Şimdi Ara

Tata Indigo İncelemesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
1
Favori
20.512
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Komşum 62bin kmde LPGli Tata Indigo marka model araç aldı. Aracı 15.500 gibi kuş serisi araçların fiyatına aldı. 4 adet jant ve kış lastiğiyle

    Ön bir kaç bilgi eklemek istedim.

    Aracın üretimi sonlanmadı, hala üretilip satılıyor.
    Tanıtımı:
    http://www.tatamotors.com/product/indigo/

    Broşürü:
    http://cars.tatamotors.com/tata-indigo-ecs/ecs-ebrochure.pdf

    Fiyatını merak edenler için ( Güncel kurla benzinli başlangıç 25bin, dolusu 30bin TL ancak vergiler nasıl oranlanır bilemem ):
    http://cars.tatamotors.com/tata-indigo-ecs/price.aspx

    İnceleme sonuçları:
    Evet aracı biraz kullandım. Kesinlikle 15-17 bine bu araba bulunmaz hint kumaşı.
    -İçi 4 kişi için oldukça ferah.
    -Aracın tepkileri ve yol tutuşu sienaya fazlasıyla benziyor. Sienaya göre biraz daha iyi diyebilirim hatta. Ancak 90km üstünde çok da güven vermiyor. Ben uçarım kaçarım diyen değil sakin kullanan adama göre. Yoldan çıkıp takla atacak hissi falan da vermiyor.
    -Klima işini gayet iyi yapıyor. Cam açma düğmeleri ortada olsa da kullanımı gayet basit.
    -Pedallar şahane, her hangi bir zorluk yaşatmıyor.
    -Sinyal kolu biraz kırılacak gibi hissiyat versede zorladık kıramadık.
    -Vites değişimlerinde vites geçmedi mi acaba dedirtiyor. Zorluktan değil, nasıl anlatsam laçka olmuş gibi geçti yerde boştaymış gibi oynuyor. Ama sürüşü etkilemiyor ya da vites geçişi sizi zorlamıyor.
    -Direksiyon tepkileri oldukça iyi.
    -Çekişi çok atik olmasa da bayık da değil. Alanı üzmez diyebilirim. Dizeli belki daha iyidir, onu bilmiyorum.
    -Bagajı koltuk arkasındaki tüpe rağmen iyiydi. Tüpten sonra iki orta boy valizi alacak kadar yer vardı daha. Simit tüp olsaymış 1 orta boy valiz daha alırdı.
    -İç aydınlatması oldukça güzel. Aynı paraya alınacak 90lardan kalma baygın lambalılar gibi değil.
    -Far ve stop grubu gayet iyi işini yapıyor.
    -Araçta tek bir çürük bile yoktu. Aynı paraya alınacak araçların geneli çürük üzeri macun boyalı oluyor.
    - Koltuklar sert ve yüksek konumlanmış. Bir rahatsızlık vermedi. Hatta sertliği iyi bile diyebilirim. Ancak arkada kafalık olmaması büyük eksiklik.
    -Abs olmamasına rağmen frenlemesi iyiydi. Ani frende çizgisini kaybetmedi. Abslisi çok daha iyi olacaktır.
    -Kullandığım model tek hava yastıklıydı. Hava yastığı bölümü yani direksiyon göbeği pek bi telmaşa duruyordu. Kazalarda genelde sorunsuz açılmış okuduğum kadarıyla. Test etmeyi maçamız ve bütçemiz yemedi.

    Bütün değerlendirmem 15-17 bin arası fiyata göredir. Aksini savunanların kişisel görüşüdür, beni iyi kötü tanıyanlar yorumlarımın dozunu biliyordur zaten.

    Forumun lanetinden dolayı fotoğraf çekmedim.

    Aracın parça derdi yoksa gönül rahatlığıyla o paraya sakin ve kurallara uygun kullananlara tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Kronik debriyaj bilyasi sorunu var diyorlarmis da çin mali arabadan iyidir hic yoktan servisi var.Motorsiklet olsun,araba olsun is gorur insaatcilar tellcoline kamyonet kullaniyor canavar gibi.
  • Ben bu kadarını beklemiyordum. Bir çok indigo sahibiyle konuşmuştum ama abarttıklarını düşünüyordum. Ancak gördüm ki araç övgüyü hak ediyor.



