Şimdi Ara

BRC'NİN MOTOR GARANTİSİ HAKKINDA-SORUN ÇÖZÜLDÜ (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
165
Cevap
2
Favori
11.554
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metyu

    Arkadaşlar ben konuyu açan kişi olarak sessiz kalmıyorum.Derdimi fotoğraflarla belgelerle gayet iyi anlattım.Şu ana kadar bi sonuç alaMAdık.kuru laflar brc aynı brc...

    Araya c tesi pazar girdi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prins Recep

    quote:

    Orijinalden alıntı: saruhan33

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: saruhan33

    PRİNS VSİ+ VALVE CARE bu subap sorununun yasanmayacağının garantisini veriyormusunuz,bu sistemin diğer lpg kitlerinden ne farkı var açıklarmısınız



    bu soruyu araca göre değerlendirmek daha doğru olur.. chavrolet cruzz için ise eğerki araç sıfır ise ipragaz garanti vermekte..

    PRİNS +VALVE CARE SİSTEMİ ile bu araçta sorun olmayacağının garantisini veriyoruz.. bakım olarak kesinlikle valve care sisteminin devamlı kontrol altında olup eksik kalmamasına özen gösterilmeldirir.

    PRİNS dünyanın en kaliteli kiti olup.. yanma odasında bütün devirlerde doğru karışımı ayarlayan tek sistemdir.. araç hangi devride olursa olsun yanma odasındaki karışımı doğru ayarlayan tek sistemdir. ancak dikkat ederseniz valf yani süpapları hassas ( gevşek alaşımlı süpaplar) olan araçlarında doğru karışımda bile ısıdan hasar göreceği için valve care ( valf süpap koruma) takılması zorunludur..buna takriben aracı üst devirlerde sıkıştırılarak sport bir şekilde kullanılmamalıdır.. süpap sorunu olmayan araçlardada süpap erimesi vardır.. bu araçölardada gerek montaj hatası gerek takılan kitin verimsizliği yüzünden araçın motoru ya fakirde kalıp fazla ısınmış yada zenginde kalıp fazla ısınmış ve süpaplar hasar görmütür.. prinsin en büyük özelliği keihin enjektörün en hızlı enjektör olması bosch regülatörün işletme basıncının 2.0 barın üstünde olması ve buna takriben doğrusal dengeyi sağlayan ecm yazılımlı olması ve her devirde doğru karışımı ayarlayıp aracı zenginde veya fakirde bırakmamasıdır.. saygılarımla

    prins recep garanti vermem derken siz garanti veriyorsunuz marka aynı marka ikiside prins nasıl oluyor bu iş anlamadım

    Uzun yıllar Prins autogas servislerinde Teknik eleman olrak Yurt dışında çalıştım Avrupa Meslek Otomativ Bölüm mezunuyum ( €-5 Motorların çalışma özellikleri prensiplerini bildim için çelik supapların kesin Çözüm olacaktır..

    benim anlatmak istediğimi arkadaşlar yanlış anlıyorlar Haliba..

    Valve care sistem 500 TL Örnek veriyorum 100.000 Gitdi 10 100 Toplam 1.100 Tl Bunun Yerine çelik supap takmak 1.500 Kesin Çözüm..

    2 yıl sonra veya 100.000 Km Garantisi Bitti Zaman Supaplar Zarar Gördü zaman Tüketiçi Cebinden 1.500 TL Verecek yine yaptıracak

    Valve Care Toplam 500 tl sistem 11+ 1.100 Toplam 1.600 1.500 Celik supaplar

    3.100 Sizin Hesaplarınız 2 Yılık Biz 10 Yılık işi Düşünüyoruz 1.500 TL Verrek..

    Sistem Ne Kadar Kaliteli Olursa Olsun €5 Motorlar Farklı Yanma Odasına Sahip.

    Kimse Kafanına Göre yorumlama Yapmasın 1 Yılda 50 Tane opel insignia

    45 tane chevrolet cruze montaj yaptım İlk 5 Tane Supaplarda sorun Cıkdı
    Cebimden karşıladım 3 tane cruze 2 insignia Ve Çelik supaplar takıldı Araçlar altın taçaretinde yapan firmaya ait Yollarda Kullanıyorlar 140.000 Km Yapmış Araclarımız Vardır..

    Kimse Kafanı Göre Yorum Yapmasın Katılar falan bakım o bu Ya bırakınız Motor Mezunu veya Mühendislerim Ne anlatmak istedimi Anlar..

