Şimdi Ara

BUGATTI GALIBIER - 4 KAPI - W16 MOTOR - 1900 KG - Vmax 350 km/h

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
0
Favori
12.332
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1001 HP'lik BUGATTI VEYRON'dan sadece 300 adet üretileceğinden ve Sonbahar 2005'ten bu yana devam eden üretim şu anda 255 adede yaklaştığından bundan sonraki model FRANKFURT OTOMOBİL FUARI'nda tanıtılacak.

    Boyu 5,30 metre ve ağırlığı 1900 kg, arkada 8 adet eksoz çıkışı olan, W16 motoru önde BUGATTI "GALIBIER" modeli adını geçen yüzyılda üretilen BUGATTI TYPE 57 modelinin özel bir serisinden alıyor.

     BUGATTI GALIBIER - 4 KAPI - W16 MOTOR - 1900 KG - Vmax 350 km/h


     BUGATTI GALIBIER - 4 KAPI - W16 MOTOR - 1900 KG - Vmax 350 km/h


     BUGATTI GALIBIER - 4 KAPI - W16 MOTOR - 1900 KG - Vmax 350 km/h







  • Acaba Türkiye'ye de gelir mi? Keşke gelse de Gözümüz 4 kapı 8 eksoz görse. Ama fotlar Photoshop gibi duruyor.Eğer değilse çok değişik bir tasarım.

    Emeğin için teşekkür ederim.
  • ilginç bir araba.
    bu araç, RR sınıfında mı yoksa yine süperspor sınıfında mı olacak ?
    bugatti type57
     BUGATTI GALIBIER - 4 KAPI - W16 MOTOR - 1900 KG - Vmax 350 km/h
  • arka berbat ön bmw ye benziyor.
  • Haaa... Fiyatı 1,3 Milyon Euro'dan biraz daha pahalı olacak. W16 motorunun gücü 1001 HP'den henüz açıklanmayan bir seviyeye düşürülmüş. Zaten Bugatti Veyron'un azami hızı olan Vmax 407 km/h'ya ulaşmak için de çift anahtar gerekiyordu. Bugatti Galibier'de bu özellikl yok.
  • ne lüzumsuz bir araç...insan bunu aldığında iğrenç bir çukura düştügünü hissedecek :%
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ax

    arka berbat ön bmw ye benziyor.

    hangi bmw'ye? şu araçları birbirine benzetmek konusunda türk insanının hayalgücüne erişebilen yoktur heralde
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Haaa... Fiyatı 1,3 Milyon Euro'dan biraz daha pahalı olacak. W16 motorunun gücü 1001 HP'den henüz açıklanmayan bir seviyeye düşürülmüş. Zaten Bugatti Veyron'un azami hızı olan Vmax 407 km/h'ya ulaşmak için de çift anahtar gerekiyordu. Bugatti Galibier'de bu özellikl yok.


    Bence Fiyatı uçuk olmuş.Hem sadece iki kapı eklemişler hemde hızını düşürmüşler.Sonuç olarak yaklaşık bir trilyona 2 kapı ve 8 eksoz alıyoruz.Bence saçma.

    Sanırım Hava yastıları yok.Varsa da ben göremedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi furkantasdemir -- 14 Eylül 2009; 17:43:20 >




  • hiçte fena olmamış hani
  • Düşünsenize yanınızdan 400 km/s sürat le bır BUGATTİ gectıgını acaba biz bu şerefe nail olabilecekmiyiz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkantasdemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Haaa... Fiyatı 1,3 Milyon Euro'dan biraz daha pahalı olacak. W16 motorunun gücü 1001 HP'den henüz açıklanmayan bir seviyeye düşürülmüş. Zaten Bugatti Veyron'un azami hızı olan Vmax 407 km/h'ya ulaşmak için de çift anahtar gerekiyordu. Bugatti Galibier'de bu özellikl yok.