    Temizlik durumuna göre 20 bine kadar bulunabiliyor. 30bin km altı 2011 model, boyasız, abslisine mevcut piyasada 19 verilir. Kayınbabam için ben de bakar oldum bu araca.
  • 3 sene tata indigo marina dizel kullandım 16.450 liraya 2009 yılında sıfır almıştım 78.000 km bindim garanti bitince parçaları Ankara'dan bir tedarikçiden getirtiyordum triger setine 200 lira para vermiştim ufak tefek sorunlar harici sıkıntısız bindim yakıtı kokluyordu. Bu arada ilginçtir ki 78.000 km boyunca hiç fren balatası değiştirmediler :) Ayrıca bilmeyenler için Tata firması Land Rover ve Jaguar markalarının da sahibidir. Satmaması üzücü parçası ucuz ve fiyatına göre gayet kaliteli bir araç.
  • Güzel bir değerlendirme inceleme olmuş

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xnoname

    3 sene tata indigo marina dizel kullandım 16.450 liraya 2009 yılında sıfır almıştım 78.000 km bindim garanti bitince parçaları Ankara'dan bir tedarikçiden getirtiyordum triger setine 200 lira para vermiştim ufak tefek sorunlar harici sıkıntısız bindim yakıtı kokluyordu. Bu arada ilginçtir ki 78.000 km boyunca hiç fren balatası değiştirmediler :) Ayrıca bilmeyenler için Tata firması Land Rover ve Jaguar markalarının da sahibidir. Satmaması üzücü parçası ucuz ve fiyatına göre gayet kaliteli bir araç.

    E ne yapalım Land Rover ve Jaguar'ın sahibiyse.VW de Bentley'in sahibi ona bakarsan,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.


    quote:

    Orijinalden alıntı: xnoname

    3 sene tata indigo marina dizel kullandım 16.450 liraya 2009 yılında sıfır almıştım 78.000 km bindim garanti bitince parçaları Ankara'dan bir tedarikçiden getirtiyordum triger setine 200 lira para vermiştim ufak tefek sorunlar harici sıkıntısız bindim yakıtı kokluyordu. Bu arada ilginçtir ki 78.000 km boyunca hiç fren balatası değiştirmediler :) Ayrıca bilmeyenler için Tata firması Land Rover ve Jaguar markalarının da sahibidir. Satmaması üzücü parçası ucuz ve fiyatına göre gayet kaliteli bir araç.

    E ne yapalım Land Rover ve Jaguar'ın sahibiyse.VW de Bentley'in sahibi ona bakarsan,

    Bilmeyenler için diye yazdım sen istersen gargara yap
  • Evet bilinip daha çok satılsa belki piyasası bu kadar düşük olmaz. O yüzden bırakalım anlayan adamalr binsin bu arabaya onlar faydalansin ancak ben de bu kadar iyi beklemiyordum hani bi kalitesiz dokulecek hissi alıyordum bu Arabadan.millet 13 e toRós alıyor hala aslında bunlar yayilabilir binilebilir arabalar güzel bayilik yapsalar ya şu araçlara gariban vatandaş binse
  • Birde hatchack indica olanlari var.Onlar daha modern ve saglam duruyor.Ama piyasada sedanlar mi tutuluyor ? En cok sedan var satilik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslında hbleri ilk etapta sonarasında da swleri daha çok satıldı.



    Ancak sedanları tam bizim ülkeye göre. Yanlışım olmasın ama 30binden başlangıcı 40bine dolusu satılabilir getiren bir firma olsa. Normalde 25 e30 fiyatlandırma ama vergi farkı falan desek en fazla 30bin başlangıç fiyatı çıkıyor. Bence iyi bir tanıtımla bu piyasada güzel satarlar. Tek sıkıntı espsiz araç satışı yapılamıyor ve bu araçta esp yok.



    İşte bu araca göre alternatif ve daha kaliteli olarak geely emgrand ın tekrar gelmesi lazım. 40bin başlangıç fiyatıyla. C sınıfı 55bin altı araç kalmadı. Yıl başından sonra 60bine çıkacak rakam. Tam bu piyasa koşullarında geri dönmeliler. Zaten çinlileri yakan ülkeye geldiklerinin senesine ötv indirim yıllarına denk gelmeleri ve ilk modellerinin kötü olmasıydı.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.