    Emme subaplarının sıcaklığı ortalama olarak 400 ºC ve egsoz subaplarının ki 600 ile 900º C arasında değişmekle beraber ortalama 800ºC dir. Motorun yanma sonu ısısı 2000 2200 ºC dir.

    insanlara boş vaatler yerine sektörün gelişmesi saglamak bence daha faydalı

    Saygılar..

    Recep..



    +100
    Olay budur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Varjot

    bu 10,000 bakımda ne gibi işlemler yapılıyor.filtre değişimi hariç.

    önceki mesajımdada yazdım.2005 toyota corolla lpg li 50,000 km yaptı.her 10,000 de filtre hariç hiç bakım yapılmadı.
    hatta arkadaşlar başka servisde değişik marka kitler taktırdıklarında 1,000 km sonra bakıma gelin dediler.
    bizim taktırdığımız ustaya ne zaman gelelim deyince 10,000 de filtreleri değişirsin gelmene gerek yok basıp gidicen dedi.
    50,000 km boyunca hiç bakıma gitmedik.

    10.000 Bakımlarda filtre, su kaçağı, gaz kaçağı ve kalibrasyon kontrolleri yapılır,
    50.000 bakımlarında yukarıdakilere ilave olarak küçük filtre değişir tank ve boruların gevşeklik yapıpı yapmadığı chek edilir, Regülatör bakımı yapılır, Her 50.000 km nin katlarında bu böyle devam eder.

    Araç PC ye bağlanarak ilk montajdan bu yana enjektör ms lerinde değişiklik olmuşmu, map değerlerinde değişiklik varmı onlar kontrol edilir, sorun başlamışsa önlem alınır.
    Aracınızın ilk montajdaki verileri bizim LPG ecu sunda kayıtlıdır ve bu veriler üzerinden araçtaki değişiklik varsa gözlemlenir.

    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prins-recep

    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: Varjot

    bu 10,000 bakımda ne gibi işlemler yapılıyor.filtre değişimi hariç.

    önceki mesajımdada yazdım.2005 toyota corolla lpg li 50,000 km yaptı.her 10,000 de filtre hariç hiç bakım yapılmadı.
    hatta arkadaşlar başka servisde değişik marka kitler taktırdıklarında 1,000 km sonra bakıma gelin dediler.
    bizim taktırdığımız ustaya ne zaman gelelim deyince 10,000 de filtreleri değişirsin gelmene gerek yok basıp gidicen dedi.
    50,000 km boyunca hiç bakıma gitmedik.

    10.000 Bakımlarda filtre, su kaçağı, gaz kaçağı ve kalibrasyon kontrolleri yapılır,
    50.000 bakımlarında yukarıdakilere ilave olarak küçük filtre değişir tank ve boruların gevşeklik yapıpı yapmadığı chek edilir, Regülatör bakımı yapılır, Her 50.000 km nin katlarında bu böyle devam eder.

    Araç PC ye bağlanarak ilk montajdan bu yana enjektör ms lerinde değişiklik olmuşmu, map değerlerinde değişiklik varmı onlar kontrol edilir, sorun başlamışsa önlem alınır.
    Aracınızın ilk montajdaki verileri bizim LPG ecu sunda kayıtlıdır ve bu veriler üzerinden araçtaki değişiklik varsa gözlemlenir.

    Saygılar

    Faruk Bey Tunap ne oldu onu devre dışımı bıraktınız ?bakımların Arasında Gözükmüyorda o yüzden sordum
    Birde Forumda o senin konun bu benim konum diye birşey söz konusu olamaz .bildiğin şeyleri açık olarak yazki herkez öğrensin


    Saygılar Recep usta



    Cin gibisin valla senden hiç birşey kaçmıyor :)

    Tunap ı yazmadım unutmuşum, Zaten Tunap her araca zorunlu değil,
    Motor temizliğide yapıyoruz onuda yazmadım,
    Versiyon yükseldiyse versiyon güncellemesi yapıyoruz onuda yazmadım, Çok ta gereği yoktu madem istediniz onlarıda yazmış olalım.

    Diğer konuya gelince ne demek istediğimi anladın sen, bakınız mehmet ayka beyde anladı ve centilmence davrandı, Kendisini kutluyorum ve teşekkür ediyorum.
    Bir birimiz üzerinden prim yapmak yerine bir birimizle dayanışmalıyız. Markalar gelir geçer, bakınız size yakınlaştılar bölge sorumluluğu verdiler şimdi yollarınız ayrıldı sizden bahsederken o prins ci değil deniyor. Bunlar hep yaşandı ve yaşanacakta, ben de yarın BRC ile ters düşebilirim noolcak bu mesleği bırakacakmıyım, hayır biz montajcıyız bugün (A) markası yarın (B) markası olur ama biz hep varız. Bir birimize biz sahip çıkarız, başkası değil.