    Bence Fiyatı uçuk olmuş.Hem sadece iki kapı eklemişler hemde hızını düşürmüşler.Sonuç olarak yaklaşık bir trilyona 2 kapı ve 8 eksoz alıyoruz.Bence saçma.

    Sanırım Hava yastıları yok.Varsa da ben göremedim

    2 değil, 6 milyon Tl'ye alıyorsunuz...Çünkü verilen fiyat yurtdışı fiyatı...

    Ancak, sınırlı üretime sahip, ultra lüks ve 350 km/s gören bir sedan için fiyat o kadarda abartı değil.

    Bu gün S320 Cdi motorlusu bile bulunan Mercedes S kasanın S65 Amg'si 1.000.000 TL'ye satılıyor.

    Bu araç ondan ciddi manada süratli, prestijli ve NADİR.

    Ayrıca VW'nin, Phaeton'da nasıl bir üretim anlayışı kullandığını biliyoruz. ( Dışarısı 50 derece iken, aracın içini 22 derecede tutarak 10 saat boyunca 320 km/s hızla gitmeye olanak veren bir otomobil! )

    Zaten Dünya'da, ne 100 milyon dolar sahipleri, ne 1 milyar dolar sahipleri var...O tür insanlar için üretilen otomobiller bunlar...
    quote:


    Düşünsenize yanınızdan 400 km/s sürat le bır BUGATTİ gectıgını acaba biz bu şerefe nail olabilecekmiyiz


    Tr yollarında olmasında...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fleetwood1991 -- 14 Eylül 2009; 17:52:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nehalem28

    Düşünsenize yanınızdan 400 km/s sürat le bır BUGATTİ gectıgını acaba biz bu şerefe nail olabilecekmiyiz



    Arabayı uçak pisti kalitesinde ve uzunluğunda bir yolda kullanıyorsanız neden olmasın?:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nehalem28

    Düşünsenize yanınızdan 400 km/s sürat le bır BUGATTİ gectıgını acaba biz bu şerefe nail olabilecekmiyiz


    mümkünse olmayayım, çünkü o süratte bariyere girse fırlayan parça benim arabaya denk gelse öldürebilir bile...
  • bu ne ya yeni çıkan arabaların hepsi hayal kırıklığı 50'leri geri getirin..
  • Önü skodaya bez-nzemiş.
  • Benz
    Benzemiş mi?
    Benzememiş mi?

    quote:

    Orijinalden alıntı: Şahbaba

    Önü skodaya bez-nzemiş.
  • Veyron'un bakışları da Fabia'yı andırıyor hafiften
  • Arcın kasa yapısının özellikle de arka tarafta Opel' in bu alttaki prototipi ile benzerliği dikkat çekici;

     BUGATTI GALIBIER - 4 KAPI - W16 MOTOR - 1900 KG - Vmax 350 km/h


     BUGATTI GALIBIER - 4 KAPI - W16 MOTOR - 1900 KG - Vmax 350 km/h


    aracın tasarımındaki arkadan başlayıp aracın üstünden öne kadar uzanan ütü izi, arka cam, yan camları arka cama bağlayan C sütunu, stopların şekli ve konumu ile yan profilden bakacak olursak eğer kapıların benzerliği çok fazla... Neredeyse soracağım, acaba VW Group bu prototipin tasarımını kullanmak için Opel' den izin mi aldı diye.

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------


    Bu arada bir farkı göz ardı etmeyelim. Opel' in bu aracı bir tane üretildi. Bugatti' den ise 300 tane olacak. rezil bir durum bugatti için.
    eee, Opel farkı işte.

    desem de yiyen olmayacaktır tabi.

    Esas farktan bahsetmek de elzem ise;
    esas fark, birinin prototip olarak üretebilmesi iken, diğerinin satmak için üretebilmesidir bu araçları.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şahbaba

    Önü skodaya bez-nzemiş.



    Eeee nasılsa VAG grubu ortak parça ve altyapı kullanmakta meşhur. Buna da bir Octavia farı ekleyivermişlerdir
  • tşk
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.