle.Connect'i son montajı Türkiyede yapılıyor diye Türk saymak gibi bir şey bu.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Fransa'da üretilmesi ile Fransız otomobillerinin kalitesi arasında hiçbir bağlantı yok. Sonuçta Bugatti Volkswagen'e aittir, Fransız otomobil üreticileriyle bir alakası yok ki.
  • bugattinin meganı geçme ihtimali var o zaman, madem ki fransız...
  • Forumda bulunduğum günden bu yana aynı sorunun / konunun nüksettiğini görüyorum. MARKALAR ve MİLLETLER belki 1970'li yıllara kadar birbirleri ile ayrılmamak üzere perçinlenmişti ancak son 30 yıldan bu yana durum çok değişti. Dünyada hiçbirşey sonsuz olmadığına göre tabi ki markalar, modeller ve fabrikalar da el değiştirecek, güçlü olan zayıfı yenecek, vahşi ormandaki doğal seleksiyon medeni ortamda da kendini her alanda göstermeye devam edecek.

    Değerli arkadaşımız BUGATTI FRANSIZ ÇIKTI dedi, ben size daha fazla şaşırtıcı bilgi vereyim!

    ETTORE BUGATTI 1881'de İtalya'da doğmuş ve daha sonra Fransız vatandaşlığına geçmiş bir Milanlı'ydı. BUGATTI soyadı İTALYAN kökenlidir. BUGATTI VEYRON'un üretildiği fabrika ise ELZAS bölgesindedir, burası FRANSA ve ALMANYA arasında yüzyıllardır paylaşılamayan ve muhteşem doğa yapısına sahip dünyanın bir cennet köşesidir, savaşlar nedeni ile 1648, 1798, 1871, 1919, 1940, 1944 yıllarında FRANSA ve ALMANYA arasına el değiştirmiş ve şu anda yine FRANSA egemenliği altındadır.

    BUGATTI Markası ise VOLKSWAGEN ANA ŞİRKETİNE aittir (PARENT COMPANY), VOLKSWAGEN 21 ülkede (!) 61 fabrikası (!) olan ve Alman kökenli bir şirket, hisselerinin bir kısmı AŞAĞI SAKSONYA EYALETİNİN elindedir, VOLKSWAGEN kendisi 342 adet irili ufaklı üretim, tedarik, montaj, satış, pazarlama ve finansman şirketlerinden oluşur.

    Bu arada AUDI markası 1964 yılına kadar DAIMLER-BENZ şirketinindi, hani şu ŞUTUTGART'lı yıldız marka E ve S sınıfı MERCEDES-BENZ tanklarını üreten DAIMLER-BENZ şirketinin, daha sonra VOLKSWAGEN'e satılmış ve bünyesinde AUDI olarak kalarak yaşamına devam etmiştir.


    Demek BUGATTI VEYRON FRANSIZ çıktı, valla benim annem Arap, babamın dedesi de Diyarbakır, Çermikli, ama o da Arap, sonra Türkiye'de meşhur "Adam Eksen Yetişir" bölgesi Çukurova'nın bakir ADANA topraklarında doğmuşum, Hollanda'da büyümüşüm, Alman sınırına yakın bir yerde, okulda İngilizce okumuşum, peki ben bu durumda nasıl açıklanabilirim? % 100 TÜRK VATANDAŞIYIM, bazılarının gizlice iddia ettiği gibi Hollandalı değilim. Yetiştiğim ve bulunduğum yerler ve bölgeler çok farklı, tüm güzellikleri ile de ADANA'ya ve TÜRKİYE'ye gönülden, yürekten ve candan bağlıyım. Ne mutlu ülkemizde yaşayana!

    McDonald's'ta yediğiniz hamburgerin tüm muhteviyatları % 100 TÜRK MALIDIR. Siz "Amerikan Hamburgeri" yediğinizi mi sanıyorsunuz?

    MARKALAR VE MİLLETLER ARTIK BİRBİRİNDEN AYRILMIŞTIR. BU HUSUSU LÜTFEN AKLINIZDAKİ KAYIT DEFTERİNE BOLD HARFLERLE İŞLEYİNİZ.