    Saygılarımla hayırlı işler




  • Değerli Prins Recep ve Mehmet usta,

    Ben focus comfort 2011 model 100 hp'lik aracıma lpg taktırdım. Şu an 14 km (lpg ile) oldu, kötü yakıta bağlı bir kaç defa arıza lambası yanması dışında bir sorun yaşamadım.

    Aracımı istisnalar dışında 4000 devirin altında (genellikle 2500-3500 aralığında) kullanıyorum. Bu şartlarda supap sorunu yaşar mıyım? Ne dersiniz?

    Yardımcı olursanız sevinirim.

    Selamlar....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    Montajda hata varsa ve gerekli afr nin disina cikiyorsaniz hicbir sey koruyamaz subaplarinizi. Montajda takilmayan isi sensoru dogru afr hesabi icin gerekli olan bir sensor, malum enjekte edilecek gazin sicakligindan hacmi hesaplar ecu, takilmadigina gore lpg ecu'su kullanim boyunca yanlis enjeksiyon yapmistir. Bence bu kusur daha onemli subaplarin arizalanmasinda. Bakimlara gitmemek ayri bir kusur.

    faruk bey, bu arkadaşımızın yazdığına ne diyecek merak ediyorum?
  • Sıstemınızde ısı sensoru vardır.Lpg sıralı gaz sıstemlerınde ısı sensoru olmadan sıstem calısmaz ,hatta gaza dahı gecmez!
    Isıyı okuyan sensor enjektor raılının uzerındedır ;yanı sıstem gaz ısısına gore gerektıgınde duzeltme yapmaktadır.Sısteme sonradan eklenen ısı sensoru farklı bır nedenden dolayı bayı tarafından takılmıs olabılır.

    Aracınızdakı sorun 3.Sahıs Malı Mesulıyet sıgortasına gırmıyor cunku sıstemde bakımlarınız zamanında yapılmadıgı gozukuyor.Buna bız karar vermıyoruz SIGORTA SIRKETI karar verıyor.Keske aracınızdakı masraf sıgortaya gırseydı para 2A BRC nın cebınden cıkmayacaktı ,ERGO sıgortanın cebınden cıkacaktı ( bızden bu sıgortanın prımlerı ıcın yeterınce para cıktı) .Musterının tek yapması gereken zamanında bakımlarına gıtmek.Bakımdan kastımız sadece Fılıtre Degısımı degıl ; ama anlamsız bıcımde ınsanlar 5 TL lık fılıtremı subabı yakıyor dıyor!!! Bakımdan anlayısları bu olsa gerek!!!Yukarda Faruk Bey bakımdan ne anlasılması gerektıgını acıkladı.

    Ayrıca bu baslıgı maksatlı olarak forumun ust sayfalarında olmasını ısteyenlere sozum gunes balcıkla sıvanmaz.Konunun ıcerıgını bılmeyen ınsanlar sayenızde olumsuz sekılde etkılenecek,Tebrıkler!!!

    BRC nın motor garantısı hıkaye degıldır , daha once bolgemde ıkı aracta bu sıgortadan faydalandık,ERGO seve seve parayı odedı.
    Son olarak sayın metyu ; masrafınızın bır sekılde karsılanması ıcın Faruk Bey ıle elımızden gelenı yapıyoruz , bundan sızın ya da forum uyelerının haberı yok ;sızden rıcam bu lafa ne dıyecen , bu soruya ne cevap vereceksınız gıbı laf dalasına gırıp gereksız yere tartısma acmamanız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ben faruk bey in ve özençler in bu durumda 1 kere ye mahsus bakımlarınızı yapmış gibi göstererek sigortadan faydalanmanizı sağlayacaklarına inanıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: Varjot

    bu 10,000 bakımda ne gibi işlemler yapılıyor.filtre değişimi hariç.

    önceki mesajımdada yazdım.2005 toyota corolla lpg li 50,000 km yaptı.her 10,000 de filtre hariç hiç bakım yapılmadı.
    hatta arkadaşlar başka servisde değişik marka kitler taktırdıklarında 1,000 km sonra bakıma gelin dediler.
    bizim taktırdığımız ustaya ne zaman gelelim deyince 10,000 de filtreleri değişirsin gelmene gerek yok basıp gidicen dedi.
    50,000 km boyunca hiç bakıma gitmedik.