    For better or for worse,

    Saygılarımla,

    Taner Göde

    Manufacturer Bugatti Automobiles and Volkswagen Group (parent company)
    Production 2005–present
    Assembly Molsheim, Alsace, France
    Predecessor Bugatti EB110
    Body style Standard: 2-door coupé
    Variant: targa top
    Layout Longitudinal mid-engine, permanent all-wheel drive
    Engine
    - Standard: 8.0 L (488 c.i.d.) W16 quad-turbocharged 1,001 metric horsepower (736 kW; 987 bhp)
    - Super Sport: 1,200 metric horsepower (883 kW; 1,184 bhp)[1][2]
    Transmission 7-speed DSG sequential
    Wheelbase 2,710 mm (106.7 in)
    Length 4,462 mm (175.7 in)
    Width 1,998 mm (78.7 in)
    Height 1,159 mm (45.6 in)
    Kerb weight 1,888 kg (4,162 lb)
    Designer Jozef Kaban




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Fransa'da üretilmesi ile Fransız otomobillerinin kalitesi arasında hiçbir bağlantı yok. Sonuçta Bugatti Volkswagen'e aittir, Fransız otomobil üreticileriyle bir alakası yok ki.



    Tamam ama almanların da hız/aktarım/motor/aerodinamik/turbo konusunda renaul'tan öğreneceği bazı şeyler olabilir.
  • Bence Almanların Fransızlardan öğreneceği şeyler sadece yemek yapmak, ateşli sevişmek, güzel giyinmek ve hayatın tadına bakmaktır.

    quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi
    Tamam ama almanların da hız/aktarım/motor/aerodinamik/turbo konusunda renaul'tan öğreneceği bazı şeyler olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Bence Almanların Fransızlardan öğreneceği şeyler sadece yemek yapmak, ateşli sevişmek, güzel giyinmek ve hayatın tadına bakmaktır.

    quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi
    Tamam ama almanların da hız/aktarım/motor/aerodinamik/turbo konusunda renaul'tan öğreneceği bazı şeyler olabilir.



    Ben sadece tahmin olarak söyledim onu aman yeni bir tartışma çıkmasın da
  • Aklıma horoza sorulan yumurtamı tavuktan çıkar, tavukmu yumurtadan çıkar sorusu geldi.

    Kullanıcı istiyorsa biner gider.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Bence Almanların Fransızlardan öğreneceği şeyler sadece yemek yapmak, ateşli sevişmek, güzel giyinmek ve hayatın tadına bakmaktır.

    quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi
    Tamam ama almanların da hız/aktarım/motor/aerodinamik/turbo konusunda renaul'tan öğreneceği bazı şeyler olabilir.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: FB®h Pozitif
    quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper
    Son montajı Fransa'da yapılıyor olsa da Vag mühendislerinin ürünü olan bir araba.

    Aynen öyle.Connect'i son montajı Türkiyede yapılıyor diye Türk saymak gibi bir şey bu.


    Bugatti zaten Fransız ama Alman mühendislerinin ortaya çıkardığı bir fransız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Bence Almanların Fransızlardan öğreneceği şeyler sadece yemek yapmak, ateşli sevişmek, güzel giyinmek ve hayatın tadına bakmaktır.

    quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi
    Tamam ama almanların da hız/aktarım/motor/aerodinamik/turbo konusunda renaul'tan öğreneceği bazı şeyler olabilir.





    Ama Taner bey şaka bir yana da günümüzdeki tüm kara taşıtlarının atası olan Mercedes ve Renault Motor anlaşması yaptı.Mercedes Renault'tan dizel motor alacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Fransa'da üretilmesi ile Fransız otomobillerinin kalitesi arasında hiçbir bağlantı yok. Sonuçta Bugatti Volkswagen'e aittir, Fransız otomobil üreticileriyle bir alakası yok ki.



    Tamam ama almanların da hız/aktarım/motor/aerodinamik/turbo konusunda renaul'tan öğreneceği bazı şeyler olabilir.



    Allah aşkına doğru söyle kardeş sen ciddi misin bu yorumunda?
  • NFS shift1 ve 2de kullandığım bu aracı ,car lot ta satayım o zaman
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse


    quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Fransa'da üretilmesi ile Fransız otomobillerinin kalitesi arasında hiçbir bağlantı yok. Sonuçta Bugatti Volkswagen'e aittir, Fransız otomobil üreticileriyle bir alakası yok ki.



    Tamam ama almanların da hız/aktarım/motor/aerodinamik/turbo konusunda renaul'tan öğreneceği bazı şeyler olabilir.



    Allah aşkına doğru söyle kardeş sen ciddi misin bu yorumunda?

    Mercedes ve Renault dünyanın en köklü iki firmasıdır bugünkü otomobillerden daha eski zamanda kurulmuş ve bugatti dahil bugünkü otomobillerdeki pek çok temel fonksiyonun yaratıcısı Renault ve Mercedestir.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.