    10.000 Bakımlarda filtre, su kaçağı, gaz kaçağı ve kalibrasyon kontrolleri yapılır,
    50.000 bakımlarında yukarıdakilere ilave olarak küçük filtre değişir tank ve boruların gevşeklik yapıpı yapmadığı chek edilir, Regülatör bakımı yapılır, Her 50.000 km nin katlarında bu böyle devam eder.

    Araç PC ye bağlanarak ilk montajdan bu yana enjektör ms lerinde değişiklik olmuşmu, map değerlerinde değişiklik varmı onlar kontrol edilir, sorun başlamışsa önlem alınır.
    Aracınızın ilk montajdaki verileri bizim LPG ecu sunda kayıtlıdır ve bu veriler üzerinden araçtaki değişiklik varsa gözlemlenir.

    Saygılar

    faruk ustam verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.

    kolay gelsin.




  • Gece 22.00 de bile bu konuyla ilgili telefonlaşmalarım ve sonuç için çözüm aramalarım sürüyordu, işi zorlaştırmayın lütfen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz

    Sıstemınızde ısı sensoru vardır.Lpg sıralı gaz sıstemlerınde ısı sensoru olmadan sıstem calısmaz ,hatta gaza dahı gecmez!
    Isıyı okuyan sensor enjektor raılının uzerındedır ;yanı sıstem gaz ısısına gore gerektıgınde duzeltme yapmaktadır.Sısteme sonradan eklenen ısı sensoru farklı bır nedenden dolayı bayı tarafından takılmıs olabılır.

    Aracınızdakı sorun 3.Sahıs Malı Mesulıyet sıgortasına gırmıyor cunku sıstemde bakımlarınız zamanında yapılmadıgı gozukuyor.Buna bız karar vermıyoruz SIGORTA SIRKETI karar verıyor.Keske aracınızdakı masraf sıgortaya gırseydı para 2A BRC nın cebınden cıkmayacaktı ,ERGO sıgortanın cebınden cıkacaktı ( bızden bu sıgortanın prımlerı ıcın yeterınce para cıktı) .Musterının tek yapması gereken zamanında bakımlarına gıtmek.Bakımdan kastımız sadece Fılıtre Degısımı degıl ; ama anlamsız bıcımde ınsanlar 5 TL lık fılıtremı subabı yakıyor dıyor!!! Bakımdan anlayısları bu olsa gerek!!!Yukarda Faruk Bey bakımdan ne anlasılması gerektıgını acıkladı.

    Ayrıca bu baslıgı maksatlı olarak forumun ust sayfalarında olmasını ısteyenlere sozum gunes balcıkla sıvanmaz.Konunun ıcerıgını bılmeyen ınsanlar sayenızde olumsuz sekılde etkılenecek,Tebrıkler!!!

    BRC nın motor garantısı hıkaye degıldır , daha once bolgemde ıkı aracta bu sıgortadan faydalandık,ERGO seve seve parayı odedı.
    Son olarak sayın metyu ; masrafınızın bır sekılde karsılanması ıcın Faruk Bey ıle elımızden gelenı yapıyoruz , bundan sızın ya da forum uyelerının haberı yok ;sızden rıcam bu lafa ne dıyecen , bu soruya ne cevap vereceksınız gıbı laf dalasına gırıp gereksız yere tartısma acmamanız.


    peki garanti yok diye arkadasa ödeme yapılmayacak anladık da, hatalı montaj için bayiye ne yapılacak. sonuçta ayıplı mal satılmış. tüketicinin korunması hakkında kanun var. 10 liralık elektrikli cezve alınca arıza olunca 2 ya da 3 yıl garanti veriliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ankarametinerr -- 27 Aralık 2011; 11:06:22 >




  • Arkadaslar bıraz sabredın ; durum sızın burdan takıp ettıgınızden cok farklı.Gereklı acıklamalar yapılacak; musterının magdurıyetı varsa gıderılecek , bayının hatası varsa gereken yapılacak.
    Tek ıstegımız bıze guvenmenız ve sabretmenız.
  • mehmet ustam sen bunu en kıza zamanda halledeceğine inanıyorum . kolay gelsin .USTAM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yesukan

    mehmet ustam sen bunu en kıza zamanda halledeceğine inanıyorum . kolay gelsin .USTAM


    quote:

    Orijinalden alıntı: yesukan

    BİZDE İZMİR 2A İZMİR OTOGAZ OLARAK TÜM HONDA ARAÇLARI SERVİSİMİZE BEKLIYORUZ



    2. MESAJ İKİSİ DE BRC KONULU
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankarametinerr

    quote:

    Orijinalden alıntı: yesukan

    mehmet ustam sen bunu en kıza zamanda halledeceğine inanıyorum . kolay gelsin .USTAM


    quote:

    Orijinalden alıntı: yesukan

    BİZDE İZMİR 2A İZMİR OTOGAZ OLARAK TÜM HONDA ARAÇLARI SERVİSİMİZE BEKLIYORUZ



    2. MESAJ İKİSİ DE BRC KONULU


    El insaf !!! Müfettişmisiniz ankarametinerr ;iş güç kalmadı kimin kaçıncı mesajı , hangi konu ile ilgili yazmış bunlarla mı uğraşıyorsunuz!!!
    Yazan zaten İzmir BRC bayisi ; zaten ilk mesajında da belirtmiş BRC bayisi olduğunu.Burdan nereye varmaya çalışıyorsunuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: ankarametinerr

    quote:

    Orijinalden alıntı: yesukan

    mehmet ustam sen bunu en kıza zamanda halledeceğine inanıyorum . kolay gelsin .USTAM


    quote:

    Orijinalden alıntı: yesukan

    BİZDE İZMİR 2A İZMİR OTOGAZ OLARAK TÜM HONDA ARAÇLARI SERVİSİMİZE BEKLIYORUZ



    2. MESAJ İKİSİ DE BRC KONULU


    El insaf !!! Müfettişmisiniz ankarametinerr ;iş güç kalmadı kimin kaçıncı mesajı , hangi konu ile ilgili yazmış bunlarla mı uğraşıyorsunuz!!!
    Yazan zaten İzmir BRC bayisi ; zaten ilk mesajında da belirtmiş BRC bayisi olduğunu.Burdan nereye varmaya çalışıyorsunuz?

    BİR yere varmak istemiyorum brc dayanışmasını bırakın. faruk bey dışında çözüm üreten yok. anca firma imajını korumaya çalışıyorsunuz.
    daha biriniz de çıkıp firma yanlıs yapmış montajı becerememiş. özür dileriz demedi. varsa yoksa firma imajını korumaya çalışma. bu arkadaşın mağduriyeti giderilmedikçe bence koruyamazsınız inanın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ankarametinerr -- 27 Aralık 2011; 16:21:49 >




  • Herkes lütfen işine baksın ; bize iş öğretmeye kalkmasın .Bugün Faruk Bey ile yaptığımız görüşmeler neticelendi ve müşteriyi öğleden sonra bizzat kendim aradım ve banka hesap numarasını istedim. Müşterinin masrafı Sigorta tarafından karşılanmayacağını ve nedenlerini daha önce burda belirtmiştim ;müşterinin masrafı bırakın dediğiniz BRC Bayi dayanışması tarafından karşılanacak.
    NOT : Bu konu ile ilgili detaylı yazımı müşterinin havalesi gönderildikten sonra yapacağım.İşte o zaman gereksiz polemik yapanlara cevaplarını yazarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz

    Herkes lütfen işine baksın ; bize iş öğretmeye kalkmasın .Bugün Faruk Bey ile yaptığımız görüşmeler neticelendi ve müşteriyi öğleden sonra bizzat kendim aradım ve banka hesap numarasını istedim. Müşterinin masrafı Sigorta tarafından karşılanmayacağını ve nedenlerini daha önce burda belirtmiştim ;müşterinin masrafı bırakın dediğiniz BRC Bayi dayanışması tarafından karşılanacak.
    NOT : Bu konu ile ilgili detaylı yazımı müşterinin havalesi gönderildikten sonra yapacağım.İşte o zaman gereksiz polemik yapanlara cevaplarını yazarım.

    Helal Olsun , Tebrikler .... Dediğiniz gibi müşterininde hatası olmasına rağmen yinede elinizden geleni yapmaya çalışıyorsunuz. Açıkcası aracımda BRC kullandığıma bir kez daha şükrettim. ....




  • BRC, 2A, ÖZENÇLER OTOGAZ ve Faruk Sevgili'ye kocaman alkış. Yalnız bakımlar esnasında sübapları hassas araçlarda orjinal sübapların durumunun gözlenmesinin bir yolu var ise bunu da bakım prosedürüne eklemek gerekir diye düşünüyorum. Saygılar.
  • Bayilerimiz böyle hassas araçlara lpg kiti uygulamamalı hangi sistem olursa olsun ilerde o araç size sorun olarak geri döner ,yağlama sistemi turnap filan o subapda o alaşım olduğu müddetçe hiç bişey fayda etmez belki km ler uzar 30.000 değilde 80.000 sonra araç geri gelir size
    Müşteriye güzel bir dille izah edilip o riske girmemek en iyisi
    ancak bu şu gerçeği değiştirmez brc kötü bir marka değil kaliteli bir kittir ,
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.